Gràcies
Danigoal....
No ho havia llegit fins ara
Però gràcies igualment!!
Doncs, no sé per què, però havia entès que era una cursa de muntanya, però principalment de pista forestal ampla.
I res d'això, ha sigut una cursa molt maca per corriols estrets gairebé tota la estona (una mica difícil avançar a la gent).
Molt més bonic i divertit del que em pensava.. i perquè no dir-ho, molt més dura del que pensava
Em van avisar que em recordaria de
Julio Iglèsias... i 10 kms més tard per fi sabia el per què, jajaja.
Debu com Speaker de honor va fer una feina fantàstica -com sempre- i a les 09:00 en punt, amb els quarts i els tocs de Campana vam sortir puntualment els més de 300 participants.
Un primer km rapidíssim sub 4' i ja comencem amb una forta pujada, on costa no caminar. Després tot just 2 kms de baixada on la meva falta de tècnica i de atreviment feia que perdia la roda del
Joan33. La
Mariona em passa com una bala, com també el Ruben que no tornaria a veure fins al km 13.
Per sort tenia una llebre perfecte en
Agustin que podia seguir fins al km 6 més o menys.
Al km 4 comença la pujada per un corriol realment bonic, verd i tou, on podem córrer en fila india durant molts minuts.
Creuem un riu amb poca aigua i seguim. Al km 6 passo al Agustin i poc a poc em trobo millor.
Res de l'altre món, però per fi podia anar guanyant posicions i em trobava millor.
A l'avituallament del km 7 o 8 per fi em poso al nivell del Joan, però ell prefereix veure amb més calma i sortirem per separat.
Al km 9 agafo al
xavi nadal que havia tingut una forta caiguda i poc després per fi la zona de les 3 Marias.
JULIO!!!!!!
Un cop a dalt veig que he trigat 59 minuts, i un minut després arribo tot just en 60 minuts pel km 10.
M'havien dit que era tot baixada i res tècnica... Mentida!!
No era gaire còmode, ni era tot baixada. Diverses pujades intermitges i molt incòmode per córrer... com a mínim pels que baixen amb por (o prudència). Tot i així, sempre hi ha que baixa pitjor, i així vaig poder fer un
atxassu al
rularo86 a 1 km de l'arribada. Un km llarg amb una última pujada móólt punyetera, però per fi després de 1h26 pelat vaig arribar!!
Cursa molt i molt recomanable.
I lo millor, un entrepà de botifarra com dels millors que he provat!! Boníssim. Síndria, un gelat, coca... una passada.
Moltes gràcies
korfbaler per la bona gestió -impecable- de la cursa.
i enhorabona a tots, des del segon (yeray) fins als de l'escombra!!! Gran matinada avui a Vacarisses!