Hola,
doncs la meva història comença fa molt de temps. Ja fa temps que sóc de Corredors.cat, però potser no sóc molt habitual de les curses i últimament encara menys de les massificades. Aquest és un dels motius de què no conegui en persona a molts dels associats. Però segueixo les classificacions i allà on vaig i veig una samarreta taronja em presento. La veritat és que potser m'agrada més entrenar que no pas córrer. I últimament he descobert "el lado oscuro": la muntanya
Però aquest any em feia gràcia seguir les 24 hores. Entro al fòrum i llegeixo tota la info, em donen ganes de participar en alguna cosa quan veig la cursa per equips i el mètode de triar. És genial. Tinc força clar que hi ha corredors molt més ràpid que jo, però sorprenentment em quedo a les portes de ser seleccionat. Deixo un missatge per fer saber que estic disponible i des d'aquell moment m'entren moltes ganes de participar-hi.
10 dies abans rebo un missatge del
ManoloM (un autèntic crac). Hi ha una baixa i tinc lloc per córrer de 9 a 10h del matí de diumenge. Ualaaa, una hora immillorable. Entro el el grups de Whattapp i em presento. En aquell moment la idea era fer 1 hora seguida a bon ritme. Ni punt de comparació al que finalment va succeir.
La semana abans de la competició entrenant em trobo a un amic de les Picornell entrenant amb el grup. Van a per totes, ho tenen tot super organitzat, amb relleus de 20' i estan convençuts de la victòria.
El grup de Correcats continua pensant que cadascú faci 1 hora, tot i que es fan alguns intercanvis de 30'. Encara ni ens imaginàvem com aniria la competició.
El dissabte dia 19 arribo a Can Dragó a les 9h per ajudar a fer el muntatge de tot. L'ambient és fantàstic. Comencen a arribar atletes de les 24h. Saludo a molts correcats.
I a partir d'aquest moment comença la competició. He intentat recordar tot allò que va passar, però entre la meva mala memòria i l'emoció de tot allò que va passar tinc alguns buits mentals
A les 12 en punt comença la festa

.
Joan3 comença a tirar com una bèstia. Se li posen a roda 2 atletes però només poden que seguir-lo. I fins i tot quan aquests fan relleus els nous tampoc poden amb ell. Genial. Continua
XaviNad perfectament i en primera posició. Sembla que tot va molt bé i marxo a casa.
A partir d'aquell moment el grup de Whatsapp és imprescindible. És converteix en una eina d'informació bàsica que fa posar-nos a tots molts nerviosos. No aconseguim estar a més de 2 voltes. Quan cau la nit Picornell ens avança, però al cal de poc tornem a passar per davant. No vaig veure els relleus de la nit, però segur que van ser els més durs i els de més mèrits. Enhorabona a tots els que aquella matinada vàreu fer relleus.
No puc dormir més, arribo a pistes 2 hores abans del meu relleu.
Kilometer està en pista, a molt bon ritme. Picornell està menys de 2 voltes. La tàctica ha canviat. Parlo amb
R3 i decidim fer relleus més curts. Està clar que amb relleus d'1 hora ens podrien avançar. Jo que venia a fer tiradeta d'1 hora :rofl:. Surt
R3 a pista, una altra bèstia.
Són les 8:15 h i surto a pista a fer 20'. Molt abans de l'hora que em tocava començar. Tinc a l'entrenador de les Picornell a roda en en 1 volta m'agafa. Possiblement és el millor corredor d'ells, i em toca a mi :grrrrrr:. Res, doncs ritme. Es posa darrera meu durant 2 voltes, m'estranya ja que se que pot anar més ràpid, i efectivament m'adelanta i mica en mica se'n va. Surt de nou b]R3[/b], estem guanyant de 300 m. Ells tenen 3 persones fòrça ràpides. torno a sortir jo ja amb el canvi de sentit fet. Els ritms ja són molt alts, aquí tot és tàctica. Algú em pregunta com vaig i no responc, però a la següent volta ja em marquen 2 i stop. Boníssim. M'aturo, comença a arribar gent. Amb moltes ganes de sortir a pista.
ManoloM en aquell moment està fent 10 km i el tio a cada volta ens pregunta com va, que grande. Crec que va fer record personal per les ganes que tenia d'estar amb nosaltres
L'entrenador d'ells em pregunta un parell de vegades quan tornaré a sortir a pista, es veue que li agrada córrer amb mi :rofl:. Surto 2 vegades més, però a fer sèries de 7'-8'. Combinem sèries amb
hectorh2o, que és una altra bestia que quadra el temps a cada volta. Estem a mitja volta durant fa molta estona. Se que no sóc el més ràpid dels que estàvem allà, però ningú em diu que no surti. Això és un equip
Marc78. Parlo amb el colega de les Picornell i saben que tenim a Messi. Però no es rendeixen.
Marc78 vol còrrer series llargues, però al final farà 3 de 20'. El seu ritme és espectacular. Comencen a arribar corredors nerviosos amb ganes de sortir a pista
Rutxi,
Rafa Pérez ....Com mola.
Però encara faltava un detall important. Sento que un diu "Deixam entrar, que faré 2 voltres a FULL".
Isaac. El animal surt a pista, i tot l'equip de les Picornell (i eren molts) es giren per veure com vola, es fa el silenci. El colega es marca 2 voltes en poc més de 2' :surprised:
Estem a mitja volta,
Marc78 està en pista. Això ja no s'escapa. Victòria. Espectacular.
I el podi. Moments emotius. Surt un nen a recollir un viatge (sou molt grans els organitzadors

). I surt
Zenon . Bravo, bravo, bravo.
Felicitats a tots els que vàreu estar a pistes i fora mirant o organitzant. Va se inoblidable. :love:
Rafa