42ª Cursa Popular de La Sagrera 10/5 kms (15/12/2019, 9:00 h)

42ª Cursa Popular de La Sagrera 10/5 kms (15/12/2019, 9:00 h)

07 Nov 2019 12:15 #1 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia

Tenim una nova cursa en cartell i per descomptat amb un bon descompte pels nostres associats i llebres correcat també.

Aquesta vegada es la cursa de la Sagrera, que tot i coincidir amb el cap de setmana de les 24h es una molt bona opció per passar el dematí del diumenge. A mes tenim les 2 distancies per si volem nomes estirar cames o la d 10kms per veure com estem per a Nassos.

Com hem comentat tindrem descomptes pels nostres associats a la nostre botiga, on podeu inscriure-os al següent Link . El TPV romandrà obert fins el proper 8 de Desembre a les 23:59 h . Sembla que queda molt de temps però el temps vola.

Ames a mes comptarem amb llebres Pastanagues per la distancia de 10kms, que podran ser aprofitades per la gent del 5kms també. Si algú vol donar un cop de ma, ja ho sabeu al trio de sempre: ManoloM, Jorfer o Josep58.

Ens veiem per la Sagrera companys.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2019 18:25 #2 per mickymache (Associat/da)
Inscrit via TPV a la cursa de 10km. :)
Moltes gràcies per les gestions, la feina i el temps que hi dediqueu! :great:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 21:48 #3 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Us relacionen l'equip de Llebres de CoRReDors.Cat que tindrem en aquesta cursa que us marcaran els diferents ritmes perquè us pugueu despreocupar del rellotge, anar amb elles i poder fer el temps desitjat.

sub 37' Fandes
-
sub 40' Juavalga
-
sub 45' Adalpu
-
sub 50' Germà Tub
-
sub 55' VeroTV
-
sub 60' Kasumei
-

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 00:23 #4 per fandes (Associat/da)
Sagrera, per época de l'any i per circuit força planer i entretingut, és un dels meus 10k preferits de Barcelona per atacar marca. Espero que les llebres poguem ajudar-vos! Ja sabeu que si algú s'anima a córrer una mica per sota de 3'42'' el km, serà superbenvingut!

Quina il·lusió fer de llebre en la cursa del barri veí!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 22:28 #5 per andreugg (Associat/da)
Una més de les que estaré, entre visita a les 24h i estar aquí, un clàssic. Fandes, la teva anirà massa ràpida per a mi però segur que ajudaràs a molta gent!

Les dues voltes més clàssiques per anar acomiadant l'any.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2019 21:21 #6 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Tenim un canvi en l'Equip de Llebres de CoRReDors.Cat per aquesta cursa:

sub 37' Fandes
-
sub 40' David77
-
sub 45' Adalpu
-
sub 50' Germà Tub
-
sub 55' VeroTV
-
sub 60' Kasumei

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2019 19:48 #7 per fandes (Associat/da)
Quina pressió tenir el David al darrera :P!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2019 17:56 #8 per andreugg (Associat/da)
Aquesta cursa compte amb molt de nivell, ja veig que serà molt ràpida tot i els girs i carrers amb tendència a pujar i no parlem massa dels darrers metres, pot ser sóc jo que vaig lent però recordo que en la darrera volta el darrer carrer que fa una mica de pujada amb els seus girs és van fer notar. (Això si desprès baixada fins meta).

Tinc bon record d'aquesta cursa sobretot per la dualitat de curses, vas a buscar la bossa i d'allà a visitar les 24h i diumenge igual surts de la cursa i segueixes trotant fins Can Dragó a veure el final o corre que alguns també corren aquell mati doblement.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2019 05:24 #9 per fandes (Associat/da)
Sí, com bé dius Andreu, serà un cap de setmana intens!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2019 11:36 #10 per Jorfer (Associat/da)
Qui vulgui fer-se foto amb les llebres amb la imatge adjunta tenim convocatòria per a fer foto oficial correcat.

Molta sort!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2019 16:53 #11 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que he fet aquest matí, espero que us agradi.;)

photos.app.goo.gl/birZBMLtz7DALvq79

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2019 20:21 #12 per mickymache (Associat/da)
Moltes gràcies, CarlesCat!!!
Realment és per fer-te un monument. Com és habitual unes fotos boníssimes i, com sempre, amb la mateixa dedicació tant pels més ràpids com pels que no ho són tant. :great: Moltes gràcies!!

Venia d'una setmana aturat per una lesió i he sortit a provar, a un ritme que per a mi és ràpid però assumible, ben enganxat a l'Adalpu fent una feina magnífica com a llebre de 45 minuts. :great:
Em trobava còmode i no he volgut forçar la màquina; amb el marcón de la cursa de bombers per sota de 41 minuts ja tenia la feina d'aquest any feta... i la dels propers 2 ó 3 anys també... :laughing:
Però cap al kilòmetre 6 han tornat les molèsties i l'últim kilòmetre i mig ja ha estat amb dolor. Tot i així, pel que quedava, he tirat endavant per a baixar amb tranquil·litat dels 45 minuts.

Ara una altra aturada completa sense curses ni entrenaments, a veure si faig net fins a la Cursa dels Nassos. Estrenaré sabatilles; les que porto estan molt gastades i potser son les causants de la lesió. Però fins fa dues setmanes m'anaven de meravella. :wonder:

En acabar la cursa el Garmin ha marcat 9,800 km. En aquesta cursa sempre marca una mica menys dels 10 km però aquesta vegada m'ha semblat més exagerat. Ara bé, un cop descarregades les dades a l'ordinador, veig que em fa unes retallades de por, menjant-me edificis i coses que jo no he fet. :angry: Així que... estic per creure'm al cent per cent que la distància real són els 10 km que marca l'organització. :thumbup:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2019 20:36 #13 per Vladi (Associat/da)
CarlesCat, company, moltíssimes gràcies per les fotos :clap: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2019 21:03 - 15 Des 2019 21:04 #14 per fandes (Associat/da)
Tan de bo facis net aviat Mickymachine! Com diu el Vladi, moltíssimes gràcies CarlesCat! Gran dia avui a la Sagrera.

Agraït a que un dels pastanagues més en forma, el Rnou m'hagi donat un cop de mà amb la llebre de 37' avui. Córrer en companyia sempre és un plus de confiança. I més quan vas amb algú que ho dóna tot (venia de 16km a ritmes vius a les 24 hores!) i amb ganes d'aprendre.

Felicitar a l'equip de llebres David77, Adalpu, DaniTub, VeroTv, Kasumei sou uns cracks. Segur que queda palés aquí el bon treball que heu fet en aquest circuit en el que el gps no ajuda. Així que el saber fer és el millor aliat ;)

Ens retrobem ben aviat correcats, encara queda temps aquest 2019!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2019 22:58 - 15 Des 2019 22:59 #15 per andreugg (Associat/da)
Una bona cursa on quan arribes a casa descobreixes que has fet MMP de l'any, amb un titular així un ja semblaria que toca el cel, però sincerament em quedo amb la resta de coses, trobar-me amb la gent, xerrar, fer aquest entrenament i en el cas d'alguns anar de nou a les 24h acabar la jornada atletica on els sentiments estaven a flor de pel.

Sincerament els comentaris que escolto de que la cursa és curta jo no ho crec, cert a mi m'ha marcat 9,86 però miro el mapa en el el PC i surten salts on va sumant errors, per tant veig més probable que l'error sigui del gran nombre de girs que no pas del certificat. Encara soparen més quan veus el nombre de persones que prenen retallades. Però ves, no sóc jutge i que cada un aguanti el seu pensament. Jo content de les persones, de l'ambient i del diumenge sencer.

Tàctica, una primera volta darrera la llebre de 45 minuts i un cop superat el km 6,5 aprox. inicio l'intent que mai saps si serà positiu (Com en el ciclisme) de fer una escapada en aquest cas del meu pilot. Finalment 00.44.30 i sense esprintar i amb la sensació de que podia més però tampoc volia forçar.

Amb tot això ja donem un pas més per tancar aquest 2019 ple de kms i en el que m'he afegit al grup de corredors.cat, aixi que per ara un molt bon any.
Propera parada la 5k de Vilafranca, després 10k Badalona i finalment Nassos.

Salut!

PD Adjunto la foto que fet abans de començar la cursa.


PD2 CarlesCat Moltes gràcies pel teu treball, bona feina amb les fotos!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2019 23:15 #16 per Adalpu (Associat/da)
Gran cursa avui a Sagrera! Gran tracte per part de l'organitçacio i circuit super rapid. Portava tota la setmana amb la panxa pse pse pero per no possar nervios al mister no li vaig dir res :whistle: , per rematar-ho la Mar ha passat la nit amb una mica de febre i hem dormit poc... perdoneu si anava mig zombi :stucktongue pero un cop a cursa tot s'oblida i disfrutes fent allo que ens agrada i ajudant a la gent a dur un ritme constant. Quasi tota la cursa he anat fprça calladet pero als ultims km com sempre he acabat cridant i animant a la gent del voltant per aconseguir baixar dels 45'.

Despres de xerrar una estona amb la colla de correcats que erem per alli, hem fet la cursa dels petits amb la Mar, la seva primera cursa :party: (Vols de Navas la va fer en braços del papa)...i molt rapida no ha estat...pero constant si... aixi que Manolo per el proper fi de cursa ja tens voluntaria :laughing: :laughing: :laughing:

Com sempre, gracies CarlesCat per les fotos, pero avui especialment per les que ens has fet amb la Mar :heart: :heart: :heart:

Per acabar gracies Fandes, David77, Germà Tub, VeroTV i Kasumei per ajudar en tot el que ha calgut :clap: i una abraçada pel Del@ que espero tornar a veure aviat ni que sigui trotant, m'ha fet molta il.lusio veuret :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.