T'aclareixos dubtes WOLVES
1. Es pot recollir el dorsal el mateix dia de la cursa? En cas contrari, pot recollir-lo alguna persona autoritzada?? Es pot fer canvi de nom si a darrera hora no poguessim córrer??
El dorsal, perquè no et cansis, te l'enviarem per email.
Canvi de nom, però pots apuntar a tota la familia, i fer torns, jaja!!
2. La distància està homologada per la FCA, la RFEF la IAAF o la #marequeemvaparir??
Com deia l'altra dia el Dabit, aquesta i totes les properes "curses" estaran homologades pel GPS de cadascú, o sigui, reclamacions a Polar, Suunto, Garmin, TomTom o el que tinguis.
3. Hi ha servei de guardarroba i dutxes??
Amb el tema del COVID, no et farà falta. Sortiràs canviat de casa i (si vols) et dutxes al tornar.
4. Hi ha calaixos de sortida en funció dels dies de confinament acreditats??
No. No crec que et trobis a molta gent. Encara que vigila, que tu i jo som del mateix poble.
5. El temps màxim per realitzar la Cursa és de 48 hores?? (això és molt més que la Marató del Corte Inglés, noo??)
Desde ahir a la tarda ho tens limitat a 8h (perquè només podràs sortir a una franja de 4h del dissabte i a una franja de 4h del diumenge).
6. Hi haurà catifes de control de pas?? O li poso un mecanisme electrònic al "felpudo" de la porta d´entrada de casa meva. Serveix??
Com els amics de Championchip estàn tancats, haurem de fer lo del felpudo electrònic. Em sembla bona idea.
7. Hi haurà avituallament a la meitat del recorregut i a l´arribada?? (aigua, isotònica, fruits secs, fruita de temporada, cervesa, etc.?? Lo típico, vamos...)
A meitat no. Fonts i bars tancats. A l'arribada suposo que si, però dependra de la teva compra setmanal i el que et vulguin posar.
8. Premis per categories?? Mmmm… una medalleta per tothom??
Si vau entrar ahir a la sessió del YouTube, ja ho vau veure. Sino esteu atents avui a Twitter (@LaDesconfinada) i a Instagram (@ladesconfinada) i ho sabreu.
9. Hi haurà classificació oficial?? Per municipis, per barris, per veïns de carrer, etc.
Com l'Estat ha decidit que no pots sortir del municipi, doncs ho podem fer al STRAVA que em obert. Per ara, només haig de competir amb tu i el meu germà. La resta del poble no s'ha inscrit, jaja!
10. I la bossa de corredor què?? Típica bossa d´un caldo hiperconegut amb flyers diversos i una samarreta conmemorativa de la Cursa??
Aquí si que hem fallat. Semblem una cursa de la gran ciutat, o pitjor, ni flyers. Però és que som solidaris i volem que tots els donatius arribin al 100% per la Fundació.
11. Puntua a la Lliga habitual?? (doble, triple, QUATRIPLE??). El xip va incorporat al dorsal??
El Piri t'ha contestat. És de la Lliga per l'ELA.
El xip a la vamba, com sempre. O no et recordes on el tens, jaja!
Una abraçada a tots!