TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

23 Ago 2014 10:28 #261 per kilometer (Associat/da)
Vinga Lucius, que ens hem de possar al dia que aixó està més a prop del que pensem

Arcadi42 i altres experts en NYC, us volia fer una pregunta que em roda pel cap des de fa temps. A l'hora d'elegir transport, fora del ferry, i estic parlant al principi de tot, no en la part final quan ja està tot el peix venut, només m'oferien dos opcions de bus a la New York Public  Library, a les 7:00 i a les 7:15. Pel que sé, hi ha gent que té el trasport molt d'hora i em preocupa que no em quadrin els horaris. Suposo que la NYRR ja ho té tot controlat i no crec que hagi d'arribar a la sortida estressat, peró em fa dubtar. Quan triga el bus en arribar a la zona de Verrazzano ?

Vejam, si tinc el bus a les 7:15h, i, en teoria segons dades de l'any passat, haig de deixar la bossa a les 8:10h i obren el corral a les 8:20h, per tancar-ho a les 8:55h, penseu que dona temps a fer-ho tot o més bé no m'haig d'entretenir massa, que em dieu ?.

Polgi, des de que vas fer la crónica l'any passat, que la tinc molt present al cap, peró la vaig rellegint en algún moment, per tenir fresques les ideees i per aixó m'ha vingut el dubte ara. Com et vaig dir en el seu momento, prenc nota de tot  :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2014 16:48 - 23 Ago 2014 16:56 #262 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Kilometer has de contar de 45' a 1 hora de transport de Bus. Tens temps però sense entretenir-te  :yes:. Si no recordo malament al corral desde que obren a les 8h20' tens mitja hora fins que el tanquen. Els que arribaven tard els passaven a la següent surtida.
Totes aquestes instruccions surten a la pag. Web. Hores d'ara no se si i son però mes al davant les reberàs per mail.  :great:

De totes maneres no controlen el Bus que et toca, el qual figura al dorsal amb lletra petita i en un racò. En aquelles hores de matinada i fosc, van per feina i no s'entretenen. Coloquen a tots rapit als busos mirant nomès que portis el dorsal visible o a la ma  :yes:

Jo mateix vaig agafar un mes d'hora del que tenia per anar amb en JRamon i Arcadi42

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

23 Ago 2014 16:57 #263 per kilometer (Associat/da)
Gràcies Polgi. Jo imagino que ho tenen tot controlat i quan tingui aquest mail ho tindrem més clar. Per si un cas he enviat un al a la organització. A mi només m'ofertàven o a les 7:00 o a les 7:15, i clar llegeixo al web (FAQs):

The approximate travel times are: New Jersey bus (Meadowlands Arena): one hour (No parking available) Midtown Manhattan bus: 1 ½ hours Staten Island Ferry: 1 ½ hours (Times are from bus/ferry loading to arrival at Fort Wadsworth and do not include security screening to enter the start staging area.)

I clar he començat a fer números i no em quadrava per que si ho miro al google maps em possa que es pot trigar una mica més de mitja hora i amb els temps que diuen no quadrava res. Segons aixó arribaría a les 8:45h, tancant el corral a les 8:55h i havent deixar la bossa pel mig. Per cert hi ha 1 hora tope per deixar la bossa, o quan et possa drop of bag by 8:10, vol di que a partir de les 8:10 pots anar deixant la bossa i que l'has de deixar abasn de que et tanquin el corral.

23 Ago 2014 19:13 #264 per amic (Associat/da)
Kilometer: No et preocupis per l'hora assignada de transport ja que no l'comproven, això si has de deixar les coses abans de tancar el teu corral ja que són molt puntuals.L'última vegada tenia assignat el bus i vaig anar amb el Ferry per no estar tant de temps a la zona de sortida. L'única preocupació és que tot sigui fluid. 8)

23 Ago 2014 22:32 #265 per SOM (Visitant)
Setmana -11 a la saca

Dilluns: 11 Kms

Dimarts: Descans

Dimecres: 11 Kms

Dijous: Descans

Divendres: 11 Kms

Dissabte: 15 Kms

Demà: Descans

Total Setmana -11: 48 Km
Total des de -15:  190 Km
Promig Setmanal Primer Bloc de 5 Setmanes: 38 Kms

Valoració del primer 1/3 de la preparació: el volum de kilometres, comparat amb els que gasteu els cracks, és baix, per no dir una altre cosa, però estic content ... que collons, estic super content ...

- Aquest bloc de 5 setmanes coincideix, segurament, amb el de pitjors condicions climatoligiques per entrenar en aquesta xafugosa ciutat.

- Les setmanes han sigut totes molt regulars, cap ni una no he sortit menys de 4 dies.

- I lo millor de tot, els genolls em van aguantant força bé

Dilluns, a començar el segon 1/3 ...

- Després d'haver acumulat quasi 200 kms, l'objectiu d'aquestes proximes 5 setmanes es anar augmentant progressivamet les tirades llargues paralelament a (esperem sigui aixi) el descens de les temperatures ... ... i com a mínim dos mitges pel mig al mes de setembre (sabadell i sant cugat tenen tots el numeros)

Vinga que cada cop està més a prop  8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

23 Ago 2014 23:22 #266 per amic (Associat/da)
SOM8) 8) 8)

24 Ago 2014 20:21 #267 per Jorfer (Associat/da)
Vinga que cada cop ho teniu més a prop.
Que no decaiguin aquests entrenaments que cal aprofitar el "bon temps" que tenim per a córrer.  :great: :great: :great:

25 Ago 2014 14:43 #268 per kilometer (Associat/da)
Jorfer, gràcies  :yes: :yes:

SOM  :great: :great: :great:. Si tu estàs contenrt perfecte doncs. L'entrenament i el quilometratge, va en funció de les capacitats, de la disponibilitat, de l'experiència i de l'objectiu. En funció d'aixó crec que ens adequem a unes pautes de treball de cara al marató. Si ens sentim satisfets amb el que estem fent, jo crec que vol dir que anem pel bon camí. Bona preparació  :great:

Jo ja he liquidat la meva 6ena setmana de preparació amb 96 km més al sac. Van gairebé 600 km ja i camí d'acabar aquest complicat mes d'agost amb molt bona nota. Jo també estic satisfet  :yes: :yes:

No tant amb la NYRR després d'enviar-me un mail dient que no tenia transport assignat. Sembla ser que la confusió venia per que vaig canviar de mail al meu perfil i vaig possar el de la meva dona i el que va rebre el amil és va fer uan ica de lio, peró bé crec que ho resoldre possitivament. Ja us explicaré  :wink2: 

25 Ago 2014 18:11 #269 per river (Visitant)
Bones,
Kilometer, ànims amb els entrenos, i no t'amoinis amb el tema del transport, a la mateixa fira crec recordar vaig comentar fer un canvi en el horari del transport i m'ho van resoldre sense problemes, tot i així a messura que s'arriva a la Library es va pujant ràpidament als busos.
Per altra banda millor no arribar massa d'hora, la espera al parc de sortida no és massa cómoda, i fa fred, molt diferent de Londres, on estàvem de luxe, recordes?

De nou, molta sort a la preparació
Ricard

25 Ago 2014 22:30 #270 per kilometer (Associat/da)
Ei gràcies river, jo crec que l'espera a Londres no crec que pugui tenir igual en cap altra marató. Almenys el que si tinc  confirmat ja és que si que tinc marcat transport. Encara no entenc com s'han liat tant. De totes maneres em diuen que  no tindria temps d'arribar amb aquest horari en cas de tenir la wave 1, que és el més probable. Es graciós per que  els horaris que em van donar, tal com deien, tenint en compte la informació donada, van ser les 7:00 i les 7:15, sortint de la Library. Ara ells mateixos em diuen que no arribo. Em tenen liat. En fi almenys hem conegut a la Sandy que sempre em diu que està encantada d'ajudar-me, i que quan vagi a la expo, pregunti per la Jane i li digui que m'envia la Sandy per poder solucionar aquest problema. Vaja tela, dona oer una comèdia americana en tota regla  :mdr: :money:

25 Ago 2014 23:22 #271 per kilometer (Associat/da)
Una última cosa nois. En el cas del wave 1, l'hora tope per deixar la bossa, seria  les 8:10. Si es així, quin horarie recomanarieu agafar el bus, a les 6:00, a les 6:30 ?.  Queda clar doncs que les 7:15 am és una mica arriscat. A veure que em podeu dir  :wink2:

25 Ago 2014 23:59 - 26 Ago 2014 00:02 #272 per Polgi (Associat/da)
kilometer el any passat a les 6 vam anar molt be. Pensa que ara hi han els controls policials al baixar de bus, varem perdre uns 10' entre que fèiem la cua i quan ens tocava ens van enviar a un altre.  :grrrrrr:. Vam tenir temps de anar al lavabo, hi han molts i poca cua i varem poguer fer un cafè i 4 fotos abans d'anar al corral.   :yes:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

01 Set 2014 10:39 #273 per kilometer (Associat/da)
polgi, crec que tens raó i buscaré, aquest bus de les 6:00. El que menys dessitjaria, seria haver d'arribar estressat i amb el temps més que just a la sortida  :wink2:

I a part d'això, que nois, com va la cosa. Espero que tots bé, entrenant bé, i sense contratemps físics. Jo ahir vaig donar per tancada la 7ena setmana, que amb el d'avuí, són ja 43 entrenaments. Ens anem apropant a la meitat ja  :yes:. En total, aquesta setmana, han caigut 106 km, i em tancat el mes d'agost, amb un record personal. Mai havia fet tants km a l'agost. Han estat, ni més ni em ys que 435 km  :yipi: :yipi:

La cirereta la vam posar ahir al matí a la CDLA, amb una tiradeta de 2h15, en la que van caure, una miqueta més de 32 km, amb bones sensacions. Com els hi he dit als meus amics kanyeros, la veritat que amb la companyia del meu germà brujita, que anava en bici al emu costat, tot va ser més sencill. Vam ser la sensació del matí, amb l'equip musical, que el meu germà va instalar a la bici, iamb el,que tothom anava escoltant la música que portàvem quan anàvem passant. A més, amb el luxe de  poder portar-me aigua per refrescar-me, powerade per hitratar-me i un gel per reposar forces, aixó deixa de ser u a tirada, per convertir-se en un plaer,  a on les cames van soles.

Estic molt content de com va tot, després d'acabar agost, al que li tenia molt respecte ii una mica de por. Ara, de vacances, per fi, gairebé a la meitat del pla, i amb bones sensacions, només puc dir, que  tinc ganes de continuar entrenant a tope.

Go, go, go, Nyc, is near...yes I can  :yipi:

01 Set 2014 11:39 #274 per Lucius (Visitant)

... tothom anava escoltant la música que portàvem quan anàvem passant...

:ouch: :ouch:

ahir Ripollet, intentant forçar al maxim el num de kms! la cursa molt millor del que m'esperaba amb el meu 'pla..? quin pla??' passem de fer una cursa per sensacions a entrenar per sensacions!!

go go go!! i requete go!!

JDFT

01 Set 2014 15:47 - 01 Set 2014 15:49 #275 per SOM (Visitant)
Bé, una setmana més ... ... o menys !  :P

Setmana -10

Dilluns: 10 Kms

Dimecres: 9 Kms

Dijous: 9 Kms

Divendres: Descans

Dissabte: 7 Kms

Diumenge: 15 Kms

Total Setmana -10:   50 Km
Total des de -15:     240 Km

02 Set 2014 12:56 #276 per arcadi42 (Associat/da)
Hola,
Perdoneu, però he estat uns dies desconnectat i no havia vist tot això del transport...

A veure, els horaris són totalment teòrics. No hi ha una sortida a les 6 en punt, una altre a les 6:15, una altra a les 6:30, etc... Van omplint els busos i van sortint un darrere l'altre. No s'entretenen a mirar quina hora portes posada en el dorsal, entre altres coses perquè és negra nit i no es veu res.

Per tant, cap problema. Es pot quedar en diferents grupets en funció dels hotels i anar cap a la cua. No cal matinar més del compte perquè després l'espera a la sortida es fa molt llarga.

Ja seguirem parlant de tot, que falten dos mesos!

Jo els entrenaments els començaré ara, però he fet una bona base aquest estiu, comparat amb els altres anys, gràcies a que la calor ens ha respectat força. He fet 136 km al juliol i 148 a l'agost, que per mi és molt. L'any passat en vaig fer 4 el juliol i 133 a l'agost, i el 2012, 61 al juliol i 48 a l'agost. Ara començaré a incrementar perquè abans de Nova York tinc la marató del Priorat...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

02 Set 2014 16:51 #277 per amic (Associat/da)
Ahir Air France va posar a la venda bitllets d'anada i tornada amb delta Airlines directe des de Barcelona New York per 390 Euros amb taxes incloses. Anada 31/10 tornada 8/11. Per cert el vol directe de tornada del dia 7/11 segueix cancel · lat en canvi el d'anada dia 31/10 l'han tornat a posar però surt una hora més tard.
Juguen amb tots, això és una conya.  :666: :666: :666:

06 Set 2014 12:01 #278 per kilometer (Associat/da)

Ahir Air France va posar a la venda bitllets d'anada i tornada amb delta Airlines directe des de Barcelona New York per 390 Euros amb taxes incloses. Anada 31/10 tornada 8/11. Per cert el vol directe de tornada del dia 7/11 segueix cancel · lat en canvi el d'anada dia 31/10 l'han tornat a posar però surt una hora més tard.
Juguen amb tots, això és una conya.  :666: :666: :666:

T'entenc amic. A mi em van dir des d'Air France, que en ser un vol operat per Delta, ells no poden fer massa si diuen que queda cancvel·lat. Vaja, que va ser el que em van dir a mi per telèfon.

Lucius, creu-me, no va ser cap escandalera, ni vam molestar a ningú, és més molts haguessiin volgut tenir aquella situación i així ens ho feien saber. Continua amb el requetego, que aixó s'apropa.

Arcadi42, com sempre, en materia de NYC, molt aclaridores les tevés paraules  :wink2:. Per cert pels números que poses, sembla que la preparació vamolt bé. Segur que el Priorat et vindrà bé per acabar de perfilar més la forma  :yes:

I parlant de números, SOM, molt bé, molt metòdic i constant, com a mi m'agrada. Jo estic convençut que vas pel bon camí  :yipi:, àmims.
Jo per la meva part, estic molt satisfet per que avuí he tancat la 8ena semana de preparació, o el que és el mateix, hme arribat a cobrir la meitat de la preparació. 48 entrenaments, gairebé 780 km, i les sensacions cada cop millors, tot i que la humitat ha augmentat i com es deixa sentir quan l'entrenament s'allarga  :whistle:. Aquesta semana, per circumstàncies he empalmat els 6 dies a la tirada del diumenge passat amb el que ens hem fotut uns 130 km. Peró demà tindrem un merescudíssim descans atlètic, aixó si dilluns, de nou a la càrrega  :yipi: :yipi:

09 Set 2014 13:57 #279 per SOM (Visitant)

I parlant de números, SOM, molt bé, molt metòdic i constant, com a mi m'agrada. Jo estic convençut que vas pel bon camí  :yipi:, àmims.

Gracies pels teus anims, Kilometer, són molt d'agrair ... ... i felicitats per la preparació que portes ... a bon segur que et sortirà la Marató que tens al cap  :yes: ... ... segur, ...  i a més de forma més que merescuda  8)

Jo per la meva part, estic molt satisfet per que avuí he tancat la 8ena semana de preparació, o el que és el mateix, hme arribat a cobrir la meitat de la preparació. 48 entrenaments, gairebé 780 km, i les sensacions cada cop millors, tot i que la humitat ha augmentat i com es deixa sentir quan l'entrenament s'allarga  :whistle:. Aquesta semana, per circumstàncies he empalmat els 6 dies a la tirada del diumenge passat amb el que ens hem fotut uns 130 km. Peró demà tindrem un merescudíssim descans atlètic, aixó si dilluns, de nou a la càrrega  :yipi: :yipi:

Doncs bé, per no perdre la tradició  :smile: ... ... poso aquí els números de la setmana pasada ... ...

Setmana -9

Dilluns: 7 Kms

Dimecres: 9 Kms

Dijous: 9 Kms

Divendres: Descans

Dissabte: 7 Kms

Diumenge: 18 Kms

Total Setmana - 9:  50 Km
Total des de -15:    290 Km

Doncs res ... jo a lo meu, com diría aquell ... "sin prisa pero sin pausa" ...  :biggrin: ... i a continuar, que quan hagi acabat aquesta setmana s'haura passat l'ecuador de la preparació ... ...

Apa, ja queda menys  8)

09 Set 2014 15:25 #280 per brigante (Associat/da)
Holaaaaa,

Seguim preparant aixó. La Nadiuska ja ha començat les 8 setmanes més específiques i jo encara estic apurant entrenaments de muntanya i acompanyant-la els dies de qualitat i la tirada llarga.

Així donç, la setmana pasada ja li han sortit 60 kms amb un fartleck ben xulo i una tirada llaaaaarga i divertida a Calaf. I a mí un parell d'entrenos més.

Ja som a la -8, tot el que fem a partir d'ara puntua doble!!!

Molts ànims a tothom.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats