Cursa feta
Aquí un que no va arribar a la foto

, que es va saltar la cinta entre calaixos

i que ha pogut veure tots els cartells quilomètrics
Desde 2020 en una cursa amb mesures COVID i un circuit totalment diferent que no baixava de 45min a la Mercè
L'any passat sub50 i gràcies. Avui patint una mica més de l'esperat, però aconseguint l'objectiu fixat crec que força bé i ben lluitat, regulant quan ha calgut i apretant al final
44:56 4:26 172/181 [22:08 + 22:48]
Voltes crono manual amb kilòmetres organització:
L01- 4:18,3
L02- 4:30,3 - 8:48,7
L03- 4:25,9 - 13:15
L04- 4:24,1 - 17:39
L05- 4:26,2 - 22:05 - Km05 (22:08)
L06- 4:30,6 - 26:36
L07- 4:45,1 - 31:21
L08- 4:45,1 - 36:06
L09- 4:30,3 - 40:36
L10- 4:20,0 - 44:56 - META (44:56)
Tot i no arribar a la foto he pogut compartir l’escalfament amb la gent que volia fer barqueta (
Mona,
Hansi,
Camiseta?

), però que no podia ser pel meu color de calaix verd i ells amb groc
Entro al calaix amb uns deu minuts de marge per l’inici de la cursa i vaig tot lo endavant que puc fins trobar en
XAVI-NAD i veure el clatell d’en
Chute i d’en
estanis13. Intercanvio ràpidament impressions de l’estiu, estat de forma actual, així com impressions del dia/cursa del moment actual de cadascun, objectiu a llarg termini, previsió de cursa,... amb en
XAVI-NAD i en un no res hem trobo que anuncien que ja sortim. M’acomiado desitjant bona cursa i apartant-me del darrera del grup de discapacitats visuals per evitar problemes i evitar voler seguir un ritme d’en
XAVI-NAD que no serà el meu
Sortida neta i massa ràpida, no tinc remei

, el míster hem va dir "surt 4:30 i poc. Cap al 6 gas progressiu si pots. Sobre tot primer km molt controlat 4:35 si cal" i ja ho tenim, crec que he guanyat en
XAVI-NAD, si mes no en els primers 100m
El que tinc clar es que la barqueta d’en
Hansi,
Mona,
Camiseta? i
Camiseta2? segurament estaran darrera meu i confio que si m’atrapen hem serveixin de revulsiu per enganxar-me
De moment vaig fent amb la llebre oficial i el seu guardaespatlles/acompanyant dins del grup de sub45 en les primeres fileres. No vaig còmode, però tampoc vaig agònic (l’escalfament d’avui no m’ha donat bones sensacions, però tampoc ha estat horrible), així que decideixo que m’he de quedar allà per no pensar-hi i si puc saltar del grup al Paral·lel o passat aquest, però la realitat seria ben diferent...
Perdo la llebre que he pogut seguir des de davant de calaix groc en el km5,5 amb símptomes de "petit flato"

i veient-la pujar Paral·lel molt més fort del que jo podia (el carboni i el dòping no fan miracles ) s'ha anat força lluny, però m'ha servit per saber patir i no llençar la tovallola abans d'hora...
M’ha resultat molt curiós com cap al quilòmetre dos ens passa una llebre de sub 40, evidentment amb un grup de corredors mínim, crec que eren només un parell. Esta clar que es bó tenir les diferents llebres dins de diversos calaixos, però no se com d’útil poden resultar
Com no podia esperar d’un altra manera el Paral·lel se’m fa duríssim i crec haver perdut el marge de temps que tenia, no trobo ningú constant per seguir i vaig fent tot lo que puc sabent que encara queda casi el doble de cursa
No fa la xafogor de l’any passat, però ja noto massa la calor. Estic ben fart dels gots i l’aigua de l’aixeta i només la faig servir per mullar la gorra i esbandir-me la gola/boca, vinc hidratat de casa i dels dies previs, però...
Superat Paral·lel començo a fer càlculs i veig que la cosa estarà justeta, apreto dents per intentar-ho. En aquests moments ja no hem serveix la referencia de la llunyana llebre i busco còmplices propers i ara si entre aquest i l’altre vaig aconseguint exprimir-me més i més sense petar. No es fins la corba de carrer Pelai que ja decideixo que es ara o mai i tocar fer més, si no he petat ja puc seguir i efectivament arribo a plaça Catalunya per fer la última corba buidant me del tot en un 130m sub4 per rascar els quatre segons que hem deixen totalment satisfet.
Recupero l’alè seient a la borrera a l’ombra i esperant els companys que ja aniré saludant i fent servir per anar cap a la recollida de medalla, beguda, menja així com ja acabar de petar la xerrada dins de la festa Bimbo tot endrapant amb ganes i es que toca recuperar, perquè això no s’atura, seguim
Dins de les salutacions pre cursa, post cursa i xerrades de festa Bimbo els artistes crec que han estat en:
Camiseta?,
Mona,
Hansi,
fandes,
BadaMike,
Chute,
estanis13,
Apintu,
XaviCht,
Vicenç,
Vladi,... (si algú es troba a faltar que ho digui i hem refresqui la memòria, que molt fi no estava com demostra la tornada a casa).
Tornada caminant a casa per refredar amb la sensació d’un inici de Diumenge fantàstic i perdent el dorsal en treure els imants, clarament la cursa hem va deixar ven fet pols i amb poca sang al cervell, sense saber aguantar una ampolla de Powerade, uns imants i sense veure caure el dorsal
Avui com era d’esperar estic mort, però content/satisfet!!!!
Mal de quàdriceps, isquios, bessons, abductors, aquil·les esquerra, en definitiva, un quadro de cintura cap avall
Els mals sense masses conseqüències per córrer el més molest potser el bessó esquerra, però suposo que normal per l'alçada de temporada i ritmes "massa elevats" d'ahir. L’objectiu es la marató de valencià al Desembre, així que no estem per anar ràpid, però tinc clar que sempre hem perdrà aquest jo competitiu i que de moment encara creu que pot fer més tot i que ho veu complicat
Salut!
Jordi
PD: Fantàstiques curses i cròniques