26a. Cursa de fons de Canovelles, 28-3-16 (15 km i 5 km)

26a. Cursa de fons de Canovelles, 28-3-16 (15 km i 5 km)

28 Mar 2016 20:09 #41 per Uma (Visitant)
Doncs què bé que ens ho hem passat  :party:
Hi havia molts correcats i correcates  i l'ambient era immillorable.
He gaudit molt amb vosaltres, companys.
Una cursa, per a mi, dureta, no m'agraden gens les pujades  :grrrrrr: però no em puc queixar gens del resultat, la veritat, un lluitat 01:09:18 i primera de categoria  :yipi:
També hem tingut un cangur de luxe  :love: en Koldo
Idees per al proper premi Pastanaga?  :whistle:
El cap de setmana vinent a descansar. I ara toca baixar les Mones  :whip:
Ens veiem a la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2016 20:15 #42 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics aquí deixo les FOTOS que he fet avui a Canovelles. ;)
picasaweb.google.com/1021832189711183982...aDeFonsDeCanovelles1
picasaweb.google.com/1021832189711183982...aDeFonsDeCanovelles2
Moltes gràcies a l’organització i voluntaris. :great:

28 Mar 2016 20:22 #43 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Uma  :love:
Moltes felicitats  per la teva cursa I per el podi :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

28 Mar 2016 20:26 #44 per koldo (Visitant)

Doncs què bé que ens ho hem passat  :party:
Hi havia molts correcats i correcates  i l'ambient era immillorable.
He gaudit molt amb vosaltres, companys.
Una cursa, per a mi, dureta, no m'agraden gens les pujades  :grrrrrr: però no em puc queixar gens del resultat, la veritat, un lluitat 01:09:18 i primera de categoria  :yipi:
També hem tingut un cangur de luxe  :love: en Koldo
Idees per al proper premi Pastanaga?  :whistle:
El cap de setmana vinent a descansar. I ara toca baixar les Mones  :whip:
Ens veiem a la propera.

la mare escrivint amb el compte de la filla  :whistle:

Enhorabona pel podi, i per les filles que tens  :love: :love: S'han portat genial , segur que millor que la mare quan era petita  :mdr:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

28 Mar 2016 20:28 #45 per Grinta (Associat/da)
No estamos tan mal!
Estamos peor  :whip:
Ha estat escrivint ella i no he canviat l'usuari  :oops:
Ella no aguanta una hora corrents, però temps al temps.
Aclarit?  8)

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

28 Mar 2016 21:02 #46 per lira (Associat/da)
Genials les fotos Carles  :great:

28 Mar 2016 21:10 #47 per danili (Associat/da)
Als resultats inicials he vist que el Guiri estava desqualificat. Ara ja no surt. Què ha passat?

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

28 Mar 2016 21:15 #48 per Jorfer (Associat/da)
Toci BDN un plaer compartir curses amb tu i l'Amic. La innactivitat després de la marató i el viatge que he fet aquestes vacances m'han passat factura i no us he pogut seguir. Hauré d'entrenar més i millor  :whistle: :whistle:

Tete Xavi, bona motivació el anar acompanyat per l'Helena.  :great: :great: Bon resultat

JRDi69 bona progressió, aviat agafaràs al Jordi Mas i després al Jorfer  :yes: :wink2:

CarlesCat una canya com sempre les teves col·leccions de fotos.

Grinta bona cursa i lluitant com una campiona.

En quan a la meva cursa doncs he sortit amb la intenció de fer-la al voltant de 4:30 el km però no he pogut seguir el rtime de la meva barqueta i uns quants m'han passat les mans per la cara. Com diu el més gran, l'enemic no para d'entrenar i jo, després de la marató poca cosa he fet.

M'ha agradat trobar-me a gent que feia temps que no veia com en Xavi48, Arcadi42, MXirau, Grampy, Piri, No Surrender, Patiño o Ecopac.  :yes: :yes:

Koldo bona feina de cangur  :great:

Aquesta vegada, com sempre, noves variants al circuit com la sortida del parc al poble, no hem passat pel prat, o el corriol paral·lel al polígon una mica més llarg. Sempre quan surto, em dic, quina sorpresa tindrà el recorregut? I sempre la tenim.

Bona cursa qualitat/preu i és una pena que a poc a poc baixen els inscrits però la competència de curses al calendari és el que fa.

Una cosa que em crida molt l'atenció d'aquesta cursa és la barreja de tipologies de corredors que la fem, doncs ens trobem els ruteros amb la gent que fa muntanya i les indumentàries ens delaten.

Propera parada la marató del Corte Inglés.  :yes: :wink2:

28 Mar 2016 21:31 #49 per piri (Associat/da)

Bona nit,

Malgrat tenir tenir polígons interminables d'asfalt  :whip: jo he estat encantat amb la cursa ja que està molt ben organitzada i que, a més, resulta molt agraït trobar-te a tants correcats compartint experiències i quilòmetres  :love:

Pel que fa a la cursa, l'asfalt m'ha anat carregant les cames i he anat baixant la velocitat progressivament, fet que m'ha permès saludar a tots els companys que anaven adelantant-me  :he: A l'inici he compartit metres amb mxirau, després amb barceruel, (pel circuit estava el koldo animant  8)) després m'ha passat el guiri (no sé què li ha pogut passar, almenys pel quilòmetre 11 estava corrent) i finalment amb tonivet el qual m'ha recordat que l'asfalt m'havia passat factura  :oops:

La propera: la Mitja de Montornès. Animeu-se i apunteu-se amb les llebres que m'han comentat que són fantàstiques  :yes:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

28 Mar 2016 21:34 #50 per Del@ (Associat/da)
Bones, doncs per sorpresa he millorat el temps de l'any passat, però crec que el que passa és que aquesta cursa cada vegada és més ràpida i amb terreny sec encara més. També m'ha donat una mica menys de 15 km amb el GPS  (14,89), però en general tots els km estaven on havien d'estar i no és una cursa on vagi a buscar cap marca.

Al contrari del que vaig fer a Badalona he decidit sortir amb més cap i no passar-me de punt, així he pogut gaudir bastant de la cursa i fer una petita progressió, ja que les posicions s'han estirat molt.

Enhorabona a tots pels registres i destacar els podis de la Socanna i la Grinta  :party: :great:

Jorfer, jo diria que el tram del parc ha estat el mateix, però com comentes no hem passat pel corriol que si que es va fer al 2015 del km 4 al 5, cosa que fa la cursa una mica més ràpida i que facilita els avançaments en aquest punt. Per la zona de muntanya ara no es pot passar pel prat com abans ja que està sembrat i tot és per pista, però això ja va ser així a l'any passat.

L'any vinent, com sempre que les lesions m'ho han deixat fer, allà hi serem.

28 Mar 2016 21:35 - 28 Mar 2016 21:38 #51 per No Surrender (Associat/da)
M'encanta aquesta cursa!!!!!  :party:
Avui he arribat tard i no hi era a la foto oficial, però si he arribat a la foto oficiosa....encantada de poder saludar a tants correcats i a molts que m'han quedat per saludar, he marxat d'horeta i tampoc he quedat petant la xerrada  :frown:.
El dia per córrer fantàstic, com diu en Jorfer cada any amb una sorpreseta amb el circuit.
La meva cursa rodona, no puc fer gaire cosa d'entrenaments ara mateix, però en TeteXavi m'ha portat amb la lengua a fora durant tot el recorregut, jo també si no hagués estat per ell, avui feia 4 o 5 minuts més...però clar, no l'anava a deixar sol i que em pegués un "hatxatssu". Molt contenta amb el resutat, fent dos minuts més que fa tres anys, però és igual, ja ho millorarem més endavant.
La veritat és que córrer acompanyat tota una cursa té molt valor, almenys jo de cada vegada ho valor més.
Moltes gràcies TeteXavi, esper que poguem coincidir aviat en un altre "sarao".

Moltíssimes felicitats a les women correcats que han fet podi, Grinta i Socanna...entre que una diu que ella no farà podi segur, i l'altre que et diu que no sap a quin ritme anirà....estam ben arreglats!  :wink2:
I gràcies a tots els que hem pogut fer una mica d'escalfament junts, aquest minuts pre i post cursa amb els correcats per mi són molt grans....apa, ens veiem a la propera!!!!  :love:

28 Mar 2016 21:58 - 28 Mar 2016 22:00 #52 per tonivet (Visitant)
Doncs si,  como diu en piri jo tambe he estat per allá.  M'Agrada fer curses curtes a tope 2 setmanes despres de la marató pero com he fet 2 en tres setmanes no sabía si em duraría la supercompensacio.
Per aixo he sortit no massa rapid tenint com a referencia en guiri que poc a poc s'ha anat allunyant. Donant voltes pel poble anava una mica ofegat i em anava passant gent, pero quan hem arribat a la terra he anat avançant gent tota l'estona. Finalment al polígon quedaven forces i he agafat a en piri.  L'unic que l'he dit es  que tenia les sabatilles descordades   :rofl:
Finalment content he fet un minut menys que fa 4 anys!

28 Mar 2016 21:59 #53 per jauteras (Associat/da)
Hola, he fet la cursa,Però la de 5 kms. No sé que ha passat però no surten les classificacions i ademés la cursa era curta, 4,650 segons el gps i per acabar-ho d'adobar no sé qué ha passat però hi han corredors que no sé com ni on han fet el recorregut més curt girant abans d'hora pel que no han fet ni 4  kms.Tot i el carinyo que els hi tinc als corredors de Canovelles crec que haurien de dir algo al respecte.

