XX Cursa de Bombers de Barcelona (22 d'abril 2018)

XX Cursa de Bombers de Barcelona (22 d'abril 2018)

22 Abr 2018 13:46 #21 per gorka (Associat/da)
Com no ho ha fet quasi mai, avui Bombers no m'ha decepcionat. Fins i tot el dia ha sortit menys calurós del que esperavem!
He sortit del primer calaix de la segona onada. Una experiència única fer-ho des de primera fila i amb tot el Passeig de Colom net per davant. Això m'ha fet anar ràpid al primer quilòmetra i que al pendre'm amb calma el Paral.lel no hagi restat gaire. A partir de Gran Via a ritme i m'ha faltat un pèl de gas per aguantar el llarg "esprint final".
Satisfet però de saludar-vos i dels meus 45.55!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2018 14:07 #22 per cachirulo (Associat/da)
Pues yo muy contento. Menos mal que la carrera era a las 9h ,si llega a ser a las 10 hubiera sido muy distinto. Calor y humedad.
No tenía muy claro cómo respondería tomando el antiarritmico a ritmos más altos.
Me pongo en el cajón de 37 y dan la salida. Se corre bien desde el principio y el primer km es una buena recta.
Sale a 3'43 según referencia del polar. Y ya empieza la subida del Paralelo. La primera parte es muy suave y al poco me pasa la liebre de 37. Paso el km2 en 7'33(3'50 el 2) a 141med/147max. El tercer km es el más duro de la carrera y se que tengo que intentar no quemarme. Lo hago a 3'54(147med/148max).
El siguiente es más favorable pero viendo mi pulso tan alto no se cuando petare. El 4 a 3'44(147/149)y ya se llega a la Gran Vía. Este siempre se me hace muy largo y no será una excepción este año.
Llego al km5 en 19'05(último a 3'54 a 148/150).
Ahora empieza la carrera,en teoría el segundo 5k es más rápido. Voy pensando que si peto voy a bajar de 38'30.
Llego al 6, ese km a 3'46(147/149). Me olvido del pulso ya que mis sensaciones son buenas. Entiendo que con el calor y la humedad es normal que suba más. El 7 lo marco a 3'48 y voy pasando gente. Hay un falso llano de 500 m y lo noto en el ritmo. Cae a 3'53(149/151). El penúltimo antes de bajar Laietana también me tiene un poco de desnivel pero aquí aprovecho la bajada posterior y llego al 9 con el último km a 3'41(149/150). Hago cálculos rápidos y veo que bajo de 38.
Encaro los ultimo 300m viendo la meta y el crono. Lo voy a hacer. Último km en 3'35(151/154).
Por tanto tiempo final de 37'48(147med/154max),puesto 254 y 6 de categoría.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

22 Abr 2018 14:31 #23 per jblasco (Associat/da)
Jo era el primer cop que feia la cursa dels bombers, abans de començar he vist forces corredors.cat i he saludat a en Rugbyman

Al no tindre temps acreditat ni xipgroc m’ha tocat sortir de la part final de la cursa, la idea era mirar de baixar de 55’

Els 3-4 primers kms força complicat amb tanta gent, molta estona esquivant a gent i no poguen correr a ritme tranquil, els primers 5 kms m’han sortit amb 28:32, un cop passat el km5 he volgut apretar una mica dintre les meves possibilitats i m’ha sortit uns 5kms finals mes ràpid
Al final he arribat amb 55:30 hi content d’haver acabat la cursa

La próxima setmana toca Empúries

22 Abr 2018 17:46 #24 per Josep58 (Associat/da)
Un més que ha estat als carrers de Barcelona fent aquesta cursa que té un bon circuit però avui les cames no m'han donat prou ritme per fer-la amb el temps esperat.

De sortida al calaix taronja amb en Jorfer, Manolo M, RugbyMan, Tocino BDN, AnRol58 i encara que els 3 primers kms. els he tingut ben a prop, arribats a la Gran Via m'han marxat definitivament, era el punt de posar-hi ritme de carrera previst a la cursa però avui no n'he tingut.

El pas del km. 5 just en 22' m'ha fet pensar que al menys podria estar per sota de 44', la segona part es més ràpida que la primera, però avui no era el dia i al final el crono ha marxat fins els 44'25", dos minuts més del que pensava poder fer.

Motiu d'alegria ha estat que la resta de la barqueta han fet unes molts bones curses. Espero en altres ocasions poder estar més a prop d'ells.

Gorka, pel que havíem parlat abans de la sortida, molt bona cursa :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

22 Abr 2018 18:35 #25 per RugbyMan (Associat/da)

tonivet va escriure: Al km 8 m'han passat com una bala el trio calavera de rugbyman, manolom i jorfer. Espero que el de la gorra de l'inrevés hagi fet marca, perque si no s'haura quedat mooolt aprop

tot i anar de "tapat" la teva forma de correr et delata Toni.....i no se de qui parles quan dius el de la gorra a l'inrevés.....son la resta qui la porta malament :kissheart:

...i et faré Spoiler......per poc peró ha caigut (la de Can Mercader amb la furgoneta a la Rodona no la conto com a Marca oficial)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

22 Abr 2018 18:39 - 22 Abr 2018 18:40 #26 per RugbyMan (Associat/da)

Jaume va escriure: Jo era el primer cop que feia la cursa dels bombers, abans de començar he vist forces corredors.cat i he saludat a en Rugbyman

Jaume, per fí t'he posat cara. I fas bé en no saludar a la resta de Correcats...son tots uns "estirats" :laughing: :laughing: :laughing:

La propera no tinguis por que ara que saven que ets amic meu...igual ni et saluden jajajajajajaja. Ara en serio no tinguis vergonya i presenta't que son molt ben parits. Ens veiem diumenge a "casa teva"

22 Abr 2018 18:46 #27 per CarlesCat (Visitant)

22 Abr 2018 19:01 #28 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs aquí un de la barqueta suicida ... si es que me deixo enmerdar molt facilment

L'idea original era fer un sub 43' per que el proper diumenge tenim feina de llebres a Empúries...aquest planning ha durat fins l'hora del café que ens hem trovat amb el ManoloM. La veritat es que el café era una reunió d'Histórics: Anrol58, ManoloM, Jorfer, Polgi, Stone_apo...molta qualitat junta a una taula.

Doncs una vegada els plans a la merda, re-planifiquem...seguir al ManoloM. A la sortida grup nombrós de Correcats al calaix Taronja (jo acomplexat amb els PataNegra dels voltants: Josep58, Toci_bdn, Edu, JJ_Sabadell......) així q no podiem quedar malament. Sortida en primera "wave" i el ManoloM marcant i jo acompanyant a en Jorfer...1er km ràpid. Pujada al Paral.lel ,mes ràpida de lo que haviem parlat peró de moment estem bé, amb xafugor i ja suant al km3 peró bé. Enfilem Gran via i ja ens hem quedat els 3 solets, peró anem encara bé. Pas pel Km 5 perfecte 21'15 el puto ManoloM com un rellotge suïss i en Jordi al meu costat. Una mica abans del km5 se'ns apropa l'Adalpu que es puja a la festa per remar....ja no es pot demanar mes.

Seguim passant Kms i crec que el 42:30 o defensem i a veure si podem defensar el sub 42'. Seguim passant Kms i els ritmes van constants. Aquí en Jorfer ens comença a donar 5-10m peró té l'ajuda d'en adalpu. Nosaltres anem a ritme i el 42' a tocar. Arrivem a Via Laietana i començem mica a mica a progressar fins la curva per enfilar meta on ja no guardem res....temps a meta 41'31 i un segon 5km en 20'16 quasi 1' mes ràpid que el primer.

No m'ho podia creure i un altre vegada en companyia dels meus companys de la comissió de llebres. En Jorfer entra uns segonets darrera meu i ens felicitem els 3...sé que ha fet millor marca de la temporada i jo MMP. Una llàstima per que aquest segons l'ha fet perder al Manolo no cobrar per la feina d'avui ja que m'havia promés 41'30 :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Segur que diumenge a Empúres ho "remullarem" per cel.lebrar-ho

22 Abr 2018 19:57 #29 per ManoloM (Associat/da)

RugbyMan va escriure: Doncs aquí un de la barqueta suicida ... si es que me deixo enmerdar molt facilment

L'idea original era fer un sub 43' per que el proper diumenge tenim feina de llebres a Empúries...aquest planning ha durat fins l'hora del café que ens hem trovat amb el ManoloM. La veritat es que el café era una reunió d'Histórics: Anrol58, ManoloM, Jorfer, Polgi, Stone_apo...molta qualitat junta a una taula.

Doncs una vegada els plans a la merda, re-planifiquem...seguir al ManoloM. A la sortida grup nombrós de Correcats al calaix Taronja (jo acomplexat amb els PataNegra dels voltants: Josep58, Toci_bdn, Edu, JJ_Sabadell......) així q no podiem quedar malament. Sortida en primera "wave" i el ManoloM marcant i jo acompanyant a en Jorfer...1er km ràpid. Pujada al Paral.lel ,mes ràpida de lo que haviem parlat peró de moment estem bé, amb xafugor i ja suant al km3 peró bé. Enfilem Gran via i ja ens hem quedat els 3 solets, peró anem encara bé. Pas pel Km 5 perfecte 21'15 el puto ManoloM com un rellotge suïss i en Jordi al meu costat. Una mica abans del km5 se'ns apropa l'Adalpu que es puja a la festa per remar....ja no es pot demanar mes.

Seguim passant Kms i crec que el 42:30 o defensem i a veure si podem defensar el sub 42'. Seguim passant Kms i els ritmes van constants. Aquí en Jorfer ens comença a donar 5-10m peró té l'ajuda d'en adalpu. Nosaltres anem a ritme i el 42' a tocar. Arrivem a Via Laietana i començem mica a mica a progressar fins la curva per enfilar meta on ja no guardem res....temps a meta 41'31 i un segon 5km en 20'16 quasi 1' mes ràpid que el primer.

No m'ho podia creure i un altre vegada en companyia dels meus companys de la comissió de llebres. En Jorfer entra uns segonets darrera meu i ens felicitem els 3...sé que ha fet millor marca de la temporada i jo MMP. Una llàstima per que aquest segons l'ha fet perder al Manolo no cobrar per la feina d'avui ja que m'havia promés 41'30 :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Segur que diumenge a Empúres ho "remullarem" per cel.lebrar-ho

No hay más que decir...bueno si, yo he entrado en 41'30", Óscar cumplido el mejor objetivo posible :whistle: .

Pués, aunque me ha costado convencer a jordi y Óscar durante toda la semana y finalmente en el café, hemo ido un buen grupo, y con ayuda de adalpu ha salido genial :party: :party: :party:
Lo he pasado de maravilla viendo sufrir un poquillo al becario, aunque tiene mejor marca todavía :laughing: y parece que no estoy tan mal como yo pensaba :?

:) :) :) :) :)

22 Abr 2018 20:28 #30 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si el trio calavera hem fet una cursa junts des de fa mooooooooooooooolt temps i hem patit i gaudit junts l'èxit de l'alegria que suposa una nova MMP en aquest cas de Rugbyman en la distància. Ens treiem la barretina per la temporada que està fent. :cheer: :cheer: :cheer: Està clar que sense el ManoloM i l'Adalpu els nostres temps haurien sigut una mica pitjors, però no gaire ;) ;)

A nivell personal estic molt content doncs des de Nassos del 2014 no havia baixat de 42 així que contentíssim amb els meus 41:48. Ha sigut una llàstima que en Toci Bdn, i els sexagenaris Anrol i Josep58 no ens hagin aguantat fins al final, però estan en un moment dolç que ja m'agradaria a mi fer els seus temps quant arribi a la seixantena.

M'ha alegrat molt també el sub 39 del Jordi Mas marca buscada des de fa temps i que per fi ha arribat.

Tonivet1 doncs segur que la concentració quant t'hem passat ha sigut màxima, doncs no m'he enterat.

CarlesCat gràcies per les fotos com sempre. :kissheart:

Un plaer saludar a molts correcats pel camí i en la tornada enrrere al buscar al nostre amic Paquito que també ha fet marca. Grande Paco, grande.

Cachirulo el dia que no miris el pulsòmetre en una cursa i vagis només per sensacions segur que ho faràs millor. ;)

Recordeu-vos de passar pel QualiCat. :)

22 Abr 2018 22:05 #31 per cachirulo (Associat/da)
Que más quisiera Jorfer pero los problemas cardiacos me hacen estar pendiente. Por eso estoy a la espera de que me operen. :(

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

22 Abr 2018 22:10 #32 per Jorfer (Associat/da)
Vaya Julio no sabí que estabas pendiente del quirófano.
Ánimos y que sea lo más leve posible.???

23 Abr 2018 07:51 #33 per Ramon_B (Associat/da)
Una nova Cursa Bombers a Barcelona. Prova clàssica al meu calendari ja que ha estat la meva setzena particiació consecutiva.
Força participació i pocs correcats per la foto.
Primer 5000 m condicionat pel Paral·lel 26:49 i segon 5000 m mes ràpid en 25:29. Temps de 52'18''a ritme de 5:14 / Qm. Primer deu mil de l'any.

Moltes gràcies als fotògrafs CarlesCat i Dabit

Ens veiem diumenge a Empúries !

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

23 Abr 2018 10:17 #34 per Dani (Associat/da)
El dia bo era el de l'Hospitalet i no ahir :whip:

Dissabte passat 39.30 amb molta facilitat i ahir a Bombers 39.20 a tot el que podia.

Ja veia que pels entrenaments la marca personal seria difícil, però sub39 si que ho veia. Però no.... Al km5 ja he vist que patiria la vida per doblar. Aquesta cursa no em va gens bé, ahir va ser la marca de Bombers, amb un circuit super ràpid.

Hauria d'haver entrenat més. Miracles a Lourdes !! :laughing:

Com a curiositat, és la quarta vegada que faig 39.20. Marca #22 en 10.000

22 PINEDA DE MAR 05-06-11 39'20"
23 DELTA PRAT 29-05-11 39'20"
24 JEAN BOUIN 25-11-07 39'20"

Proper intent Can Mercader, passant per Sant Quirze, on un sub40 em faria il.lusió, tot i que el circuit és puta (malaeixo als dissenyador d'aquest circuit) :666: Tot i que ES LA NOSTRA CURSA així amb Majúscules.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

23 Abr 2018 11:45 #35 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies per les fotos artistes i Dani, ahir la humitat no ens va deixar córrer a gust, però anem cap a la calor.
Haurem d'anar provant a veure si sona la flauta en alguna cursa.

Bona cursa Ramon B.

23 Abr 2018 11:58 #36 per squash (Associat/da)
Hola

ja sabem com de mal parit és el clima mediterrani a partir de l'abril.

Però res, gestió de cursa per tenir bones prestacions. La de Bombers sempre es gaudeix i pateix alhora.

Gràcies pels enllaços de les fotos; m'he vist pre-derrapant al darrer revols, pura força centrípeta.

Fins ara.

Jordi

23 Abr 2018 21:38 #37 per tonivet (Visitant)

RugbyMan va escriure:

tonivet va escriure: Al km 8 m'han passat com una bala el trio calavera de rugbyman, manolom i jorfer. Espero que el de la gorra de l'inrevés hagi fet marca, perque si no s'haura quedat mooolt aprop

tot i anar de "tapat" la teva forma de correr et delata Toni.....i no se de qui parles quan dius el de la gorra a l'inrevés.....son la resta qui la porta malament :kissheart:

...i et faré Spoiler......per poc peró ha caigut (la de Can Mercader amb la furgoneta a la Rodona no la conto com a Marca oficial)

Doncs moltes felicitats anaves molt enxufat!

25 Abr 2018 15:34 - 25 Abr 2018 15:35 #38 per ancho (Visitant)
CarlesCat, gràcies x les fotos!!!
=o)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats