16a Cursa de la CAMPANA (i els 10 de la Campana) 16/06/2024 CoRReDoRS.CaT

16a Cursa de la CAMPANA (i els 10 de la Campana) 16/06/2024 CoRReDoRS.CaT

15 Jun 2024 18:48 #21 per Mona (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Molt bones!!!

Per ser cursa CorreCat.. està molt parat el fòrum, oi?

A propòsit, tampoc he vist molt informació del perfil de la cursa... on estan les pujades? Quin desnivell.
Si és una pujada forta o si són diverses pujades curtes. Molt fang o pista ben estampada?

I com ha preguntat Sarcel, si hi ha piscina post-cursa? etc...

Gràcies,
Dennis.

De pujades n’hi ha unes quantes, no és un perfil gaire tècnic, però prepara’t… alguna pujada és ben * * * en Julio t’estarà esperant dalt de la pitjor 😉

Ens veiem demà a les 8:30!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2024 19:22 #22 per Ricard (Associat/da)
Ens veiem demà a Vacarisses. L'any passat la vaig córrer per primera vegada i em va agradar, i aquest any repeteixo. Dennis hi ha una mica de tot, pistes i corriols, pujades fortes i no tan fortes i alguna part força tècnica. L'any passat vaig fer 2-07. Aquest any el meu objectiu és baixar de les dues hores.

16 Jun 2024 18:28 #23 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda,
Primera participació en la nostra cursa de muntanya. Encara i saber que les curses de trail i jo no tenim una bona relació, volia estrenar-me i ja posats, a la cursa gran.
Abans de la cursa vam passar per el photocall, on diversos membres van haver-se d'estirar a terra donat que erem molts i no hi cabíem.
Ja centrats en la cursa, em situo una mica darrera de la meitat del grup i només començar em veig avançant algunes posicions en la primera baixada camí de la muntanya. Vaig acumulant kms on fins a arribar al punt mes alt de la cursa combinant trams caminant per haver força pujada o baixada, amb altres trams on puc còrrer força be donat que hi ha menys pendent.
Precissament tot just coronar, Mona em va avançar com si jo anés marxa enrrera. En estabilitzar-se una mica el terreny vaig atrapant-la poc a poc fins que torna una altra baixada en la que fins i tot un participant em pregunta si em passa alguna cosa, la meva resposta va ser força clara "no ser baixar". No només perdo de vista Mona sinó que a mes m'avança Dennis Teuling. Continuo la penitència amb algún ensurt en forma de petita relliscada o pedra malament trepitjada fins que arribo al poble i per tant a un entorn on em puc defensar millor podent anar al doble de velocitat que en algunes baixades (en algunes veig ritmes que passen dels 13'/km mentre que a la pujada final vaig al voltant de 5'/km).

Acabo en 1:27:24 (pos. 92), havent perdut 5 minuts amb Mona en els darrers 5 km (1:22:06, pos. 65) i, mes d'un minut amb en Dennis Teuling (1:26:01, pos.86).
Faig entrepà i em quedo una estona a veure arribar participants abans d'anar a la piscina on em trobo amb pastanagues prenent la fresca.

Aprofito per felicitar tant a la organització i volutaris per la tasca feta com a les primeres posicions de categoria:
Yeray: 2n SÈNIOR MASCULI
Mona: 2a VETERÀ 1 FEMENÍ
Rosa: 3a VETERÀ 2 FEMENÍ

Barceruel 1r VETERÀ 2 MASCULI (10K)
luzyan54 1a MASTER FEMENI (10K)

També a altres companys/es amb qui he parlat una mica com XaviCht, pirata agus (que avui portava cabell blau :wonder: ), Pirata Luci, Joan33, crissbd, Beatrice,... O d'altres que també he vists, com en Jorfer, Judith,...

Ah, que m'oblido d'un del club dels jubiletes, en mario.cat ha fet reconeixement de recorregut per cerificar que tot estigués en el seu ordre. O en Debutante, que fariem sense algú que es pot passar un matí animant a un munt de participants?

I segur que em deixo un munt de gent. Gràcies a tothom.:great:

Per cert, espero que les escombre hagueu deixat ben net el terreny.

Respecte a properes aparicions, algú ha dit patronejar barqueta?:whistle:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

16 Jun 2024 18:35 #24 per Jorfer (Associat/da)
Espectacular matinal per Vacarisses.

Gran cursa, amb ambient espectacular.
Diferents opcions i distàncies.
Organització pendent de tothom, voluntaria a dojo, avituallaments generosos, causa solidària darrera, paisatge espectacular...

Un plaer saludar a molts amics i coneguts que no són de l'asfalt com servidor.
Per la meva banda he vist que cada cop corro amb més por a les baixades i cada cop estic més descoordinat, però encara així he millorat un minutet respecte a l'any passat.
Pujar encara pujo, però quan tenim baixades amb arrels, pedres i salts, pateixo i molt. Potser aquests corriols no són per mi. Des de les tres Maries fins l'arribada m'han passat 30/40 persones. Segur que tinc una de les pitjors marques dels participants en aquest tram, però m'ho he passat genial.

L'any proper suposo que tornaré.
Felicitar els podis de la casa Yeray, Mona, Barceruel i Luzyan54. Sou molt grans!!

16 Jun 2024 21:59 #25 per XaviCht (Associat/da)
Primera participació a la nostra cursa de muntanya.
El resum de la cursa és fàcil: llegiu la de'n Rularo, i jo al revés. Sóc molt molt lent a les pujades (sempre entreno en pla...). A les baixades em deixo anar "una mica", i recupero posicions. Total, 1h 50' 27", segons el GPS, 16 segons més segons la llista de la cursa.

Felicitats a l'organització. Excepte una cosa millorable (posar un parell de cartells indicant on s'agafa el bus, res important), tot súper bé. El recorregut està molt bé (a mi les pujades no m'agraden però no és culpa d'ells sinó de que sóc un fluix :laughing: ). Els corriols, molt xulos. Les pujades, algunes molt cabrones :coldsweat: Avituallament final de luxe.

Per poc que pugui, repeteixo l'any que ve!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

16 Jun 2024 22:08 #26 per Jorfer (Associat/da)
Rularo86 m'has passat com un avió al principi. Gran cursa la teva.

Xavi Cht els asfalteros com nosaltres a les curses de muntanya semblem elefants en una pista de ball. :laughing: Entre les teves pujades i les meves baixades...

17 Jun 2024 00:00 #27 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Danigoal....

No ho havia llegit fins ara :unsure: :cry: Però gràcies igualment!!

Doncs, no sé per què, però havia entès que era una cursa de muntanya, però principalment de pista forestal ampla.
I res d'això, ha sigut una cursa molt maca per corriols estrets gairebé tota la estona (una mica difícil avançar a la gent).

Molt més bonic i divertit del que em pensava.. i perquè no dir-ho, molt més dura del que pensava :laughing:
Em van avisar que em recordaria de Julio Iglèsias... i 10 kms més tard per fi sabia el per què, jajaja.

Debu com Speaker de honor va fer una feina fantàstica -com sempre- i a les 09:00 en punt, amb els quarts i els tocs de Campana vam sortir puntualment els més de 300 participants.
Un primer km rapidíssim sub 4' i ja comencem amb una forta pujada, on costa no caminar. Després tot just 2 kms de baixada on la meva falta de tècnica i de atreviment feia que perdia la roda del Joan33. La Mariona em passa com una bala, com també el Ruben que no tornaria a veure fins al km 13.
Per sort tenia una llebre perfecte en Agustin que podia seguir fins al km 6 més o menys.

Al km 4 comença la pujada per un corriol realment bonic, verd i tou, on podem córrer en fila india durant molts minuts.
Creuem un riu amb poca aigua i seguim. Al km 6 passo al Agustin i poc a poc em trobo millor.
Res de l'altre món, però per fi podia anar guanyant posicions i em trobava millor.

A l'avituallament del km 7 o 8 per fi em poso al nivell del Joan, però ell prefereix veure amb més calma i sortirem per separat.
Al km 9 agafo al xavi nadal que havia tingut una forta caiguda i poc després per fi la zona de les 3 Marias.
JULIO!!!!!! :laughing: :laughing: :laughing: :party: :party:

Un cop a dalt veig que he trigat 59 minuts, i un minut després arribo tot just en 60 minuts pel km 10.

M'havien dit que era tot baixada i res tècnica... Mentida!!
No era gaire còmode, ni era tot baixada. Diverses pujades intermitges i molt incòmode per córrer... com a mínim pels que baixen amb por (o prudència). Tot i així, sempre hi ha que baixa pitjor, i així vaig poder fer un atxassu al rularo86 a 1 km de l'arribada. Un km llarg amb una última pujada móólt punyetera, però per fi després de 1h26 pelat vaig arribar!!

Cursa molt i molt recomanable.

I lo millor, un entrepà de botifarra com dels millors que he provat!! Boníssim. Síndria, un gelat, coca... una passada.

Moltes gràcies korfbaler per la bona gestió -impecable- de la cursa.

i enhorabona a tots, des del segon (yeray) fins als de l'escombra!!! Gran matinada avui a Vacarisses!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

17 Jun 2024 12:16 #28 per fandes (Associat/da)
Que bonic entrar en el fòrum i veure que una de les curses de casa ha estat un èxit! Felicitats a tots/es els participants! Els que saben com trepitjar la muntanya us heu sortit i els asfalters veig que heu salvat el dia sense massa entrebancs (espero que no sigui res la trompada del XaviNad :pray: )

17 Jun 2024 17:02 #29 per Mona (Associat/da)
Contenta d'haver tornat a participar a la millor cursa de muntanya que tenim al calendari, un cop més supera les expectatives! :party: M'encanta trobar-hi sempre una pila de CoRReCaTs, molts que hi ha poques ocasions de veure, però Sant Quirze i Vacarisses sempre són el moment de retrobament.

Una cursa amb una gran quantitat de voluntaris, tots amb un somriure i molt bona energia, el recorregut brutal, els avituallaments espectaculars, el banyet final a la piscina amb vistes a Montserrat... és insuperable!
La sortida amb les campanades m'encanta, el silenci sepulcral fins que comencen a sonar les hores crea un ambient increïble! El recorregut és xulíssim, els corriols fan que, certament, es faci difícil avançar, però fan la cursa més divertida. Aquest any a més, després de la pluja, l'olor del romaní i la farigola era espectacular!

Ja porto unes quantes edicions participant en les diferents distancies que s'han anat fent, i sempre m'ha agradat anar-la a gaudir, però fer-la a tope. Aquest any però hi arribo cansada, darrerament no he sortit gaire a córrer, molta feina, sònar i poques hores de son en els darrers dies, així que intento ser realista i em dic de sortir tranquil·la. Començo conservadora, però poc a poc em vaig animant, el cansament de les cames desapareix i em dic que vinga, endavant! Les 3 maries són el tros més dur, però alhora divertit, sembla que les hagis de pujar escalant :joy: i ja quan en Julio em rep dalt de la Gran Pujada, allà si que ja em dic que el tros més dur ja ha passat i gaaasss!!!

Enhorabona a tota l'organització i especialment a en Korfbaler com a CEO ;) és una feinada, però el resultat és increible! Llarga vida a la Campana!!! :top: :rocket:

17 Jun 2024 17:35 #30 per Jorfer (Associat/da)
Mona espectacular la teva prestació. Ja em diràs quin és el truc per córrer i baixar així de ràpid.

Dennis és raro que mai haguessis fet aquesta cursa amb el palmarès muntanyenc i d'ultrafons que tens.

Xavi Nadal espero que estiguis bé de la caiguda.

Tal com heu dit anteriorment gràcies organització per fer possible aquesta cursa amb tant encant. :thumbup:

17 Jun 2024 17:52 #31 per Sarcel (Associat/da)
Per mi lo més impressionant d’aquesta edició es la participació de persones amb discapacitat visual : chapeau !

Tot i ser una cursa de muntanya fàcil des del meu punt de vista – comparat amb les que faig habitualment és molt més corrible –, no deixa de tenir algun tram tècnic de baixada, de fet algun ensurt crec que hi ha hagut però afortunadament res greu.

És molt merescut el reconeixement que s’els hi ha fet a tots en l’entrega de premis.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats