¿Qué? ¿cómo ha ido la marxassa? Contad algo,¿no?
De la Marxassa, em va agradar quasi tot: els corriols, les pistes...
i, fins i tot, l'asfalt!
Va ser tota una aventura...
Havía fet plans per anar amb
Agus, però li va sortir un compromís i ho va haver de deixar. No va perdre els diners de la inscripció, doncs un altre li va comprar.
Richi, que viu a Mataró i també estava inscrit, em va convidar a casa seva. S'ha portat molt bé amb mí: em va convidar a sopar (quin plat de pasta i llenties!) i em va "obligar" a dormir al seu llit mentre ell ho feia al sofà, amb l'excusa de que si no veu la tele una estona abans no pot dormir.
Ens vam aixecar a tres quarts de cinc. Richi va estar regirant-ho tot perquè no trobava el llum frontal. :grrrrrr:
Vam sortir tard de casa i vam arribar (amb un grup de retardats que havien vingut en tren) quan ja havien fotut el camp tots els autocars. :oh: :oh: :oh:
Només hi havia un cotxe amb el conductor i en Jaume Sala, organitzador de la prova, que just abans de pujar-hi em va preguntar: Sou tres? Vinga, som-hi!
La resta del grup es va quedar amb un pam de nasos! :yes:
La sortida... us podeu imaginar: a quarts de set, amb fred i a les fosques, al mig del bosc, no hi veies més que la gent que t'envoltava amb llums frontals i no vaig trobar cap correcat. Un xiulet a les set en punt i tots vam començar a baixar a pas de tortuga per un corriol empinat.