TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

14 Set 2014 12:55 #281 per kilometer (Associat/da)
Molt bé nois, donem-li una miqueta de marxeta a aixó que sembla una mica apagadet no ?. Tanquem 9ena semana d'entrenament amb gairebé 100 km i ja només ens queden 7. Mica en mica ens anem apropant i unb ja va sentint les ganes de posar-se a la línea de sortida i competir amb ganes i gaudir tot el que es pugui.

Arcadi42, et vaig veure divendres per la CDLA, peró fins que et vaig tenir a sobre no et vaig reconèixer. Et vaig veure bé, peró portaves ja una boan suada a sobre. No m'extranya per que jo vaig acabar ben xop també.

Demà dilluns sense falta tornem de nou a la càrrega. :yipi: :yipi:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2014 23:04 #282 per SOM (Visitant)

Setmana -8 acabada amb 43 Km ... per un acumulat de 333 km en aquestes 8 primeres setmanes. Ara ja queden 7 ... !!

Continuem ... !  8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

16 Set 2014 15:06 #283 per kilometer (Associat/da)
Menys mal que el SOM, em va ajudant a mantenir el ritme del fil  :wink2:.  A falta de notícies des de la gran poma, tots estem a l'espera d'aconteixements (comunicació de dorsals, calaixos, corrals,...), anem fent més o menys quilómetres, peró continuem sumant i aixó es possitiu, ja que ens queden poc més de de mes i mig. Que lluny veig, quan començava la preparació a mitjans de juliol,
Aixó cada cop està més a prop, ànims i a tope amb aquests entrenaments, que el pitjor sembla haver passat ja  :yipi:

16 Set 2014 15:16 #284 per amic (Associat/da)
Seguim entrenant per fer de llebre al meu fill Genis que continua lesionat i visitant el fisio. Em sembla que la marató serà una gran caminada amb un gran reportatge fotogràfic.
Començo la 11 setmana de preparació amb 692 km acumulats i primera gran tirada de 28 km aquest passat diumenge amb molt bones sensacions. Ritme mitg de 4:47 molt progressiu.  :party:
El proper cap de setmana em tornen a tocar 2 hores pel litoral.
Vinga companys que ja queda molt poc.  8) 8)

16 Set 2014 22:30 #285 per Jord1 (Associat/da)
Bons entrenos kilometer i som, segur que sortirà una bona marató  :yes: :yes: :yes:

kilometer, 100 km a la setmana  :surprised: :surprised: :surprised: els teus entrenos sempre són de xapó  :great: :great: :great:

amic, estàs molt fort i em va agradar que m'ajudessis en la tirada del diumenge per la meva preparació per Berlín. Vaig comprobar que estàs en plena forma, i si a NY acabes fent una gran caminada pensa que a València faràs una gran marató. Força crac i molts ànims al Genis  ;) ;) ;)

17 Set 2014 12:23 #286 per kilometer (Associat/da)
Moltes gràcies Jord1  :wink2:. Tú i els companys berlinesos, ens porteu unes setmanetes d'aventage en la preparació, així que jo també estiv una mica expectant a veure com us van les coses i seguint les vostres evolucions al fil. Possiblement Berlin 2015, sigui la següent aventura, i beuré de les vostres vivències, segur. Peró bé no ens anem tant lluny que el que ens interesa el tenim a poc més de 46 dies, i baixant...Cotniuem amb força nois  :yipi: :yipi:

17 Set 2014 18:33 - 17 Set 2014 18:35 #287 per brigante (Associat/da)
Donç vinga,molts ànims al Genís. Segur que farà l'impossible per arribar a temps i gaudir-la sencera.

La veritat es que l'amic i jo tením idéntic futur. Fer de llebre del nostre acompanyant, aconseguir que baixin de 3h30' en una plaça tan complicada com és NY i després marató de Valencia :P Novembre molón.

Setmana passada nadiuska va cumplir molt bé. 4 sessions: rodatge suau però amb desnivell, fartleck maratonià, tirada llarga avançada a divendres, i diumenge uns poquets kms per acostar-se a Poblenou i fer la cursa tot seguit. Total = 62 kms ben aprofitats.

Jo, com sempre, el mateix que ella i un parell d''entrenos més. A dia d'avui, només em queda una sortida de muntanya i fins a NY, tot asfalt.

Ja som a la setmana -7 senyors, es hora de posar-se seriosos. Ànims!!!

17 Set 2014 19:39 #288 per amic (Associat/da)

Donç vinga,molts ànims al Genís. Segur que farà l'impossible per arribar a temps i gaudir-la sencera.

La veritat es que l'amic i jo tením idéntic futur. Fer de llebre del nostre acompanyant, aconseguir que baixin de 3h30' en una plaça tan complicada com és NY i després marató de Valencia :P Novembre molón.

Setmana passada nadiuska va cumplir molt bé. 4 sessions: rodatge suau però amb desnivell, fartleck maratonià, tirada llarga avançada a divendres, i diumenge uns poquets kms per acostar-se a Poblenou i fer la cursa tot seguit. Total = 62 kms ben aprofitats.

Jo, com sempre, el mateix que ella i un parell d''entrenos més. A dia d'avui, només em queda una sortida de muntanya i fins a NY, tot asfalt.

Ja som a la setmana -7 senyors, es hora de posar-se seriosos. Ànims!!!

brigante: grans reptes els nostres, molta sort company  :love: :love:

22 Set 2014 10:46 #289 per kilometer (Associat/da)
Senyors aixó ja homtenim ben aprop  :yipi:. Aquesta setman passaran per caixa altres majors, els berlinesos, i aviat ens tocarà a nosaltres, ja ens queden menys de 6 setmanes, que es diu aviat :wink2:.
Jo cada cop estic més content, doncs noto com el meu cos està assimilant bé la preparació i que els sacrIficis de l'estiu, comencen a donars els seus fruits. Aquest diumenge, vaig tancar la 10ena setmana, amb una bona tiradeta en solitari a la CDLA. 90' per una mica més de mitja marató. Bé, van ser, una ica més de 22 km, amb els que terminem una setmana més i 100 km més. Avuí hem tornat a la càrrega i si no passa res, demà, amb un interessant 3 x 4000, superarem ja els 1000 km de preparació. Diumenge arriba la mitja de Sant Cugat, a casa, i amb ganes de fer un bon resultat, però sobretot, tenir bones sensacions, per que l'objectiu el,tinc ben clar des de que vaig apostar per NYC, fer una molt bona marató i de moment, sembla que les coses van molt bé.
Ànims nois, i aseguir entrenant a tope  :yipi: :yipi: :yipi:

23 Set 2014 11:03 #290 per kilometer (Associat/da)
Dit i fet nois, ja han caigut els 1000 km. 1014,79 per ser exactes  :yipi: :yipi:. Avuí sota la discreteta pluja 3 x 4000 en 15:01 - 15:00 - 14:59.en tenir-los a les

Encara ens queden unes setmanes per a continuar incrementant els km que tant necessaris seran. Per cert aquest dijous, faré el primer entrenament en milles. Com vaig fer per Londres, vull estar familiaritzat amb les milles i, d'aquí al final algún que altre entrenament i alguna que altra tirada, seran en milles.

Que no decaigui la cosa i amunt nois, ja queda menys  :wink2:

24 Set 2014 21:26 #291 per (Visitant)
He vist al web i a facebook els horaris de sortida segons dorsal però no se trobar el número de dorsal assignat. He remenat per la web, algú amb més sort o milor anglês? :whistle:

25 Set 2014 15:11 #292 per kilometer (Associat/da)
Tranqui Deibid, no és un problema d'anglès. Simplement aquesta informació encara no està disponible. Crec que en quant arribi octubre ens posaran al dia, no et preocupis. Jo també estic expectant esperant l'arribada de la registration form.
Per un altre costat i revisant el finish map, volia preguntar una cosa a tots els que ja heu corregut. Tinc clar per on estan les sortides, si portes equipatge, si no, etc. Peró aixó és la sortida de Central Park, per on surts a l'exterior de la zona acordonada pels corredors. Vull dir, si per exmple (que és el més probable), haig de sortir per la W 85th St, puc anar a buscar el metro a la 86th o haig de fer tot el camí de volta per anar a la Family Reunión, 20 carrers més avall, anat per fora de Central Park.
A veure si algú em pot contestar alguna cosa, per que per mi i la família seria molt més fàcil poder quedar a la 86 th St, que no haver de fer tot aquest passeig per anar a la Family Reunion. Que em podeu dir, que heu fet vosaltres en d'altres ocasions ??

25 Set 2014 23:22 - 25 Set 2014 23:25 #293 per SOM (Visitant)
Eiii ... aquesta setmana ja som a dijous i encara no havia tingut temps d'entrar per aqui.

Doncs be la cosa es que la setmana passada vam tancar la  setmana -7 amb 42 Kms

El Total acumulat des de setmana -15 es de 375 kms ... un volum mes que modest ... pero em quedo amb el fet de que ... a falta d'una setmana per assolir els 2/3 del plannig ... els meus mes que  "problematics"  genolls em van respectant i he pogut anar fent 9 setmanes molt regulars amb un kilometratge mig per sobre dels 40 km / setmana

Aquesta setmana ... amb el que ja porto des de dilluns ... ...i amb Mitja de Sant Cugat pel mig ... sembla ser que si tot va be ... seguirem en la linia pero en tot cas aixo sera objecte de cronica la setmana vinent  ...   :biggrin:

Anims a tots ... i en particular a en Genis ... espero et recuperis de les teves dolencies i arribis a temps de disfruar de la Marato

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

26 Set 2014 14:59 #294 per kilometer (Associat/da)
Molt bé SOM, disciplinat, constant,...a mi és un mètode que sempre em va molt bé, que e tpuc dir  :great:

Jo com que la cosa s'apropa, ens anem posant en situació, i ahir vaig convertir un controlat de 10 km en un de 6 milles. A més vaig canviar el ritme del fore de min/ km, min/ milla, i el vaig fer a 6:11/ km de mitjana, el que seria uns 3:51/ km, amb bones sensacions. Ja només ens queda STC i tanquem la setmana 11  :yipi: :yipi:

Per cert nois, torno a preguntar, alú em pot fer cinc cèntims de la pregunta que feia l'altre dia:

Per un altre costat i revisant el finish map, volia preguntar una cosa a tots els que ja heu corregut. Tinc clar per on estan les sortides, si portes equipatge, si no, etc. Peró aixó és la sortida de Central Park, per on surts a l'exterior de la zona acordonada pels corredors. Vull dir, si per exmple (que és el més probable), haig de sortir per la W 85th St, puc anar a buscar el metro a la 86th o haig de fer tot el camí de volta per anar a la Family Reunión, 20 carrers més avall, anat per fora de Central Park.
A veure si algú em pot contestar alguna cosa, per que per mi i la família seria molt més fàcil poder quedar a la 86 th St, que no haver de fer tot aquest passeig per anar a la Family Reunion. Que em podeu dir, que heu fet vosaltres en d'altres ocasions ??

26 Set 2014 15:41 #295 per brigante (Associat/da)
Ostia Kilometer, pensava que a NY sortiries a 6'15''/milla. Ets molt ambiciós! Sortirà bé  :great:

Ahir primeres series de la preparació acompanyant a la nadiuska, que les va fer amb solvéncia. Que duri.

Diumenge veig que ens veurem uns cuants a Sant Cugat. Nosaltres la farem ràpida però sense anar a tope. No es cursa per buscar bones marques, però sempre es la millor de la tardor per fer un entreno de cualitat.

Ens veiem.

26 Set 2014 16:27 #296 per kilometer (Associat/da)
brigante, ja ja, bé la idea l'estic manegant, peró s'està cuinant quelcom entre 6:10 - 6:20, aixó de mitjana i segons la teoria. S'haurà de ser flexible i ser conservador en alguns moments i prémer l'accelerador quan es pugui. :yes:

M'agrada que siguem tants "novayorkesos" a Sant Cugat, serà el nostre primer punt de trobada. Altres anys la gent em déia que el perfil sinuós que té, els hi anava bé pensant en NYC, per tant crec que ens vindrà bé i podrem extraure conclussions possitives, n'estic segur. Per cert sembla que podria ser una mitja passada per aigua, amenaça pluja. Les previsions apunten a aixó pel diumenge 

27 Set 2014 14:25 #297 per Lucius (Visitant)
ens veiem demà a St. Cugat

potser ens hauriem de trobar tots a fer un entreno
plegats abans de marxar cap USA?

de moment jo vaig fent kms quasi cada dia i per 'sensacions'

JDFT

27 Set 2014 18:00 #298 per amic (Associat/da)
Fins demà companys  8) 8)

27 Set 2014 23:32 #299 per arcadi42 (Associat/da)
Després de la marató del Priorat, em poso les piles i comencem a parlar de la desfilada de divendres, el dinar del dissabte, la foto a Times Square, la pluja d'Estelades, etc...

Doneu-me una setmaneta...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

28 Set 2014 17:21 #300 per amic (Associat/da)

Després de la marató del Priorat, em poso les piles i comencem a parlar de la desfilada de divendres, el dinar del dissabte, la foto a Times Square, la pluja d'Estelades, etc...

Doneu-me una setmaneta...

8) 8) 8)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats