- Missatges: 1824
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
TtX va escriure: Gran feina del Xarlie. Merci x fer tant bé la llebre Sub 60’
XarlieOne1 va escriure:
Gràcies!!!![]()
![]()
![]()
Per a mi és un plaer poder fer de llebre, una de les experències que recomanaria a qualsevol esportista que es volgui sentir corredor...
Per part meva, vaig fer 5k previs amb el Jaume i el Victor...curiosament, més ràpids que la mitja que vaig portar a cursa...vam arribar justets...i a fer la feina!!. Aquest cop no vaig portar massa gent, ja que a l´arribar al "repechito" del 3,5k molts van anar quedant enrere (tot i compensar i afluixar el ritme)....a partir de llavors, gairebé vam anar en Xavi, el germà del Debu (no vaig preguntar el seu nom!) i jo mateix...així que la barqueta va de ser fàcil de portar, ja que tots dos van acabar forts i entrant per davant meu,...
Un plaer compartir feina de llebre amb cracks com el Rafa, en Jaume (no et capfiquis tant i gaudeix més, que ho vas fer molt bé..), en Piri i en Mario, que van ser un rellotge..... i per suposat, compartir amb la resta de correcats, i en especial al capi!!.
Bé, seguim!!!!!
Debutante va escriure: Només us demano un favor. Ell no és tan extravertit com jo. Es més tímid. Per això no li agrada massa el protagonisme ni ser el centre d'atenció de les converses. Sempre es manté en segon pla. Pero pot ser alguna vegada coincideix amb vosaltres en alguna cursa, i potser us revela en algun moment si us veu la vostra samarreta correcat, que ell és el germà del Debutante. Ho dirà amb orgull segurament. Només us demano un favor. Si esteu llegint això i us trobeu amb ell en alguna cursa, tal i com li va passar al XarlieOne1 diumenge a Ripollet, digueu-li que us he parlat d'ell. De lo molt que l'estimo. De l'orgullós que em sento d'ell i de tot el que m'ha ensenyat a la vida. Feu-me aquest favor, si us plau.
Gràcies.
Debutante va escriure:
I ara tinc que parar, amb els ulls plorosos... no puc continuar....