28 Mar 2016 22:03 #54 per jordi mas (Associat/da)

JRDi69 bona progressió, aviat agafaràs al Jordi Mas i després al Jorfer  :yes: :wink2:

Intentaré que no sigui molt aviat  :666: :666:

Bona cursa aquest matí. Content de saludar a molts companys i bon ambient.
Gràcies als fotografs !!

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

28 Mar 2016 22:18 #55 per Jordi (Associat/da)
Gracies per les fotos  :yipi: :yipi:

Jorfer no l'animis  :beurk: :beurk: i després... serà que estàs en baixa forma o que et voldràs deixar atrapar fent de llebre ;)

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

28 Mar 2016 22:23 #56 per Jorfer (Associat/da)

Resistirem  :wink2:

Tonivet, deu ni do com corres amb dues maratons en poc temps. Estàs fet un crack

Piri, ja veig que tu i l'asfalt ja teniu mal rotllo  :wink2:

Jauteras, on t'has ficat? No t'he pogut saludar  :arf:

No Surrender, segur que ho faràs de conya a la propera marató. Està clar que córrer amb companyia ens fa anar més ràpid del que volem. A mi, també m'ha passat avui  :yes: :yes:

Dela, estàs molt fort. A mi també m'ha donat curt: 14,900.

28 Mar 2016 22:44 - 28 Mar 2016 22:46 #57 per jauteras (Associat/da)
Jorfer, he hagut de marxar pitant i no he pogut veure ni la arribada de la cursa de 15 kms.Ens veiem si vas a Montonès o a la cursa del corte inglés :great:

28 Mar 2016 23:08 #58 per Jorfer (Associat/da)

Jorfer, he hagut de marxar pitant i no he pogut veure ni la arribada de la cursa de 15 kms.Ens veiem si vas a Montonès o a la cursa del corte inglés :great:

A la marató del CI  :wink2:

29 Mar 2016 01:05 #59 per Guiri (Associat/da)
Hola!

Avui vaig sortir de casa amb massa pressa i vaig deixar el meu xip groc a casa. A incidències em van deixar un xip blanc pèro crec que era asociat a un altre dorsal, i per aquest motiu no surt correctament a la classificació, abans amb el temps de un altre, i ara amb la meva marca pero el nom d'una altra persona.

Vaig córrer a Siete Aguas en València el dissabte, una cursa de 20k molt recomanable pel recorregut (l'original del primer gran fons internacional) , preu (€6), ambient del públic a la sortida i arribada, i especialment les torrijas casolanes :).

Avui em va agradar la cursa de Canovelles, un recorregut exigent amb desnivells i estretors, pero un poco poligonero. Com era la primera vegada, vaig buscar en Strava els tracks del 2015 com guia. Vaig fer els primers km amb tonivet i després vaig anar sol fins a passar a piri i fer una mica de goma amb Barceruel. Els últims 3km em va faltar forces i vaig perdre una mica, pero al final 1:03:51 - sense puntuar el la lliga.

Després de la cursa vaig sortir volant, literalment, ja estic a Nova York, pero em va anar perfecte la botifarrada i plàtan com snack pel viatge al aeroport!

Enhorabona a Grinta i Socanna pels podis, i gracies als fotografs!

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

29 Mar 2016 09:27 #60 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia

Per mi va ser la segona cursa a Canovelles i em sembla que tornaré. Un gran matí em companyia de molts companys que feia temps que no veia.

La veritat es que no tenia molt clar quin ritme podria aguantar així q vaig deixar marxar al trasantlantic d'en Jorfer, amic, toci bdn....I vaig anar a la meva. I la cursa em va donar la raó ja que com en tonivet, va ser arribar a la pista de terra i començar a recollir cadavers.  :666: :666: :666: Bé també em va pasar com una moto la socanna a la tornada de la recta poligonera abans d'enfilar la pista i tot que sempre la tenia amb referencia visual no vaig tenir nassos d'agafar-la. Com et vaig dir a l'arribada...ja no som amics  :love: :love: :love: :love:

La veritat es que content ja que vaig baixar 3' en comparació a l'any passat, peró es clar tenia a la Grinta per darrera i no volia que em pases i aguantar-la la resta de l'any pasant-m´ho per la cara  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:.

Com el Jorfer, varem marxar de seguida i no vaig poder petar la xarradeta molt a estona peró tenia que recollir la mona i evitar el atasco de camí a casa  :whistle: :whistle:

Propera parada....Montornés a ritme controlat  :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats