TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

03 Ago 2014 16:13 #221 per kilometer (Associat/da)
Molts ànims amic. Amb la teva experiencia segur que aixó ho tires endevant. Força  :yipi: :yipi:

Jo avuí he tancat la tercera setmana, amb 95 km, amb el que ja acumulem gairebé 280 km i 18 entrenaments. Demà mateix iniciem la 4arta setmana. Serà molt dura, tocarà matinar molt, per que em canvien l'horari de treball i l'acabarem amb la primera tirada de 2h el proper diumenge amb el que, amb tota seguretat superarem holgadament ja els 100 km. Peró com bé diu l'amic, motivació no falta, i ja tinc ganes de que sigui demà.

Continuem parlant... ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2014 22:53 - 03 Ago 2014 22:55 #222 per XaviPapell (Associat/da)
amic no et queixis collons que ja veuràs que arribara el dia que donaràs una volta de campana i t'aixecaràs amb una bona forma física, es qüestió de seguir mica en mica i no forçar i tu ho saps que no ets un novell, vinga vaaaa
El dia que quedeu per fer una tirada llarga m'aviseu que jo aniré amb la meva btt

03 Ago 2014 22:56 #223 per XaviPapell (Associat/da)
kilometer deu nidó 95 kms amb la calor que ha fet aquesta setmana

03 Ago 2014 23:26 #224 per arcadi42 (Associat/da)
95 km al juliol-agost?

Jo aquesta setmana n'he fet 26...i la meva primera marató és un mes abans que Nova York, la del Priorat.

M'hauré de començar a posar a les piles però amb aquesta calor és difícil. Jo els estius entreno molt poc...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

03 Ago 2014 23:58 #225 per amic (Associat/da)

amic no et queixis collons que ja veuràs que arribara el dia que donaràs una volta de campana i t'aixecaràs amb una bona forma física, es qüestió de seguir mica en mica i no forçar i tu ho saps que no ets un novell, vinga vaaaa
El dia que quedeu per fer una tirada llarga m'aviseu que jo aniré amb la meva btt

Xavi :Gràcies pels ànims però ja saps que això de queixar-se està en els gens del corredor, com si algú ens obligués a córrer. Però hòstia és que fa molta calor! una setmana més d'entrenament una setmana de menys per ballar el New York New York.
Ja quedarem per la tirada.  8) 8)

04 Ago 2014 08:38 #226 per kilometer (Associat/da)

kilometer deu nidó 95 kms amb la calor que ha fet aquesta setmana

XaviPapell, crec que m'estic adaptant bé a les temperaturas i el cos està sortint reforçat. Aixó si, intento a tota costa esquivar les hores de màxim calor com sigui.

95 km al juliol-agost?

Jo aquesta setmana n'he fet 26...i la meva primera marató és un mes abans que Nova York, la del Priorat.

M'hauré de començar a posar a les piles però amb aquesta calor és difícil. Jo els estius entreno molt poc...

Doncs veuràs arcadi42, per un costat aixó acaba de començar i aviat, començant per aquesta setmana començarem a pasar dels 100 km regularment. Per un altre costat, aquest era un dels meus grans dubtes, si podría entrenar amb normalitat. La veritat és que no te res a veure preparar-te a la tardor-hivern, que  a l'estiu, peró mica en mica vaig perdent la por en veure que ho estic assumint bé. Aixó si, tinc la nevera plena de begudes isotòniques i bec un munt cada dia, per que surti a l'hora que surti, la humitat si que no me la trec d'assobre i acaboben xop.

Ara, content, ja que amb el d'avuí sumem ja 19 entrenaments i ja hem donat el tret de sortida a la quarta setmana. Quan l'acabi diumenge, em recomfortarà saber que ja hauré fet el 25% del treball  :yes: :yes: 

04 Ago 2014 12:50 #227 per curat (Associat/da)
Big Appleros!!!

Ja veig que alguns porteu una preparació molt metòdica: kilometer  8)

M'alegra veure que l'amic està del tot recuperat i en mode maratonià :great:

Com sempre, l' XP treu el cap per aquest fil  :love: ell i l' arcadi 42 ;) són els que més en saben de la meca maratoniana  :yes:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

04 Ago 2014 14:03 #228 per kilometer (Associat/da)

Big Appleros!!!

Ja veig que alguns porteu una preparació molt metòdica: kilometer  8)

En aixó estem curat, en aplicar-nos bé amb el tema  :wink2:

08 Ago 2014 05:15 #229 per (Visitant)
Hola a tothom,

són un satèl·lit de corredors.cat i promotor de la campanya de Pluja d'Estelades ( https://www.facebook.com/plujadestelades ). Us escric bàsicament per informar-vos que ja podeu demanar participar a la desfilada de les nacions i per demanar-vos que ho feu sota la senyera amb "Catalonia" o "Catalan Countries". L'enllaç per demanar-ho és el següent i a continuació us faig tota la parrafada de la campanya:

https://www.surveymonkey.com/s/2014ParadeOfNations

Així doncs, malgrat que la campanya general sigui la 'Pluja d'Estelades', a la desfilada la bandera del màstil serà la senyera. Individualment cadascú pot portar el que vulgui.

I ara ve la parrafada de què és la campanya Pluja d'Estelades i com està organitzada de cara a aquesta Marató de Nova York 2014.

Una nova Pluja d'Estelades està convocada per tercer any consecutiu a la Marató de Nova York, que ja deveu tenir present que és just una setmana abans del referèndum per la independència. Això fa que l'impacte mediàtic d'aquest any pugui ser especialment rellevant

L'ANC de Nova York i el Catalan Institute of America recolzen aquesta campanya i ja fa temps que estan parlant sobre com organitzar-se de cara aquest any. Jo sóc el promotor de la campanya Pluja d'Estelades i estic en contacte amb les dues entitats per coordinar-nos.

Un dels grans èxits de l'any passat va ser poder veure desfilar la delegació catalana al costat de la resta de comitives a la Desfilada de les Nacions el divendres anterior, que serà el 31 d'ocubre. A aquí teniu el vídeo de TV3 amb el resum:

http://www.324.cat/video/4742251/altres/La-senyera-desfila-a-la-Marato-de-Nova-York

...i un article meu a VilaWeb explicant l'esperit de la campanya:

http://www.vilaweb.cat/noticia/4052149/20121103/xavier-giro-medallistes-estelada-manca-llibertats.html

A banda de la desfilada, hi ha altres actes als quals us convidem a participar, tot ells amb el seu esdeveniment al Facebook amb tots els detalls:

divendres 31 d'octubre a partir de les 5:25pm, la desfilada de les nacions https://www.facebook.com/events/764713433571931/
dissabte 1 a les 8:30pm a la cursa de 5K https://www.facebook.com/events/258747347582590/
dissabte 1 a les 4pm per foto a Times Square, en principi, després del dinar que normalment s'organitza des de corredors.cat https://www.facebook.com/events/344209592403702/
ACTE CENTRAL: diumenge 1 a partir de les 11:15 am per lliurar estelades a l'entrada d'Engineer's Gate de Central Park (atenció que canviem de lloc respecte l'any passat, que facilita que vinguin a veure-us els acompanyants que us animin a la 1a Avinguda) https://www.facebook.com/events/344209592403702/
diumenge el vespre pel Brindis dels Campions (lloc i horari per confirmar)

Per motivar-vos, podeu mirar les fotos de l'any passat:
Resum general https://www.facebook.com/media/set/?set=a.554303504643564.1073741828.392219287518654&type=3
Foto a Times Square https://www.facebook.com/media/set/?set=a.557190567688191.1073741832.392219287518654&type=3
LLiurament d'estelades https://www.facebook.com/media/set/?set=a.557195134354401.1073741833.392219287518654&type=3
Arribada dels atletes https://www.facebook.com/media/set/?set=a.557186237688624.1073741831.392219287518654&type=3

Podeu ja confirmar participació als esdeveniments del Facebook on anirem actualitzant qualsevol canvi.

08 Ago 2014 13:19 #230 per Sancli (Visitant)
Gràcies Xavi Giró per la informació. En prenc nota i m'hi apunto ràpid!

Ànims amb els entrenos! :great: :great: :great:

08 Ago 2014 13:43 #231 per kilometer (Associat/da)
Recuperant una mica el tema esportiu. Com va aixó nois. Jo avuí he tancat un bloc de 6 dies seguits, i tot i haver matinat molt i haver fet la feina començant abans de les 6 del matí, no m'he pogut estar d'entrenar amb temperatures, que ja a aquelles hores superen els 20-21º amb un 90% d'humitat. Ha estat curiós retornar a casa més mullat que si hagués anat a al piscina, sense gairebé haver vist la llum del sol. En total uns 93 km seguits, que no està malament  :yes:. Demà em prendre un merescut descans per encara amb garanties la primera tirada de la preparació diumenge. Seran 2 horetes, per acabar la setmana amb ja, més de 100 km setmanals, i les primeres 4 setmanes al sac, amb un bon munt de km a sobre i 1/4 del treball de preparació fet ja. Comptaré amb la inestimable ajuda del meu germà, brujita, que em portarà l'avituallament, la companyia i la música. Així que diumenge ben d'hora festa per la CDLA  :whistle:

Mentre també vaig aprofitant per perfilar detalls del viatge amb la família. Com ho tenu el tema vols i tal, per que ara resulta francament complicat, tant, que fins i tot a nosaltres en han canviat el viatge de tornada i de ser sense escales ara ens obliquen a fer una escala a París en la tornada, sesnse donar massa explicacions al respecte. En fi, coses que fan les coampnyies aèries...

08 Ago 2014 14:29 #232 per Sancli (Visitant)
Ostres kilometer, quina llàstima això dels vols. Jo ja fa temps que els tinc, amb American Airlines, vol directe des de Barcelona. Els vaig comprar quan encara estaven a un preu raonable.

Jo estic fent la tercera setmana d'entreno i em sento força cansat tot i no passar dels 60 km's... Però bé, cal persistir i anar millorant.

Per cert, a hores d'ara ja tothom ha d'haver triat el transport fins a la sortida de la marató, algú surt amb el  Midtown Manhattan Bus (New York Public Library) 6:00 AM ?

Apa, salut i quilòmetres !

08 Ago 2014 20:27 - 08 Ago 2014 20:35 #233 per Polgi (Associat/da)
Hola Nyorkesos  :party:

Només volia dir que el any passat ho vem passar genial amb tot lo de la Pluja d'Estelades  :yes:. I la festa el diumenge a la tarda despres de la Marató ja dutxats i mig descansats de lo millor. 8). Ens va permetre comentar la Marato entre nosaltres i conèixer catalans afincats a Ny amb ganes de xerrar de Cataluna  :great:

Per altre banda, pels que no coneixeu en Xavi Giro penseu que es molt bon Maratonià a mes a mes  :yes: :love:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

09 Ago 2014 22:20 #234 per amic (Associat/da)
Kilometer: Respecte a la cancel · lació de vols, nosaltres volem directes amb Delta Airlines i ens van cancel · lar primer el d'anada divendres canviant per un via Paris, fa uns dies van tornar a posar el mateix vol i van tornar a canviar-lo per el directe.
Ara ens han cancel · lat el vol de tornada al següent divendres i de moment ho tenim de tornada dissabte pero hem d'estar atents perquè segurament ho tornaran a activar. Entenc que com els tenen plens i continuen tenint demanda, el cancel · len, trapasan a tots els passatgers a altres vols amb escala menys plens i al cap d'uns dies tornen a activar i ho tornan a omplir.  :666: :666:
Al loro que nos estan embaucando  :whip: :whip:

10 Ago 2014 13:08 #235 per jramon (Associat/da)
Hola Xavi,

Quins records mes bons del any passat. A que no tens aquesta arribada...

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

11 Ago 2014 08:29 #236 per kilometer (Associat/da)

Kilometer: Respecte a la cancel · lació de vols, nosaltres volem directes amb Delta Airlines i ens van cancel · lar primer el d'anada divendres canviant per un via Paris, fa uns dies van tornar a posar el mateix vol i van tornar a canviar-lo per el directe.
Ara ens han cancel · lat el vol de tornada al següent divendres i de moment ho tenim de tornada dissabte pero hem d'estar atents perquè segurament ho tornaran a activar. Entenc que com els tenen plens i continuen tenint demanda, el cancel · len, trapasan a tots els passatgers a altres vols amb escala menys plens i al cap d'uns dies tornen a activar i ho tornan a omplir.  :666: :666:
Al loro que nos estan embaucando  :whip: :whip:

Potser tens raó amic, per que jo vaig seguir els teus consells i veig que ens ha passat quelcom similar. El nostre vol surt (almenys de moment, si no hihan mes canvis) dijous 30. 'Es Air France peró operat també per Delta, per que el vaig agafar a la web d'Air France. Teníem la tornada dierecta, com el vol d'anada, peró l'altre dia, sense massa explicacions ens van canviar tots els billets de tornada per un vol que sortia abans fent una escala en París. Jo que estava tant content amb els meus vols directes i als preus que els havia aconseguit. En fi, que les companyies fan el que volen. Espero que no hi hagin contratemps i no hi hagin més canvis.... :grrrrrr:

Desd de la vessant atlètica, ho venia comentant ja, peró ara ja és una realitat, hem complertat ja el 25% de la feina, 24 entrenaments a 6 setmanals, amb gairebé 400 km ja  ales cames coronats, per la tirada d'ahir. La primera de la preparació, gairebé 27,5 km a 4:24/ km en unes 2h. Haig de reconèixer que amb la comapnyia i el suport del meu germà brujita, que em va acompanyar en bici tot es va fer més fàcil ahir a la CDLA. Em va portar aigua per refrescar-me, powerade per hidratar-me, bona música i una bona comapnyia. No em puc queixar.  :wink2:

Ara ja toca continuar i de fet avuí ja ha caigut una horeta. Continuem endevant, que hja queden poc més de 83 dies  :yipi:

11 Ago 2014 09:14 #237 per Sancli (Visitant)
Ostres Kilometer, vas fort eh?

Ahir vaig anar a al cursa de Prats de Rei a la tarda (11km) i feia una calor insuportable però vaja està bé com a "entreno" més ràpid.

La foto del jramon fa posar els pèls de gallina eh? Ja m'hi veig!  :yipi:

Salut i quilòmetres!

11 Ago 2014 11:59 #238 per SOM (Visitant)
Aprofitant uns dies de vacances ... aquesta darrera setmana he agafat les bambes, la bicicleta ... i he canviat  els entrenaments amb xafugor i calor de les dos primeres setmanes a Barcelona per uns de més agradables i més atípics (amb més bicicleta que no pas correr) al ben mig de Els Ports en un entorn espectacular.

Dilluns: 7 Kms

Dimarts: 26 Kms Bicicleta

Dimecres: 11 Kms

Dijous: 28 Kms Bicicleta

Divendres: 9 Kms

Dissabte: 58 Kms Bicicleta

Diumenge: 5,5 Kms

En resum, que m'ho he passat teta ... ... i que continuem sumant

Setmana -13

Total Kilometres: 32,5 Kms (la setmana amb menys kilometres fins ara ... això sí amb desnivells ... i acompanyats de 112 Kms de Bicicleta)

Total acumulat des de setmana -15:  107,8 Kms

Va ... que ja queda menys !!   8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

11 Ago 2014 12:24 #239 per curat (Associat/da)

Desd de la vessant atlètica, ho venia comentant ja, peró ara ja és una realitat, hem complertat ja el 25% de la feina, 24 entrenaments a 6 setmanals, amb gairebé 400 km ja  ales cames coronats, per la tirada d'ahir. La primera de la preparació, gairebé 27,5 km a 4:24/ km en unes 2h. Haig de reconèixer que amb la comapnyia i el suport del meu germà brujita, que em va acompanyar en bici tot es va fer més fàcil ahir a la CDLA. Em va portar aigua per refrescar-me, powerade per hidratar-me, bona música i una bona comapnyia. No em puc queixar.  :wink2:

kilometer,

Per curiositat. Normalment fas les tirades llargues més ràpides. Aquesta en concret la tenies planificada a aquest ritme o et vas adaptar a les condicions de calor i humitat d'ahir?  :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

11 Ago 2014 13:02 #240 per kilometer (Associat/da)

Ostres Kilometer, vas fort eh?

Ei Sancli l, doncs jo diria que anema aprts iguals motivació amb patiment solar je je. Peró la veritat és que hi tinc molta ilusió en el meu debut a NYC. Aixó em manté viu i amb molta motivació. Per cert jo també surto del Midtown peró en el meu cas a les 7:15 a.m  ;)

SOM, molt bé. El més important és anar sumant i dono fe, de que costa i molt sobreposar-se a les condicions ambientals.  :beurk:

kilometer,

Per curiositat. Normalment fas les tirades llargues més ràpides. Aquesta en concret la tenies planificada a aquest ritme o et vas adaptar a les condicions de calor i humitat d'ahir?  :smile:

Que vosl dir curat, més ràpid que els rodatges habituals ?. Si és així, si, les faig uns 10 segons més ràpid que el rodatge de base, al menys en aquest moment. Jo la tenia planificada a 4:25/ km, peró amb el suport que vaig tenir tot va ser més fàcil la veritat i fins i tot vaig poder relaxar-me algún que altre km  :wink2:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats