XXV Zegama-Aizkorri 17-05-2026 9h

XXV Zegama-Aizkorri 17-05-2026 9h

25 febrer 2026 19:58 - 25 febrer 2026 19:59 #1 per Jordi (Associat/da)

Que m'ha tocat!!!!
Mama por :scream:
Dorsal 23
Sense pensar-ho gaire ja estic inscrit :party: :party:

Info web per qui no sàpiga de que va:
www.zegama-aizkorri.com/

Si algú més hi va ja tenim fil obert per comentar i sinó aniré fent els meus monòlegs :stucktongue


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2026 07:53 #2 per estanis13 (Associat/da)
Ostres Jordi, això si que és que et toqui la loteria. Quina sort! Doncs disfruta molt de la millor cursa de muntanya del món

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2026 08:42 #3 per RugbyMan (Associat/da)
que Kbrn...des del Carinyu.

Ja pots entrenar de valent que molts no pasen del Santi Spìritu i es la meitat de la prova. Estarem pendents del fil.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2026 18:24 #4 per Jorfer (Associat/da)
Enhorabona Jordi!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2026 19:38 - 28 febrer 2026 17:16 #5 per Jordi (Associat/da)
Gràcies nois ja estem tancant temes i resolent dubtes amb especialistes :heart: i lo primer ha estat la tria de bambas que sembla que finalment seràn unes Asics Trabuco ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2026 09:22 #6 per RugbyMan (Associat/da)

Jordi va escriure: i lo primer ha estat la tria de bambas que sembla que finalment seràn unas Asics Trabuco ;)
Salut! Jordi


Que va, pots anar amb placa...si es molt pistera Zegama :666: :666: :666: :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2026 17:15 - 28 febrer 2026 17:17 #7 per Jordi (Associat/da)
Doncs estrenades veient un vídeo des del sofà:


:blink: s'han embrutat i he notat com de ve traccionen per anar a la nevera per agafar l'isotónic, una bona compra per terreny sec i conegut :stucktongue


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2026 18:33 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Jordi!!

Vols dir que no tens massa sort en aquesta vida?
No te la gastis massa d'hora, eh😉

Doncs sí, ara toca entrenar fort per poder acabar-la, que no per tenir sort serà més fàcil :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2026 21:35 - 01 Mar 2026 21:35 #9 per Jordi (Associat/da)
Confio continuar amb la ratxa... Dimecres potser toca començar a organitzar com i quan anar a Nova York al Novembre... i es que per que la sort arribi cal buscar-la i jo "compro" molts números :stucktongue


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2026 17:43 #10 per Dennis Teuling (Associat/da)
:laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2026 18:00 - 13 Mar 2026 18:01 #11 per Jordi (Associat/da)
Un any més no cal preparar maletes per NY, així que seguim i tornarem a probar sort l'any que ve ;)

Jo venia a preguntar pautes d'alimentació ja que m'han enviat la promoció dels gels que tindrem en els avituallaments i seràn de la marca 226ERS i tenim totes aquestes variants:
HIGH ENERGY GEL (50 g de carbohidratos ciclodextrina)
HIGH ENERGY GEL XS (30 g de carbohidratos ciclodextrina)
HIGH FRUCTOSE GEL (55 g de carbohidratos maltodextrina y fructosa, en proporción 10:8 )
HIGH FRUCTOSE GEL XS (30 g de carbohidratos maltodextrina y fructosa, en proporción 10:8 )
ISOTONIC GEL (22 g de carbohidratos ciclodextrina)
RACE DAY BAR
HYDRAZERO
(sales minerales con 500 mg de sodio)


Algú els fa servir habitualment? Quina creieu que hauria de ser l'estratègia d'alimentació en els entrenaments i el més important el dia de la cursa?

Jo sóc massa anàrquic, però concretament aquesta marca només he testat algún de promoció i no sé exactament quin ni quan.

Encara no he aconseguit trobar la meva "millor pauta" per una marató d'asfalt i en muntanya sempre he fet el que m'ha donat la gana i venia de gust quan arribo i veig el avituallament.
Per sort no tinc gaires manies i sóc força tolerant a tot el que he pres sense masses problemes, però crec que aquí no hauria d'improvisar gaire en aquest sentit i voldria anar fent probes. Idees? Si cal tirar d'un altre marca i portar-ho jo de casa, cap problema i es el que pensava fer inicialment, però...


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2026 13:45 #12 per Dennis Teuling (Associat/da)
Poca ajuda meva... que com tu, a les de muntanya menjo el que hi ha, quan més millor.

Veurem si hi ha algun expert

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2026 16:08 #13 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona, Jordi!! Espero que puguis gaudir d'una experiència inolvidable.

La recerca actual diu que com més hidrats de carboni puguis menjar per hora, millor, potser el punt optim al voltant dels 60-90 grams.

Tema gels, no he tingut bona experiencia amb els 226ERS, principalment el de 55g de carbs em semblava atractiu per la cuantidad que portava, pero no m'ha sentat be. Diguem que he tingut sort que anava pel riu he pogut parar d'emergencia dins dels matolls.
Al final es cosa de probar.

També has de tenir en compte que, al ser una cursa de llarga durada, hauràs de menjar alguna cosa salada. Això depèn de cadascú. Tinc un amic a qui li agraden els frankfurts amb mostassa, s'emporta 2-3 ben plegats a la motxilla.

Molta sort i endevant amb els monòlegs

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2026 17:13 #14 per Jordi (Associat/da)
Gràcies nois, llàstima que no hem senten gairebé els frankfurts amb mostassa ni acompanyat-los amb una cervesa ben freda, però bé que m'agraden...


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2026 09:21 #15 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia..i per alusions. Aqui un "piju" que fa servir 226ers normalment (que son carets)

Es cert q els faig servir majoritariament a la bici ja que treient el nou XS son bastant grans per portar córrens. et dono la meva opinió sobre els q he tastat i sensacions:

HIGH ENERGY GEL (50 g de carbohidratos ciclodextrina) ==> Sempre en bici. Textura una mica pastosa pero es prenen bé. Bones sensacions. normalment em fico 1 cada 50'/1h
HIGH ENERGY GEL XS (30 g de carbohidratos ciclodextrina) ==> El mateix format reduit. No l'he provat encara
HIGH FRUCTOSE GEL (55 g de carbohidratos maltodextrina y fructosa, en proporción 10:8 ) ==> Semblant al Energy peró amb Fructosa. Lo mateix que el primer, diuen q tens una mica mes de xispa, peró jo sempre vaig fos a la bici ;-)
HIGH FRUCTOSE GEL XS (30 g de carbohidratos maltodextrina y fructosa, en proporción 10:8 ) ==> versió butxaca peró no l'he tastat
ISOTONIC GEL (22 g de carbohidratos ciclodextrina) ==> En tinc un parell que he provat correns. Es com un isotónic amb una mica de Carbo. Es bastant líquid. Per recuperar sals si no tens un avuituallament a prop.
RACE DAY BAR ==> Barretes. Les he fet servir a la bici. Es menjen bé...pot ser una bona opció per muntanya i ficar-te'n alguna cosa mes sólida
HYDRAZERO (sales minerales con 500 mg de sodio) ==> Aquest només el faig servir a la piscina ja que no em calen tants de CH i si que es perden sals (tot i que no ho sembli es sus dintre del aigua). A mi em va bé per evitar rampes nedant

També han tret un especific per quan tens calambres peró veig que no te l'han possat a la llista. Es per sustituir el "suc dels cugombres" o les bosetes de mostaza que es porten als Tri de llarga distancia quan venen les rampes :666:

Per mi son molt bons gels. I cap problema al estómac.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2026 09:47 #16 per Jordi (Associat/da)
:woohoo: mil gràcies tot i que no sé si puc fiar-me o has arribat a un acord amb ells :666:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2026 09:48 #17 per RugbyMan (Associat/da)

Jordi va escriure: :woohoo: mil gràcies tot i que no sé si puc fiar-me o has arribat a un acord amb ells :666:


Salut!
Jordi


Tu ,mu kbrn ammmiiiiiigo. No porto comissió peró cada vegada que vaig a un campus de Triatló els donen. I també a les proves de Challenge donen 226ers de suplementació a cursa. Ja et dic q son bastant bons.

Prova algú per veure textura...pero si pots menjar barretes als avituallaments i agafa algu per mitg camí q et faran falta....que la Zegama es "falso llano" tota la estona :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2026 20:03 #18 per Dennis Teuling (Associat/da)
Falso llano amb tendència de baixar, oi? :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2026 21:33 #19 per estanis13 (Associat/da)
Jordi! Et vaig veure el diumenge, gràcies!

Sobre gels jo sempre prenc els 226ers high fructose, son els de 55 gr de HC. Els prenc amb cafeïna ( gust a cola) i sense cafeïna ( gust neutre). Els prenc perquè del que he trobat son els que ho tenen tot i son més barats en relació al que aporten. Tenen molts HC la relació 1:08 de maltodextrina fructosa i tenen sals. El gust neutre el trobo molt encertat perquè no carrega. El preu a Amazon son ser d’uns dos euros o algo menys. El diumenge en vaig prendre 5 ( mes algun hidrogel hsn), cap problema de panxa. Fins aquí la publi hahaha

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2026 22:14 - 18 Mar 2026 15:19 #20 per Jordi (Associat/da)
Gràcies diu... com vaig gaudir veient-vos i animant-vos i ara amb les cròniques no te preu :)

M'heu convençut, comanda en progres...


Salut!
Jordi

EDITO: Comanda feta, no m'han deixat aplicar els dos cupons junts de Newsletter (5%) i de participant de Zegama (20%), però sortia més barato que Amazon, si algú vol/necessita sou lliures de fer servir els cupons de la imatge i he rebut un extra de 10% (aquest per privat, que no sé si está lligat al meu compte) ;)


EDITO2: M'han afegit un regal online sorpresa i ja te la comanda el transportista (Seur)

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats