TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

06 Des 2013 23:16 #101 per arcadi42 (Associat/da)
Enhorabona, Som! Quina "guarenty entry" tenies?

Avui he vist aquelles típiques "preguntes freqüents" i està claríssim que les marques mínimes fetes a Catalunya no garanteixen l'Accepted, i han de passar per un sorteig: 

All time qualifiers must be verified. It will take us up to two weeks to verify and accept an application. Please note that only NYRR races provide for guaranteed entry. All others will be entered into a special non-guaranteed drawing.

Kilometer, no t'han contestat la teva parrafada?

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2013 00:06 - 07 Des 2013 00:13 #102 per SOM (Visitant)

Enhorabona, Som! Quina "guarenty entry" tenies?

Avui he vist aquelles típiques "preguntes freqüents" i està claríssim que les marques mínimes fetes a Catalunya no garanteixen l'Accepted, i han de passar per un sorteig: 

All time qualifiers must be verified. It will take us up to two weeks to verify and accept an application. Please note that only NYRR races provide for guaranteed entry. All others will be entered into a special non-guaranteed drawing.

Kilometer, no t'han contestat la teva parrafada?

Gracies Arcadi ...

... La vaig fer al 2010 (la meva filla encara guarda la foto en que surts amb ella a Times Square despres del dinar que vam fer) ...

... tenia tan clar que havia de tornar ... que vaig fer el sorteig del 11 / 12 i 13.

... com saps és l'ultima vegada que es garanteix plaça per haver tingut tres sortejos consecutius denegats ... això ja ha passat a l'història  a partir d'aquest any ... per tant, es pot dir literalment que he entrat pels pèls ...

... a l'entrar en l'apply ... el sistema detecta que portaves tres anys fent el sorteig i automaticament et diu que tens plaça directa a falta només de fer el pagament ...

... ja m'han fet el càrreg ...

... per marca jo no entrare mai ... porto 5 maratons però sense haver baixat mai de les 4 hores ...

... quan tens diagnosticada artrosi és complicat ...

... suposo que per això em poso doblement content ...

... no sé com arribarè al 2014 perquè cada any que passa tinc pitjor els genolls ... però ... hi serem !! 

... i això que el 2014 tambè estic inscrit a Barcelona on m'agradaria intentar batre la marca de l'any passat de 4:04 i baixar per primer cop (i segurament l'últim) de la barrera de les 4 hores

:smile:

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

07 Des 2013 00:12 #103 per JordiR (Visitant)
Mail rebut ahir per part de l'organització:
Hi there,
Thanks for your email! Runners who qualify in a NYRR race are eligible for guaranteed entry. The remaining time-qualifier spots will be filled by a special drawing of non-NYRR time qualifiers. Those applicants who are not selected will be entered into the general non-guaranteed entry drawing.
If selected in the non-NYRR time qualifier drawing, your result will be verified by our team and you will be notified via email of your acceptance at the end of March.
Good luck!

07 Des 2013 00:37 #104 per arcadi42 (Associat/da)
Més clar, l'aigua. No sé si val la pena esforçar-te per fer una mínima. Moltes setmanes d'entrenament i el dia D que tot surti rodó...per haver de dependre d'un sorteig. Evidentment, tens dues opcions, mentre que si no tens míinima només en tens una, però no crec que valgui la pena l'esforç.

www.arcadi42.cat

07 Des 2013 16:59 #105 per kilometer (Associat/da)

Mail rebut ahir per part de l'organització:
Hi there,
Thanks for your email! Runners who qualify in a NYRR race are eligible for guaranteed entry. The remaining time-qualifier spots will be filled by a special drawing of non-NYRR time qualifiers. Those applicants who are not selected will be entered into the general non-guaranteed entry drawing.
If selected in the non-NYRR time qualifier drawing, your result will be verified by our team and you will be notified via email of your acceptance at the end of March.
Good luck!

Més clar, l'aigua. No sé si val la pena esforçar-te per fer una mínima. Moltes setmanes d'entrenament i el dia D que tot surti rodó...per haver de dependre d'un sorteig. Evidentment, tens dues opcions, mentre que si no tens míinima només en tens una, però no crec que valgui la pena l'esforç.

I afegeixo més, de part de la NYRR:
Jose-

The time qualifier standards are the current ones one the website. The drawing pool for time qualifiers in non-NYRR races is smaller than the regular pool so you do have a better shot in that pool.

Paul

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

07 Des 2013 17:11 #106 per arcadi42 (Associat/da)
Que embolicat, no? Algú ho pot traduir?

www.arcadi42.cat

07 Des 2013 17:46 #107 per Ferny (Visitant)
Simplemente que los que han participado en cursas organizadas por la NYRR tienen mas oportunidad de quedar seleccionados que aquellos que no han participado en ninguna cursa de la NYRR (New York Road Runners Club).

Por lo tanto es mejor que tengas una muy buena marca para tener mas oportunidad de quedar seleccionado. (en el Sorteo especial)

¿Como lo hacen? Pues tienen mas peso, o mas cantidad de bolitas, etc. a la hora del sorteo de selección (The Drawing Pool).

Yo creo que por la marca de Kilometer es casi seguro que entra directo al maratón.

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

07 Des 2013 17:59 #108 per JordiR (Visitant)
Pel que bonament interpreto.. ens estan informant de que en el sorteig general, hi haurà més oportunitats que no pas en el sorteig per marques no fetes a les NYRR. Tot i així, no acabo d'entendre l'útim punt (potser també seria bo, veure el tipus de pregunta que els hi va fer el Kilometer), ja que en la resposta que jo vaig obtenir, em diuen que si no aconseguim dorsal en el sorteig per temps, entrem directe en el sorteig general.

07 Des 2013 18:00 #109 per arcadi42 (Associat/da)

Simplemente que los que han participado en cursas organizadas por la NYRR tienen mas oportunidad de quedar seleccionados que aquellos que no han participado en ninguna cursa de la NYRR (New York Road Runners Club).

Por lo tanto es mejor que tengas una muy buena marca para tener mas oportunidad de quedar seleccionado. (en el Sorteo especial)

¿Como lo hacen? Pues tienen mas peso, o mas cantidad de bolitas, etc. a la hora del sorteo de selección (The Drawing Pool).

Yo creo que por la marca de Kilometer es casi seguro que entra directo al maratón.

Jo no tinc tan clar que vagi així... Els que han fet la marca a les seves curses tenen la "Guarenty entry" assegurada. Aleshores, en funció de les places que queden (que mai diuen quantes són) fan un sorteig entre la gent que ha fet la mínima en altres curses del món. No crec que tinguis més opcions si la marca és més bona o més dolenta. Si està entre els límits, vas al sorteig. I els que no els hi toqui, van a la lotery general.

Això és el què interpreto jo de tot el que diuen al web i al què han contestat a preguntes particulars. No tinc gaire bon anglès, però jo no veig enlloc que digui que si la marca és millor tens més opcions. Només parlen d'un sorteig per decidir les places que quedin un cop descomptants els que hagin fet la mínima a les seves curses.

www.arcadi42.cat

07 Des 2013 19:04 #110 per arcadi42 (Associat/da)
Per cert, suposo que ningú dels que us vau apuntar el primer dia no us ha tocat cap de les 26 places especials... :whistle:

www.arcadi42.cat

08 Des 2013 15:31 - 08 Des 2013 15:40 #111 per SOM (Visitant)
Es el que diu  l'Arcadi, els que tenen minima en una cursa organitzada NYRR tenen guarantee entry ... plaça garantida ...

... un cop els que tenen plaça garantida han fet servir el seu dret ... les places que queden es reparteixen per sorteig entre tots aquells que tenen mínima acreditada oficial ... (es igual que hagis fet la minima per un segon o per 20 minuts)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

08 Des 2013 16:45 - 08 Des 2013 16:47 #112 per arcadi42 (Associat/da)
Sí, sí, jo crec que està molt clar. Ara, ho trobo injust. Esperem que el Kilometer i tots els que puguin acreditar marca tinguin sort. Com a mínim ells tindran dues opcions de sorteig. La resta, només una...

És evident que aquesta norma afavoreix molt els corredors locals, en detriment dels internacionals. No ens podem plantejar anar a fer una mínima a les seves curses...

Esperem que ho tinguin en compte i que això doni més places als estrangers a la lotery...

El què m'emprenya d'aquesta gent és aquesta falta de transparència. No tenim ni idea de quantes places tenen els touroperadors, ni quantes es sortejaran a la lotery.

Només queda esperar a primers d'abril...

www.arcadi42.cat

08 Des 2013 18:05 - 08 Des 2013 18:15 #113 per kilometer (Associat/da)
Hola nois, us he anat llegint els comentaris peró no he pogut contestar. Mireu, jo com bé deia l'Arcadi42 els hi vaig enviar un mail amb una parrafada explicant que dies abans de l'apertura de la aplicattion, les normes eren unes i en obrir-se altres i que si em podien aclarar alguna cosa, que si havia fet bé la inscripció, via marca acreditada. La resposta com heu vist ha estat ben escueta, d'aquest Paul que ni ens explica qui és. Jo a la resposta entenc el que es va dient per aquí. La marca acreditada només garanteix per les seves curses únicament i la resta, entrem en aquest drawing especial del que ben poc expliquen. El pallo a més em sembla voler donar a entendre que aquestes places són poques i que potser l'encerto més acudint a la lottery.
No sé que pensar nois. M'alegra veure que hi va gent, que hi tornarà a anar, peró jo ara sóc una mica negatiu i pessimista, no ho veig clar, per que tal com es diu, trasparència ben poca i claredat tampoc es que hi hagi massa. Les normes, són les normes, peró m'és difícil digerir el fet de que tingui més valor per garantir-te una plaça el fet d'haver-te presentat 3 cops al sorteig i que no t'hagi tocat, que que puguis arribar a la marca que et demanen. Potser serán els 44 $ regalats per la causa previs  :666:. En fi que només puc esperar a veure que passa, per que tot és especular. He mirat les grans maratons, les majors i les seves curses i fora de la èlit no tenim tant a envejar, les marques que demanen són exigents, aquí i allà. Cada vegada pensó que aixó té pinta de negoci i que com a tal es manega. Ves a saber quanta gent, haurà pagat aquests 11 $, i quants serán els que finalment puguin córrer. Només per acabar us deixo unes dades relatives a l'any passat, peró clar, aquestes dades apareixen un cop es tanca l'aplicattion:

New York, May 29, 2013—Today, New York Road Runners (NYRR) announced the 2013 ING New York City Marathon field is expected to be year’s biggest marathon again, and similar to the 2011 Marathon, the largest in history. NYRR also reported key data of 2013 participants.
Nearly 100,000 applicants for approximately 48,000 finishing spots in Sunday, November 3 race. The expected field includes approximately:

• 19,000 2012 marathoners
• 19,000 international runners
• 8,200 charity runners
• 8,000 9+1 program runners
• 2,000 time qualifiers

Com veieu no especifica massa respecte als qualifiers. Jo crec que el remanent del 2012, haurà baixat, peró tinc els meus dubtes de que els qualifiers hagi augmentat, si més no una mica. Ai no sé, ho deixo aquí per que estaría escrivint tota la tarda. Esperarem notícies  :erf:

08 Des 2013 18:14 #114 per arcadi42 (Associat/da)
Entenc tot el què dius menys una cosa. No és cert que tinguis més opcions anant directament a la lotery. Com a mínim, amb la teva marca tens un PRIMER sorteig, i, si no et toca, vas a la lotery general. Això ho diuen molt clar. Per tant, són DUES opcions i no una, tot i que suposo que serveix de poc consol havent fet la marca mínima, que abans et donava directament la plaça...

I el tema de la "guarenty entry" després de tres anys sense tocar-te el treuen aquest any. I el 2016 el de les 15 participacions. Crec que volen reduir al mínim les places garantides perquè en quedin més per la lotery general. Vull pensar que això és així. Si les 19.000 places de l'any passat dels "international runners" corresponen als touroperadors, fins als 50.000 queden moltes places.

Suposo que també ens perjudica que encara quedi gent, aquest any i el que ve, de la suspensió del 2012. Són unes places que a partir del 2016 tornaran a quedar lliures.

En fi, kilometer, que tinguis molta sort en el primer sorteig!

Jo me la jugaré a la lotery general. A primers d'abril sabrem si hem tingut sort...

www.arcadi42.cat

08 Des 2013 18:19 #115 per kilometer (Associat/da)

En fi, kilometer, que tinguis molta sort en el primer sorteig!

Gràcies arcadi42, aixó és el que ens queda, esperar a la sort. Ara, ja dic des d'ara que si vaig no aniré de passeig, tot aixó em motivarà i si puc estar allà demostraré que m'he guanyat la plaça suant la samarreta  :yes:

08 Des 2013 18:33 #116 per arcadi42 (Associat/da)
Si tinc sort a la lotery, ja tinc la samarreta que portaré a Nova York l'any que ve. Avui l'he comprat a la cursa de Sant Andreu...

www.arcadi42.cat

05 Mar 2014 09:49 #117 per kilometer (Associat/da)
Recupero el fil que el tenim molt descuidat i no m'extranya, perque no  podem més que sentar-nos a esperar. Tot i així, no m'acaba d'agradar que a mesura que es va apropant el final de l'application, cada cop veig més ofertes, i aixó em toca una mica la moral.  :grrrrrr:. La última  suposo que ja l'haureu vist, si t'incrius entre avuí i el dia 9 pots guanyar per sorteig una entreda garantitzada que es comunicarà per correu. És a dir cada vegada més esquers per a que passis per caixa a veure si cau. Només faltaria que algú que no hi pensava, ara es decidís i li toques. N'hi hauria per llogar-hi cadires  :neutral:. En fi que ja tinc ganes de que s'acabi el dia 18 i tanquin aixó d'una vegada. Per cert, s'anuncia que el dia 26 de març serà el famós "drawing" i que estem pendents d'un possible mail. En fi, a continuar esperant notícies, que per un altre costat cada vegada estan més a prop 

06 Mar 2014 23:02 #118 per HONEY (Visitant)
Ei Kilometer,

Per si et serveix, t'explico la meva experiència l'any passat.

Jo tenia marca garantida (feta de forma "deshonesta"...) i pensava entrar directe (ja ho tenia tot organitzat per anar-hi amb un amic meu que tenia l'entry garantit), però a mig període van fer el canvi de norma.

El dia de lottery vaig estar pendent i al sorteig dels que teníem marca NO em va tocar, però curiosament, en el segon sorteig (el general on hi ha tothom) SÍ.

El que vull dir és que es estrany que no em toqui el sorteig on menys gent hi ha, i en canvi, un cop em passen la boleta al sorteig standard... pum!! em toca, quan en 2 anys anteriors res de res.
Potser posen "boles calentes" tipus Champions League o Fifa world cup...

Que hi hagi sort!!
Per cert, jo tb estic al lottery, però aquesta vegada sense marca...

07 Mar 2014 16:06 #119 per kilometer (Associat/da)

Ei Kilometer,

Per si et serveix, t'explico la meva experiència l'any passat.

Jo tenia marca garantida (feta de forma "deshonesta"...) i pensava entrar directe (ja ho tenia tot organitzat per anar-hi amb un amic meu que tenia l'entry garantit), però a mig període van fer el canvi de norma.

El dia de lottery vaig estar pendent i al sorteig dels que teníem marca NO em va tocar, però curiosament, en el segon sorteig (el general on hi ha tothom) SÍ.

El que vull dir és que es estrany que no em toqui el sorteig on menys gent hi ha, i en canvi, un cop em passen la boleta al sorteig standard... pum!! em toca, quan en 2 anys anteriors res de res.
Potser posen "boles calentes" tipus Champions League o Fifa world cup...

Que hi hagi sort!!
Per cert, jo tb estic al lottery, però aquesta vegada sense marca...

Moltes gràcies HONEY per la informació, ja que em fas albergar esperances, que tenia una mica perdudes. A veure que tal doncs  :wink2:

10 Mar 2014 13:37 #120 per seko (Visitant)

Bones!

Jo també estic Accepted i ja he passat per caixa. És per marca i aquest any se'm caducava. Vaig tenir sort de la cancel·lació del 2012, ja que vaig poder allargar una mica el termini d'estalvi  :yipi:

A nivell general, ja he llegit una mica pressupostos. L'únic que volia demanar és el moment ideal, des d'un punt de vista econòmic, per reservar. Pel tema vols, he vist que hi ha companyies que encara no han tret tots els vols i potser és d'hora...i per tema allotjament, llavors entenc que tot seguit de tenir els vols no?

Moltes gràcies i felicitats a tots!

seko10304.wordpress.com
10km--> 37'27'' (Pineda 09)
Mitja--> 1h21'21'' (Barcelona 11)
Marató--> 3h15'19" (Barcelona 10)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats