- Missatges: 541
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Pel que m' ha dit un participant, van anul.lar les classificacions de la cursa de 5 km. perquè hi va haver moltes reclamacions perquè estava mal senyalitzat i molts van tirar per on no tocava. Dius que alguns no van fer ni 4 km. Jo això ho desconeixia, però en sé d' un que en va fer 6 i d' una altra que se'n va anar als 7 i mig.Hola, he fet la cursa,Però la de 5 kms. No sé que ha passat però no surten les classificacions i ademés la cursa era curta, 4,650 segons el gps i per acabar-ho d'adobar no sé qué ha passat però hi han corredors que no sé com ni on han fet el recorregut més curt girant abans d'hora pel que no han fet ni 4 kms.Tot i el carinyo que els hi tinc als corredors de Canovelles crec que haurien de dir algo al respecte.
Com el que em vas fer a mi dilluns?No s'entera. Li donaré un atxasu a El Corte Inglés perquè espavili.
![]()
Com el que em vas fer a mi dilluns?No s'entera. Li donaré un atxasu a El Corte Inglés perquè espavili.
![]()
Estic rabiós perquè no et vaig poder atrapar :grrrrrr: :grrrrrr: :rofl: :rofl: i en jordi mas em va tornar a guanyar per últim cop:rofl:
Jo em dic Eva, Jordi
I no surto als diaris :arf:
www.diarideterrassa.es/deportes/2016/03/...anovelles/24636.html
Una dóna que no es dona gens de bombo com la Grinta, fent partícip la seva filla i tot :rofl: :rofl:, i que va quedar novena (heu de llegir la noticia sencera) i potser la coneixeu més d'un :yes:
Potser té algú "infiltrat" al diari, però m'ha fet gràcia veure la noticia
![]()
Salut!
Jordi
Buff, ja veig que ho pagaré car. :beurk:
Eps....no havia vist la noticia
JRDi69 la Carme té el costum de passar informació a un contacte del diari dels resultat de les curses que fa, i ha tingut el detall de passar el meu resultat :yes: :yes:
Ja m'imagino per això el meu post reivindicant-te :mdr:; vaig quedar molt sorprès que no volguessis rebre el premi :oh: estic pensant en fer comanda de faldilla per recollir els premis en el teu nomPerò a mi això no em treu pas el son :rofl: :rofl: i si no arribo a veure el teu post..... tampoc m'entero :winktongue:
estic pensant en fer comanda de faldilla per recollir els premis en el teu nom
o millor la demano a algú que vaig tenir el plaer de conèixer a Canovelles també i suposo que només la fa servir a les 24h :rofl: :rofl:
S'agraeix que desde la organització m'hagin contestat sobre el tema de la cursa de 5 kms. Parlant amb un corredor que va arribar davant meu se que van entrar davant meu 14 corredors/es que van fer 3 kms i 300 mts degut a un error al girar cap a la arribada al primer pas aprop de meta enlloc de en el segons pas.