- Missatges: 1627
és veritat, kilometer, també tinc el "in drawing", no ho habia mirat bé, gràcies.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Tot plegat sembla que et van empenyent cap els touropoeradors...o a jugar-te-la a la sort de la loteria.
Tot plegat sembla que et van empenyent cap els touropoeradors...o a jugar-te-la a la sort de la loteria.
Arcadi, moltissimes gràcies per l'aclariment!
Sembla que business is business més que mai
Afegir que lo de les marques de marató i mitja
no sembla que tingui gaire correspondencia per un mateix corredor
... tot sembla una mica enrevessat.
"The time-standard qualifying window is January 1, 2013−December 31, 2013. Times achieved outside of NYRR races must be verifiable online. If you are applying with a non-NYRR race qualifying time, you will be entered into the non-guaranteed entry pool until your time can be verified. Verification may take up to two weeks. If you are not accepted after two weeks, please contact Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. and indicate your name, entry number, and time qualification information".
Arcadi, moltissimes gràcies per l'aclariment!
Sembla que business is business més que mai
Afegir que lo de les marques de marató i mitja
no sembla que tingui gaire correspondencia per un mateix corredor
... tot sembla una mica enrevessat.
Però has pogut fer la inscripció des del número 2, és a dir, amb marca garantida, o ho has hagut de fer des de l'1, com a lotery general?
Ja ens informaràs...
Jo evidentment no tinc mínima ni possibilitat de fer-la aquest desembre, però tinc curiositat per veure de quin peu calcen. Havia pensat que pel 2015 i 2016, que salto de categoria, podia fer el gran esforç de buscar la mínima, però si he d'acabar entrant igualment a la lotery ja no se si val la pena. Fins ara les mínimes garantien l'Accepted. Ara sembla que no...
Teniu en compte que ara la mínima no garanteix segur que puguis entrar, ja sabem de la picaresca que hi havia amb com obtenir la marca. Això diu a la seva pàgina:
CLASIFICACIÓN PARA EL TIEMPO
La ventana de tiempo de clasificación estándar es 01 de enero 2013, 31 de diciembre 2013. El número total de puntos de tiempo de calificador se va a determinar. Todos los corredores que califican en una carrera NYRR (2013 Manhattan Media Maratón, NYC Media 2013, 2013 Más Revista / Fitness Revista de Mujeres Medio Maratón de 2013 Brooklyn Media Maratón 2013 de Grete Great Gallop, 2013 Staten Island Media Maratón) serán elegibles para el ingreso garantizado. Los puntos de tiempo clasificatorios restantes serán ocupados por un dibujo especial, y los no seleccionados se incluirán en el sorteo de entrada no garantizada general. Aquellos que cumplan con el estándar de tiempo en una carrera no NYRR serán necesarios para completar la solicitud de inscripción no garantizada y presentar su tiempo y el nombre de la raza (los resultados deben ser verificable en línea).
Jo crec que al final en poc temps l'única forma d' anar si no vius a USA, serà passant per caixa (Tour operador) com passa a Londres.
Doncs si, a veue, :wink2:Kilometer espero que tinguis sort i ens veiem a New York, amb la teva marca no hauries de tenir problemes però aquesta gent al 2012 em van demostrar que no son molt de fiar, un dia diu blanc i l'altre negre, tres dies abans de la marató jo estava recollint el dorsal sense problemes i deu minuts desprès Cancel.lada. Es mouen per els $$$
Hi Pipol ! Jo estic Accepted gracies a que no hem va tocar la lottery 3 cops.... :yipi: :yipi: :yipi:
You Have Been Accepted Into
2014 TCS New York City Marathon
Lo que he vist que encara no m'han carregat la pasta a la VISA.
Qe raro..
Bueno ja anirem comentant la jugada per aquí..
Salutacions.
Hi Pipol! Jo estic Accepted gracies a que no hem va tocar la lottery 3 cops....
You Have Been Accepted Into
2014 TCS New York City Marathon