47ena Cursa Festa Major de Ripollet 30/08/2026

47ena Cursa Festa Major de Ripollet 30/08/2026

24 Ago 2026 13:15 #41 per gorka (Associat/da)
Amics, voldria un cupó de descompte pels 5K, si encara és possible. :whistle:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2026 08:24 #42 per Jorfer (Associat/da)
Gorka Ara te’l passo

25 Ago 2026 08:26 #43 per Jorfer (Associat/da)
Peretoto te’l passo

És el darrer que tenim

25 Ago 2026 12:11 #44 per gorka (Associat/da)

Jorfer va escriure: Gorka Ara te’l passo

Gràcies Jorfer! Apuntat!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

25 Ago 2026 14:18 #45 per jaume86 (Associat/da)
Nosaltres també, moltes gràcies!
Ens veiem diumenge

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

26 Ago 2026 09:26 #46 per Miriam (Visitant)
Hola, si us plau podries enviar-me un parell de codis per a la cursa? Gràcies

26 Ago 2026 12:29 #47 per Jorfer (Associat/da)
Bon dia Miriam, aquests cupons són només per a persones associades i, crec que tu no ho ets, oi?

Salutacions

26 Ago 2026 12:32 #48 per Jorfer (Associat/da)
Informem de les llebres oficials per si us animeu a remar a les barquetes.

Llebres oficials:

Sub40: Sergio Burgos
Sub42: Marc Orantes
Sub45: Marc31
Sub50:Rularo86
Sub55: Mario.Cat
Sub60: DiegoLH

26 Ago 2026 13:24 #49 per Miriam (Visitant)
Ah no, pensava que era per a tothom. Gracies

26 Ago 2026 13:45 #50 per Jorfer (Associat/da)
De totes formes Miriam si t'associes aconseguiràs molts descomptes en moltes curses de casa nostra i recuperes els 18€ any sense problema.

27 Ago 2026 15:30 #51 per jaume86 (Associat/da)
A més diumenge comencem un repte/preparació d'uns 10K o mitja que està inclosa a la quota de l'associació (a més del descompte a la cursa!)

27 Ago 2026 17:08 - 27 Ago 2026 17:09 #52 per Mona (Associat/da)
Serem un bon grapat de CoRReCaTS, a part de poder gaudir d'unes fantàstiques LLeBReS!!! Una gran manera de començar la temporada! Ens veiem diumenge a les 8:30 sota l'arc de sortida per a fer la FoTo CoRReCaT.
Qui pugui quedar-se després, anirem a fer la ST al bar del costat del pavelló, sobretot els que vulgueu fer el RePTe D'oCTuBRe veniu! Així podem parlar de motivacions i objectius per a confeccionar la millor preparació!
Fins diumenge!

29 Ago 2026 21:49 #53 per jaume86 (Associat/da)
Nos hi serem a la ST del repte! Fins demà

30 Ago 2026 12:54 #54 per XaviCht (Associat/da)
Bon matí, avui, per córrer, tenint en compte les temperatures dels darrers dies i setmanes i mesos...

Després de recollir el dorsal, he fet 3 km previs, doncs em tocava entrenament de 16k. Amb la cua que hi havia no m'ha donat temps a fer els 6 previs, com volia.
A l'hora de la sortida, vaig a buscar la llebre de 55, que pensava que era el mario.cat, i era la Mona. Tot i que el Mario també hi era. He anat amb ells fins més enllà del km 9, i llavors he aprofitat per fer els 3k extres baixant altre cop i tornant a pujar, un parell de vegades (una amb l'Ericmm). Finalment han sortit (amb una petita volta extra pel barri) els 16k previstos, i al ritme que tocava.
Aprofitant les moltes ombres, ha estat més fácil, avui.

Bona companyia durant la cursa i també a la ST després.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

30 Ago 2026 16:08 #55 per BadaMike (Associat/da)
Hola a tothom!
Avui he pogut gaudir un altre cop d'una cursa gairebé sense molèsties i he pogut per fi saber com de gran m'estic fent :silly:
He arribat d'hora. A l'hora que se suposava que obrien el xiringuito per repartir dorsals. Però en realitat encara s'estava acabant la festa d'ahir al vespre i molta canalla tornava més o menys desmanegada cap a casa. Hem esperat una estoneta i de seguida estava tot muntat per començar el dia.
Buscava una cafeteria oberta, cosa que aparentava ser del tot impossible. Com que no en trobava cap a prop del pavelló, he caminat cap a un lloc on semblava que en trobaria alguna, i ha estat un error. Al final, he tornat al pavelló i tot allò que feia mitja hora semblava mort, ja tenia les persianes amunt i ple de gent gaudint del seu cafè.
Un cop resolts els meus problemes logístics he pogut saludar vells coneguts, com en Hansi i l'Albert. Hem fet un petit escalfament plegats amb en Hansi i ens hem posat al dia, després d'una colla d'anys. A ell li passa com al Jordi Hurtado, que sembla que l'hagin congelat :whistle: . Jo, en canvi, faig el que puc :lol:. No tenia gaire clar com era el perfil de la cursa i m'ha advertit dels tobogans que m'esparaven.
He sortit amb la intenció de seguir la llebre de 50', però de seguida l'he avançat. Tot i això, he volgut ser conservador, que la cosa ja no està per tirar coets. El meu objectiu era fer un test post-vacances i veure si era capaç de baixar de 50'. A la primera volta ja he vist que el circuit quedaria curt en distància i m'ha anat força bé. A la segona volta he afluixat un pèl, però he aconseguit l'objectiu. 48'28", que segons el meu antic Excel, amb els 10 Km complets haurien estat 49'09".

Molt content d'haver vist un munt de correcats, tot i que si no arriba a ser per l'holandès avui no hauria sortit a la foto. Hem d'ajustar millor l'hora de fer aquestes coes, que sempre fa patxoca i avui n'hi ha hagut uns quants que estaven escalfant mentre ens la fèiem.

Una abraçada a tots, gràcies per les fotos i ens veiem a la propera!

Miquel Perea Borràs
perea.cat/

30 Ago 2026 17:32 - 30 Ago 2026 18:30 #56 per ericmm (Associat/da)
Quina alegria tornar a participar en una cursa després de les vacances!

Tenia una mica de por que fes una calor infernal, però, al final, no va ser tan greu. Hi havia una mica de vent, força estona d’ombra i, fins i tot, bombers amb mànegues en dos punts! 💦🔥

La foto de grup estava prevista per a les 8.30 h, però les llebres encara estaven ocupades amb els preparatius. Al final vam aconseguir fer una foto ràpida, però, malauradament, no hi érem tots els CorreCats.

(📸Carles)

La sortida va ser —crec— un minut abans del previst i jo encara estava acabant de preparar-me. És aproximadament la cinquena vegada que faig aquesta cursa, així que ja sé que no és precisament plana i que és força dura… sobretot després d’uns quants quilos de més de les vacances! 😂

Al km 8, però, la meva energia començava a estar una mica sota mínims. I just en aquell moment va passar el grup dels 55 minuts (el de la Mona). En Xavi es va girar, em va veure i em va animar a no rendir-me. (Tinc molta curiositat per veure la seva ruta a Strava... 😜)

(📸Mona)

En Xavi és un gran motivador! Durant els darrers anys hem fet entrenaments i curses junts amb força regularitat, però ara que ja no viu al meu poble ens veiem molt menys.Av ui m’ha acompanyat del km 8 al km 9. Gràcies, Xavi! 🙏
Gairebé he aconseguit baixar de l’hora: 1:00:30. 😅
No ha caigut el sub60 aquesta vegada, però hi hem estat a tocar!

(📸Carles)

Fins a la propera! 🏃‍♀️💨

Fotos Carles: https://photos.google.com/share/AF1QipNu54WU7UFihFuOT9TunGRhu9u2oRnHdrPmCYpUTQyNw9xnnNTDjegEZyHoyUsmZA?key=bUQ5ejUxUTRKRUxXWWFqdFUtYzktdWxlVGFfd0Fn

30 Ago 2026 22:27 #57 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Un altre que ha anat a gaudir d'un bon matí a Ripollet. Com cada any hem suat de valent, tot i que hi ha hagut edicions on hem patit encara més.

És una cursa que m'agrada molt perquè sembla que estem a casa correcat per la quantitat de companys i companyes que hi participem :party: . A més, aquestes curses on hi ha una part del recorregut on et vas creuant amb companys, per mi, tenen un al·licient especial pel fet d'anar-nos saludant i animant entre tots els coneguts :clap: .

A més m'ha sortit una cursa com feia temps no em sortia. No sé què m'ha passat, però després de la sortida i en començar la primera baixada he agafat un bon ritme. De fet he agafat al Ramon en el k4, cosa que mai m'havia passat, i aquí he pensat: "T'estàs passant, ja ho pagaràs a la segona volta", però tot i que he perdut 40 segons, he aguantat bastant bé. Després el Ramon se m'ha marxat, com era lògic. Al final, 47:43 (23:32 + 24:11). Millor marca a Ripollet :party: de les meves 8 participacions i millor marca de l'any en 10k (tot i que crec que li faltaven uns 100 a 150 metres).

Per tant, supercontent a Ripollet. :thumbup:

Ens veiem la setmana vinent a Santaco i a Sabadell.

Molta salut :great: :great: :great:

31 Ago 2026 12:16 #58 per Mona (Associat/da)
Un gran dia per començar la temporada a Ripollet!
M'ha fet molta il•lusió poder tornar a córrer, després d'un estiu xafogós i que m'ha costat molt poder sortir a entrenar, després de jornades de feina esgotadores per la calor, i sobretot poder compartir el matí!
Finalment m'ha tocat fer de llebre, en mario.cat no havia fet gaires bons entrenaments i ha preferit no arriscar, tot i que hem fet tota la cursa junts i, a vistes de com de fresc anava durant tota la cursa, jo crec que està estupendament!
Certament que la foto avui ha estat un desgavell, a l'hora programada estàvem preparant el material de les llebres, sort de l'ericmm que ha posat ordre just abans de la sortida i podem tenir aquest bon record! Gràcies company!
Una bona ST per comentar el repte d'octubre , que ja comença aquesta setmana! I espero que vagi genial! Encara hi ha lloc per si algú més s'hi anima! ;)
BadaMike, senyal que sortir amb companys motiva i dona força a les cames! Ara a seguir!
Vladi, estàs a tope, t'he vsit molt lleuger corrent!
XaviCht anaves sobradíssim, estàs fent molt bons entrenaments!

31 Ago 2026 13:40 - 31 Ago 2026 13:43 #59 per Hansi (Associat/da)
Ahir va ser un matí alegre, tornant a veure amics i companys/es després d'unes quantes setmanes (o mesos), i participant en l'ambient festiu de la cursa de festa major de Ripollet. Em va agradar molt poder tenir converses amb tants de vosaltres, i espero que ens seguirem veient tota la temporada a curses i esdeveniments diversos :kissheart:

Li tinc afecte a la cursa de Ripollet, l'he feta molts anys (potser prop de 15 cops) i la segueixo trobant ben organitzada i acollidora. Els voluntaris són molt amables, està ben senyalitzada i vigilada en la intersecció amb trànsit rodat, el guarda-roba està molt a prop i funciona molt bé, dutxes allà mateix... Dono un parell de suggeriments amb ànim constructiu :heart: per si algú els pot fer arribar a l'organització: l'avituallament final podria tenir alguna cosa (sòlida) més, ja que un plàtan i aigua és insuficient per molta gent. Molts participants canviaríem no tenir samarreta d'obsequi i més menjar (o preu més barat).
També es podria millorar mesurant amb precisió el circuit, ja que la volta fa menys de 5 km, falten uns 100 m, cosa que en la cursa de 10 km repercuteix en deixar-la força curta, ja que es fan dues voltes.
Un plaer estar a Ripollet i desitjo poder venir molts anys més a córrer aquesta entranyable cursa :party: :hearteyes:

04 Set 2026 17:20 #60 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda,

Vaig fer llebre (sub 50') en substitució d'en Rafa Pérez.
Havent analitzat la llebre d'en mario.cat de l'any passat (sub 55') ja tenia en ment els desnivells i els marges per quilòmetre.
Una vegada feta la foto CoRReCaT, la de llebres i escalfat, toca situar-se a la graella de sortida i amb el fre de ma donat que la sortida es en pujada.

Comença la cursa gestionant en pujada sabent que la meitat del primer quilòmetre es pujada i la segona meitat, es baixada. A poc a poc ens anem apropant a la Rambla de Sant Jordi, on ens remullen amb una mànega i fem un tram d'anada/tornada on les pastanagues ens podem saludar:party:.

Un cop superat aquest tram, continuem pujada per tancar volta ja amb menys participants donat que alguns fan només 5 quilòmetres. Tanco volta en 24'59" (-1 segon).

La segona volta, sent el mateix traçat que la primera, miro de portar ritme similar a la primera i, la tanco en 24'56" (-4 segons).

Espero l'arribada de la resta de llebres, dutxa i, reunió per parlar de Repte 10km o Mitja Marató

Ànims Rafa Pérez, recupera't aviat.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats