TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

15 Abr 2014 19:12 #181 per Sancli (Visitant)
Gràcies amic i Polgi per les vostres observacions !  :great: :great: :great:

En prenem nota!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2014 11:11 #182 per kilometer (Associat/da)

Ja he seleccionat les meves opcions.
no Baggage
Staten Island Ferry (Whitehall Terminal) 06:45 (l'últim que et deixen seleccionar)

Doncs al final jo em vaig decidir per baggage i sortida de Midtown a la NY Library a les 7:15, peró baja que les dues opcions que em donaven 7:00-7:15, ja havn volat, només en quedàven els ferrys.

A hores d'ara ho tinc tot bastant lligat o encarat, i potser la gran preocupació será trobar un vol "decent" econòmicament, perque de moment els preus són prohibitius i  a més com sempre, i és una cosa que em  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i molt de reservar un vol, és que des de la oferta fins al preu final la cosa canvia substancialment i el que semblava una oferta deixa de ser-ho. Haurem d'estar atents a veure com evoluciona aquest tema  :erf:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

16 Abr 2014 15:20 #183 per amic (Associat/da)
Hola Kilometer:
Jo ja tinc comprats els bitllets d'avió amb Air France que opera amb el vol de Delta Airlines directe des de Barcelona a New York.
Aqui tens un bo descompte paraula: "MUNDO760" amb el qual t'estalviaràs 50 Euros per bitllet que no està malament. Jo el vaig comprar la setmana passada i em va costar 521 euros cadascun.
Tingues en compte que si pagues amb Visa et cobressin 7,5 euros per operació. Si has de comprar diversos el millor és fer-ho un a un ia que podràs anotar el bo de descompte per a cada un i et surt a compte pagar als 7 euracos del visat. També et deixen reservar els seients d'anada i tornada.
Nosaltres estarem una setmana de divendres a divendres perquè tinc estudiat que per fer turisme millor després de la marató.
Sort i si et puc ajudar en alguna cosa més ja saps.  8)

19 Abr 2014 08:31 #184 per kilometer (Associat/da)
Preñeces nota amic. M'ho acabaré de mirar amb cura aquest a dies  :wink2:

04 Mai 2014 13:18 #185 per amic (Associat/da)
Entenc que ens faci molta il · lusió començar a vestir de NYC però també és cert que podrem equipar-nos al màxim en l'expo a molt bon preu, sobretot si anem dissabte al matí quan acostumen a rebaixar tot moltíssim. Val la pena esperar i fer guardiola. :yes: :yes:

05 Mai 2014 16:15 #186 per kilometer (Associat/da)
Jo a més, no diré que per supersticions peró no em vull veure entrenant amb roba d'una marató encara no correguda. Com diu l amic, anirem omplint la guardiola per quan hi anem cap a llà.  :yes:

24 Mai 2014 13:44 #187 per kilometer (Associat/da)
Que tal van les gestions logístiques nois. Jo en aquests moments ho tinc tot ben lligadet, turisme inclós per la família, peró encara estem intentant decidir quan comprar el vol per tenir el millor preu. Gairebé cada dia ho vaig mirant i és com la bossa, puja, baixa, un dia apareixen ofertes interessants que desapareixen al dia següent i el que un dia val un preu al següent altre. Encara m'empenedeixo una mica de no haver agafat un vol que tenia per menys de 2000 € per 4 persones + 1 bebé, amb assegurances d'anulació incloses per que la meva dona de moment no vol fer escales i vol un vol directe, peró ostres, només feia escala a Dublin 3h a l'anada i 1:30 a la tornada. Jo ho veia clar, peró la meva dona encara no, així que de moment no hi ha vol peró de juny jo crec que no passarà, tot i que em sembla que haurà de ser vol directe  :whistle:

Una altre cosa que us volia comentar per a que ho tingueu ja present i no ens tornem bojos amb el jet-lag i els canvis horaris. Tingue present que el 26 d'octubre a Espanya canviarem d'hora i passarem a l'horar d'hivern; a les 3:00 am, passarana ser les 2:00 am. Aixó implicarà una diferència horària amb NYC de -5 h (mentre que fins a aquell dia serà de -6h). Aixó es mantindrà així fins al dia 2 de novembre dia de la marató quan es farà canvi horari a NYC i a les 2:00 am passarà a ser la 1:00 i tornarem a les -6h de diferència. Cuidado no ens fem un lio, que viatjarem amb una diferència horària que ens canviaran just la nit prèvia a la marató. Esteu atents  :wink2:

24 Mai 2014 13:57 #188 per Polgi (Associat/da)
kilometer aquests canvis afavoreixen  :yes: . Quan vas es tracte aguantar una mica allà, no gaire i anar a dormir relativament d'hora en horari d'allà. I la nit previa a la Marató tens una hora mes.  ;).

Si et llevas a les 3h, per exemple, es com si ho fesis aqui a les 9h.  Per tot això va be arribar allà divendres, dissabte a la fira i el turisme desprès de la Marató.

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

24 Mai 2014 14:04 #189 per kilometer (Associat/da)
Correcte Polgi. De fet la meva idea és poder arribar inclús dijous i poder dormir ja dos nits, la de dijous i la de divendres abans de la prèvia al marató, la de dissabte. Divendres potser si que faríem una mica de turisme, peró dissbate fira i descans i bon menjar per mi. Per cert, els que hi heu anat que tal el Tony's, el que soleu anar quan va l'Arcadi i una bona colla ?

24 Mai 2014 17:23 #190 per amic (Associat/da)
La veritat és que es menja molt bé en Tonys. Restaurant al costat de Times Square que ens permet fer la foto correcat després de dinar per donar enveja als compis ..... els plats són molt complets,tant que el recomanable és compartir-los. el menú "Arcadi" consta de les especialitats del restaurant. .....uns super macarrons amb una salsa bonissima al Wodka i després pollastre arrebossat acompanyat de tomàquet natural. De postres un variat de pastissos (pastís de formatge, tiramisú, "canutillos" de crema o nata ...) mmmmmmm! . Tot boníssim.  :party: :party:
Espero que Arcadi pugui venir i ens prepari l'esdeveniment.  :love:
De tota manera obrirem més endavant llista per fer la reserva si us sembla bé. 8)

01 Jun 2014 11:47 #191 per Coet (Visitant)
Hola a tots, companys maratonians!!

Jo també sóc un dels afortunats a la lottery per anar i fer la meva primera Marató a NYC (en porto 6 a les cames), i per això mateix us vull consultar tres temes purament logístics i funcionals:

-La opció de transport que he escollit es la Staten Island Ferry a les 7 del matí (volia Midtown, per`ja estava agafat), diuen que el pas amb Ferry és brutal i molt motivant per un runner en aquelles hores previes però a veure si em podeu dir surtint a les 7, a quina hora es deu arribar a la sortida; tenint en compte Ferry+bus de la organització fins al pont Verrazano)-

-La segona és molt simple, a banda d´anar a buscar com a totes les Maratons, el dorsal, xip, etc han d´enviar alguna cosa, o documentació al nostre domicili per correu ordinari, abans de la Marató? Navegant per internet em va semblar entendre algo aixi.

-Finalment el tema xip; no recordo si en la inscripció vaig posar el meu propi o en aquesta Marató ells el donen a tothom; i en aquest cas, si va enganxat al dorsal o és el típic que es posa el peu....simple curiositat

Gràcies Runners!

Vinga doncs tothom a preparar-se que només ens queden 5 mesos!!!

01 Jun 2014 16:54 #192 per amic (Associat/da)
Hola Carles: Abans de res felicitats, ja veuràs que està marató no té res a veure amb les 6 que has corregut, simplement és impressionant. Contestant a les teves preguntes: Jo opino que la del Ferry es la milor opció per dos motius:
El viatge i les vistes  son una passada, si tenim la sort de tenir un bon dia podrem assaborir l'alba sobre manhattan i passant a prop de l'estàtua de la llibertat, tot molt motivador i relaxant.
A l'arribada del Ferry hi ha una cua d'autobusos que es van omplint ràpidament per transportar a tots fins al pont. Encara que vegis molts corredors i una cua molt llarga en baixar del Ferry tot va super rapid i la organització es impecable. 8) 
Calcula una mica més d'una hora com a molt des que agafes el Ferry. El segon avantatge del Ferry és que no passes tantes hores a la zona de sortida on normalment es passa molt molt fred.
El millor és arribar una hora i mitja abans de la sortida. És suficient per deixar les coses i entrar al teu calaix. El xip t'ho donaran amb el dorsal i les últimes vegades era dels que col · locaven en els cordons de la sabatilla.
El lògic és que una setmana abans de la marató rebis per correu el llibre de l'organització amb el número del teu dorsal encara que de vegades el reps a la tornada. Només et demanaran el passaport en arribar a l'expo, i el número del teu dorsal amb el color del teu calaix de sortida el penjaran a la web de l'organització en el teu login bastants setmanes abans.
Si vols comprar equipació de l'organització en l'expo el millor dia és el dissabte al matí ja que tot el rebaixen fins a un 50%. L'únic problema és que algun producte ja s'hagi acabat.
Espero haver-te ajudat una mica i guarda el dissabte al migdia per dinar tots junts i fer-nos la foto correcat a Times Square. :love:
Per cert ja tenim un altre correcat que ve a NYC: Angelman, la diversió està assegurada!  :party: :party:
Ens veiem.

02 Jun 2014 16:27 #193 per kilometer (Associat/da)
MISSATGE IMPORTANT NOIS !!

Els que encara no tingueu el viatge lligat, no sé si haurieu d'estar atents avuí. El que veia molt difícil, avuí ho he pogut aconseguir i com deia skycanner, la primera setmana de juny podia ser una bona setmana per aconseguir vols per NYC per les nostres dates del marató. Avuí us puc confirmar que jo he aconseguit vol per 421,62 €, amb sortida dijous 30 i tornada divendres 7 a les 19:45 h per airfrance. Tingueu en compte que per vols per airfrance o klm avuí estan molt assequibles i més barats que amb escales i estem parlant de vol directe i que el bonus que ens va comentar l'amic, en principi caduca el 30 de juny. Si us arrisqueu a no agafar assegurança d'anulació us pot quedar el vol per sota de 400 € si pagueu amb targeta electron o de dèbit.

Jo estic la mar de content per que un vol que la setmana passada em costava 2773,8 € avuí l'he aconseguit per 1781,8 €, gairebé 1000 € menys. Aixó si, som 4 persones i un bebé amb assegurances de cancelació per a tots incloses, que encar podria a ser més barat. No sé nois. No us penseu massa per que us puc prometre que he estat mirant cada dia els buscadors de vols durant mesos i avuí ha estat la primera vegada qeu ho vaia tant bé.

I ara si que sí, hotel i vol lligat, NYC esperam, que vaig amb ganes de fer una ben grosa  :yipi:

03 Jun 2014 14:35 #194 per kilometer (Associat/da)
Doncs dit i fet, avuí ja no hi havia les ofertes d'ahir i el mateix vol per mi i la família ens hagués costat avuí uns 1500 € més. Menys mal que vaig convèncer la família i ahir vam lligar aquest tema. I ara, amb l'hotel i el vol lligat, ja puc començar a pensar en preparar-me bé per la marató  :wink2:.

19 Jun 2014 15:16 #195 per kilometer (Associat/da)
Bé nois, com va la cosa. Jo de moment calma. M'he pres uns dies entre temporada i temporada per començar a preparar bé la marató. Mental i físicament necessitava un kit kat, peró ja ansio calçar-me les meves sabatilles i tornar a entrenar. Aviat arribarà  :yes:
Per cert, no sé vosaltres, peró m'ha alegrat molt que l'any que vaig a córrer aquesta mitiquíssima prova se li hagi concedit el premi Príncep d'Astúries. Es podria debatre molt en relació a aquest oremi, peró a mí el que m'agrada es que aixó fa estar en boca de tots una prova, que estic segur, que sempre recordaré. Així que, un fet més a destacar. Bé us deixo, aviat començarem la pretemporada, i poc després a aplicar-se al pla. Per tant, tornada al treball a finals de mes i tret inicial per la preparació, el 14 de juliol. Seguim parlant companys :wink2:

25 Jun 2014 08:49 #196 per kilometer (Associat/da)
Mica en mica aixó s'acosta...

07 Jul 2014 11:55 #197 per arcadi42 (Associat/da)
Finalment vindré!

No us preocupeu. Ja m'encarregaré jo del dinar de dissabte a Tony's di Napoli...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

07 Jul 2014 14:22 #198 per amic (Associat/da)

Finalment vindré!

No us preocupeu. Ja m'encarregaré jo del dinar de dissabte a Tony's di Napoli...

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

11 Jul 2014 18:17 #199 per (Visitant)
Finalitzat el Ironman de Frankfurt, la propera setmana finalitzo la recuperació del mateix i em posso a preparar la Marató de NYC :great:

14 Jul 2014 12:13 #200 per kilometer (Associat/da)

Finalment vindré!

Bones notícies Arcadi  :wink2:. Com t'ho has fet, per paquet de touroperador ?. Es feia extrany anar a NYC, sense que hi fossis tu també a l'expedició  :yes:

Nois jo he fet una mini pretemporada de 2 setmanetes i prop de 100 km, després de fer un paron de 3 setmanes per regenerar i recuperar una mica el cos de la temporada. Avuí ja he donat el tret de sortida, doncs ens queden 16 sermanes justes i cal començar a treballar. Per començar 1h a 4:34/ km. Demà les primeres séries.  :yipi:

Deibid com et va anar a l'Ironman de Frankfurt ?. Deunidó, vens de l'ironman cap a la marató. Un estiu-tardor, força intens no ?

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats