Equip CoRReCaT a les 24 hores

Equip CoRReCaT a les 24 hores

01 Nov 2015 20:02 #1 per Jorfer (Associat/da)
Després d'un mes de votacions el resultat final ha sigut el següent:

Votacions per a l'equip CoRReCaT
28 vots: Raúl Martínez, Marc78 i Joan3
26 vots: kilometer i R3
25 vots: David77
24 vots: Wallaby i Bhryz
23 vots: Danistal i Xavi Nad
21 vots: Esrafiki
20 vots: Del@ i  Chute
19 vots: Guissona
18 vots: Khryz
16 vots: Ivanko
15 vots: Ruben6
14 vots: Adalpu i Jaume86
12 vots: ipg10
11 vots: Oriol
10 vots: HectorH20 i Hansi
09 vots: AndreuRunner, Cachirulo i Jorfer
08 vots: rutxi, Rafa Perez i  Eric
07 vots: Albert83BCN, Rül,  Laure, Rafa Barrachina i Lucius
06 vots: Angel101, Berni i  ManoloM 
05 vots: Juavalga, Dela, Hernan i Zesar
04 vots: Roldan, Jou Division, Joakim, alacal i koldo
03 vots: Alex,  Danili, Pol26 i Kasumei
02 vots: Dennis Teuling, Guiri, XEIF, MXirau, curat,  Carme72 i  Manu 1.1
01 vots: Antoes , JosepJaipur, PCR35, YasMazz, meep, Dani,  Sergi77, Jag75, MiguelSBD, Aurelian, Polgi, Jordimas, Danigoal, AnRoL58, Rugbyman, Osc@r, Danalbod, Pingu, Mattu, Josep59, JRamon i Grinta
Persones que creiem que  no són associades votades (si ho són ens ho dieu si us plau): Jordi89 (2 vots), Carles Montllor (1 vot) i albertobdn90 (1 vot)

Així doncs els vint-i-quatre primers són els que ens agradaria que formin part de l'equip CoRReDoRS.CaT per tal que aspiri a la primera posició i també a establir un gran rècord.

Ens agradaria la confirmació dels vint-i-quatre i després ja anirà la tria d'horaris i altres temes organitzatius.
Així doncs, us convidem a que passeu pel fil i, confirmeu la vostra presència a l'equip. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Pendents de confirmar:
Raúl Martínez, Marc78, Joan3 , kilometer, R3 ,David77, Wallaby, Bhryz, Danistal, Xavi Nad ,Esrafiki ,Del@, Chute, Guissona ,Khryz ,Ivanko ,Ruben6 ,Adalpu, Jaume86,  ipg10 ,Oriol ,HectorH20 i Hansi AndreuRunner


Confirmats:


També es precisa un capità de l'equip. Algun voluntari que s'encarregui de l'organització del mateix?  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2015 20:36 - 01 Nov 2015 20:42 #2 per Hansi (Associat/da)
En primer lloc, agraeixo moltíssim a la gent que han dipositat la seva confiança en les meves possibilitats. És un autèntic honor que amics/amigues i companys/es hagin pensat en mi, ho dic sincerament i inclús amb un punt d'emoció :love:.

Del llistat de votats, tots els que estan per davant meu són veritablement més ràpids que jo. De totes maneres, he de dir que dels que en la votació han quedat per darrere meu i conec les seves marques, hi ha al voltant de 20 persones més que en tota època de les nostres vides atlètiques (o gairebé totes) corren més ràpid que jo. El que deu passar és que els votants no els deuen conèixer i a mi sí, simplement, i com és lògic, no es pot votar algú que ni tan sols saps que existeix. I que corre rapidíssim! :he:

Per aquest motiu, declino la invitació a córrer a l'equip "dels ràpids", amb tota la delicadesa i afecte :love:, que desitjo que entengueu. Si us plau, espero que ningú s'ho prengui malament, perquè és l'últim que voldria després del gran honor amb què he estat agraciat.

Penso que la idea d'aquest equip es complirà molt millor si no corro jo, però sí que corren Angel101, Berni, Laure, Roldan, rutxi, Jou Division, Juavalga, Albert83BCN, Rül, XEIF, MXirau, Joakim, Dela, Hernan, Zesar, koldo, Rafa Perez, Rafa Barrachina, Lucius, ManoloM...etc etc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2015 21:28 #3 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, cap problema amic  :love:, aquesta llista és una proposta i, de lque es tracta  és fer un llistat amb vint-i-quatre, tenint preferència, els més votats.

Tots els demés són reserves dels altres, així que un cop confirmats o no els primers, doncs tirarem de la llista.

Pendents de confirmar:
Raúl Martínez, Marc78, Joan3 , kilometer, R3 ,David77, Wallaby, Bhryz, Danistal, Xavi Nad ,Esrafiki ,Del@, Chute, Guissona ,Khryz ,Ivanko ,Ruben6 ,Adalpu, Jaume86,  ipg10 ,Oriol ,HectorH20 i AndreuRunner


Confirmats:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2015 21:46 #4 per jaume86 (Associat/da)

En primer lloc, agraeixo moltíssim a la gent que han dipositat la seva confiança en les meves possibilitats. És un autèntic honor que amics/amigues i companys/es hagin pensat en mi, ho dic sincerament i inclús amb un punt d'emoció :love:.

Del llistat de votats, tots els que estan per davant meu són veritablement més ràpids que jo. De totes maneres, he de dir que dels que en la votació han quedat per darrere meu i conec les seves marques, hi ha al voltant de 20 persones més que en tota època de les nostres vides atlètiques (o gairebé totes) corren més ràpid que jo. El que deu passar és que els votants no els deuen conèixer i a mi sí, simplement, i com és lògic, no es pot votar algú que ni tan sols saps que existeix. I que corre rapidíssim! :he:

Per aquest motiu, declino la invitació a córrer a l'equip "dels ràpids", amb tota la delicadesa i afecte :love:, que desitjo que entengueu. Si us plau, espero que ningú s'ho prengui malament, perquè és l'últim que voldria després del gran honor amb què he estat agraciat.

Penso que la idea d'aquest equip es complirà molt millor si no corro jo, però sí que corren Angel101, Berni, Laure, Roldan, rutxi, Jou Division, Juavalga, Albert83BCN, Rül, XEIF, MXirau, Joakim, Dela, Hernan, Zesar, koldo, Rafa Perez, Rafa Barrachina, Lucius, ManoloM...etc etc


Benvolgut Hansi, no tan sols entenc el teu argument sinó que el comparteixo en tant que un dels agraciats. Amb l'afegit de ser un dels 3 promotors de la brillant idea d'en Jorfer, crec que també ha ajudat a que estigui en un lloc que no em correspon però que agraeixo molt i molt!

Com bé dius, hi ha tantíssims correcats més ràpids que jo... entre els quals tu ;)

I jo hauré d'estar pendent de l'organització de les 24h, que enguany debuto a la comissió i haig d'aprendre molt! Així que malauradament no podré formar part de cap equip.

Així que us vigilaré de molt aprop a tots  :whip: :whip:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2015 21:51 #5 per ManoloM (Associat/da)
Hola! un par de cosas...primero totalmente de acuerdo con lo que dice Hansi  8), hay gente muy rápida no tan conocida que estaría entre los 24 mejores de corredors.cat, pero se decidió hacer así y pienso (opinion personal) que SOLO los 24 que han sido elegidos pueden decidir si forman parte del equipo o no.

De momento si Hansi confirma que no entra, siguiendo el ordén de votaciones el siguiente sería cachirulo (que no está para hacer una hora a tope  :'( y jorfer que creo que tampoco, pero que decidan ellos.

Jordi (jorfer) el capitán del equipo podrías ser tú mismo que eres el inventor del tema  ;).
Yo me ofrezco voluntario para ayudar a montar el equipo, intento ponerme en contacto con los elegidos y que vayan confirmando su participación.
cuando estén los 24 más algún reserva empezaríamos a mirar tema de horarios.

Esrafiki me comentó que esos dias no está en barcelona así que de momento le pongo un (NO) y veo que jaume86 tampoco.

de momento confirmo a alguno con los que hablé y creo que les hace mucha ilusión estar en este supermegacrackequipo, pero, por favor que lo ratifiquen ellos:

Pendents de confirmar:
Raúl Martínez, Marc78, kilometer, R3 , Xavi Nad ,Esrafiki (NO), Chute, Guissona ,Khryz ,Ivanko ,Ruben6,  Jaume86 (NO), ipg10, Oriol, Hansi AndreuRunner


Confirmats:

Joan3, David77, Wallaby, Bhryz, Danistal, Del@, Ivanko, Adalpu, Hectorh2o


Bueno esto está en marcha  :party: :party: :party:




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2015 22:45 #6 per jaume86 (Associat/da)


Jordi (jorfer) el capitán del equipo podrías ser tú mismo que eres el inventor del tema  ;).
Yo me ofrezco voluntario para ayudar a montar el equipo, intento ponerme en contacto con los elegidos y que vayan confirmando su participación.
cuando estén los 24 más algún reserva empezaríamos a mirar tema de horarios.


Sou la parella perfecta per portar-ho  8) 8)

Gràcies Manolo  :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 00:21 #7 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies ManoloM pel cable que ens dones amic  :love: :love:

Evidentment jo no estic per molts trotes doncs estic sortint d'una lesió i corro molt lent (per ara  :666: :666:) així que jo també salto de la llista de reserves.

Això si, al igual que Manolo m'ajudo a col·laborar en tot el que pugui  :yes: :yes:
Força equip i animeu-vos, i tot sigui per a ajudar a investigar ELA i ajudar al nostre estimat amic Zenon  :love: :love:

Confirmeu si us plau, durant la setmana que comença. Moltes gràcies per la vostra col·laboració  :great: :great:

Pendents de confirmar:
Raúl Martínez, Marc78, kilometer, R3 , Xavi Nad ,Esrafiki (NO), Chute, Guissona ,Khryz ,Ivanko ,Ruben6,  Jaume86 (NO), ipg10, Oriol, Hansi (NO) AndreuRunner


Confirmats:

Joan3, David77, Wallaby, Bhryz, Danistal, Del@, Ivanko, Adalpu, Hectorh2o

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 01:15 #8 per Zenon (Visitant)
Bien por este equipzo  :great:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 08:33 #9 per Grinta (Associat/da)
Vinga nois! Molts ànims  :party:
Jo sóc de les que ha votat gent que coneixia perquè, com diu en Hansi, no puc votar gent que no sé que existeix  :whistle:
Si hagués votat més gent, suposo que el llistat hauria variat; però sigui com sigui, els que hi sou, sou molts ràpids i molt capaços de batre el rècord de la prova, no? Doncs aneu confirmant i ja es tirarà de reserves si cal. No crec (i és una opinió personal) que gent que pot fer, 38' en 10km digui que no a participar en aquest equip perquè hi ha gent per sota que fa 36'. Si tots feu això, al final no hi haurà equip i es recaptaran 240€ menys. No perdem de vista l'objectiu de tot plegat, si us plau.
A més, a veure si ara tots començareu a dir que no i arribarà als que tenim un vot  :rofl: Al que m'ha votat ja li val  :grrrrrr: si sóc una tortugueta, jo.
Bromes a part! Heu de sentir-vos molt contents que els vostres companys dipositin la confiança en vosaltres. Així que, a confirmar i a córrer amb il·lusió! Si heu de fer relleus de 20' per córrer més ràpid o alguna altra estratègia, la feu.
Vinga pastanagues!!!
Per cert, el tàndem organitzador Jorfer-ManoloM  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 10:21 #10 per Jorfer (Associat/da)
Zenon&Grinta moltes gràcies  :love: :love: :great: :great:

Vinga a veure si podem tancar l'equip aquesta primera quinzena de novembre. Animeu-vos, si su plau  :yes: :yes:

Pendents de confirmar:
Raúl Martínez, Marc78, kilometer, R3 , Xavi Nad ,Esrafiki (NO), Chute, Guissona ,Khryz ,Ivanko ,Ruben6,  Jaume86 (NO), ipg10, Oriol, Hansi (NO) AndreuRunner

Confirmats:

Joan3, David77, Wallaby, Bhryz, Danistal, Del@, Ivanko, Adalpu, Hectorh2o

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 15:07 #11 per cachirulo (Associat/da)
Aunque soy el siguiente en la lista ya dije que por un tema de arritmias no puedo ir a tope y claro si no hay otro medico cuando yo corra para reanimarme... :he:
En fin,me fastidia perdermelo ya que puede ser un gran reto. Gente hay de sobras.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 16:50 #12 per ManoloM (Associat/da)
Quito las 3 bajas y añado a tres posibles... y ya nos han confirmado que formarán el equipo 11....seguimos  :party: :party: :party:


Pendents de confirmar:

Marc78, kilometer, R3 , Xavi Nad , Guissona ,Khryz ,Ruben6, ipg10, Oriol, AndreuRunner, rutxi, Rafa Perez, eric y Albert83BCN

Confirmats:

Joan3, David77, Wallaby, Bhryz, Danistal, Del@, Ivanko, Adalpu, Hectorh2o, Raúl Martínez, Chute



Creo que es correcto el ordén nooo? si veis algún error nos lo decís.



:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 17:06 #13 per RugbyMan (Associat/da)
Que jo en tinc un vot? :surprised: :surprised: :surprised:

Peró qui ha sigut el il.luminat? Ja s'ha apuntat la meva mare a Corredorsper votar-me'n?  :love: :love: :love:

Vinga nois, que tot i que hi ha gent mes lenta que jo entre els el.legits  :666: :666: :666:, ho fareu molt bé

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 17:43 #14 per kilometer (Associat/da)
El primer que vull dir és que moltes gràcies  per haver-me elegit. Per a mi és un orgull que hi hagi gent que ha cregut en mí per aportar el que bonament poguem a aquest repte. Vaig tenir un problema muscular que em va complicar la vida per finalitzar Berlín i l'esforç que vaig fer, m'ha tingut aquest mes més parat del que hagués volgut. Creuo els  dits per a partir d'ara poder tirar endevant sense més entrebancs i recuperar el bon estat de forma que tenia fa unes setmanes.

Em fa il·lusió participar en aquest repte, en aquest equip, i compartir colze amb colze amb tants bons amics, i tants bons atletes. Si no hi cap contratemps físic, compteu amb mi, es clar.  ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 17:53 #15 per ERIC (Associat/da)
Buenas tardes

Desde la cursa de Poblenou,  (que ya corri lesionado) que no compito por una FASCITIS PLANTAR  que me tiene parado desde entonces,  este mes de noviembre también estaré parado y no correré ni un metro ; en el supuesto que reapareciera durante el mes de diciembre ( hecho improbable, pero no pierdo la esperanza) tendría 19 días para estar a buen nivel, algo prácticamente imposible, por lo que sientiéndolo mucho y por lesión, no puedo estar en las 24 horas.

Un saludo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 18:23 #16 per guissona (Associat/da)
Bona tarda.

Primer de tot vull agraïr als correcats que m'hagin elegit per poder participar en aquest repte tan xulo i alhora tan solidari.

Evidentment que ho accepto perquè pel han escrit els promotors de l'equip s'ha volgut que la forma de triar els corredors fos aquesta.

Però m'agradaria dir una cosa i espero que se m'entengui. Darrera meu a la llista i fins i tot fora de la llista hi ha correcats que són, sobretot actualment, molt més ràpids que jo. Ja sé que tots no ens coneixem ni físicament ni, molt menys, quines marques tenim, etc., etc...
Si trobeu algú d'aquests que us dic que vulgui participar, que vulgui córrer, que segur que ho farà millor que jo, no tinc cap problema en cedir-li el meu lloc, al contrari, trobo que seria el més adient.

Jo correré igualment en algún altre equip, colaboraré igualment com cada any i ajudaré en tot el que pugui. De debó que ho entendria.

Així doncs, compteu amb mi per bé o per mal :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 19:47 #17 per ManoloM (Associat/da)
Eric no te preocupes y gracias. Recupérate bien  8).
El siguiente creo que es rül



:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 19:52 - 04 Nov 2015 10:17 #18 per ManoloM (Associat/da)
Ok Guissona, pienso como tú, pero los que hay ya sois rapidísimos y tenéis la última  palabra.
Como siga así  hasta me va a llegar a mi  :surprised:, pero si ocurre eso ya buscaré  a alguien  mucho más rápido para que me sustituya.
Guissona tú  estás  en la lista. Dinos disposición  horaria más o menos para ir preparando el equipo  ;)
Y tranquilos que el récord seguro que lo conseguimos  con este equipo, pero a este paso el problema lo tendremos el año que viene.  :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 20:11 #19 per Jorfer (Associat/da)
Actualitzem amb les darreres confirmacions.
Moltes gràcies per aquesta gran acollida  :love: :love: :love:

Pendents de confirmar:

Marc78,  R3 , Xavi Nad ,Khryz ,Ruben6, ipg10, Oriol, AndreuRunner, rutxi, Rafa Perez, Albert83BCN i Rül

Confirmats:

Joan3, David77, Wallaby, Bhryz, Danistal, Del@, Ivanko, Adalpu, Hectorh2o, Raúl Martínez, Chute, kilometer, guissona



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 21:01 #20 per jaume86 (Associat/da)

Actualitzem amb les darreres confirmacions.
Moltes gràcies per aquesta gran acollida  :love: :love: :love:

Pendents de confirmar:

Marc78,  R3 , Xavi Nad ,Khryz ,Ruben6, ipg10, Oriol, AndreuRunner, rutxi, Rafa Perez, Albert83BCN i Rül

Confirmats:

Joan3, David77, Wallaby, Bhryz, Danistal, Del@, Ivanko, Adalpu, Hectorh2o, Raúl Martínez, Chute, kilometer, guissona


Quin equipasu està quedant mare meva!!!  :yipi: :yipi:

Guissona tranquil que el primer comodí era jo (quin xist veurem entre tanta qualitat!).

Serà molt bonic  :yes: :yes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.