41a Cursa de La Mercè 10km 29/09/19

41a Cursa de La Mercè 10km 29/09/19

29 Set 2019 20:52 #121 per joseluisblanco (Associat/da)

miqueljardi va escriure: Lo mes gracios de tot es que la bossa del corredor, de l’Ajuntament de Bcn (amb el seu logo) es de plàstic i de franc. Visca el mediambient!!!



Sobre la bossa és 100% reciclable, tal com ho indica a la bossa segons “real decreto 293/2018” però la propera edició ja no seran així.
El gimsack de l’any passat si recordeu va estar està bé, també hem de tenir en compte que es una cursa on el 100% de l'inscripció es benèfica i no pot fer grans despeses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 20:57 - 29 Set 2019 20:58 #122 per joseluisblanco (Associat/da)
Aquí classificacions, vídeos e imatges gratuïtes
www.lasansi.com/es/multimedia-cursa-de-la-merce

Normalment si l'elit no fa bones marques es que el clima no ha acompanyat, avui feia massa calor per les 9 del matí.

29/09/19

Aquest diumenge més de 12.000 corredors i corredores han omplert els carrers de Barcelona en la 41a edició de la Cursa de la Mercè.

El regidor d'Esports, David Escudé, ha donat el tret de sortida de la cursa de la Festa Major de Barcelona. Una cursa que, com cada any, ha comptat amb un circuit adaptat de 2km per a atletes amb discapacitat intel·lectual o amb mobilitat reduïda.

I és que la Cursa de la Mercè és una de les proves més solidàries del calendari i, des de l’any 2009 fins ara, ha fet una trajectòria imparable de recolzament a entitats no governamentals reconegudes arreu del món, com Unicef, Unesco i Moviment per la Pau, entre d’altres.

Per altra banda, aquest any, la quota de dones que han participat a la cursa es manté per sobre del 30%, arribant al 30,82%. Això suposa un increment del 0,62%.

Referent a la competició, l’atleta Gema Barrachina s’ha alçat amb la victòria en la categoria femenina aturant el cronòmetre en un fantàstic 35'16”. I el corredor Artur Bossy ha estat el vencedor en la categoria masculina amb un temps final de 30’12”. Tots dos han estat seguit, respectivament, per Miriam Ortiz (37'05'') i Nerea Costal (38'33''), i per Mourad El Bannouri (30'20'') i Dmitrijs Serjogins (30'37'').

Com en altres edicions, gràcies a Corriendovoy i La Sansi, podeu veure el moment de la vostra arribada o veure també les tres sortides que va tenir la cursa. Nos us ho perdeu i busqueu el gran moment de la cursa: creuar la línia de meta. Podeu fer-ho en aquest enllaç. També podeu buscar el vostre resultat aquí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 21:24 - 29 Set 2019 21:33 #123 per andreugg (Associat/da)
Bones, el meu comentari envers la cursa.

Aquest any la sortida ha estat bé com sempre alguna cosa discordant però en general bé, el punt discordant un parell de carrets de nens en mig del grup número dos.

Desprès ha succeït un cas que no he acabat d'entendre és que les persones estaven separades per sexe en el calaix en la seva assignació, és a dir una noia que tingui una marca de 44 minuts podia estar en un grup on ni estava la llebre d'aquell ritme i jo estava en un altre calaix on estava la llebre pertinent.

L'ambient de la sortida i l'arribada com sempre molt correcte i com és tristament habitual sembla que quan sortim a corre la ciutat ens giri una mica l'esquena, ja que no hi ha massa animació per no dir gens, aquest mal no és d'aquesta cursa és una cosa tristament habitual.

La calor, jo fins el km5 he anat bé, un cop superat aquest punt l'avituallament el reclamava com aigua en el desert, sé que és predicar en un desert però enlloc del got de cartó podrien ser ampolles de cartó ja que crec que com jo fem molts que anem fent petites begudes durant una estona, el got entre que cau bona part i que és incomode personalment segueixo oposat a ell, però entenc que és una cosa que diu l'Ajuntament.

Un cop arribats a la línia de meta hagués agraït que alguna de les begudes estigués fresca, si sé que és una idea cutre però feia calor, i en segon lloc fruita. Sé les limitacions econòmiques d'aquesta cursa però crec que cal dir-ho.

Un gran treball per part de tots els voluntaris, els speakers com sempre animant tot el que poden i més a l'arribada, aquella mítica arribada que ens fa recordar la marató i finalment el guarda-roba m'ha agrada't el nou edifici, amb molt d'espai i sense gaire cua "almenys en el meu moment".

Apa perdoneu si he dit massa errors que jo he interpretat malament.

Ara a pensar amb Mercabarna!

Que les raons que

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 22:29 #124 per ERIC (Associat/da)
Bona nit

un altre que ha participat avui; matinal dura amb molta calor i humitat; objectiu baixar de 40 min, la idea era seguir la llebre i despres fer el canvi en la segona part de la carrera; primer Km una gentada, i el faig amb prudencia el segon el passem amb 8´07, el tercer 12:07, i el quart en 15;51; el meu pas per la gran via sense grans alardes, gens sobrat i patint de valent per seguir la llebre. passem el Km 5 en 19:48, del Km 5 al 7 perdo pistonada marxen una mica les llebres pero no defalleixo; passo a molta gent, pero justet de forçes. Del 7 al 8 mantinc el tipus, tot i que temia que el paralel em passaria factura; no obstant, pujo prou be i faig un bon paralel el Km 9, veig q tinc marge em confio una mica i aixó m´obliga a fer un fort esprint als darrers metros per salvar el sub 40. Temps final, de 39 min 52 segons.
En la segona part de la carrera nomes he perdut 16 segons ( altres anys, era una sangria) i he avançat a 92 persones segons championchip, dada q em sorpren relativament, ja que la segona part de la carrera sol ser molt més dura.

Vaja lo positiu tant a poblenou com a merce he fet una bona lectura de carrera, pero m´està costant trobar temps per entrenar i la motivacio no es per tirar coets. Fins la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 23:03 #125 per jaume86 (Associat/da)
Malauradament aquest matí no he pogut acompanyar-vos doncs per segon diumenge seguit he hagut d'estar al llit fins ben entrada la tarda per les putes migranyes. Tenia especial il·lusió a ser a la foto i em sap molt greu no haver-hi estat.

M'ha alegrat molt llegir les vostres cròniques per posar-me en situació, com si hagués estat allà!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 11:10 #126 per kilometer (Associat/da)
Bon dia nois. Després de la ressaca toca fer ni que sigui cinc cèntims de la Mercè. Cada any més in love, per a mí.

Una de les coses que més m'agarda es retrobar-me amb la gent, amb tants i tantys pastanagues. Sempre fa goig, i aquesta no va ser una excepció. Aixó si, em vaig perdre la foto. Em vaig entretenir massa recollint el dorsal al matí i no hi vaig ser-hi a temps. Després de deixar la bossa i saludar a uns quants era moment d'escalfar una mica. No acabava d'estar tranquil del tot. Notava una mica d'asidesa a l'estómac i sobretot, de seguida, i en tirants, ja es deixava notar la calor i sobretot la forta humitat. Quina suor, i encara no havíem ni començat.

Tenia una idea al cap aixó si i sortiria a per ella. Tenia clar que el nostre Joan3, estava en bona forma i seria una cursa força igualada. Veterans al poder :v: . Em vaig colocar bé i la sortida, com tothom surt fort, no va ser gaire problemàtica. De seguida em trobo amb el Joan3, ens saludem i poc més, toca córrer. Passem el primer km clarmaent sub 3:20/ km. Fora tonteries, em trobo bé. Anem baixant el Paral·lel, sumant km, arribant a la Gran Via, i mantenint-nos junts i abon ritme, que no decau. Em noto amb un puntet més ales cames, peró no vull forçar pel que pugui passar. A Gran Via aixó si, decididament començo a marcar el ritme que més em convé. Finalment el pas pel km 5 és genial, amb 16:39 ( i amb la sensació d'haver guardat una mica). Encaro l'Arc de Triomf amb confiança i intento refrescar-me. Es obvi que no podem mantenir el mateix ritme, peró les sensacions continuen sent molt bones i més quan vas avistant i retallant metres a gent de nivell, dels que sempre estan davant. Penso que no estalviaré res, no tinc la més mínima dubte, de que haig de continuar així i mentalment ja vaig treballant arribar al Paral·lel. He diexat enrear força gent, peró el Joan reisisteix prop meu. Un cop anem cap a munt, recordo el futimé de pujades, escales, rampes que em fet aquest estiu i pujo amb tot. Em trobo amb la mateixa situació que a Matadepera. He atrapat a en Lahcen Harbil del (Club Esportiu I Run With Leiva). En aquella ocasió, no vaig poder amb ell, peró ara no cediria en el meu esforç. El portava a ell i a un altre del seu club a cua, peró no em volia deixar sorprendre. Veig al Dabit i al guissona:stucktongue. Ultima corba i a tope i si, ostres uns magnífics 33:48. Primera vegada que ho faig a la Mercé. Segons 5 km en 17:09, que no està gens malament per la que estava caient. Recuperó l'alé i em giro a esperar el Joan3, que arriba 9" després. Gran cursa. Ens felicitem mutuament i repetim l'abraçada de la meta del marató de BCN de 2010. Gran record per mi, ja que va ser la primera vegada que fèia sub2h50 en marató i va ser gràcies a ell. Va ser una bona i emotiva manera de finalitzar la cursa. Una cursa que em va deixar un gran regust de boca, peró...ara, a continuar entrenant força.

Moltes gràcies als fotografs, quina feinasa. Sou els millors :kissheart:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 12:26 #127 per Antirco (Associat/da)
Justet però vaig arribar a la foto, encantat de ser-hi i poder saludar a molts de vosaltres i alguns que feia temps que no veia :heart:
A priori anava per fer Sub 55, Objectiu complert amb 54:24 lluitat suat I patit des de el km 5 per culpa de un call, sort que duia una bona llebre sandmannn (Oscar), així que seguin-lo vaig aguantar fins al final, bueno ell sen va escapar una mica abans de arribar al paral·lel. :whip:
Continuem treballant per recuperar ritme :muscle:
Fins la propera. :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 13:43 #128 per Jorfer (Associat/da)
Un plaer saludar amb tants amics/amigues i companys/es especialment al Biel54.
Adjuntem una de les fotos del grup.

Quan pugui faré cinc cèntims o minicrònica de la cursa d'ahir.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 16:23 #129 per Tiny (Associat/da)
Encantat de retornar a la competició en aquesta cursa! Encara més content de saludar uns quants companys que feia temps que no veia! I encara més, poder saludar al Biel i veure'l tan recolzat per l'associació i la seva familia :kissheart:

En quant a la cursa, si juntem que vaig molt curt de quilòmetres per culpa de la punyetera fascitis i la calorada, dono per bons els 48'30 fent els segons 5 Km. en quasi un minut més que els primers... :whip:

Ara toca entrenar més per la marató d'Istanbul al novembre :party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 16:37 #130 per Trivix (Associat/da)
Bona tarda,

Quant a la cursa només començar ja vaig veure el que era evident, que no estava per masses alegries. A mi em passa com als exàmens de jove, que sabia que no havia estudiat i que no trauria bona nota però tenia la absurda esperança que m’il·luminés la providència divina …

Total, entre que no vaig notar cap força sobrehumana que m’empenyés per millorar els rimes i que notava bastant la calor, vaig dosificar el màxim per arribar amb dignitat a la meta. Al final 21’31” + 21’38” per acabar a meta amb 43’09”.

Moltes felicitats a tots. Salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 18:58 #131 per Biel54 (Associat/da)
Moltes gràcies companys pel vostre recolsament ahir, hem vareu fer que m'emocionés.
I gràcies també per les vostres paraules a les vostres cróniques.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 19:14 - 30 Set 2019 19:15 #132 per sandmannn (Associat/da)

Antirco va escriure: Justet però vaig arribar a la foto, encantat de ser-hi i poder saludar a molts de vosaltres i alguns que feia temps que no veia :heart:
A priori anava per fer Sub 55, Objectiu complert amb 54:24 lluitat suat I patit des de el km 5 per culpa de un call, sort que duia una bona llebre sandmannn (Oscar), així que seguin-lo vaig aguantar fins al final, bueno ell sen va escapar una mica abans de arribar al paral·lel. :whip:
Continuem treballant per recuperar ritme :muscle:
Fins la propera. :party:


Doncs sí, varem sortir plegats i durant uns quants km's tb varem fer la goma amb el carsobe (vestit de xipirun).
Al final em varen sortir 53' 40'', fent la 2na part més ràpida que la 1ª, el que em dona molta moral per tractar-se del Paral.lel, que a la Marató s'ens atraganta tant...

I sí, mare meva quina calorada pel meu gust...

Un plaer saludar-te en persona Biel54

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 22:16 #133 per Jorfer (Associat/da)
No us citaré a tots doncs som molts els que heu omplert el fil amb comentaris, cròniques, propostes, fotos, sensacions, dades,...però m'ha agradat veure de nou moviment al foro amb aquesta cursa emblemàtica de Barcelona.

Per la meva banda, explicaré una mica com va anar.

Després de trobar-nos la majoria del passatge del transatlàntic a la sortida ens col·loquem uns metres darrera de la llebre oficial de 42. Un cop sortim veiem que tenim gran densitat de corredors (alguns dels quals no estan al calaix que els pertoca i provoquen petits taps) que no faciliten portar ritme de creuer. Pràcticament fins a Gran Via no es pot córrer de forma còmode i cadascú de la barqueta es busca la vida per a anar avançant sense fer excessives ziga-zagues.

A Gran Via ens reagrupem quatre Pescallunes, Rugbyman, RafaB i jo mateix. En aquest tram ens passen Ruben&Ivan com un binomi a tota pastilla en busca del temps perdut.
Tenim la llebre de 42 a uns 40 metres així que miro el rellotge i dic els companys de barqueta que haurem de començar a pensar a salvar el 43, pel temps perdut els dos primers (4:23/4:25).

A poc a poc anem agafant velocitat i la banderola de 42 sembla que està més propera. Al arribar a Rambla Catalunya, Òscar diu que afluixa que té molèsties als isquios :cry: i Pescallunes també diu que es queda amb ell, així que abans del 4 el creuer es converteix en una canoa de dos formada per RafaB i servidor, a remar i a bregar.

Els quilòmetres 3/4 retallem segons al voltant de 4:00/4:06 i dóna moral. Abans de l'Arc de Triomf passem a la barqueta oficial i seguim remant. El primer cinc mil el passem en 21:06, així que si surt una bona i dura segona part potser aconseguim l'objectiu.

Passo dels dos avituallaments doncs estic concentrat i no vull perdre cap segon. Les pujades les anem fent amb alegria i no parem de passar gent (148 del 5 al 10) fet que dóna molta moral. Veig parcials al voltant de 4:05 i sento crits de Jorfer que em donen ales per a continuar apretant les dents. RafaB també m'anima i em tapa l'aire en algun tram que es nota entre Sepúlveda i Paral·lel.

Veig a Guissona al carrer Lleida i m'anima amb força, però més o menys a 300/400 metres de l'arribada s'acaben les forces i baixo pistonada, potser per mirar el rellotge i veure que estic en 40:20 i que arribo de sobres al sub42, però els meus càlculs em fallen i faig un segon parcial en 21:07, així que quasi doblo i faig un temps final de 42:13.

Fa anys que no corria la Mercè i m'ha agradat retornar. He trobat detalls molt encertats com el guardarropia grapant el dorsal abans d'arribar i fent la recollida molt eficaç i ràpida control·lant els dorsals i les bosses a la sortida.

Els canals d'avituallament final també molt àgils.

Els avituallaments en cursa correctes però el segon hauria d'estar abans doncs quasi al nou no té massa sentit.

I les llebres crec que en general l'han fet força bé. Jo vaig córrer darrera de la de 42 i crec que ha tingut alguna lesió o similar doncs va arribar amb més de 43. Em consta que altres, com la de 40 o 55 per exemple, l'han fet genial.

Gràcies pels enllaços de fotos i videos i...

una abraçada ben forta Biel54. :kissheart: :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2019 22:39 #134 per quico peinado (Associat/da)
Te vi bien ayer Cachirulo, yo estoy un poco vago y entreno poco y mal, asi que primer 5km en 19:00 y luego a tocarme los ..... y animar a los que me pasaban. Eso si, ahora solo puedo que mejorar. Primer km en 3:34 viendo delante a Fandes, luego 3:44 y a partir de alli, a no hacer demasiado el ridículo ?. Pero no os confieis, que volveré ?

10 km: 35:48 (Nassos 2017)
Mitja: 1:18:39' (Mitja Granollers 2018)
Marató: 2:52:44 (Barcelona 2015)
24 hores equips: 1r classificat 2016 i 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2019 10:00 #135 per Joan3 (Associat/da)
Més enllà de números i marques, estic content de formar part d'una entitat que fa pinya quan és necessari, que dona suport quan un company que viu una situació difícil. Crec que la foto de diumenge, i el 'descobriment' de la pancarta de suport al Biel, va ser un moment especial i emocionant que molts recordarem. Biel, aquesta cursa també la correm amb tu! Orgull correcat.

La meva crònica gairebé l'ha fet el Kilo. Malgrat la calor i humitat, sortia amb bones sensacions i vaig enganxar-me a ell. Aviat em vaig notar una mica forçat, en contrast amb el Kilo, a qui veia més fresc i amb força. No vaig poder ajudar-lo a tibar perquè anava amb el ganxo. Tot i així vaig poder aguantar la seva roda fins més enllà del km 6, però és clar que ell està actualment un graó per sobre. Enhorabona per la supercursa i gràcies per la feina! Al final vaig perdre una mica de gas. No vaig veure el km 9 al Paral·lel i pensava que anava més sobrat per fer sub34, però a la recta d'arribada vaig haver de fer un bon esprint per aconseguir-ho. Patint, però molt content d'haver fet la millor marca en 10k dels darrers anys.

Fandes, moltes gràcies per la gestió del dorsal. Els de 'comarques' sempre hem d'anar pidolant ajuda.

Content de retrobar un munt de companys. Fins aviat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2019 10:53 #136 per Natxo (Associat/da)
Ei, Joan3, ja apunto jo que vas acabar el 22è de la general absoluta, què em sembla una autèntica passada. En fi no deixes de sorprendre'm després de tants anys a la súper-elit

Per part meva, després d'un any sencer fora del circuit de Curses (excepció feta de SQV) vaig tornar a córrer una Cursa i vaig acabar molt content, més pel retorn i per tornar a viure l'ambient que per la performance. Això si, vaig poder guanyar posicions al segon 5000, aixi que per fi una cursa de menys a més.

Per poquissim no vaig poder arribar a la foto però igualment em vaig poder emocionar amb el suport del col·lectiu al Biel, suport que conec bé i que forma part inherent de corredors.cat. Com apunta el Joan, orgull de ser correcat. Biel, seguirem la teva evolució, i ben ferms en la solidaritat, t'envio una nova abraçada.

Ah, i a part de saludar vells coneguts, content de conèixer en Fandes i l'Esther. Va , vinga, a veure si l'any vinent podeu venir a Sant Quirze!

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2019 14:45 #137 per XarlieOne1 (Associat/da)
Aquí un altre que va provar "l´escalfor" de la Mercè...

En el meu cas, en un primer moment volia baixar de 49min tot tornant de vacances...però un últim entreno progressiu el divendres amb els Pimpis em va decidir a baixar un minutet més l´objectiu.

Vaig sortir ja una mica espantat per la xafugor però tot baixant paral·lel començo a agafar ritme...així que a provar-ho.... Després del tap de Calabria venen el millors moments de la cursa (tot i veure al Rugbyman animant i que em diu que t´he tocat un isquio..)...i pujant cap a l´Arc de Triomf veig que no tindré massa cames per a res més...així que recalculo i l´objectiu aquí ja és salvar la cursa....

Més encara quan al paral·lel noto que jo també tinc un isquio carregat, ja quasi arribant....al final, 48:44, que és l´objectiu que portava del principi.

I com sempre, un plaer veure tants correcats...tot i que em van faltar un parell per obligació...i emocionat amb la pancarta al Biel. Això és el que us (ens) fa grans...

A per la propera....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2019 15:03 #138 per pinelli (Associat/da)
Eiii .. vinc a donar la cara eh :stucktongue , bé en resumides comtes em vaig fotre una ostia .. vaig sortir al voltant de ritme mmp i no estic per aquestes coses , cap al km 4 ja no sabia on ficar-me ? , es curiós com m adapto millor a curses com Sant quirtze que altres com Mercè o nassos , seran els meus 80 kg :laughing: .. bé , tornaré a intentar fer una bona cursa encara que a mi els 10k no els se gestionar .. a veure el correbarri ..
no vaig arribar a la foto per poc ? , però vaig saludar a molts companys que feia temps que no veia ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2019 22:55 #139 per jaume86 (Associat/da)

pinelli va escriure: Eiii .. vinc a donar la cara eh :stucktongue , bé en resumides comtes em vaig fotre una ostia .. vaig sortir al voltant de ritme mmp i no estic per aquestes coses , cap al km 4 ja no sabia on ficar-me ? , es curiós com m adapto millor a curses com Sant quirtze que altres com Mercè o nassos , seran els meus 80 kg :laughing: .. bé , tornaré a intentar fer una bona cursa encara que a mi els 10k no els se gestionar .. a veure el correbarri ..
no vaig arribar a la foto per poc ? , però vaig saludar a molts companys que feia temps que no veia ..


Javi amb la de muntanya que fas, trobo força normal que et vagin millor curses que tenen cert desnivell (en 10k estil Sant Quirze, en mitja estil Santa Coloma, Terrassa o Montornés) que no pas aquelles planes que s'hagi d'anar a ritme constant, com correbarri també!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2019 08:13 #140 per pinelli (Associat/da)

jaume86 va escriure:

pinelli va escriure: Eiii .. vinc a donar la cara eh :stucktongue , bé en resumides comtes em vaig fotre una ostia .. vaig sortir al voltant de ritme mmp i no estic per aquestes coses , cap al km 4 ja no sabia on ficar-me ? , es curiós com m adapto millor a curses com Sant quirtze que altres com Mercè o nassos , seran els meus 80 kg :laughing: .. bé , tornaré a intentar fer una bona cursa encara que a mi els 10k no els se gestionar .. a veure el correbarri ..
no vaig arribar a la foto per poc ? , però vaig saludar a molts companys que feia temps que no veia ..


Javi amb la de muntanya que fas, trobo força normal que et vagin millor curses que tenen cert desnivell (en 10k estil Sant Quirze, en mitja estil Santa Coloma, Terrassa o Montornés) que no pas aquelles planes que s'hagi d'anar a ritme constant, com correbarri també!!

si ,jo També ho penso , serà qüestió de entrenar mes en pla i treballar el coco ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.