Equip CoRReCaT a les 24 hores

Equip CoRReCaT a les 24 hores

23 Des 2015 12:44 #181 per Jord1 (Associat/da)
Bufff, cròniques impressionants que transmeten l'emoció i l'esforç d'equip. Brutal  :great: :great: :great:

Moltíssimes felicitats a tots  :party:  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 12:51 #182 per ManoloM (Associat/da)

així doncs vaig poder fer unes darreres voltes amb totes les forces que em quedaven. El regust de boca en aquell moment no va ser massa bo. Havia rebut el relleu pràcticament igualat, i l'havia tornat amb  dues voltes perdudes. Però interiorment sabia que havia donat el 100%.

Simón (chute) eres el más grande, sabes que te admiro desde hace mucho tiempo. y no me canso de decirle sin tú esfuerzo y del los otros 23 amigos, no se hubiera conseguido. Muchas gracias  :great:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

23 Des 2015 13:02 #183 per ManoloM (Associat/da)
Edu (R_3) al igual que algunos cracks aguantaron el tipo a tí se te necesitaba para tener margen, y así lo hiciste. Sé que no podías dar más relevos en los momentos críticos y yo te insistía, pero si no llegan a aparecer isaac, david rafa, adalpu etc.. sales unas vueltas por mis coj....ones  :surprised: :whistle:. Muchas gracias compi  8)

23 Des 2015 15:26 #184 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Les cròniques impressionants, la cursa per no oblidar amb mols anys.  :great:

Jo no hi viscut tanta emoció amb me vida, ni un Madrid / Barça. Que grans aquest runners, que es farem deixar la pell.

Tot va sortir rodo, la cursa, les 24 hores, l'organització, l'adversari , , Zenon etc etc

[move]FANTASTIC  :love: :love: [/move]

23 Des 2015 15:58 #185 per krlos (Associat/da)
Des del carrer 6, les meves més sinceres felicitacions. Jo sóc dels que fa uns dies va encendre un petit foc a tuiter reptant als companys de Picornell i la Bolsa del Corredor. I me n'alegro molt d'haver-vos putejat tant  :666:

De veritat que els que estem al carrer del costat fent el ratolinet arriba un punt que necessitem tot d'estímuls extres externs per poder desconnectar del nostre Via Crucis particular i va arribar un punt per la nit que va ser un plaer veure com de disputada anava la vostra prova. No se la de vegades que vaig anar demanant a tothom "com anem!". I els meus darrers km's estava més pendent de vosaltres que de cap altra cosa.

Gracies a tots per l'esforç que vareu fer...i ja podeu anar pensant en l'any vinent que aquests del Picornell vindran amb ganes de revantxa i es mereixen un passadís com si fossin els campions per l'espectacle que van donar  :yes:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

23 Des 2015 16:40 #186 per G3mma (Associat/da)
Moltíssimes felicitats companys.

Enhorabona per la gran cursa que vàreu fer tots.

Jo que vaig córre al matí i a la tarda del dissabte  i em passàveu volant pel costat, sols feia que animar-vos i quedar impressionada de l'espectacle que estàveu donant.

Va ser una passada! :surprised:

Sou uns cracks.  :love:

23 Des 2015 17:46 #187 per Jorfer (Associat/da)
Porto una estona llegint les darreres cròniques i m'esteu emocionant contínuament amb els vostres relats.
Crec que és una prova que recordarem durant molt de temps i que explicarem els néts com una batalleta en la qual vam participar.

Moments emotius i plens de sentiments i companyerisme.

Visca CoRReDoRS.CaT i moltes gràcies al Triatló Picornell per competir tant esportivament a un nivell organitzatiu impressionant.  8) 8)

A tothom gràcies!!!  :love: :love:

23 Des 2015 19:04 #188 per Grinta (Associat/da)
Que sí, que sí, que molt cracks i tal...  :no:
Uns eixelebrats, això és el que són! No va haver més lesions perquè mira!
I uns lladregots!  :grrrrrr:
Que van venir a robar el cava a l'equip femení  :whip: Una mica de cavallerositat, per favor.
No em caieu bé, gens bé  :rofl:
Ara en sèrio. Alçar-se després d'haver dormit poc i dir "això no m'ho puc perdre, vaig a Can Dragó!" Això va ser el que vau aconseguir, amb mi i amb més gent.
Enhorabona campions  :party:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

24 Des 2015 00:41 #189 per Dennis Teuling (Associat/da)
Unes cròniques inoblidables nois!! :great: :great: :great:

Molt emocionat, i sembla que encara que per nosaltres sou uns cracks indiscutibles, amb temps inhumans
...que gairebé tots sou humans i amb les mateixos dubtes que tenim nosaltres  :oops: :oops:

Krlos Em trec el barret... 200 kms, i tu solet, solet :great: :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

25 Des 2015 12:19 #190 per Rafa Pérez (Associat/da)
Us deixo l'enllaç del meu post de les 24h

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/2015...-corredorscat15.html

Espero que us agradi...i moltes, moltes gràcies a Tots/totes pel suport rebut a tot l'equip!

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

26 Des 2015 12:19 #191 per RafaB (Associat/da)
Hola,

doncs la meva història comença fa molt de temps. Ja fa temps que sóc de Corredors.cat, però potser no sóc molt habitual de les curses i últimament encara menys de les massificades. Aquest és un dels motius de què no conegui en persona a molts dels associats. Però segueixo les classificacions i allà on vaig i veig una samarreta taronja em presento. La veritat és que potser m'agrada més entrenar que no pas córrer. I últimament he descobert "el lado oscuro": la muntanya  :666:

Però aquest any em feia gràcia seguir les 24 hores. Entro al fòrum i llegeixo tota la info, em donen ganes de participar en alguna cosa quan veig la cursa per equips i el mètode de triar. És genial. Tinc força clar que hi ha corredors molt més ràpid que jo, però sorprenentment em quedo a les portes de ser seleccionat. Deixo un missatge per fer saber que estic disponible i des d'aquell moment m'entren moltes ganes de participar-hi.

10 dies abans rebo un missatge del ManoloM (un autèntic crac). Hi ha una baixa i tinc lloc per córrer de 9 a 10h del matí de diumenge. Ualaaa, una hora immillorable. Entro el el grups de Whattapp i em presento. En aquell moment la idea era fer 1 hora seguida a bon ritme. Ni punt de comparació al que finalment va succeir.

La semana abans de la competició entrenant em trobo a un amic de les Picornell entrenant amb el grup. Van a per totes, ho tenen tot super organitzat, amb relleus de 20' i estan convençuts de la victòria.

El grup de Correcats continua pensant que cadascú faci 1 hora, tot i que es fan alguns intercanvis de 30'. Encara ni ens imaginàvem com aniria la competició.

El dissabte dia 19 arribo a Can Dragó a les 9h per ajudar a fer el muntatge de tot. L'ambient és fantàstic. Comencen a arribar atletes de les 24h. Saludo a molts correcats.

I a partir d'aquest moment comença la competició. He intentat recordar tot allò que va passar, però entre la meva mala memòria i l'emoció de tot allò que va passar tinc alguns buits mentals  :whistle: 

A les 12 en punt comença la festa  :party:. Joan3 comença a tirar com una bèstia. Se li posen a roda 2 atletes però només poden que seguir-lo. I fins i tot quan aquests fan relleus els nous tampoc poden amb ell. Genial. Continua XaviNad perfectament i en primera posició. Sembla que tot va molt bé i marxo a casa.

A partir d'aquell moment el grup de Whatsapp és imprescindible. És converteix en una eina d'informació bàsica que fa posar-nos a tots molts nerviosos. No aconseguim estar a més de 2 voltes. Quan cau la nit Picornell ens avança, però al cal de poc tornem a passar per davant. No vaig veure els relleus de la nit, però segur que van ser els més durs i els de més mèrits. Enhorabona a tots els que aquella matinada vàreu fer relleus.

No puc dormir més, arribo a pistes 2 hores abans del meu relleu. Kilometer està en pista, a molt bon ritme. Picornell està menys de 2 voltes. La tàctica ha canviat. Parlo amb R3 i decidim fer relleus més curts. Està clar que amb relleus d'1 hora ens podrien avançar. Jo que venia a fer tiradeta d'1 hora  :rofl:. Surt R3 a pista, una altra bèstia.

Són les 8:15 h i surto a pista a fer 20'. Molt abans de l'hora que em tocava començar. Tinc a l'entrenador de les Picornell a roda en en 1 volta m'agafa. Possiblement és el millor corredor d'ells, i em toca a mi  :grrrrrr:. Res, doncs ritme. Es posa darrera meu durant 2 voltes, m'estranya ja que se que pot anar més ràpid, i efectivament m'adelanta i mica en mica se'n va. Surt de nou b]R3[/b], estem guanyant de 300 m. Ells tenen 3 persones fòrça ràpides. torno a sortir jo ja amb el canvi de sentit fet. Els ritms ja són molt alts, aquí tot és tàctica. Algú em pregunta com vaig i no responc, però a la següent volta ja em marquen 2 i stop. Boníssim. M'aturo, comença a arribar gent. Amb moltes ganes de sortir a pista.

ManoloM en aquell moment està fent 10 km i el tio a cada volta ens pregunta com va, que grande. Crec que va fer record personal per les ganes que tenia d'estar amb nosaltres  :party:

L'entrenador d'ells em pregunta un parell de vegades quan tornaré a sortir a pista, es veue que li agrada córrer amb mi  :rofl:. Surto 2 vegades més, però a fer sèries de 7'-8'. Combinem sèries amb hectorh2o, que és una altra bestia que quadra el temps a cada volta. Estem a mitja volta durant fa molta estona. Se que no sóc el més ràpid dels que estàvem allà, però ningú em diu que no surti. Això és un equip  :great:

Arriba Marc78. Parlo amb el colega de les Picornell i saben que tenim a Messi. Però no es rendeixen. Marc78 vol còrrer series llargues, però al final farà 3 de 20'. El seu ritme és espectacular. Comencen a arribar corredors nerviosos amb ganes de sortir a pista Rutxi, Rafa Pérez ....Com mola.

Però encara faltava un detall important. Sento que un diu "Deixam entrar, que faré 2 voltres a FULL". Isaac. El animal surt a pista, i tot l'equip de les Picornell (i eren molts) es giren per veure com vola, es fa el silenci. El colega es marca 2 voltes en poc més de 2' :surprised:

Estem a mitja volta, Marc78 està en pista. Això ja no s'escapa. Victòria. Espectacular.

I el podi. Moments emotius. Surt un nen a recollir un viatge (sou molt grans els organitzadors 8) ). I surt Zenon . Bravo, bravo, bravo.

Felicitats a tots els que vàreu estar a pistes i fora mirant o organitzant. Va se inoblidable.  :love:

Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

26 Des 2015 12:40 #192 per Jorfer (Associat/da)
Gran crònica Rafa
Ens fas reviure les darreres vores apoteòsiques
Sens dubte ho recordarem durant molt de temps :yes:

26 Des 2015 22:27 #193 per ManoloM (Associat/da)
Muy bien rafa, como aguantaste el tipo a gente mas rápida que tú (y ya es decir  :surprised:). Muchas gracias.

27 Des 2015 20:43 #194 per XAVI-NAD (Associat/da)
Finalment tinc una estoneta per escriure la meva crònica de les 24h de Can Dragó més emocionants de les forces que he participat. Els dies previs al cap de setmana ja m´estava mentalitzant del repte que tindríem i que jo m´havia encarregat de diversificar al competir per dos equips: el de CoRReDors.cat i el Dir Gràcia que a més a més dirigeixo. També dissabte tarda ajudaria en els Jocs Infantils com en les darreres edicions amb els meus fills petits.
La logística era, donada l´exigència de ritme que ja preveia per plantar cara als guanyadors del 2014, córrer primer amb Corredors a tot el que pogués el motor i després completar l´equip dels meus nanos del Dir.
Faig el segon relleu darrera del nostre Joan3 que fa hora sencera i quedo amb formar tàndem 30'/30' amb el gran Rutxi. Entre l´un i láltre només quedava una cosa...córrer, córrer i córrer :mdr:. La tàctica surt prou bé i estem allà davant i els altres companys també s´organitzen en tàndems i al final en "traca" com va acabar essent per poder aguantar 24h una o dos voltes amunt o avall amb Picornell... :P :beurk:
Marxo de Pistes després dels Jocs Infantils a les 18:00 i pensant en tornar a la nit per complir el relleu amb l´equip Dir. També el meu gran company Paris Canal de l´equip de la Trailwalker que fa les 24h individuals m´encarrega un kebab de carn per la matinada per ell i la seva companya Irina  :oh: coses de l´ultrafons que no em deixen de sorpendre però que no hi ha dubte que el van ajudar a fer 2n classificat amb 246Km, quin crack!
Així que ja em veiu a la una de la matinada comprant dos kebabs al restaurant àrab del carrer Marina i agafa la bici i de Monumental a Can Dragó per segona vegada en el dia per anar preparant les cames per la pista  :wink2:.
Arribo a Can Dragó nerviós com tots pels missatges del grup de whats. Anem per darrera i arriben les hores més dures de la competició. Per la tarda havia parlat amb Boris d´oxigenar 10-15' els companys però estava fos del migdia.
Però ara de matinada  era sens dubte el moment que el destí m´havia reservat  :yes:.
Veig que els meus nanos van sisens i van fent a bon ritme ila situació la tinc controlada tot i ser novells de l´any passat.
En previsió portava la samarreta dels meus dos equips i corrien llavors Chute, Guissona i després venia Del@. així que una mica d´aire per allà el mig podia anar bé i així que quedem amb els companys d´entrar jo una estona i "torna a córrer el que puguis Xavi!" i a sorpendre els Picos  :666:
Els de boxes van flipar... ;) acabo el "fogonazo" Correcat , entro mort a boxes i em canvio samarreta i xip i torno a entrar pel Dir. Tenia guerra pel primer lloc amb Picornell A i pel 5è amb Picornell B, vaja una festa d´àcid làctic... :rofl:
La batalla és duríssima pel primer lloc i tot que els Picos B no són coixos...el ritme per lluitar per la 5a plaça és molt més relaxada, doblant-me dues vegades el Del@ fent-me veure de primera línia la lluita dels companys.
Acabo el meu relleua les 3:30 i segueixo a Can Dragó coordinant i marxo a les 4 a dormir quelcom.
Torno a Pistes a les 10:00 i tot continua igual... :oh: ja no em queda pólvora, a boxes Rutxiacaba d´oxigenar a l´equip i ens preparem per l´arma final de les 11, Marc78 escoltat pels més ràpids que es pugui i estiguin disponibles. Cal ser pràctics i els coixos a retaguàrdia per si se´ls necessita 2 voltes... :he: A boxes ens mirem amb la sensació "què no em toqui a mi..." i finalment els companys amb millors condicions que surten ho fan de meravella 8) i VICTÒRIA!! Marc guanya!
Encara els darrers 10´encara tinc que fer una darrera ajuda a l´equip del Dir i surto amb malles a defensar el 5è lloc que perillava.
Tinc lóportunitat de finalitzar la prova a les 12 i és una experiència increïble amb tothom animant i fent el tubu.
L´equip Correcat esclata i jo encara amb el dorsal penjant de 5ens vaig a afegir-me a la festa. Impresionamt! :yes:
Gràcies a l´equip per lluitar com mai tots fent pinya. Gràcies als organitzadors per fer-ho possible i gràcies als que vàreuconfiar amb mi per fer possible el Repte.
Visca Corredors.cat!! :whip: :yipi:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

27 Des 2015 21:06 - 27 Des 2015 22:10 #195 per Antirco (Associat/da)
Jo hace dias que me salgo, por vuestra gesta y con vuestras crónicas, gracias  CoRReCaTs.  :love:
Como dice Toni Amunt  :great:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

27 Des 2015 21:43 #196 per ManoloM (Associat/da)

Arribo a Can Dragó nerviós com tots pels missatges del grup de whats. Anem per darrera i arriben les hores més dures de la competició. Però ara de matinada  era sens dubte el moment que el destí m´havia reservat  :yes:.
En previsió portava la samarreta dels meus dos equips i corrien llavors Chute, Guissona i després venia Del@. així que una mica d´aire per allà el mig podia anar bé i així que quedem amb els companys d´entrar jo una estona i "torna a córrer el que puguis Xavi!" i a sorpendre els Picos  :666:
Torno a Pistes a les 10:00 i tot continua igual... :oh: ja no em queda pólvora, a boxes Rutxi acaba d´oxigenar a l´equip i ens preparem per l´arma final de les 11, Marc78 escoltat pels més ràpids que es pugui i estiguin disponibles. Cal ser pràctics i els coixos a retaguàrdia per si se´ls necessita 2 voltes... :he: A boxes ens mirem amb la sensació "què no em toqui a mi..." i finalment els companys amb millors condicions que surten ho fan de meravella 8) i VICTÒRIA!!

Xavi estos detalles son los que os  hicieron ganar esta cursa  :surprised:. me quedo con la frase "que no em toqui a mi", pero todos estabáis dispuestos a salir a correr aunque fuera una sola vuelta para ayudar al equipo  8) 8) 8). muchas gracias amigo  ;)

27 Des 2015 22:20 #197 per Toni VLC (Associat/da)

Jo hace dias que me salgo, por vuestra gesta y con vuestras crónicas, gracias  CoRReCaTs.  :love:
Como dice Toni Amunt  :great:

Amunt sempre!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

30 Des 2015 17:00 #198 per curat (Associat/da)
Grans cròniques Rafa Barrachina i XAVINAD  :great: sou uns cracks :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

30 Des 2015 17:02 #199 per koldo (Visitant)
Va ser genial!! Jo lamentablement només vaig poder ser-hi dissabte, però se us veia a tots amb moltes ganes i donant-ho tot per representar-nos. Gent que va córrer amb molèsties, o va sortir quan no li tocava tot per ajudar l'equip. Cheapeu!

Al principi semblava que la rivalitat no era massa sana, però després ja em van dir els companys que hi havia molt bon rotllo amb els Picornell, genial!

Jo crec que no serà fàcil tornar a reunir a aquella quantitat de cracks, i no tornaria a formar aquest equipàs fins que el rècord sigui superat. Tot i que algú porti un equip tant bo com el nostre (o com els Picornell aquest any), sense un rival a la pista fent-te donar el màxim, serà molt difícil que el rècord es torni a batre. Tampoc té sentit córrer contra nosaltres mateixos, no? Penseu que van anar durant 24h a 3:42  :surprised:

ManoloM, Jaume86, gran organització, si necessiteu un cop de mà el proper cop, ja direu  ;)

Als 24, moltes gràcies  :love:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

01 Gen 2016 13:01 #200 per Albert83BCN (Associat/da)
Ostres quina passada, i menys de 400m de distància amb el 2n en 24h, podria haver estat més disputat?! Impossible!!  :surprised:

Felicitats pel resultat cracs, i feliç any nou, de passada! :wink2:

MMP 10Km - Cursa dels Nassos 2011 - 35'24"
MMP 21Km - Mitja Marató de Barcelona 2013 - 1h19'23"
MMP 42Km - Marató de Barcelona 2013 - 2h47'58"
NutricioBlog - Diari de l'Albert

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats