XX Cursa de Bombers de Barcelona (22 d'abril 2018)

XX Cursa de Bombers de Barcelona (22 d'abril 2018)

28 Mar 2018 17:33 #1 per gorka (Associat/da)
Falta menys d'un mes i encara no he vist obert cap tema sobre aquesta cursa a la que li tinc un afecte especial.

Per mi són els millors 10Km que es poden córrer al país amb un circuit quasi pla, ràpid, sense perill de vent, a una hora que acostuma a ser prou fresca tot i ser pels volts de Sant Jordi i al cor de Barcelona (majoritàriament per l'Eixample).

Sí que és veritat que s'ha de retreure que és una cursa cara, que no ofereix servei de dutxes i que en algunes edicions passades els organitzadors i patrocinadors van prendre decisions molt poc encertades que gairebé acaben amb ella. Té també un dels vicis de les curses barcelonines: no permeten recollir el dorsal el dia de la cursa.

Personalment va ser la primera cursa que vaig córrer i aquest any hi tornaré: si Bombers fa 20 anys vol dir que jo faig la meva majoria d'edat com a corredor. Aquesta primavera farà 18 anys que em poso pitralls per a córrer.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2018 10:49 #2 per Dani (Associat/da)
Totalment d'acord Gorka. Amb Nike va començar a perdre la seva essència. Quan la van fer divendres nit tallant Barcelona de part a part, amb un caos organitzatiu i de trànsit descomunal va ser la "puntilla" Ara sembla que torna als origens, amb especial atenció als bombers, protagonistes d'aquesta cursa.

La tinc marcada en vermell, aviam si puc acostar-me a fer marca personal. El circuit és molt bo per intentar-ho. La temperatura dictarà sentència, també.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2018 12:34 #3 per RugbyMan (Associat/da)
A tot lo que heu comentat (treien lo de correr les 18 edicions com el Gorka ja que vaig estar uns anys vivint/treballant al Païs Veï) +1

Jo com diu en Dani la tinc marcada peró amb dubtes ja que es la setmana abans de la Marató D'Empúries i no full fer mal.

Ho continuarem romiant

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2018 18:42 #4 per gorka (Associat/da)

RugbyMan va escriure: (treien lo de correr les 18 edicions com el Gorka ja que vaig estar uns anys vivint/treballant al Païs Veï)


Ep! Que no ha quedat clar! Jo la he corregut 12 vegades, aquesta serà la 13a i la primera va ser fa 18 anys. Entre les que m'he perdut hi ha la patètica nocturna de punta a punta de la ciutat que va ser la única vegada que no es va respectar ni l'essència del circuit clàssic, ni l'horari, ni res de res!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2018 17:04 #5 per tonivet (Associat/da)
Doncs amb els anys que porto corrent aquesta serà la primera vegada que la faig. Em vaig inscriure dos cop més però finalment vaig vendre el dorsal
Espero que a la tercera sigui la vençuda :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2018 11:24 #6 per Josep58 (Associat/da)

tonivet va escriure: Doncs amb els anys que porto corrent aquesta serà la primera vegada que la faig. Em vaig inscriure dos cop més però finalment vaig vendre el dorsal
Espero que a la tercera sigui la vençuda :)


Caram Tonivet primer cop ¡¡¡ que tinguis una bona estrena.

En edicions anteriors, una de les grans ¡¡¡ amb molt bon desplegament i posada en escena per part dels organitzadors, va arribar a reunir una molt gran participació. Amb la pèrdua de participació van voler fer canvis i els va sortir malament, ara han tornat a escenari anterior.

En temps de menys participacions a tot arreu quasi generalitzada, a veure quan corredors ens hi reunim.

Allà estarem ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2018 19:14 #7 per jblasco (Associat/da)
Doncs si tot va bé, diumenge estaré per Barcelona per correr per primera vegada aquesta cursa
Vaig aprofitar que a través de Nike Plus, podies tindré el dorsal gratuït i vaig rebre el codi.
La faré amb calma, ja que la següent setmana faré la mitja de Empúries

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2018 20:54 #8 per Jorfer (Associat/da)
Doncs un que també estarà en aquesta cursa clàssica de Barcelona.

Intentaré fer mmp de la temporada que això suposarà baixar del 42:15 de Bombers, encara que algun amic m'està dient que vagi més ràpid, però el seny i la responsabilitat de la setmana següent ser llebre oficial a la marató de Empúries em diu que no cal fer el boig en excés.

A veure si la climatologia ens acompanya en aquesta plujosa primavera.

Ens veiem per Barcelona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2018 19:27 #9 per ManoloM (Associat/da)

Jorfer va escriure: Doncs un que també estarà en aquesta cursa clàssica de Barcelona.

Intentaré fer mmp de la temporada que això suposarà baixar del 42:15 de Bombers, encara que algun amic m'està dient que vagi més ràpid, però el seny i la responsabilitat de la setmana següent ser llebre oficial a la marató de Empúries em diu que no cal fer el boig en excés.

A veure si la climatologia ens acompanya en aquesta plujosa primavera.

Ens veiem per Barcelona.


No seré yo noo?, pero siii, por una vez que coincidimos los 3 de "la comissió de llebres" y podemos ir a tope, hay que aprovechar. Así que iremos juntos y con estos objetivos:
1º sub 41'30" llegar Jorfer, Rugbyman y yo juntos echando el hígado :woohoo: :woohoo: :woohoo:
2º sub 41'57" hacer MMP del becario :trophy:
3º sub42'15" .....bueno para esto, apretamos a tope nooo? ;)

p.d. yo creo que recuperamos bien para hacer de liebres en Empúries. No me preocupa el ritmo, me preocupa más estar 3h45' corriendo que será mi peor marca personal en Maratón :laughing:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2018 20:29 #10 per Jorfer (Associat/da)
Manolo tot sobre la marxa, però amb el Paral·lel per davant jo sortiré conservador que vull tindre benzina per a la segona meitat:

Barquetes cursa Bombers:

Sub 42:15 Jorfer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2018 22:06 #11 per TOCIBDN (Associat/da)
Encara no poder entrenar el que voldria, deguda a una tendinitis al tormell, que encara arrosego desde la marato, sortirem a tope fins on el cos aguanti mes aviat per el estat de forma que no pas el peu, aixi que, m'apunto a la barqueta d'en Jorfer.

Barquetes cursa Bombers:

Sub 42:15 Jorfer, TociBdn

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2018 23:07 #12 per Jorfer (Associat/da)
Vaja Toci Bdn si que et fa la guitza el tormell. Cuida’l que a València tenim una cita si o si.???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2018 19:26 #13 per kilometer (Associat/da)
Ens veiem allà nois :thumbup:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2018 20:57 #14 per TOCIBDN (Associat/da)
A Vlc despres del fiasco de Bcn, toca fer un bon paper, anar a per marca. Ens veiem a Bcn, ja diras on es colocara la barqueta, ja que haura molta gent.

Vinga, que falta menys! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2018 21:02 #15 per Jorfer (Associat/da)

TOCIBDN va escriure: A Vlc despres del fiasco de Bcn, toca fer un bon paper, anar a per marca. Ens veiem a Bcn, ja diras on es colocara la barqueta, ja que haura molta gent.

Vinga, que falta menys! :great:


A la banda mar, de l'estació de França, que per inèrcia la gent va per la dreta. No tinc n'idea quin calaix tinc però m'imagino que el de 40/42 o 42/45. Si és en el primer al darrera i si és en el segon al davant. :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2018 11:38 #16 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure:

TOCIBDN va escriure: A Vlc despres del fiasco de Bcn, toca fer un bon paper, anar a per marca. Ens veiem a Bcn, ja diras on es colocara la barqueta, ja que haura molta gent.

Vinga, que falta menys! :great:


A la banda mar, de l'estació de França, que per inèrcia la gent va per la dreta. No tinc n'idea quin calaix tinc però m'imagino que el de 40/42 o 42/45. Si és en el primer al darrera i si és en el segon al davant. :stucktongue


Jorfer, ja he anat a buscar el dorsal, els calaixos, ...., el verd <40', el taronja <43', el groc <46' ..... tots ells faran la primera sortida.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2018 16:48 #17 per Jorfer (Associat/da)
Jo tinc calaix taronja. Ens veiem a la cursa.
Foto no sé si arribaré a temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2018 20:38 #18 per Ramon_B (Associat/da)
A per la setzena participació consecutiva !!!

No cal dir que aquesta cursa m'encanta. Aviam si el sol no apreta massa.

Ens veiem companys !

Suposo que foto al peu de l'estatua.

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2018 12:10 #19 per tonivet (Associat/da)
Doncs m'ha agradat força la cursa, de les més ben organitzades que he fet mai de 10km. El recorregut també molt xulo i al final no ha fet excesiva calor pel meu gust.
Un plaer saludar a tants correcats: cachirulo, anfeca, raul martinez, mas, etc

Per part meva estic preparant una mitja la setmana que ve i aquesta setmana anava amb la musculatura bastant carregada, aixi que dono per bons els 42'18" de l'arribada. Al km 8 m'han passat com una bala el trio calavera de rugbyman, manolom i jorfer. Espero que el de la gorra de l'inrevés hagi fet marca, perque si no s'haura quedat mooolt aprop

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2018 13:08 #20 per Antirco (Associat/da)
Primera idea ver si era capaz de hacer 50’ y superar los 51:24 del año pasado
Creo que estoy mejor que al año anterior, pero empiezo de muy atrás cajón negro, el ritmo aquí se hace muy difícil superar ir a más de 5:30, así que de inicio ya descarto la idea i me acomodo al grupo e ir haciendo slaloms.
Me lo he pasado muy bien, saludando a más de un correcat por el camino, a partir de la Gran Vía ya he podido correr mejor en progresión y a partir de Urquinaona por debajo de 5’, con buenas sensaciones, pero lo perdido se hace irrecuperable, así pues 54:30.
Un buen test cara a ser liebre de 55’ en Nou Barris.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.