TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

02 Des 2013 18:18 #81 per kilometer (Associat/da)

és veritat, kilometer, també tinc el "in drawing", no ho habia mirat bé, gràcies.

;), i jo acabo de mirar el correu i tinc la confirmació de que han reburt el pagament. Ara esperaré un parell de setmanes com a molt i sino, els hi enviaré un correu.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2013 11:01 #82 per arcadi42 (Associat/da)
He vist que aquest any separen molt en el formulari els que tenen "guarenty entry", els que van a la lotery directament, els que tenen un codi de touropoerador o charity...

Lucius, Kilometer... vosaltres teniu mínima però no l'heu fet a les seves curses. Aleshores, heu pogut fer la inscripció a l'apartat de "guarenty entry"? Ho dic perquè m'he estat llegint la lletra petita i aquests cabrons diuen que només garanteixen la inscripció per marca si l'has fe a les seves curses. La resta, que és el vostre cas, diuen que poseu el link per justificar la marca i que es reserven el dret d'acceptar-te o d'enviar-te al sorteig general, ja que no s'especifiquen quantes places es guarden per aquest concepte.

Per tant, interpreto que estareu "in drawning" durant tot el procés, és a dir fins el 18 de març. Aleshores comptaran quantes places els queden -un cop comptats els que hauran entrat amb les marques fetes en una de les seves curses- i faran un sorteig. Els que tingueu sort us acceptaran i la resta us enviaran al sorteig general.

Si és així, cada dia ho compliquen més. Abans si tenies la mínima, feta on fos, de seguida en posaven l'ACCEPTED. Ara, a sobre que és més difícil per l'enduriment de les marques, resulta que no tens la garantia d'entrar...

Tot plegat sembla que et van empenyent cap els touropoeradors...o a jugar-te-la a la sort de la loteria.

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

03 Des 2013 12:05 #83 per Lucius (Visitant)

Tot plegat sembla que et van empenyent cap els touropoeradors...o a jugar-te-la a la sort de la loteria.

Arcadi, moltissimes gràcies per l'aclariment!

Sembla que business is business més que mai

Afegir que lo de les marques de marató i mitja
no sembla que tingui gaire correspondencia per un mateix corredor
... tot sembla una mica enrevessat.

JDFT

03 Des 2013 12:11 #84 per runjackyrun (Associat/da)
El meu germà i jo també "in drawing"... m'encanta  :love: :love: :love:

Baby steps

03 Des 2013 12:48 #85 per arcadi42 (Associat/da)

Però has pogut fer la inscripció des del número 2, és a dir, amb marca garantida, o ho has hagut de fer des de l'1, com a lotery general?

www.arcadi42.cat

03 Des 2013 15:52 #86 per kilometer (Associat/da)

"The time-standard qualifying window is January 1, 2013−December 31, 2013. Times achieved outside of NYRR races must be verifiable online. If you are applying with a non-NYRR race qualifying time, you will be entered into the non-guaranteed entry pool until your time can be verified. Verification may take up to two weeks. If you are not accepted after two weeks, please contact Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. and indicate your name, entry number, and time qualification information".

Aixó ho vaig penjar directament de la web el passat dia 25 de novembre i ara aquest text ha quedat substituït per aquest:

The time-standard qualifying window is January 1, 2013−December 31, 2013. The total number of time-qualifier spots is to be determined. All runners who qualify in an NYRR race (2013 Manhattan Half-Marathon, NYC Half 2013, 2013 More Magazine/Fitness Magazine Women's Half Marathon, 2013 Brooklyn Half, 2013 Grete's Great Gallop, 2013 Staten Island Half-Marathon, 2013 ING New York City Marathon) will be eligible for guaranteed entry. The remaining time-qualifier spots will be filled by a special drawing, and those applicants who are not selected will be entered into the general non-guaranteed entry drawing. Those who meet the time standard in a non-NYRR race will be required to complete the non-guaranteed-entry application and submit the time and the name of the race (results must be verifiable online).

Arcadi42, jo vaig entrar pel pas 2 amb marca garantida i que poc m'agrada aixó la veritat  :grrrrrr:. No sé si es del tot lícit i correcte que vagin canviant de normes d'un dia per l'altre, i ja tinc clar que els hi enviaré un mail aquesta tarda demanant una mica més d'aclaració al respecte d'aquest tema. Tot i aixó, presuposo que em remetran a les normes actuals i a que esperi. Ja us explicaré  :no:

03 Des 2013 16:09 - 03 Des 2013 16:25 #87 per Lucius (Visitant)

Però has pogut fer la inscripció des del número 2, és a dir, amb marca garantida, o ho has hagut de fer des de l'1, com a lotery general?

Si, vaig donar el temps i la cursa (Mitja de Mataró 2013);
esperem que a l'altra costat de l'Atlantic (i del ordinador) hi hagi algú que entengui una mica de castellà
i no maltinterpreti Mataró per Marató  :ouch:

JDFT

03 Des 2013 18:33 #88 per kilometer (Associat/da)
Doncs ale, enviada ja la parrafada de mail que els hi he enviat i a veure que em contesten i quan

03 Des 2013 20:49 #89 per arcadi42 (Associat/da)
Ja ens informaràs...

Jo evidentment no tinc mínima ni possibilitat de fer-la aquest desembre, però tinc curiositat per veure de quin peu calcen. Havia pensat que pel 2015 i 2016, que salto de categoria, podia fer el gran esforç de buscar la mínima, però si he d'acabar entrant igualment a la lotery ja no se si val la pena. Fins ara les mínimes garantien l'Accepted. Ara sembla que no...

www.arcadi42.cat

04 Des 2013 08:59 #90 per kilometer (Associat/da)

Ja ens informaràs...

Jo evidentment no tinc mínima ni possibilitat de fer-la aquest desembre, però tinc curiositat per veure de quin peu calcen. Havia pensat que pel 2015 i 2016, que salto de categoria, podia fer el gran esforç de buscar la mínima, però si he d'acabar entrant igualment a la lotery ja no se si val la pena. Fins ara les mínimes garantien l'Accepted. Ara sembla que no...

A veure, de moment només podem sentir una mica d'enveja sana pel Deibid :oops:, mentre esperem notícies

04 Des 2013 09:51 #91 per DAVID SAEZ (Visitant)

Teniu en compte que ara la mínima no garanteix segur que puguis entrar, ja sabem de la picaresca que hi havia amb com obtenir la marca.  Això diu a la seva pàgina:

CLASIFICACIÓN PARA EL TIEMPO

La ventana de tiempo de clasificación estándar es 01 de enero 2013, 31 de diciembre 2013. El número total de puntos de tiempo de calificador se va a determinar. Todos los corredores que califican en una carrera NYRR (2013 Manhattan Media Maratón, NYC Media 2013, 2013 Más Revista / Fitness Revista de Mujeres Medio Maratón de 2013 Brooklyn Media Maratón 2013 de Grete Great Gallop, 2013 Staten Island Media Maratón) serán elegibles para el ingreso garantizado. Los puntos de tiempo clasificatorios restantes serán ocupados por un dibujo especial, y los no seleccionados se incluirán en el sorteo de entrada no garantizada general. Aquellos que cumplan con el estándar de tiempo en una carrera no NYRR serán necesarios para completar la solicitud de inscripción no garantizada y presentar su tiempo y el nombre de la raza (los resultados deben ser verificable en línea).

Jo crec que al final en poc temps l'única forma d' anar si no vius a USA, serà passant per caixa (Tour operador) com passa a Londres.

Esto ya lo puse el 18 de Noviembre y aparecía en su página web, estaba claro que si no era marca en una de sus carreras no te garantizaban la plaza.

Incluso mucho antes, todos los que fuimos a la tristemente maratón del 2012 ya sabíamos que conseguir las marcas mínimas ya no garantizaban la entrada como antiguamente.

Cuando nos dieron las dos opciones, devolvernos el dinero o guardar plaza para uno de los tres años siguientes,ya se nos dejo claro en los comunicados que en los próximos años sólo habría un número determinado de plazas ( aun por decidir) para la entrada con marca.
Ese fue el motivo por el que yo no me lo pensé ni un momento,renuncié a la devolución del dinero y decidí garantizarme la plaza para el 2014 ( el lunes ya pague 258 € de inscripción).

Nos guste o no, ellos marcan las normas y como llevo tiempo diciendo, va camino de que la única forma de ir sea con Touroperador ( precio muy caro) que seguro que para ellos es la forma donde sacan más beneficio porque aunque ellos digan que entrará mas gente por la Lotery, yo no me lo creo.

04 Des 2013 12:51 #92 per kilometer (Associat/da)
DAVID SAEZ, doncs mira, ja sou dos amb el Deibid, felicitats.  :great:
Respecte al que dius. després de llegir el teu anterior post (al que fas referència), vaig rellegir de nou les normes i si et fixes en un post una mica més enrera, podràs veure com en el curs d'uns dies han modificat una mica la normativa, suficioent com per a crear notable incertesa. Aixó si que em resultas molest, doncs no es pot dir una cosa un dia i altre al dia següent. Clar està que tens raó en el sentit de que ens agradi o no ells marquen les normes i toca asumir-ho, peró amb una mica de criteri. A mí ara només em queda esperar un temps indeterminat, indefinit,i a veure també si responen el meu mail.
Afegiré una dada només. En quant a les Majors, que són les que semblen tenir més importància per la NYRR, tenint en compte èlit i tot, no s'arriben a 2000 homes que hagin baixat de 2h45 i aixó que no m'he fixat massa en l'edat, si en el sexe, el que vol dir, que si tots aquests volguessin córrer a NY al 2014 tenint en compte que van acabar més de 50000, representaría un petit 4% com a molt del volum de corredors. Em costa creure que no pugui tenir cabuda, peró ja crec que puc esperar de tot. Penso que seria més just que fessin públic, quantes places hi ha disponibles per acada criteri. Peró res, que es parlar per parlar, troca esperar aconteixements.

04 Des 2013 16:32 #93 per DAVID SAEZ (Visitant)
Kilometer espero que tinguis sort i ens veiem a New York, amb la teva marca no hauries de tenir problemes però aquesta gent al 2012 em van demostrar que no son molt de fiar, un dia diu blanc i l'altre negre, tres dies abans de la marató  jo estava recollint el dorsal sense problemes i deu minuts desprès Cancel.lada. Es mouen per els $$$

04 Des 2013 20:57 #94 per kilometer (Associat/da)

Kilometer espero que tinguis sort i ens veiem a New York, amb la teva marca no hauries de tenir problemes però aquesta gent al 2012 em van demostrar que no son molt de fiar, un dia diu blanc i l'altre negre, tres dies abans de la marató  jo estava recollint el dorsal sense problemes i deu minuts desprès Cancel.lada. Es mouen per els $$$

Doncs si, a veue,  :wink2:

04 Des 2013 22:12 #95 per kaste (Visitant)
Hi Pipol ! Jo estic Accepted gracies a que no hem va tocar la lottery 3 cops....  :yipi: :yipi: :yipi:

You Have Been Accepted Into
2014 TCS New York City Marathon

Lo que he vist que encara no m'han carregat la pasta a la VISA.

Qe raro..

Bueno ja anirem comentant la jugada per aquí..

Salutacions.

Javi kaste

04 Des 2013 22:40 #96 per (Visitant)

Hi Pipol ! Jo estic Accepted gracies a que no hem va tocar la lottery 3 cops....  :yipi: :yipi: :yipi:

Lo que he vist que encara no m'han carregat la pasta a la VISA.

Qe raro..

Bueno ja anirem comentant la jugada per aquí..

Salutacions.

Felicitats!

A mi tampoc m'ho han pasat encara.

8)

05 Des 2013 10:06 #97 per Ferny (Visitant)

Hi Pipol!  Jo estic Accepted gracies a que no hem va tocar la lottery 3 cops.... 

Felicidades Kaste. Ya van los 2 "Deibids" y tu.... y eso ya hace pandilla.  :great:

Asumo que mientras escribías tu mensaje te bebías una agradable cup of relaxing cafe con leche :666: :666: :whistle:

Ferny :glasses:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

05 Des 2013 16:03 #98 per kilometer (Associat/da)
Doncs vinga, 3 a dintre, anem sumant. A veure si la resta d'aspirants tenim notícies aviat  :yes:

05 Des 2013 21:23 #99 per (Visitant)
Pagament carregat a la tarjeta!  :party: 2014 serà un gran any!

06 Des 2013 00:04 #100 per SOM (Visitant)

Woooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuu !!!!!!!

Acepted ... acepted ... ... acepted .... aceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepted  :party: :party: :party: :party: :party:

Quan la vaig fer la primera vegada em vaig tornar boig ... però quan has tastat què és allò ... no més de pensar que el podrè reviure ....

em torno més boig encara ... !!!

Gallina de Piel !!!! 

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats