Cursa de la Mercè, Bcn, 20 setembre 2026

Cursa de la Mercè, Bcn, 20 setembre 2026

18 Set 2026 19:32 #21 per gorka (Associat/da)
Consell de Cent-Pau Claris: memoritzo bé.
L'any passat em vaig atabalar amb la pluja i vaig confondre la cantonada... propi d'un senyor de Barcelona que viu a la Dreta de l'Eixample...:party:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2026 08:34 #22 per estanis13 (Associat/da)
Jo també vinc demà a la Mercè. A alguns els hi sonarà impossible, però desde Nassos 2019 que no faig cap 10k, la faig principalment perquè em ve de gust i perquè no hi ha mitges, almenys serà una mica de test de cares a la Marató de Lisboa d’aquí a 3 setmanes.
Vinc de les setmanes de més càrrega de la meva vida ( sumaré uns 360 kms en 3 setmanes/1060 en 10 setmanes), sense anar més lluny dijous vaig fer un 4x4000 totalitzant 26 kms, aixi que tampoc espero un grandíssim resultat, però em servirà de primera prova per bombers.

Moltes gràcies a en Chute per recollir-me el Dorsal, pels de comarques sempre és complicada la gestió d’aquests temes, ens veiem demà a la foto i per allà!

19 Set 2026 12:55 #23 per Ramon_B (Associat/da)
Un altre que també la farà. Serà la meva dissetena participació en aquesta cursa. La primera al 1989 ;)

Ens veiem demà companys !

757 Curses, 308 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

19 Set 2026 20:31 - 19 Set 2026 20:37 #24 per Jordi (Associat/da)
:woohoo: això s'anima :party: :party: :party: :party:

Ens veiem demà!!!!

Mona va escriure: L'any passar recordo que ens vam fer la foto davant de l' Hotel Renaissance a la cantonada de Pau Claris amb Consell de Cent, aquest any podem repetir el lloc.
Diumenge FOTO CoRReCaT a les 8h davant el Renaissance

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

20 Set 2026 17:59 #25 per Chute (Associat/da)
La darrera cursa havia sigut Sant Quirze, l’estiu s’ha fet massa llarg, no tant perquè no hagi fet curses si no per les temperatures fora de lo normal que hem tingut, i que feien que sortir a entrenar inclús a ritmes suaus fos un autèntic suplici.

Tot i les males sensacions, les darreres setmanes amb la baixada de temperatures em vaig donar compte que estava millor del que pensava. Em planto a la línia de sortida, aquest cop al segon calaix. La meva millor marca als darrers dos anys era 37’00 i no m’han permès sortir del calaix 37’. En fi, si les normes s’apliquen amb rigorossitat per tothom, cap problema. Quan es dona la sortida ja veig que tocarà remuntada. Vaig cap a un dels catons, i quasi enganxat a les tanques començo a superar molts corredors. El carrer Aragó és prou ample com per maniobrar bé. Passo el km.1 un pel ràpid però un cop allà, ja ben posicionat busco grup. Els carrers son amples i el circuit és ràpid. M’estic trobant be. La temperatura és fresca tot i que a alguns carrers et dona el sol de cara i pica una mica.

Fins al km.5 el circuit el rapidet fins que arriba al Paral•lel on cal arribar amb encara forces a les cames. En el meu cas ho he pogut gestionar bastant be. 18’03 al primer cinc mil i 18’03 al segon, per completar la meva millor marca M50 amb 36’05. Fins i tot he passat a la llebre sub35 que ha punxat més d’un minut.
M’ha agradat tornar a la cursa de la Mercè que no la feia des d’abans de la pandemia, tot i que amb el canvi de circuit, no he tingut la sensació de córrer la Mercè. Per moment pensava que corria la Mitja de Barcelona, la Marató, Bombers. En fi, que hi farem bona cursa, espero que a vosaltres també us hagi anat be.

