Un altre que debutava a Canovelles.
Sense dubtes una cursa especial i amb tants companys correcats, encara millor.
Inici de cursa amb l'
aurelian i el
Hansi i ràpidament al sortir del parc (no esperava tants esglaons a la sortida! :oh:) es forma un grupet amb el Hansi i altres corredors, que en pla cap al km4 anavem a 4'/km aprox. El
Hansi havia accelerat i saltat una mica endevant, potser en busca del
gàltix uns metres endevant. jo ho vaig provar, il·lús de mi, vaig notar vent de cara i vaig tornar al grupet al que desprès no aguantaria.De sobte atraprem al
Hansi i s'atura :arf: Me n'alegro de que no sigui res important :love:
a partir d'aquí comencen les sorpreses, amb el caminet paralel al riu que ens fa anar en fila de un. En principi m'agrada però se m'acaba fent llarg. Part de polígon i cap a la muntanya :he: amb un rampote inicial on previament m'atrapa el
jorditogores. Aquestes rampetes encara que "curtes" em deixen les cames toves i em costa agafar un bon ritmet per tots els caminets de terra. Poc despres del km7, crec, ja començo a avançar "marxaires" amb algun punt delicat però sense massa complicació per sort com el petit bucle "tipus cros" del km 8'5 aprox (uns 250m). Just després venia l'última gran pujada, a la que he acabat gairebé al mateix ritme que els marxaires :rofl:. Petit respir i cap avall fins al km11 on entrem al bosc/corriol paral·lel al polígon on, com el
Dani, allà tot i que no ho semblava portava cert perill i no era facilet. El ritme baixa a 4'50" i perdo uns 35" en aquell tram de 750m on a sobre un company dos posicions endevant rellisca lateralment, cau i s'aixeca ràpidament. :beurk:. Anava desitjant sortir ja al polígon, bendita monotonia! :he:
Queden 3'5km i he de tornar a agafar ritme i donar el que queda. Miro la gent del corriol i veig que estan aprop l'
aurelian, el
manu1.1 i el
meep i penso en intentar que no m'atrapin o que ho facin ja cap al final. És curiós però en aquest tram ja costa de veure algun avançament. m'avança un corredor que em serveix a mi per avançar-ne un altre i ja fins a l'ultim revolt abans de meta mirant d'sprintar i acabant els
15km i almenys
250m (15,34km de fore, així que normal que a la gent li sortís més temps que anys anteriors) en
1h05'18", a 4'16/km. els últims 3'5km a 4'05/km. De seguida arriven l'
aurelian, el
manu i el
meep. Això son uns quans punts a la lliga correcat