Equip CoRReCaT a les 24 hores

Equip CoRReCaT a les 24 hores

20 Des 2015 22:09 #121 per Manu 1.1 (Visitant)
:neutral: :neutral: :neutral: jo tampoc ho entenc, algú podria dir alguna cosa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2015 22:12 #122 per pinelli (Associat/da)
ha de ser un error .. a les 11.51.31 li portavem 1 volta sencera .. i crec que a acabat a 300m ..de tota mena algu dira alguna cosa per aquí .. a sigut una magnifica lluita cos a cos ..  :yes: .. felicitats tambe atriatlo picornell que han fet un gran espectacle ..

20 Des 2015 22:14 #123 per Zenon (Visitant)
FELICIDADES CAMPEONES  además de lo conseguido, el espectáculo del final ha sido lo que recordaremos mucho tiempo, gracias por darnos ese espectáculo.

También quiero felicitar al equipo PICORNELL por su gran actuación, nos han obligado a sacar todo lo mejor nuestro y nos han exprimido a tope. FELICIDADES equipo PICORNELL.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

20 Des 2015 22:19 #124 per Dennis Teuling (Associat/da)
IM PRES SIO NANT  :great: :great: :great: :great:

He gaudit moltíssim aquest matí de la gran lluita per la primera posició del podi.
Un momento memorable quan el gran Marc.. va fer unes quantes voltes, per fer un relleu amb l´Isaac ipg10 que va fer un 846 metres en 2'04  :beurk: i no li donava ni temps a Marc.. per posar-se els pantallons  :intello: :intello:

Quina emoció, tantes hores a menys d'una volta d´avantatge. Impressionant  :party: :party:
Bravo campions!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

20 Des 2015 22:22 #125 per Debutante (Associat/da)

FELICIDADES CAMPEONES  además de lo conseguido, el espectáculo del final ha sido lo que recordaremos mucho tiempo, gracias por darnos ese espectáculo.

También quiero felicitar al equipo PICORNELL por su gran actuación, nos han obligado a sacar todo lo mejor nuestro y nos han exprimido a tope. FELICIDADES equipo PICORNELL.

Zenon,

El primer párrafo te hace grande, pero el segundo te hace inmenso. :love:

Por cierto, comparto totalmente su opinión.

20 Des 2015 22:31 #126 per carsobe (Visitant)
Creo que hoy hemos ganado TODOS!!!!

FELICIDADES!!!!!!

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

20 Des 2015 22:33 #127 per canferreir (Visitant)
En primer lloc felicitar a tots pel èxit assolit a la prova, que desitjo i espero tingui llarga vida.

Pel que fa a mi, he fet dues proves: 5000m dissabte i 10000m diumenge, i ambdues proves amb marca (28'40") i (1h01'47"). Onze hores de diferència entre una i altra.

Pels que no sabeu, m'estic preparant per fer la primera marató de la meva vida amb 21 anys fent curses. I avui he aprofitat el plà per fer els qms que toquen.

I com no, foto de rigor amb Zenon i Maite al acabar els 10000m.

Estic a l'espera de les fotos i videos, i bones festes a tots.

Cándido F.

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

20 Des 2015 22:37 #128 per canferreir (Visitant)

El CAMPEON en mayusculas eres tu. Sin tu presencia no hubiera sido posible participar en tu honor.

Mientras tanto, tus sonrisas son tambien mias.

Un abrazo a los dos

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

20 Des 2015 22:42 #129 per Debutante (Associat/da)

...I com no cal donar lee gràcies a totes i tots els associats que han estat al peu del canó com a responsables  de les diferents seccions: Debu, meep, solterón, Rubens, Khryz, Belenka, Dani, Jaume86, guissona i segur que m'oblido a algú :oops: :oops:
...

Només una correcció.
Guissona no és de la comissió. I en canvi si que ho es en Tete Xavi.

Salu2 i kms!!

20 Des 2015 22:45 #130 per Jorfer (Associat/da)
Tete Xavi sorry per l'omisió  :wink2: :yes: :great:

20 Des 2015 22:58 #131 per Debutante (Associat/da)
Sobre el que dieu de la classificació final, es tracta d'un error.
Com podeu veure a la web, vam montar un sistem automàtic que anava publicant resultats de manera automàtica.
La darrera classificació, la que surt com a "final", és erronea. Ens hem adonat ràpidament i ho hem solucionat solucionat d'inmediat. Però amb les presses de la cerimonia d'entrega de trofeus no ens hem enrecorda't de moficar la classificació que el sistema enmagatzema automàticament. Per això aquesta és erronea.
Esperem que aquest error sigue solucionat ràpidament. De totes maneres a aquesta classificació cal sumar-li els metres de la darrera volta parcial. Allà podreu veure com queda tot definitivament.

Però l'equip guanyador ha sigut corredors.cat.

Aprofito per recordar que els tres equips primers classificats tenen inscripció gratuita per la marató per relleus de Sant Joan Despí del 2016. Ja podeu anar parlant com fareu aquest equip....

Salu2 i kms!!

20 Des 2015 23:01 #132 per kilometer (Associat/da)
Ho dèia al grup de whattsapp que en el que el ManoloM ens havia reunit, tota história, té una intrahistória i volia que hi quedés la meva en aquesta jornada històrica per Corredors.cat. Crec que vist des del punt de vista organitzatiu i coneixent-nos a tots, es va pensar que seria una tasca difícil engrescar-nos a tots en aquest projecte, peró al final tots vam estar convençuts del projecte i amb moltes ganes de córrer colze amb colze amb tants amics i magnífics corredors.

Jo també tenia moltes ganes i molta il•lusió, i tot i que potser una mica mancat de la confiança del passat, per un any des del punt de vista físic complicat. Pensava que podia arribar bé, al relleu, peró que havia de treballar dur, per que després de Berlín, gairebé no vaig poder reprendre els entrenaments fins al novembre. Deixant de costat aixó, i ara que ha passat tot, haig de dir, que la meva participació va estar pendent d'un fil, d'un fràgil fil, fins a hores prèvies a participar en el meu relleu. No vaig dir res, per que al grup de whattsapp, el relleu estava agafant una importància grandíssima, els missatges i l'entusiasme no paraven i amb aquest ambient, no m'atrevia a dir res i més quan arribaven les "males notícies" amb els problemes físics de l'Isaac, del David o del Josep.

Divendres dia 18, van intervenir la meva dona d'un tumor desmoide al recte abdominal. No us espanteu, és una tumoració complertament benigna, sense possibilitat de malignització, peró que si no s'extirpa, va creixent i infiltrant la musculatura. Calia fer-la fora aviat. La data de la IQ la vaig saber setmanes després d'haver tancat el dia i l'hora del relleu. M'he passat gairebé 48 hores seguides a l'hospital, entre divendres i dissabte, entre arribar, esperar per entrar a quiròfan, a que acabi la intervenció, a sortir de la reanimació, etc...Tot va anar perfecte, peró clar, ha passat hores bastant incòmoda i dolorida, per que cada vegada que havia de fer servir la musculatura abdominal, veia les estrelles. A sobre, i amb bon criteri, el cirurgià ens diu que millor passar el cap de setmana i que sigui alta dilluns o dimarts. La nit de divendres me la passo al sofà de l'hospital i al dissabte, no sé que faré. Van passant les hores i es va trobant millor peró la millora no és espectacular. Ella em coneix i sap que em feia il•lusió aixó, peró  que si seriosament m'hagués dit que em quedés amb ella ho hagués fet. Peró com que sap que li demano poc en aquest aspecte del córrer, en un acte generós, va ser poc egoista.

Mentre les notícies no paraven d'arribar, jo marxava de l'hospital gaire bé a dos quarts de 8 a casa. La meva sogra es va quedar a dormir a l'hospital amb la meva dona i jo em vaig encarregar de portar-me a casa al meu fill i a la meva neboda. Els que teniu fills, ja sabeu, bany, pijames, sopars, etc...i a dormir. Després vaig sopar jo i vaig marxar a dormir a casa del meu sogre, mentre la meva cunyada es quedava a càrrec dels nens. Per aquell moment perdíem voltes, peró jo necessitava i volia dormir.
5:00 am en peu. Abans de les 6:00 ja estic allà. El Jordi89 feia uns relleus brutals i el Rafa li donava aire amb uns relleus magnífics. Ja veia que les coses no serien senzilles. Finalment haig de sortir un quart d'hora abans. El del Pico, tenia bona pinta, peró ja havia corregut i anava a ritme assumible, quan portava 10' a roda i sabent que canviarien de seguida vaig passar-lo i posar-me a tirar, peró el tio respon, em segueix i després em passarà i se n'anirà en busca de canvi. Estava una mica perdut, no entenia com anava tot. Va sortir un altre i es va posar a roda, i després d'un temps darrera, igual, canvi de ritme fort. Ja veig que no puc estar responent a canvis per que sortiré perdent jo. Aguanto el tipus i no el deixo marxar massa. L'R_3, està allà i li dic que un parell de voltes i a dintre. En aquest parell de voltes recupero el marge i entro. Mantinc la volta que teníem. M'entrebanco amb la sortida de pista i a sobre a l'Edu se li cau el xip, torna enrere. Peró recupera el terreny ràpid i va ben fort. Jo mentre recupero alé i veig que he fet 26' llargs a 3:30/ km de mitjana del fore. L'Edu fa un magnífic relleu i m'ho deixa en dues voltes a favor. Surto de nou i porto un tio darrera. Va justet, i vaig a bon ritme, peró ja sé com he de jugar al joc i no em cebo. Finalment després d'una bona estona, deixa el lloc a un altre que recupera el temps perdut al canvi i es posa de nou darrera. De sobte, de nou canvi de ritme, fort. Al principi fa por i no vull perdre terreny i demano el canvi en un parell de voltes novament. Aixó si, li recupero el terreny i li trec un cert marge per facilitar el canvi de xip. Surt de nou l'Edu. Anava bé peró no volia arriscar l'avantatge. He fet 19' més i mantenint el promig de 3:30. Aquí l'Edu manté el tipus, tot i que ja pesa i guanyem per unes 2,5 voltes més o menys. Tindrà 3 tios en poc temps, peró es mantindrà. Quan em demana el canvi ho tinc clar, queden 15' més o menys i ara no tindré ja res a perdre. Surto amb moltes ganes i a bon ritme, ara els km cauen en torna  3:20. Ja no porto ningú darrera enganxat i em trobo força bé. Mantinc el ritme. No aconsegueixo trobar el del Picornell, peró no em pot estar retallant ara, penso. Quan dic que acabaré apreto en unes 2 últimes voltes ben fortes, peró podria haver seguit. Aquest últim parcial em deixa el global en una mica més d'una hora a 3:27-8/ km de mitjana. Content i satisfet, amb gairebé 3 voltes, marxo de la pista i agafo el cotxe per arribar a casa. Gairebé són les nou i el meu petit s'ha aixecat.

Les notícies continuen sense parar peró les coses s'han tornat a escurçar molt. Finalment he pogut tornar amb el meu fill a veure el final vibrant i apassionant amb el Marc i els relleus gairebé a voltes i veure una victòria, patida, suada i molt currada. Avuí  ha estat un dia increïble i inoblidable, la veritat, i un orgull formar part de Corredors.cat i de l'"equipasso" humà i atlètic, en el que he pogut córrer i aportar el meu granet de sorra a la victòria.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

20 Des 2015 23:20 #133 per Dennis Teuling (Associat/da)
Quina crònica Kilometer :great: :great:

Lo primer és la familia. Espero que es recuperi aviat la teva dona :yes: :yes:
Però sent corredor, has mantingut el pabelló ben alt!! Bon treball a aquestes hores de la nit.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

21 Des 2015 01:16 #134 per No Surrender (Associat/da)
Moltíssimes felicitats nois!!!!, ho heu fet fantàstic, ho heu donat tot, heu sabut resoldre els problemes d´'última hora, heu aconseguit donar forma a un equip tot i baixes, lesions i problemes de calendari....vos ho heu agafat amb una seriositat brutal.
La meva més sincera enhorabona!!!!!  :love:

21 Des 2015 01:49 #135 per meep (Associat/da)
Felicitats a l'equip Correcat, ha sigut molt emocionant i competit, i un espectacle veure els últims relleus
I gran resultat de l'equip de les Picornell  8)

A la web ja podeu trobar les classificacions finals amb els metres sumats de l'ultim parcial de volta.

Us adjunto l'enllaç directe a la classificació:
www.corredors.cat/24hores/resultats2015/24he7-2015_Final.htm

21 Des 2015 08:44 #136 per curat (Associat/da)
Moltes felicitats a l'equip de supercracks correcats. Vaig estar unes 4 hores per les pistes i va ser molt emocionant després seguir-ho per wasap
:party: :party: :party:
Els triatletes del picornell van fer un paperàs també  :yes:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

21 Des 2015 10:05 #137 per ruben6 (Visitant)
Kilometer que tu mujer se mejore.

Si normalmente uno se siente orgulloso formar parte de un equipo, pero cuando son tus propios compañeros te ha seleccionado para formar parte de ese equipo la responsabilidad se acrecienta. Viendo la lista de corredores que iban a compartir el equipo conmigo, y yo no se que hacía ahí desde los corredores más expertos y rápidos (Marc78, Joan3, Kilometer, Gissona, XaviNad,etc.) que habían sido mi referencia cuando empezaba a correr, y los nuevos corredores más rápidos (Isaac,David77,Raul,Wallaby,etc.). En definitiva un equipazo donde era fácil no estar a la altura.

Además, el jueves falleció un familiar y me tuve que desplazar a Valencia, me comprometí a estar a las 17 estar en las pistas para hacer media hora, me notaba cansado del viaje pero al llegar todo cambio, la gente estaba 200% comprometida y dejándose la vida. En ese momento conseguimos otra vuelta de ventaja (2 vueltas), se va acercando mi turno y me voy preparando. Me dan el relevo y salgo a muerte a pillar al Picornell, lo pillo en media vuelta aprieto un poco y veo que se convierte en mi sombra. Así van pasando las vueltas yo no voy a apretar vamos lideres y si quieren que me ataquen, cuando llevo 16' veo que dice 2 vueltas más y ya me espero que apriete, y exacto en la ultima vuelta me ataca aguanto fácil y a falta de 100m cambio lo dejo para coger algo de ventaja en el cambio suyo. Sale el suyo como un toro a pillarme, y me pilla a los 300m de la primera vuelta, en ese momento pienso que si aguanta ese ritmo me tocará sufrir, pero cual es mi sorpresa cuando se pone detrás y se pone a ser mi sombra. Otra vez con una sombra más vueltas y sigo tirando a mi ritmo, y guardando algo para poder cambiar a falta de 600m. Asi lo hago cambio y le saco 150m en esos 600m, doy el relevo y me pongo a animar. En ese momento se produce un momento critico, Isaac se lesiona y pese a estar rapidos en el cambio perdemos algo de ventaja y lo más importante perdemos un buen relevo.
Ellos empiezan a preparar su mejores relevos para recortar esta ventaja y ponerse por delante, sacan a un corredor que volaba y Wallaby hace un relevo de 20' impresionante para aguantarle, en un par de vueltas impresionantes, y después David77 empieza a recortar tiempo a su mejor relevista vaya vueltas también.
Me vuelve a tocar salir, y el rival corre mucho salgo a muerte y corro uno de mis mejores parciales en mi vida, no se de donde saque las fuerzas pero sobre todo me olvide de si petaba o no, solo corría y cada vez más rápido. Aguanto sin perder mucho y seguimos lideres.
Solo me quedaba otro relevo, y ellos meten a su entrenador (que poco después según me cuentan de compañerismo con sus compañeros al no dejar participar a un participante). Me noto muy cansado y frio, pero había que dar un ultimo relevo fuerte y ellos sacan a su entrenador y me sacan al crack de antes. Y hago las dos primeras vueltas lo más fuerte que puedo, miro el garmin y el ritmo es de 3:08, y él no baja el ritmo, aguanto como puedo y voy perdiendo algo tanto en ritmo como en segundos con el. Finalmente hago casi marca en 5k dos veces en un rato jajajajajajaja. Y seguimos lideres.

Me marcho a la ducha, y a seguir todo por whats.

Ha sido un dia brutal, de un compañerismo excelente y todos queriendo ayudar, entre gente que era la primera vez que se veía pero comparten algo más importante que contacto, son valores tan grandes que nos hicieron ganadores y hacer el record de la prueba.

A la comisión deportiva darles las gracias, por haber tenido esta iniciativa ya que creo que será un nuevo impulso para la asociación. Gracias Manolo por todo los que has hecho para unirnos y que puediera salir todo como ha salido, gracias señor Miyagi.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

21 Des 2015 14:28 - 21 Des 2015 18:24 #138 per guissona (Associat/da)

...I com no cal donar lee gràcies a totes i tots els associats que han estat al peu del canó com a responsables  de les diferents seccions: Debu, meep, solterón, Rubens, Khryz, Belenka, Dani, Jaume86, guissona i segur que m'oblido a algú :oops: :oops:
...

Només una correcció.
Guissona no és de la comissió. I en canvi si que ho es en Tete Xavi.

Salu2 i kms!!

Al Cèsar el que és del Cèsar.

Encara que les hores que hi vaig intento donar un cop de mà en tot el que es pot, efectivament jo no formo part de la comissió organitzadora de les 24h.

En canvi sí que ho és el Tete Xavi, tot i que no beu Voll Damm  :rofl: :rofl: :rofl:

21 Des 2015 14:59 - 21 Des 2015 18:29 #139 per guissona (Associat/da)
Quan em van elegir els propis companys per formar part de l'equip, a la primera em va semblar fantàstic i em va fer molta il.lusió.

Al cap d'uns dies, i ja ho vaig comentar al fil, creia que potser no era ni de bon tros dins dels 24 més ràpids de l'assossiació i em semblava que la forma d'elegir-los no era la més adient. En definitiva, pensava que lo millor era agafar un rànquing de l'últim any i mig i mirar qui eren els associats més ràpids del moment.
Em va dir que no, que la forma que s'havia triat era aquesta i que els que érem segur que ho faríem molt bé. Molta gent rápida es va quedar fora de la llista precisament perquè al ser per votacions no tothom coneix a tothom i com deia el Hansi, es molt difícil votar a una persona que ni tan sols saps que existeix.

A mi l'època que es corria el relleu m'anava fatal. Venia de córrer dues maratons i, a més de lent, estava molt saturat. Necessitava descansar però per preparar-me pel relleu vaig seguir entrenant.
Tot feia que cada vegada em fes més nosa el relleu i sobretot cada vegada estava més putejat perquè veia que no podria estar a l'alçada.
Es crea un grup de whatsapp i l'únic que em provoca és més pressió i en moments, ganes de deixar la meva plaça a un altre company millor preparat.

Arriba el dia. Jo tinc el relleu a la 1 de la matinada. Vaig seguint totes les aventures del relleu durant el dia i veig que la cosa està molt igualada i que això será així fins al final. Tinc intenció de presentar-me a pistes cap a les 21h per donar un cop de mà en tot el que es pugui tant als organitzadors com a l'equip de relleus.

Quan estava al metro, agobiat pel relleu, rebo un whatsapp que m'avisa que la competició de relleus està sent molt maca i alhora competitiva i que això beneficia l'espectacle i li dóna qualitat a la prova però que a nivell d'organització pot ser un problema perquè hi hagut algun incident en algun relleu perquè amb les ganes de no perdre temps un rellevista gairebé fa caure a un competidor de les 6 hores.
Això ja m'acaba d'atabalar. El que s'havia de convertir en un dia de festa dedicat al Zenón, podía acabar-se com el rosari de l'aurora per culpa de voler guanyar a costa de tot.
Amb el Chute decidim fer relleus de mitja hora per ser més competitius tot i que nosaltres volíem fer l'hora seguida i treure'ns el tema de sobre.

Començo els relleus quan ja no anem primers. Devem portar una volta perduda amb els Picornell A. La primera mitja la faig a 3'35 de garmin, amb flat de collons per anar més ràpid del que podia i tot i així perdo uns 200m amb el rival.
I el segon relleu, que será més curt perquè Xavi_NAD ens allibera de temps, el faig a 3'37, amb flat també i aquí faig el mateix parcial clavat amb el rival. Sortim i arribem plegats.

Després em vaig dedicar a ajudar als companys, a organitzar una miqueta els relleus, a informar als absents i a gaudir de l'espectacle.
Córrer a la nit es fotut. Ningú t'anima, ningú et dóna referències i jo que ho sabia intentava mentre podia ajudar als companys.

Vull donar les gràcies als organitzadors de les 24hores, al que vareu muntar l'equip, a tota l'associació pels ànims i les mostres de suport i també donar les gràcies als Triatló Picornell pel tracte cap a nosaltres.

21 Des 2015 15:24 #140 per RugbyMan (Associat/da)

En canvi sí que és el Tete Xavi, tot i que no veu Voll Damm  :rofl: :rofl: :rofl:

No m'extranya...te les vas fotre tu totes  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats