TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

14 Jul 2014 15:58 #201 per (Visitant)

Deibid com et va anar a l'Ironman de Frankfurt ?. Deunidó, vens de l'ironman cap a la marató. Un estiu-tardor, força intens no ?

Per ser el primer estic satisfet, i més smb tots els entrebancs que vaig tenir, (a fil "Ironman 2014" pots llegir la crónica).

Estiu intens com a mi m'agrada!!  :mdr: però sense flipar-se, és aviat per dir-ho, però amb 3:15:00/3:30:00 a NYC seria molt feliç, vull gaudir del paisatge!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2014 16:43 #202 per kilometer (Associat/da)

Deibid com et va anar a l'Ironman de Frankfurt ?. Deunidó, vens de l'ironman cap a la marató. Un estiu-tardor, força intens no ?

Estiu intens com a mi m'agrada!!  :mdr: però sense flipar-se, és aviat per dir-ho, però amb 3:15:00/3:30:00 a NYC seria molt feliç, vull gaudir del paisatge!

:great: :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

14 Jul 2014 17:18 #203 per amic (Associat/da)
Deibid: Felicitats pel teu primer IRONMAN, això ja són paraules majors.  :party: :party: :party:
Córrer NYC sense nedar i la bici abans estarà "chupao". De tota manera fer 03:15 a New York és com un 03:07 a Barcelona.
Jo espero començar l'entrenament la setmana que ve després d'estar aturat més 3 mesos per una operació al braç dret.
Cuida't, ens veiem.  8)

21 Jul 2014 16:24 #204 per kilometer (Associat/da)
Com van les preparacions nois. A mi m'està costant de païr la calor, perque la pateixo a l'entrenament (i aixó que és al matí) i per que per la nit no ens deixa dormir i descansar adequadament ni a mi ni a la família. Per un altre costat sorprenentment el cos sembla estar adaptant-se cada cop més a la situació que tenim i cada dia està responent millor i ja hem acomplert la primera setmana amb gairebé 92 km i amb el d'avuí ja hem acumulat més de 100 km i 7 entrenaments, així que em queixo, peró estic content. Demà continuem  :yes: :yes:. L'agost serà pitjor i confio en poder arribar assentat en la preparació i les sensacions.

21 Jul 2014 21:08 #205 per XaviPapell (Associat/da)
Ja casi no entro en aquest web però quan ho faig un dels pocs fils que miro es aquest.
Marxareu de vacances i quan torneu no us donareu comte que estareu a sobre de un vehicle a 9.000 metres d'alçada direcció a la BIG APPLE, us a semblara un somni i passaran anys i encara estareu somiant  :mdr:

23 Jul 2014 10:06 #206 per kilometer (Associat/da)

Ja casi no entro en aquest web però quan ho faig un dels pocs fils que miro es aquest.
Marxareu de vacances i quan torneu no us donareu comte que estareu a sobre de un vehicle a 9.000 metres d'alçada direcció a la BIG APPLE, us a semblara un somni i passaran anys i encara estareu somiant  :mdr:

Molt emotiu XaviPapell, Ja hi han ganes de volar cap a allà a menjar-nos la poma  :yes: :yes:

23 Jul 2014 11:39 - 23 Jul 2014 12:45 #207 per SOM (Visitant)
Doncs jo he començat aquesta setmana el planning de 15 setmanes;

Porto amb, la d'avui, les dos primeres sessions ... molt d'hora ... i encara aixi amb força humitat i calor. 

Anims ... que encara que no ho sembli ... d'aqui quatre dies estem tots fent-nos la foto en Time Square

8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

23 Jul 2014 12:05 #208 per (Visitant)

Deibid: Felicitats pel teu primer IRONMAN, això ja són paraules majors.  :party: :party: :party:
Córrer NYC sense nedar i la bici abans estarà "chupao". De tota manera fer 03:15 a New York és com un 03:07 a Barcelona.
Jo espero començar l'entrenament la setmana que ve després d'estar aturat més 3 mesos per una operació al braç dret.
Cuida't, ens veiem.  8)

Gràcies amic, però malgrat no hi hagi braçades i pedalades abans li continuo guardant molt respecte a la Marató...  :whip:

En relació als entrenaments, aquesta setmana només estic fent bici, no se viure sense l'entrenament creuat!  :mdr: Encara queda!  :great:

23 Jul 2014 15:31 #209 per amic (Associat/da)
Per a mi és la primera setmana de preparació després dels tres mesos d'aturada per l'operació a l'espatlla dreta. El retrobament amb les sabatilles de córrer és molt dur i encara ens estem mirant de reüll. Espero posar-me a punt poc a poc i sense lesions després de tanta inactivitat. De tota manera el meu objectiu és ajudar el meu fill Genis a aconseguir un sub 3:30 i que gaudeixi d'aquesta gran marató. Estic més emocionat que ell perquè sé el que li espera i l'experiència és inoblidable. :love:
Vinga que la calor no ens venci ....... gassssss!  8) 8) 8)

24 Jul 2014 19:23 #210 per kilometer (Associat/da)
Un altre bon missatge amic que encoratja a continuar treballant força. Vulguis que no, sembla que el cos es va acostumant, dintre del que es pot clar i els km i els entrenaments van caient. Anem pel bon camí

25 Jul 2014 16:18 - 26 Jul 2014 16:24 #211 per kilometer (Associat/da)
Avuí he acabat un bloc, que per circumstàncies m'he vist obligat a fer, de 9 dies seguits amb més de 135 km acumulats. Demà em prendre un merescudíssim descans que em vindrà bé tot i que les sensacions cada vegada van a millor i estic content.

Recollint novament el tema que comentava l'amic, estava planxant una miqueta a casa meva (que hi farem, je je, no tot és entrenar) i em vaig trobar amb una samarreta de la meva dona que tenia un missatge, en el que no m'havia fixat abans, i que bé, ens el podríem aplicar ara: "It always seems impossible until it is done" . Així que vinga, ànims i a per totes que en res, com deia el Xavi-Papell, estem a l'avió, camí de NY  :yes:

27 Jul 2014 18:28 #212 per kilometer (Associat/da)
Nois com va aixó ?. Jo cada día que passa, cada entrenament, em trobo millor, i més aclimatat a una preparació maratoniana en estiu, que per a mi, és el primer cop que la faig  :wink2:. Tot just avuí hem complertat la segona semana amb gairebé clavats els 91 km de la primera semana. Aquest cop una mica més. De totes maneres queda molta feina per endevant, 14 setmanes per ser exactes, i les setmanes que ocupen el mes d'agost, que per a mi será clau, poder dur el treball endevant. De momento la cosa pinta bé. I així, amb bons ànims, demà mateix comencem la tercera semana  :yipi: :yipi:

27 Jul 2014 18:52 #213 per SOM (Visitant)
Setmana  -15  finalitzada

Molta xafugor malgrat sortir molt d'hora.

4 sessions amb un total de 36,3 Km

Dema un altre cop ... i a començar la  -14

28 Jul 2014 09:19 #214 per Sancli (Visitant)
Hola a tots !

Veig que això ja es comença a escalfar...

Jo després d'uns dies de vacances amb bici ahir vaig començar el "pla" d'entrenament...

Molta calor per ser el primer dia d'una bona tiradeta però ja ens hi anirem acostumant.  :P

De moment estic mirant activitats per fer la setmaneta que estarem per allà, en el meu cas anem amb les meves filles i la dona.

Espero que l'Arcadi pugui organitzar el ja típic dinar del dia abans, oi??  :party:

M'he apuntat a la mitja de Sabadell, el 7 de setembre per començar a posar-me objectius... Si algú més s'hi  apunta potser podríem trobar-nos i fer-la petar una mica!

Apa, salut i quilòmetres!  :great:

28 Jul 2014 15:32 #215 per kilometer (Associat/da)
Molt bé nois, així m'agrada. A fer km  :yipi: :yipi: :yipi:. Respecte a la calor, no ens queda més que suportar-la i hidratar-nos bé abans, durant i després. Jo tinc la sort entre comentes que al matí puc anar exampant alguns aspersors de les zones verdes per les que passso en marxa i que us haig de dir, ja ja,de cap que hi passo per sobre. Senta de fàbula. El que no puc evitar es arribar a casa xop, xop, xop. La humitat és brutal. Arribo complertament calat, samarreta, pantaló, mitjons. Puc escórrer la roba i estic convençut que trec mínim mig litre de suor. És el que hi ha nois...

Sancli, jo vaig al meu petitonet, la dona i els sogres i estarem de dijous 30 a divendres 7, així que farem moltes cosetes per allà. Si vols un consell, et diré que si vols pujar a la corona de l'Estàtua de la Llibertat, no t'ho pensis massa i agafa tickets aviat. Els de l'octubre s'estan acabant i aviat començaran amb els de novembre. Jo, per si un cas, i per estar tranquil, ja me'ls he agafat  :yes:

28 Jul 2014 17:36 #216 per (Visitant)

Si vols un consell, et diré que si vols pujar a la corona de l'Estàtua de la Llibertat, no t'ho pensis massa i agafa tickets aviat. Els de l'octubre s'estan acabant i aviat començaran amb els de novembre. Jo, per si un cas, i per estar tranquil, ja me'ls he agafat  :yes:

Per casualitat avui ho he mirat i la 1a setmana de novembre comença a omplir-se.

28 Jul 2014 18:11 #217 per kilometer (Associat/da)

Si vols un consell, et diré que si vols pujar a la corona de l'Estàtua de la Llibertat, no t'ho pensis massa i agafa tickets aviat. Els de l'octubre s'estan acabant i aviat començaran amb els de novembre. Jo, per si un cas, i per estar tranquil, ja me'ls he agafat  :yes:

Per casualitat avui ho he mirat i la 1a setmana de novembre comença a omplir-se.

Doncs si, efectivament, el dia 1 dissabte ja no hi ha hores...

01 Ago 2014 12:48 #218 per SOM (Visitant)
Aquest cap de semana no sortirè a correr així que dono per tancada la setmana -14

Han estat tres sessions de 8,5 Km i la d'avui de 13,5 Km

En total 39 Km

Total Acumulat des de setmana -15:  75,3 Km

Be, sumant poc a poc kilometres i adaptant-nos a l'humitat i la calor; de momento bé.

A sumar kilometres i a incloure poc a poc tiradetes més llargues.

Continuem  8)

01 Ago 2014 14:39 #219 per kilometer (Associat/da)
SOM, sumant quilómetres, mica en mica, que no et pugui la calor i la humitat  :no:, que aquest agost pot ser tremenda.

Jo he acabat avuí un nou bloc de 6 dies seguits i demà descansaré per rematar aquest diumenge la tercera setmana del pla. Estic suant la gota grossa peró aixó sembla que va molt bé i a poc a poc anem acumulant aquests km tan necessaris el dia de la marató i en una setmana, com qui no vol la cosa ja ahurem fet un 25% del treball. Aixó rutlla  :yes:

02 Ago 2014 22:14 #220 per amic (Associat/da)

M'està costant molt agafar els ritmes i la càrrega de quilòmetres després de tanta inactivitat. Se m'està fent molt dur. Sens dubte estic tirant més de coco que de cames.
Kilometer: Bons entrenaments  8) 8) i molta motivació  :yes:  :yes:
SOM : Ànim que l'objectiu és massa excitant i ens dóna forces per seguir sumant  8)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats