- Missatges: 1194
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
tonivet va escriure: Al km 8 m'han passat com una bala el trio calavera de rugbyman, manolom i jorfer. Espero que el de la gorra de l'inrevés hagi fet marca, perque si no s'haura quedat mooolt aprop
Jaume va escriure: Jo era el primer cop que feia la cursa dels bombers, abans de començar he vist forces corredors.cat i he saludat a en Rugbyman
RugbyMan va escriure: Doncs aquí un de la barqueta suicida ... si es que me deixo enmerdar molt facilment
L'idea original era fer un sub 43' per que el proper diumenge tenim feina de llebres a Empúries...aquest planning ha durat fins l'hora del café que ens hem trovat amb el ManoloM. La veritat es que el café era una reunió d'Histórics: Anrol58, ManoloM, Jorfer, Polgi, Stone_apo...molta qualitat junta a una taula.
Doncs una vegada els plans a la merda, re-planifiquem...seguir al ManoloM. A la sortida grup nombrós de Correcats al calaix Taronja (jo acomplexat amb els PataNegra dels voltants: Josep58, Toci_bdn, Edu, JJ_Sabadell......) així q no podiem quedar malament. Sortida en primera "wave" i el ManoloM marcant i jo acompanyant a en Jorfer...1er km ràpid. Pujada al Paral.lel ,mes ràpida de lo que haviem parlat peró de moment estem bé, amb xafugor i ja suant al km3 peró bé. Enfilem Gran via i ja ens hem quedat els 3 solets, peró anem encara bé. Pas pel Km 5 perfecte 21'15 el puto ManoloM com un rellotge suïss i en Jordi al meu costat. Una mica abans del km5 se'ns apropa l'Adalpu que es puja a la festa per remar....ja no es pot demanar mes.
Seguim passant Kms i crec que el 42:30 o defensem i a veure si podem defensar el sub 42'. Seguim passant Kms i els ritmes van constants. Aquí en Jorfer ens comença a donar 5-10m peró té l'ajuda d'en adalpu. Nosaltres anem a ritme i el 42' a tocar. Arrivem a Via Laietana i començem mica a mica a progressar fins la curva per enfilar meta on ja no guardem res....temps a meta 41'31 i un segon 5km en 20'16 quasi 1' mes ràpid que el primer.
No m'ho podia creure i un altre vegada en companyia dels meus companys de la comissió de llebres. En Jorfer entra uns segonets darrera meu i ens felicitem els 3...sé que ha fet millor marca de la temporada i jo MMP. Una llàstima per que aquest segons l'ha fet perder al Manolo no cobrar per la feina d'avui ja que m'havia promés 41'30![]()
![]()
![]()
Segur que diumenge a Empúres ho "remullarem" per cel.lebrar-ho
RugbyMan va escriure:
tonivet va escriure: Al km 8 m'han passat com una bala el trio calavera de rugbyman, manolom i jorfer. Espero que el de la gorra de l'inrevés hagi fet marca, perque si no s'haura quedat mooolt aprop
tot i anar de "tapat" la teva forma de correr et delata Toni.....i no se de qui parles quan dius el de la gorra a l'inrevés.....son la resta qui la porta malament
...i et faré Spoiler......per poc peró ha caigut (la de Can Mercader amb la furgoneta a la Rodona no la conto com a Marca oficial)