20 Set 2026 19:03 - 20 Set 2026 19:06 #26 per ericmm (Associat/da)
Carlos Sánchez Sánchez added a new photo.

Hola amig@s Ya están subiendo las FOTOS de la Cursa de la Mercè al Google photos.
¡Espero que os encontréis en alguna foto y no me haya liado con lo de la parte tal de cuatro.

Cursa de la Mercè Bimbo 2026 Parte 1 de 4
photos.app.goo.gl/DVB7NrfpPefW3mjs5
Cursa de la Mercè Bimbo 2026 Parte 2 de 4
photos.app.goo.gl/hW3jLTrnX5LJgwZt6
Cursa de la Mercè Bimbo 2026 Parte 3 de 4
photos.app.goo.gl/AzzUuritazUGjaQg6
Cursa de la Mercè Bimbo 2026 Parte 4 de 4
photos.app.goo.gl/8ZnzYS9kUWQy2oe97
Cursa de la Mercè Bimbo 2026 Familiar/2km

20 Set 2026 19:43 #27 per bernaus (Associat/da)
Hola companys!! Estic content després de fer la cursa de la Mercè. Ha estat la meva primera cursa, ja fets els 80 anys, amb el temps previst de 1h.15".
Ara continuaré entrenant de cara a la cursa de 10 km de l´estany d´Ivars d´Urgell.
Ens veiem.

20 Set 2026 19:49 #28 per bernaus (Associat/da)
Perdó per l´errada. El temps final 1h.15´08". Ja m´agradaria l´anterior temps ( a hores d´ara no es posible )

20 Set 2026 20:41 - 20 Set 2026 21:25 #29 per estanis13 (Associat/da)
Bones, un altre que ha corregut aquest matí pels carrers de Barcelona.

Abans que res felicitar a en Bernaus, això de correr després de la vuitantena ha de ser tot un orgull.

Com sempre les curses de Barcelona son complicades pels de comarques, avui he decidit dormir a casa per no complicar la logística encara més i el resultat és dormir poc i malament.

Hem quedat amb en chute pel tema del dorsal i he vist cares conegudes, entre una cosa i altra estic bastant desconnectat de les curses i de la associació però sempre fa gràcia trobar referents com en Hansi i en khryz.

No estic habituat a la rutina pròpia de les curses i normalment ni faig servir el guardarroba, quan he deixat la bossa he dit, em fa por haver-me deixat algo, i pam, m’he deixat el xip, però deixat, de que el tenia a Santa Pau i ni hi havia pensat. Total que un dels motius principals de correr la Mercè era fer marca per bombers, comencem bé…

Hem sortit junts al calaix sub40 amb en chute ( gràcies a que m’havia aconseguit una polsera), ell havia dit que anava a 3:50 o així, però els corredors sempre diuen mentides 😂 ha sortit com un llamp i fins al km 1,5 o així no l’he atrapat, la cursa molt bé, dintre que no m’agraden els 10k, son la única distancia que faig que desde el principi fins al final només desitjo que s’acabin( s’ha de ser massoquista). Però almenys aquesta pel recorregut m’anava mentalment bé, ja que amb l’energia de la sortida arribes a passeig sant Joan, allà zona còmode que pràcticament et porta a paral·lel i allà si que toca apretar i fins a meta. I tal qual, he anat bastant còmode fins al 6 a ritmes de 3:30 i poc i un pel per sota baixant i al paral·lel ha tocat donar-ho força tot per no perdre massa, curiosament allà he passat la llebre de sub35 que com ha explicat en chute ha punxat. Total temps final 35:40, em costa de contextualitzar la veritat, correr a 3:34 em sembla molt, em costa de creure. Però tampoc es regala res, ja sabeu que faig uns quants kms 😂😂
Així que dono per bo el test i si tot va bé intentaré anar a fer 2:45 a Lisboa, pero això ja serà una altra història

La cursa està molt bé, res a dir, potser si que son totes iguals i poc personals però tampoc podem demanar més.

Per cert, feia calor, tampoc m’ha semblat excessiva, però la suada si que ha sigut bestial, com si m’hagués posat sota una dutxa

21 Set 2026 10:45 - 21 Set 2026 10:47 #30 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Bon dia ahir a Barcelona per córrer, amb un punt de calor i xafogor, però molt millor que setmanes anteriors. Ja estem entrant en les dates millors per córrer, amb bones temperatures.

Jo l'any passat no vaig fer la Mercè, per tant, aquest recorregut era nou per mi. Des del meu punt de vista, m'agradava més l'anterior perquè era més maca la sortida i l'arribada a l'avinguda Maria Cristina. Sembla que els organitzadors vulguin treure els petits detalls del recorregut que donen un punt diferent a les curses de Barcelona, se semblen totes massa. També abans en tenir al final el Paral·lel feia que donessis tot el que podies a la pujada perquè ja acabaves, ara no ho pots donar tot al Paral·lel perquè encara queden 2-3 k, cal reservar una mica, no pots buidar-te en aquesta pujada.

L'organització de la cursa m'ha semblat molt correcta a tots els nivells (recollida dorsal, guarda-roba, avituallament final...) Potser a millorar, per a mi, un parell d'aspectes. L'avituallament a meitat de cursa es podria fer més endavant ja ben entrat a l'avinguda del Marquès de l'Argentera, és més ample i es podrien posar més taules; també continuo insistint que amb el tema dels gots de paper caldria posar dos punts d'avituallament quan és una cursa de 10k. També m'agradaria que els punts quilomètrics fossin més visibles, hi ha hagut dos punts que no els he vist, a una companya també li ha passat. El tema dels calaixos de sortida ha estat força ben organitzat, hi havia personal controlant l'accés, però després dintre hi havia molts corredors :whip: que saltaven la cinta :grrr: i es col·locaven on no tocava, però això en aquest cas no es culpa dels organitzadors.

Personalment, força bé, a poc a poc estic recuperant una mica després de la baixada que he patit al llarg de l'any, però encara queda. Temps final 48:47 ( 24:01+24:46), he perdut 45 segons a la segona part, el Paral·lel m'ha costat una mica :S . Volia haver fet uns 30 segons menys, però no ha estat possible :wonder: . La distància m'ha sortit una mica més llarga, però segurament és degut a les ziga-zagues que he anat fent al principi per poder avançar.

Enhorabona a tots els que heu fet tan bones marques. :party:

El que també m'agrada molt d'aquestes curses és poder saludar a tants companys i companyes :party: que fa temps no veus. Penjo la foto de grup, tot i que després vaig poder saludar a molts que no van poder arribar a temps per sortir a la foto.

La següent, La Llagosta. :muscle:

Molta salut a tots i totes :great: :great: :great:
Adjunts:

21 Set 2026 16:29 - 22 Set 2026 08:59 #31 per Jordi (Associat/da)
Cursa feta :cheer:

Aquí un que no va arribar a la foto :oops:, que es va saltar la cinta entre calaixos :whip: i que ha pogut veure tots els cartells quilomètrics :stucktongue

Desde 2020 en una cursa amb mesures COVID i un circuit totalment diferent que no baixava de 45min a la Mercè :O

L'any passat sub50 i gràcies. Avui patint una mica més de l'esperat, però aconseguint l'objectiu fixat crec que força bé i ben lluitat, regulant quan ha calgut i apretant al final :D

44:56 4:26 172/181 [22:08 + 22:48]

Voltes crono manual amb kilòmetres organització:
L01- 4:18,3
L02- 4:30,3 - 8:48,7
L03- 4:25,9 - 13:15
L04- 4:24,1 - 17:39
L05- 4:26,2 - 22:05 - Km05 (22:08)
L06- 4:30,6 - 26:36
L07- 4:45,1 - 31:21
L08- 4:45,1 - 36:06
L09- 4:30,3 - 40:36
L10- 4:20,0 - 44:56 - META (44:56)

Tot i no arribar a la foto he pogut compartir l’escalfament amb la gent que volia fer barqueta (Mona, Hansi, Camiseta? :heart: :hocho: :hocho:), però que no podia ser pel meu color de calaix verd i ells amb groc :cry:

Entro al calaix amb uns deu minuts de marge per l’inici de la cursa i vaig tot lo endavant que puc fins trobar en XAVI-NAD i veure el clatell d’en Chute i d’en estanis13. Intercanvio ràpidament impressions de l’estiu, estat de forma actual, així com impressions del dia/cursa del moment actual de cadascun, objectiu a llarg termini, previsió de cursa,... amb en XAVI-NAD i en un no res hem trobo que anuncien que ja sortim. M’acomiado desitjant bona cursa i apartant-me del darrera del grup de discapacitats visuals per evitar problemes i evitar voler seguir un ritme d’en XAVI-NAD que no serà el meu :muscle: :muscle:

Sortida neta i massa ràpida, no tinc remei :S, el míster hem va dir "surt 4:30 i poc. Cap al 6 gas progressiu si pots. Sobre tot primer km molt controlat 4:35 si cal" i ja ho tenim, crec que he guanyat en XAVI-NAD, si mes no en els primers 100m :666: :hocho: :hocho:

El que tinc clar es que la barqueta d’en Hansi, Mona, Camiseta? i Camiseta2? segurament estaran darrera meu i confio que si m’atrapen hem serveixin de revulsiu per enganxar-me :stucktongue

De moment vaig fent amb la llebre oficial i el seu guardaespatlles/acompanyant dins del grup de sub45 en les primeres fileres. No vaig còmode, però tampoc vaig agònic (l’escalfament d’avui no m’ha donat bones sensacions, però tampoc ha estat horrible), així que decideixo que m’he de quedar allà per no pensar-hi i si puc saltar del grup al Paral·lel o passat aquest, però la realitat seria ben diferent...

Perdo la llebre que he pogut seguir des de davant de calaix groc en el km5,5 amb símptomes de "petit flato" :sick: i veient-la pujar Paral·lel molt més fort del que jo podia (el carboni i el dòping no fan miracles ) s'ha anat força lluny, però m'ha servit per saber patir i no llençar la tovallola abans d'hora...

M’ha resultat molt curiós com cap al quilòmetre dos ens passa una llebre de sub 40, evidentment amb un grup de corredors mínim, crec que eren només un parell. Esta clar que es bó tenir les diferents llebres dins de diversos calaixos, però no se com d’útil poden resultar :wonder:

Com no podia esperar d’un altra manera el Paral·lel se’m fa duríssim i crec haver perdut el marge de temps que tenia, no trobo ningú constant per seguir i vaig fent tot lo que puc sabent que encara queda casi el doble de cursa :O

No fa la xafogor de l’any passat, però ja noto massa la calor. Estic ben fart dels gots i l’aigua de l’aixeta i només la faig servir per mullar la gorra i esbandir-me la gola/boca, vinc hidratat de casa i dels dies previs, però...

Superat Paral·lel començo a fer càlculs i veig que la cosa estarà justeta, apreto dents per intentar-ho. En aquests moments ja no hem serveix la referencia de la llunyana llebre i busco còmplices propers i ara si entre aquest i l’altre vaig aconseguint exprimir-me més i més sense petar. No es fins la corba de carrer Pelai que ja decideixo que es ara o mai i tocar fer més, si no he petat ja puc seguir i efectivament arribo a plaça Catalunya per fer la última corba buidant me del tot en un 130m sub4 per rascar els quatre segons que hem deixen totalment satisfet.

Recupero l’alè seient a la borrera a l’ombra i esperant els companys que ja aniré saludant i fent servir per anar cap a la recollida de medalla, beguda, menja així com ja acabar de petar la xerrada dins de la festa Bimbo tot endrapant amb ganes i es que toca recuperar, perquè això no s’atura, seguim ;)

Dins de les salutacions pre cursa, post cursa i xerrades de festa Bimbo els artistes crec que han estat en: Camiseta?, Mona, Hansi, fandes, BadaMike, Chute, estanis13, Apintu, XaviCht, Vicenç, Vladi,... (si algú es troba a faltar que ho digui i hem refresqui la memòria, que molt fi no estava com demostra la tornada a casa).

Tornada caminant a casa per refredar amb la sensació d’un inici de Diumenge fantàstic i perdent el dorsal en treure els imants, clarament la cursa hem va deixar ven fet pols i amb poca sang al cervell, sense saber aguantar una ampolla de Powerade, uns imants i sense veure caure el dorsal :scream:

Avui com era d’esperar estic mort, però content/satisfet!!!!

Mal de quàdriceps, isquios, bessons, abductors, aquil·les esquerra, en definitiva, un quadro de cintura cap avall :S

Els mals sense masses conseqüències per córrer el més molest potser el bessó esquerra, però suposo que normal per l'alçada de temporada i ritmes "massa elevats" d'ahir. L’objectiu es la marató de valencià al Desembre, així que no estem per anar ràpid, però tinc clar que sempre hem perdrà aquest jo competitiu i que de moment encara creu que pot fer més tot i que ho veu complicat ;)

Salut!
Jordi

PD: Fantàstiques curses i cròniques :woohoo:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

21 Set 2026 22:13 #32 per joseluisblanco (Associat/da)
Gràcies pels comentaris.

La sortida i arribada a Maria Cristina és complicada per les obres, i el fet que en una cursa massiva com aquesta si volem córrer àmpliament, quan arriba el primer a meta encara haurien d'estar sortint els últims, sobretot amb l'avituallament final aigua + fruita + beguda isotònica + medalla + Sandwich.

Referent a l'avituallament, on ho tenim situat implica una afectació viària mínima comparada amb Marques d'argentera que un cop per allà passa l'últim es pot obrir la circulació.

Un avituallament d'una cursa d'aquestes característiques te una afectació des de les 6.30 h del matí fins a les 11.30 h que s'acaba de recollir tot (gots+taules), a part de tenir un punt d'aigua proper.

fotografies www.lasansi.com/ca/noticias-de-la-sansi/...e-barcelona-13092015

22 Set 2026 08:58 #33 per Jordi (Associat/da)

joseluisblanco va escriure: fotografies www.lasansi.com/ca/noticias-de-la-sansi/...e-barcelona-13092015

:woohoo: gràcies per tan bona qualitat en las fotos de meta :great:

I com no els meus fotògrafes preferits per excel·lència que no hem fallen mai CarlesCat i Dabit, que s'han posat d'acord per agafar-nos per les dues bandes i això que no els hi he posat fàcil amb la velocitat d'arribada i agafant rebufo :silly: mil gràcies!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :party: :party: :party: :party:

Salut!
Jordi

* MMP *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

22 Set 2026 17:27 - 22 Set 2026 17:29 #34 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies per les cròniques Chute, Estanis, Vladi i Jordi!!! :party: :party:

Sou molt grans!

La meva dona va decidir anar a l'apartament de Calella de Palafrugell i no vaig poder fer la cursa :coldsweat:

Flipo amb els temps del home de fons Estanis.. sembla ser ràpid i tot.
Un tiempasso!!

I què dir del Chute... veus el seu Strava i sembla ser una persona normal i corrents. Però els seus entrenaments clau els deu posar en modo "privat".. o són els imperdibles que li donen el xut d'energia? Increïble!! :raised: :raised:

jordi, m'hauria costat molt guanyar-te aquest diumenge!!
Sort que estigués a Monells :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

22 Set 2026 18:06 - 22 Set 2026 18:07 #35 per Ramon_B (Associat/da)
Una nova Mercè acabada malgrat la meva forma actual :whistle: . Moltes gràcies Rularo86 per acompanyar-me a la cursa després de la pallissa de la Matagalls. Et's molt gran :thumbup:
El meu temps 1h12'53" a ritme de 7'18"/Km. Avui no donava per més.

La galeria de Photoadventure 10 K a la web està incompleta. Només hi ha arribades fins a 1h13' de temps oficial. Falta l'arribada de molts corredors !! :?

757 Curses, 308 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

23 Set 2026 11:18 #36 per XaviCht (Associat/da)
Bé, un altre que va fer la Mercè diumenge. Volia fer 12k a ritme similar als 5'13 que he de fer a la propera mitja. Tenia un assaig a les 10:30 al Campus Diagonal de la UPC, i visc a St. Quirze, o sigui que el final vaig decidir que aparcava a tocar de la Piscina Sant Jordi, i feia l'escalfament d'anada, els 2k extres de tornada, i allà, amb una entrada de dia, feia servir els vestidors 10 min (la dutxa més cara de la meva vida :D) i ja estava a prop d'on havia d'anar. Els meus companys de cor no aprecien gaire la companyia d'un runner que acaba de córrer 14 km, a no ser que es dutxi i canvii de roba. No vaig trobar cap més lloc públic on un es pogués dutxar.

Pel matí se'm va complicar bastant poder arribar a la Sant Jordi, pels talls de carrers. Però al final vaig aconseguir aparcar quasi a la porta, havent-me menjat, en donar voltes per esquivar tanques, tot el marge que havia deixat. Escalfament de 2k amb males sensacions, però no hi ha ni un sol escalfament on en tingui de bones, no faig cas.
Arribada a Aragó/Pg de Gràcia, on veig la sortida encara a 2 travessies. Mentre no treguin els lectors de xip, cap problema, i si els treuen, tampoc, vaig a fer entrenament amb dorsal. L'únic problema és si he de sortir entre una massa de gent encara més lenta que jo i em costa anar avançant-los...

Arribo al calaix que em toca, que és de la segona sortida, amb uns pocs de minuts de marge.
Sortim, i puc anar fent a bon ritme. La sensació no és d'anar gens còmode, però ja sé que fins que no passin 3 km no val la pena preocupar-me, mai em trobo cómode als primers kms. En aquell moment penso que si puc fer a cursa en el ritme mínim previst, 5'20, ja faré prou, i els 2k posteriors, ja veurem com van...

Vaig fent, mantenint a alguna gent a la mateixa distància davant meu com a referència, i encara que no vaig còmode, em poso una mica per sota del ritme més optimista que tenia previst, que era 5'10. Em van sortint ritmes de 5'05.

Avituallament molt justet, entenc el tema gots, etc, però un sol avituallament amb gots és poc, per una cursa amb aquestes temperatures (que per sort ja són molt més bones que les setmanes anteriors).

M'atrapa l'apintu, parlem una mica fins arribat a Paral·lel. Com que estic entrenant pujades, el pujo a 5'05 i deixo enrere l'apinto. Només afluixo a 5'15 a la rampa final de Paral·lel, però torno a apretar un cop girem. Arribo a Floridablanca cansat, però tampoc queda tant (en proporció al que estic acostumat a patir en mitges i maratons). Aguanto bé, fins i tot faig sub5 els kms 8 i 10, i arribo a meta molt cansat.

Tinc assaig a les 10:30, com he dit, i per tant no em puc entretenir molt, però bec força aigua, agafo plàtan, powerade, i algun entrepanet, saludo molt molt breument els companys que veig per allà, i marxo cap el cotxe, sense mirar massa el Garmin em surten els 2k a 5'15, tenint en compte que és pujada, més que content. Faig els darrers 500 m caminant, per començar a refredar, passo pel cotxe a agafar la bossa, i compro l'entrada de dia de la piscina. Entro i surto ja dutxat i canviat en 15 min, i aconsegueixo arribar a assaig dins els 5 min de marge, abans que comenci. Ha valgut la pena pagar la piscina, per poder fer-ho tot!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

28 Set 2026 11:14 #37 per fandes (Associat/da)
Un que finalment (d'incògnit) es va passar per la Mercè! No poder fer l'entrenament que tocava el dissabte, aconseguir un dorsal de darrera hora i sortir a fer-ho rodejat de milers de persones. Què més es pot demanar?

Surto del final del calaix verd (amb el top Mario.cat). El menú són 500 suaus, veient possibles forats XD, 3000m a tempo, 1000m suaus, 2500m a tempo, 1000m i 2000m a tempo. Si les matemàtiques no fallaven, havíen de sortir els 10k d'aquesta clàssica de BCN.

A priori els tempos (al ser cada cop més curts) havien de ser en ritme progressiu, però prou feina en tinc i en cadascun d'ells m'estabilitzo entre 3m35-40s, fent els suaus sobre 4m45s. Un 39m18s ben bons i com diuen els companys amb "dutxa" de suor incorporada.

Fer eslàlom en cursa trobo que treu energia :laughing: (algun fre i acceleració pel camí), però alhora dona motivació i bon motiu per saludar en cursa pastanagues que no solem coincidir. Crec haver saludat als Vladi, Mona i Hansi pel camí (entre d'altres). Perdoneu si a algú no us vaig reconèixer!

Ara ja temporada de cros, així que poques curses d'asfalt tocaran en el que queda de 2026... Això sí, si tot va bé, tornarem a la germana bessona :joy: (estic totalment d'acord que els circuits amens són fora de Barcelona) d'aquest circuit, la Cursa de Bombers.

Que tingueu una bona setmana! Va molar la trobada final a plaça Catalunya!

29 Set 2026 18:04 - 29 Set 2026 18:05 #38 per ecopac (Associat/da)
Chute!! Enhorabona per la cursa.

Quin crack. Per tu no passen els anys i aconseguir un resultat així té molt de mèrit.

Feia 6 anys que no corria una cursa i l'altre dia vaig "participar" a la Mercè.

El millor: trobar-me a gent com en Manolo M o en Xavi a qui feia molt de temps que no veia i em va fer molta il.lusió.
El pitjor: que des del km 5 tenia els dos bessons carregadíssims i amb punxades. Vaig aconseguir arrossegar-me fins al final i acabar com vaig poder, que ja és molt.

Ara per ara, és el que hi ha...

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Ahir 13:27 - Ahir 13:32 #39 per rularo86 (Associat/da)

Ramon_B va escriure: Una nova Mercè acabada malgrat la meva forma actual :whistle: . Moltes gràcies Rularo86 per acompanyar-me a la cursa després de la pallissa de la Matagalls. Et's molt gran :thumbup:
El meu temps 1h12'53" a ritme de 7'18"/Km. Avui no donava per més.

La galeria de Photoadventure 10 K a la web està incompleta. Només hi ha arribades fins a 1h13' de temps oficial. Falta l'arribada de molts corredors !! :?

Bones Ramon_B, va ser un plaer poder compartir la cursa amb tu.
Havent acabat la versió reduïda de la Matagalls Montserrat 8 hores abans de la sortida d'aquesta cursa, la idea era fer un rodatge sense perseguir temps.
Ara, poder fer un 10k al teu ritme em va permetre gaudir de la cursa des d'un altre punt de vista i, sobretot, veure que molta gent et coneix i et va donant ànims al llarg del recorregut. B)

Felicitats per partida doble, que siguis bufant espelmes i fent kms. :birthday:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Ahir 16:39 #40 per joseluisblanco (Associat/da)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats