TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

03 Abr 2014 10:48 #161 per DAVID SAEZ (Visitant)
Els que heu anat més d'una vegada, sabeu quin temps més o menys previst a la marató hem de posar per sortir a les sortides Blava o taronja (per damunt del pont)
Te alguna relació la marca prevista i l'asignació de sortida. Si algú li va tocar la verda (sortida per sota del pont), quin temps previst va posar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2014 14:45 #162 per kilometer (Associat/da)
amic, quina sorpresa  :mdr:. M'alegro de que hi hagi més gent que ho ha pogut asolir per marca. Aixó, tot i la turbidessa inicial, sembla que dona una mica de validés al sistema  :yes:

deibid, estava llegint el teu missatge i pensaba, mira, jo també sortiré des de la biblioteca, peró m'has deixat parat amb els horaris. Potser aixó está ja intrinsecament relacionat amb les ortides o amb el calaix o el corral, jo que sé peró jo des d ela biblioteca només tenia dos opcions 7:00 o 7:15 am, no pas 5:30 - 6:00. Que potser hi han diferents horaris per a diferents corredors ??. Si que tinc opció del ferry des de les 6:30 fins a les 8:30 cada 15', les 2 hores comentades del abiblioteca i si sortís de New Jersey a les 5:00 i a les 6:00.

Percert ho vaig mirar pel google maps per tenir una idea aproximada i es triga en cotxe des de la biblioteca fins al zona de sortida entre 30-45', així que ja pots fer números de quan arribaràs deibid

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2014 14:49 #163 per kilometer (Associat/da)
Ja em contesto jo  :whistle:, haig d eparar més atenció a l'hora de llegar. Aixo possa la web: "These options are based on information that you provided to us"

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2014 17:25 #164 per amic (Associat/da)
Hola Deibid i Kilometer:
Jo el que t'aconsello que vagis el més tard a la zona de sortida i per això el millor és anar amb el Ferry. Arribar amb una hora i mitja de marge és suficient i evites passar fred que d'això normalment fa molt. A més el viatge en Ferry és molt relaxant ja que veus l'alba de manhattan i veus de prop l'estàtua de la Llibertat. Després t'esperen uns autocars que et porten al pont Verrazano.
No et comprovaran l'hora ni el lloc que tens assignat per al transport. Tot és molt ràpid i van per feina.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2014 17:58 #165 per amic (Associat/da)
He aconseguit un Dorsal per al meu fill Genis (per agència) ja que no li va tocar a la loteria. Sens dubte serà el meu millor marató a NYC amb la millor companyia possible. Una passada! Gallina de piel !  :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2014 18:17 #166 per kilometer (Associat/da)
Felicitats amic  :wink2:, estic convençut que ha de ser una sensació molt especial córrer al costat del teu fill la marató de NYC. Aquesta experiència no sé si la podré viure jo, segurament trigaré un bon grapat d'anys i ves a saber com estarem llavors  :whistle:. Aixó si, també hi serà el meyu fillet, que en farà justament 9 mesos el dia de la marató  :love:.

Jo crec que tu ja l'has fet peró pels que no, potser us serveix aquest video del que segurament jo també trauré un bon suquet. La marató en poc més de 7 minuts.


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2014 00:53 #167 per amic (Associat/da)
Kilometer: Moltes felicitats, suposo que córrer la marató és un premi que et dones per haver tingut un fill. Per a tu també serà molt especial. Intenta assaborir fins a l'última gota perquè per mi és la millor experiència que es pot tenir com runner però és molt millor l'experiència que viuràs com a pare. Tranquil que a partir d'ara el temps et passarà molt més ràpid i aviat et veuràs corrent amb el teu fill ..........i mirant-li l'esquena ..... Je je  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2014 01:00 #168 per amic (Associat/da)
Per a mi serà la meva cinquena marató a NYC però estaré tan nerviós i impacient com la primera. Segurament perquè ara sé el que m'espera. Encara que no tinc l'experiència del Arcadi si que crec poder ajudar-vos en molts dels dubtes que tingueu.  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2014 16:55 #169 per Sancli (Visitant)
Està bé saber-ho amic, segur que ens sortiran molts dubtes..  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2014 19:04 #170 per kilometer (Associat/da)

Kilometer: Moltes felicitats, suposo que córrer la marató és un premi que et dones per haver tingut un fill. Per a tu també serà molt especial. Intenta assaborir fins a l'última gota perquè per mi és la millor experiència que es pot tenir com runner però és molt millor l'experiència que viuràs com a pare. Tranquil que a partir d'ara el temps et passarà molt més ràpid i aviat et veuràs corrent amb el teu fill ..........i mirant-li l'esquena ..... Je je  :yes: :yes:


Segur que si, amic, segur que si. Doncs mira ja que ens hi possem, el tema equipatge, és milor portar-ne o no a la sortida. Si no entenc malament, si no en portes, el que et deixis allà, allà s'ha quedat i clar, sortiràs abans després de la meta, peró ostres jo prefereixo portar le smeves cosetes i recuperar la bosa al final encara que diguin que pots trigar fins a una hora. Suposo que si tot va bé i acabo com m'agradaria, podría no trigar tant temps. Que heu fet el s que heu anat com tu  :wink2: ?

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2014 21:57 #171 per JordiR (Visitant)
Kilometer:
Per la meva experiència personal recomano portar equipatge. Pensa que a la Sortida t’has d’esperar gairebé un parell d’hores i a la bossa hi pots tenir una mica de tot, fins i tot una màquina senzilla de fotos i fer un petit reportatge de tot l’ambient, llavors a l’Arribada una vegada tinguis la bossa pots aprofitar per fer-ne algunes més, creu-me que és un record inoblidable. Potser si que pots tardar una horeta per recollir la bossa però per altre banda t'assegures tenir quelcom a sobre per poder tornar a l’hotel o al punt de trobada amb la família.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2014 06:20 #172 per kilometer (Associat/da)
Ok  JordiR, és just la idea que tenía, peró em volia reafirmar. El que em va sobtar és aixó del temps i que deus fer una bona passejada post meta. Peró clar, hi ha molta gent i és comprensible. A Londres ja vaig tenir la càmera a la sortida. Són récords, que has de tenir per que sí no es perden. :yes: Nois vaig a entrenar una miqueta  :yipi:, ens veiem :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2014 08:02 #173 per jacuco (Visitant)
Ostres, de moment jo pensava fer tot el contrari del que dieu per aquí, però encara ho puc canviar. No pensava agafar equipatge, només roba vella per tirar, i la càmara o el mòbil ho portaré a sobre per anar fent fotos durant la cursa. I el transport a la sortida, he triat el bus, tot i que molt d'hora (6 A.M.) ja que en principi m'allotjaré molt a prop d'on surten. No sé si seria millor agafar el ferry més tard, encara que hi hagi d'anar en metro fins allà. Com ho veieu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2014 13:49 #174 per amic (Associat/da)
Kilometer :
Les vegades que he corregut a NYC no podies escollir el transport de la teva bossa . L'experiència em diu que la millor opció si vas amb la família és seleccionar el no transport . En acabar la marató tens un bon tram fins que arribes al camió corresponent i després segueixes caminant fins a la sortida de Central Park . Acostuma a fer fred i es fa molt incòmode pegar-te la caminada tapat amb un paper d'alumini . Si vols assegurar de no passar fred el millor és sortir com més aviat .
La bossa que et donen per al transport és transparent per poder veure tot el que portes dins per tema de seguretat i no és molt gran. Si guardes una càmera de fotos cura que no es vegi intentant que quedi ben protegida .
Tema roba :
El meu consell és que us porteu posada tota la roba d'abric vella que pogueu per no passar fred i després llençar al calaix de sortida. Ens fan entrar al calaix de sortida una hora abans de la sortida i cal anar abrigat . Abans d'entrar deixarem la nostra bossa al camió assignat al nostre dorsal si hem escollit aquesta opció .
Depèn del dia que faci és bona opció sortir amb una samarreta extra per travessar el pont de Verrazano i llençar més tard quan entrem en calor .
Si podeu us feu amb les mantes de l'avió que us serviran per poder seure a terra .
Espero haver pogut ajudar-vos.  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2014 00:50 - 09 Abr 2014 01:04 #175 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:.

Primer de tot felicitats a tots els que hi aneu. Us tinc enveja sana :yes:, però desprès d'anar 2 anys seguits a Ny amb Sandy i sense,aquest no tocava però tornaré.  :yes:

Us he anat llegint i com que teniu a l'amic no necessiteu gaire ajuda extra. Però vull comentar un parell de coses del que vaig viure l'any passat.

Tema transport. Jo vaig anar amb bus amb l'Arcadi42 i JRamon perque estavem al centre i al costat. Com diu l'amic no controlen l'hora. Aquesta anava impressa en un reconet del dorsal i a les 6h del matí no es veu res. Nomès es preocupen de que portis el dorsal i agilitzar les cues de pujada al Bus. Per cert un 10 en rapidés. Jo tenia a les 5h30' i vaig anar a les 6h amb els altres 2.

Tema roba. Vaig anar amb un xandall de mercadillo que em van regalar les companyes de feina. No estava malament i inclús em va saber greu deixal. També portava un anorak que feia 25 anys que el tenia. L'Arcadi42 crec que portava també un xandall de no se quants anys d'història  :whistle: :whistle:. Com diu l'amic val la pena agafar la manta del avió per ferla servir de catifa abans de la surtida
A l'arribada et possen la medalla i tot seguit la manta d'alumini i al cap d'uns metres la famosa capa taronja. Aquesta capa està molt be i abriga molt. Crec que es un record que val la pena.  :yes: Ara la tinc a prop del sofà i fa les funcions de manta.
La feina va ser meva per posarla a la maleta per tornar  :whistle:

Tema fotos. Jo portava el mobil al braç com a Gps i sense música. Però també vaig dur una càmara petita amb funda i al cinturo porta dorsal. Només serveix per fer fotos desde que t'aixeques fins la surtida. I us dic perquè. Un mes abans vaig rebre la opció per mail de comprar totes les fotos oficials a on surtis jo i mes barat que si ho comprava desprès. Em va costar 70 $ uns 53 € amb la versió de descàrrega web. Tinc més de 30 fotos de tot el recorregut i a la meta de tots els cantons. Vaig pensar que com aquí a Bcn que per una foto et demanen 20€.  :grrrrrr: Entre aquestes fotos hi han a més, quan et possen la medalla, la manta d'alumini i la capa.

Surtida i trobada amb familiars. Tot i portant la Capa vaig trigar 30 minuts amb trobar a la meva dona. Es per la volta que et fan donar. Els que anaven a buscar les seves coses continuaven per dins al parc sense surtir a fora nomès amb la manta d'alumini i calculo que trigarien 1 hora.

Continuarem seguint el fil i gaudiu d'aquesta experiencia que es única i sino pregunteu als que repeteixen.  8)

Continuem


Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2014 11:01 #176 per kilometer (Associat/da)
Moltes gràcies Polgi pels consells  ;), a més ja vaig prendre nota de les indicacions que em vaig deixar al fil de l'edició passada i que a ben segur tornaré a rellegir quan s'estigui apropant el moment  :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2014 11:25 #177 per jacuco (Visitant)
Moltes gràcies amic, Polgi i tots els que hi heu anat i anireu donant consells. Pel tema fotos espero tenir més sort que a Barcelona. Porto dues edicions i encara és l'hora que surti en alguna, dec ser transparent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2014 16:15 #178 per amic (Associat/da)

Moltes gràcies amic, Polgi i tots els que hi heu anat i anireu donant consells. Pel tema fotos espero tenir més sort que a Barcelona. Porto dues edicions i encara és l'hora que surti en alguna, dec ser transparent.

O vas massa ràpid!  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2014 16:51 #179 per amic (Associat/da)
Ja he seleccionat les meves opcions.
no Baggage
Staten Island Ferry (Whitehall Terminal) 06:45 (l'últim que et deixen seleccionar)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2014 18:05 - 09 Abr 2014 18:45 #180 per jacuco (Visitant)

Moltes gràcies amic, Polgi i tots els que hi heu anat i anireu donant consells. Pel tema fotos espero tenir més sort que a Barcelona. Porto dues edicions i encara és l'hora que surti en alguna, dec ser transparent.

O vas massa ràpid!  :whistle: :whistle:

No ho crec, quasi 4h 15m l'any passat i 4h 08m aquest. No ho entenc, però mira així m'estalvio de comprar-les. ;)
A mi em deixa triar el ferry fins a les 07:30, i encara no sé si canviar l'autobus per aquesta opció.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.