Equip CoRReCaT a les 24 hores

Equip CoRReCaT a les 24 hores

22 Des 2015 12:16 #161 per RugbyMan (Associat/da)
Sense paraules. Jo vaig viure al meu relleu les voltes del jordi, el R3, Kilo i algun mes i donava goig veure'ls correr.

La veritat es que vareu fer tots un gran paper i no os vareu guardar res. Jo vaig intentar donar anims desde fora i facil.litar les vostres curses deixant sempre el caril interior per no er mes esforços dels que ja feieu.....i al final ho varem poder cel.lebrar tots junts.

com diu el gran Jesulin .... Im-Presionante  :love: :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 13:14 - 22 Des 2015 13:23 #162 per Toni VLC (Associat/da)
Enhorabona companys!
I gràcies per penjar les cròniques, és un goig llegir-les.
És en estos casos quan hom tira de menys no estar més a prop per viure de prop este tipus de competició.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 13:49 #163 per curat (Associat/da)
Oriol, adalpu, rutxi, kilometer, guissona...

grans cròniques d'unes 24h màgiques  :great:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 14:27 #164 per ManoloM (Associat/da)

Em vaig posar a roda però a un cm de les seves potes, i de seguida vaig notar-me molt alleujat, eren uns pocs segons per km de diferència però anava molt més còmode. Vaig pensar, "doncs acabo el relleu a roda controlant i ja està!" Però de seguida vaig pensar que no! que portàvem només la meitat i que no hi havia res garantit! havia d'aconseguir la màxima aventatge possible pel meu equip!


Oriol detalles como este son lo que os hace más grandes, fuistéis un equipo  8) 8) 8). Muchas gracias.



:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 14:56 #165 per kilometer (Associat/da)
Ostiis, quines cròniques Adalpu, Oriol, és que encara em fa esgarrifances llegir-les, per que em porta al record del moment. La veritat és que aquell dia, tots vam estar endollats des del primer pas del Joan3, i crec que ja podia passar quealsevol adversitat, que la resoldríem i a més sense tenir-ho previst del tot. Estan o no a les pistes, ningú va deixar d'empènyer i aquest esperit d'equip en un esport tant individual, jo crec que va ser la clau.  :yipi: :yipi:

Vinga que passi el següent, que encara ens queden molts relats per veure i llegir i poder recomposar, com ja s'ha dit aquelles 24 hores màgiques.  :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 16:43 #166 per R_3 (Visitant)
Ei gent!!!!!!!  :party: :party: :party:

Un altre que va tenir l'honor de sortir escollit per poder participar en aquest equipàs. I això que quan en ManoloM MiyagiM  :he: em va dir que havia estat escollit, li vaig dir que ho volia parlar primer amb l'entrenador ja que m'havia dit que no competís en tot el desembre. De fet li vaig vendre com un entrenament fort i em va donar llum verda. És més, em vaig plantejar el relleu així fins segurament les 19-20 de la tarda del mateix dissabte. Al grup de whatsapp alguns va quedar de fer relleus de 20-30' i altres de fer 60`del tirón... Jo era dels que creia que amb això tindriem prou per guanyar (com d'equivocat estava!  :arf:)

Però el meu xipva canviar quan al grup en David77, ens diu que o comencem a fer relleus curts o els del Picornell ens esmicolaran. A sobre, tenim alguna baixa per lesió com en ipg10 o per punxades abdominals, en wallaby. La gent que li tocava correr dissabte al vespre es multiplica per cobrir les baixes  :love: :love:. En aquest punt, cap a les 22.30, marxo a dormir.Anem per devant amb 1 volta de avantatge crec.. Em costa dormir com si hagués d'anar a còrrer una marató l'endemà... :oh: Em llevo a les 5.30 i el primer que faig es mirar el grup de whatsapp, i ho puc resumir així:

"Arribant la nit anem per devant, però com he dit, la nostra no planificació fa que molts dels nostres membres nocturns hagin de fer la hora sencera del tirón o blocs de 30'. Fet que el Picornell (crec que millor organitzat) aprofita per fotre'ns mà i posar-se fins a 2 voltes per devant. Però els nostres no baixen els braços ni un segon esperant a que arribin els reforços..." tot molt ben narrat per en guissona, amb la única mà lliure (a l'altra sempre hi havia una Voll  :he:).

Quan arribo a Can Drago, cap a les 7 del matí, tot s'ha capgirat. Els reforços han aparegut i en Jordi89 ha fet 4 blocs de 15' destructius, amb el suport d'en Rafa Perez. Anem 1 volta per devant. Es la hora d'en kilometer i ja li dic que estic per allà apunt per saltar al "ruedu" quan calgui. Li demano també al Rafa que no marxi lluny per si ens ha de cobrir  :love:.
A en kilometer li fan la tàctica que li fan al ruben6 el dia abans, un tiu a roda tota l'estona. No entenia ben bé que estaven fent els del Picornell. Ho vaig entendre a les 2-3 últimes hores quan va aparèixer gent mooooolt ràpida d'ells. Volien mantenir la volta perduda per rematar-nos amb els seus cracks.

25' després que en kilo comencés a correr, demana el relleu. Anava amb un noi dels Picornell que em diuen que porta ja uns quants relleus, però el tio està aguantant molt bé. Em preparo i no ho puc fer pitjor, em poso malament el xip i només arrencar em cau  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:. Sort de l'adalpu que em va fotre un crit per avisar-me.  :love:. Amb això que el del Picornell s'escapa i surto escopetejat a per ell. A la contrarrecta l'atrapo i penso en xupar roda alguna volta per veure a quin ritme va. El pensament dura 1". Agafo aire i l'avanço fent un sprint. Si vol xupar rodar que ho faci, però no fa ni l'intent. O no pot o no vol així que no afluixo. A cada volta en guissona em va cantant que li estic treient distancia. En 4 voltes el dobles, en 3, en 2... fins que finalment l'atrapo Cada correcat que avanço em dona ànims i noto com tota l'associació m'està empenyent amb força. Estem corrent per guanyar, però el més important és que estem corrent pel nostre estimat Zenon  :love: :love: :love:.

Acabem de doblar la distancia de avantatge que teniem en menys de 20'. Em quedo amb ell i en 2 voltes dona el relleu a un company. Torno a apretar per a que no es pugui enganxar i encara guanyem 1/2 volta més. Em trobo molt bé, però no entenc a en guissona i crec que m'està menjant terreny. Demano el canvi per agafar aire.

Torna a sortir en kilo i li fan el mateix, però ara amb 2 voltes d'avantatge. Manté molt bé el ritme i em torna a donar el relleu. Ja no hi ha efecte sorpresa i en els meus 20' posen fins a 3 tios diferents. Imposible agafar més marge, però tampoc el perdem. I potser, un punt molt important, ells comencen a fer còrrer els seus cracks quan encara queden 4 hores. Em relleva el Rafa Barrachina, aguantant molt bé el tipus i quan em demana el canvia acabo fent 11' a mort. Després d'aquest relleu estic fos i m'he endut de propina un bessoó i un quadriceps tocat, pel qual no podré ajudar més. Estem una volta i 1/2 per devant en aquest moment...

I aquí es on es comença a gestar la victoria. Anem curts d'efectius (només disposavem d'en Rafa i en HectorH2O) i ells ja fa estona que van amb tot amb relleus molt curts i molt ràpids.  Queden encara 3 hores i unes 2 per a que el nostre Messi, en Marc78 comenci a còrrer. Fem una crida per whatsapp i comença a apareixer gent de l'equip... en David77, ipg10, rutxi, brhyz, del@, adalpu... brutal!!!  :surprised: :surprised: Tots disposat a fer 5-10-15', el que fes falta per ajudar als companys i per donar aire a en Marc78 un cop corria. Lúltima hora va ser espectacular i finalment, després de 24 hores, guanyem per uns 300 metres. Increible. Fem una pinya on acaba en Marc78, mantegem en MiyagiM i la gent del Picornell ens ve a felicitar per acabar-nos fent una gran foto en familia.

24 hores per no oblidar. Gràcies a tots un cop més per confiar en mi. Tenim una gran associació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 16:59 #167 per O´Neill (Associat/da)
Enhorabona Nois!!!  :yipi: :yipi: :yipi:
Vaig veure i viure amb molta emoció el últims relleus, però llegint les cròniques que heu penjat m'en penedeixo de no haver estat les 24 hores allà per gaudir-ho en directe i animar-vos com us ho mereixeu. Després d'això m'han fet ganes de comprar-me unes voladores, juntar de nou les Correcates i retar les noies de les Picornell l'any que ve, encara sort que això se'm en un parell de dies  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 17:13 #168 per R_3 (Visitant)
Ah, m'en descuidava!

Cada cop que avançava al RugbyMan i la seva faldilleta  :666: :666:, intentava pasar-lo ràpid abans de ensopegar amb la seva carn d'olla...  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 17:18 #169 per Grinta (Associat/da)

Enhorabona Nois!!!  :yipi: :yipi: :yipi:
Vaig veure i viure amb molta emoció el últims relleus, però llegint les cròniques que heu penjat m'en penedeixo de no haver estat les 24 hores allà per gaudir-ho en directe i animar-vos com us ho mereixeu. Després d'això m'han fet ganes de comprar-me unes voladores, juntar de nou les Correcates i retar les noies de les Picornell l'any que ve, encara sort que això se'm en un parell de dies  :winktongue:


No donis idees...
Això sí Iolanda, baixa de la burra, que crec que no tenim gaire cosa a fer, eh?  :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 17:26 #170 per O´Neill (Associat/da)

Enhorabona Nois!!!  :yipi: :yipi: :yipi:
Vaig veure i viure amb molta emoció el últims relleus, però llegint les cròniques que heu penjat m'en penedeixo de no haver estat les 24 hores allà per gaudir-ho en directe i animar-vos com us ho mereixeu. Després d'això m'han fet ganes de comprar-me unes voladores, juntar de nou les Correcates i retar les noies de les Picornell l'any que ve, encara sort que això se'm en un parell de dies  :winktongue:


No donis idees...
Això sí Iolanda, baixa de la burra, que crec que no tenim gaire cosa a fer, eh?   :whistle:


Tenim un any per entrenar (i buscar substitutes de nivell)  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 17:33 #171 per Ramon_B (Associat/da)
Encara estic alucinat del que vaig veure jo aquest cap de setmana a la prova per equips ( i això que porto un quants relleus !)  :surprised:.

Quines 24 h i quin final amb només 356 m de diferencia amb el triatló Picornell A després de 388 Qm !!!.

Fent el meu relleu amb el modest Gatorade era conscient del que estava passant i no sabia per on anar per no fer perdre ni una mil·lèsima de segon al R 3 que no se ni quants cops em va doblar.

Sabeu a quin ritme / Qm surt la marca que heu fet ?  3'42''/Qm  a 16,16 Qm/h això inclou el relleus i tot, sensacional !!! :party:

Sou mooolt grans tios, moltíssimes felicitats encara estic mes orgullòs de ser de corredors.cat

Això si que es un equip en majúscules !

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 17:37 #172 per RugbyMan (Associat/da)

Ah, m'en descuidava!

Cada cop que avançava al RugbyMan i la seva faldilleta  :666: :666:, intentava pasar-lo ràpid abans de ensopegar amb la seva carn d'olla...  :rofl: :rofl: :rofl:


No siguis mentider que se que em miraves el culet  :love: :love: :love:

A sobre que et deixava el carril interior per no tinguesis que fer esforços extres..... :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 17:57 #173 per Grinta (Associat/da)

Enhorabona Nois!!!  :yipi: :yipi: :yipi:
Vaig veure i viure amb molta emoció el últims relleus, però llegint les cròniques que heu penjat m'en penedeixo de no haver estat les 24 hores allà per gaudir-ho en directe i animar-vos com us ho mereixeu. Després d'això m'han fet ganes de comprar-me unes voladores, juntar de nou les Correcates i retar les noies de les Picornell l'any que ve, encara sort que això se'm en un parell de dies  :winktongue:


No donis idees...
Això sí Iolanda, baixa de la burra, que crec que no tenim gaire cosa a fer, eh?   :whistle:


Tenim un any per entrenar (i buscar substitutes de nivell)  :666:


Però si busquem substitutes, on està la gràcia???

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 18:18 #174 per Danigoal (Associat/da)
Impressionat equip! I quina implicació per donar-ho tot  :surprised:
Enhorabona, CAMPIONS!  :party: :party: :party:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 18:36 - 22 Des 2015 19:03 #175 per pinelli (Associat/da)
jo vaig poder gaudir del kilometer , r3 , guissona i chute .. amb les seves persecucions i feien por quan els escoltava pel darrere .. espero so haver sigut un cono-cido ..  :intello: .. vaig intentar animar-vos tot el que podia ..
a sigut molt emocionant .. boxes petats de gent i jaume 86 posant ordre .. manolo a punt de taquicardia .. sou l'ostia divina i us lo heu currat molt .. ojo .. l'atre equip , el picornell , crec que han demostrat una deportivitat molt gran .. chapeau.. aixo es el que em quedo .. dos equips que s'han donat de osties (atleticament parlant) junts per la foto

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 22:38 #176 per pinelli (Associat/da)

Ja podeu veure la primera tongada de fotos, de dissabte .

dona error profe  :neutral:


Aviam si amb Picasa funciona: Fotos de les 24 hores.

ara si profe  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 23:35 #177 per Chute (Associat/da)
Hola amics, farem una mica de crònica del relleu del cap de setmana

Arribava a les pistes de Can Dragó a mitja tarda, tot i que el meu torn no arribava fins a les 00.00h. I després d'observar com estava la cosa d'igualada, decideixo parlar amb el Guissona per fer torns de 30 minuts i poder esgarrapar algun segon al ritme mitjà. Sincerament no m'esperava que després de tantes hores de competició, hi hagués dos equips en la mateixa volta, realment increible.

L'ambient era fred, però menys que altres anys, el fil musical estava parat :aww:, l'speaker no parlava :aww:, tot i això encara hi ha havia correcats animant al voltant de la pista. :great:

Davant meu va córrer l'Oriol, que va fer la seva hora tota seguida. En aquella hora la volta de marge que portàvem la va anar retallant el Picornell, fins que just en el moment que fèiem el canvi ens van passar. Vaig sortir ràpid, amb voluntat de no perdre de vista la primera posició, i així ho vaig fer fins que dues voltes després, van canviar de corredor, fet que em va servir per tornar a enllaçar amb ells, però el nou corredor havia sortit amb una força estratosférica. Després de seguir-lo durant una volta sencera, vaig pensar que havia d'economitzar forces. Ells estaven fent relleus curts i jo tenia 35' per endavant, 5' de propina per la lesió de l'Isaac, que ens vam anar repartint entre els corredors de la tarda.

Quedaven moltes hores de cursa, i vaig pensar que el més inteligent era oblidar-me una mica de la resta de corredors, i centrar-me en portar un ritme ràpid i constant. Per la gespa anava veient escalfant al Guissona, el company que m'havia de donar el relleu. Poc a poc em vaig anar ficant en cursa, tant sols desconcentrat per dos bonys que hi havia a la recta final, i que a cada volta em feia entrebancar-me :mdr:.

Quan vaig entregar el relleu al Guissona, els Picornell m'acabaven de doblar, estava molt ofegat. L'esforç havia sigut important, i el pitjor es que tenia 30' per recuperar, i mirar de no quedar-me massa fred, sino les cames se'm quedarien com a pedres. Curiosament l'estona que havia corregut se m'havia fet eterna, però la de descans es va passar volant. De nou canvi, i a córrer, ara ja era el moment d'acabar de donar-ho tot. En aquest segon relleu, em vaig trobar amb més confiança, i sense por de buidar-te de forces, doncs ja acabava. Tot i això els Picornell estaven volant en aquells moments, i ens van agafar una segona volta d'avantatge. La cosa es començava a complicar, però just en aquell moment em diu el Guissona, que el Xavi Nadal, ens donaria un relleu de 10 minuts per oxigenar-nos una mica.

Aquella ajuda va ser rebuda com l'aigua de maig :yipi:, així doncs vaig poder fer unes darreres voltes amb totes les forces que em quedaven. El regust de boca en aquell moment no va ser massa bo. Havia rebut el relleu pràcticament igualat, i l'havia tornat amb  dues voltes perdudes. Però interiorment sabia que havia donat el 100%.

Em vaig ficar al llit cap a les 3 de la matinada, i la intenció era tornar a veure el final, però crec que aquests esforços al màxim a hores intempestives passen doble factura, doncs em vaig aixecar cap a les 11 absolutament destrossat :beurk:. Llavors va ser quan em vaig conectar al whatssap i vaig seguir el desenllaç final.

Finalment vull felicitar a tots els equips participants, des del primer fins a l'últim, doncs independentment de que uns corrin més altres menys, però tots han estat 24 hores corrent per una bona causa.

Ens veiem l'any vinent.  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 09:48 #178 per AndreuRunner (Associat/da)
M'encanten aquestes cròniques!!! És viure-ho de dins com si els que ho llegíssim fóssim cadascun dels 24 protagonistes que vau córrer!!! M'ENCANTA!!!!!

Bravo bravo bravo per tots vosaltres, els que vau organitzar l'equip, i vau tenir aquesta gran iniciativa i també a tots als de les 24 hores!! Felicitats!!

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 11:02 - 23 Des 2015 13:34 #179 per Del@ (Associat/da)
Chute, vas fer millor feina de la que et penses, venies de fer una bona Marató a Castelló fa dues setmanes, no és fàcil estar recuperat en tan poc temps i menys estar en condicions de córrer ràpid i en pista, així que és d'agrair que assumissis el repte de córrer el relleu i donar el màxim en una hora a la que tampoc era fàcil córrer al 100%.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 11:39 #180 per kilometer (Associat/da)
Chute, com diu el Del@, vas fer una bona feina. Era un moment crític el que vau tenir tú i el Mario i el vau traure endevant com tots.

L'únic que t'hem de retraure és que no estiguessis allà en la traca final, et vam trobar a faltar  :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.