- Missatges: 1627
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Xavi :Gràcies pels ànims però ja saps que això de queixar-se està en els gens del corredor, com si algú ens obligués a córrer. Però hòstia és que fa molta calor! una setmana més d'entrenament una setmana de menys per ballar el New York New York.amic no et queixis collons que ja veuràs que arribara el dia que donaràs una volta de campana i t'aixecaràs amb una bona forma física, es qüestió de seguir mica en mica i no forçar i tu ho saps que no ets un novell, vinga vaaaa
El dia que quedeu per fer una tirada llarga m'aviseu que jo aniré amb la meva btt
kilometer deu nidó 95 kms amb la calor que ha fet aquesta setmana
95 km al juliol-agost?
Jo aquesta setmana n'he fet 26...i la meva primera marató és un mes abans que Nova York, la del Priorat.
M'hauré de començar a posar a les piles però amb aquesta calor és difícil. Jo els estius entreno molt poc...
Big Appleros!!!
Ja veig que alguns porteu una preparació molt metòdica: kilometer
Kilometer: Respecte a la cancel · lació de vols, nosaltres volem directes amb Delta Airlines i ens van cancel · lar primer el d'anada divendres canviant per un via Paris, fa uns dies van tornar a posar el mateix vol i van tornar a canviar-lo per el directe.
Ara ens han cancel · lat el vol de tornada al següent divendres i de moment ho tenim de tornada dissabte pero hem d'estar atents perquè segurament ho tornaran a activar. Entenc que com els tenen plens i continuen tenint demanda, el cancel · len, trapasan a tots els passatgers a altres vols amb escala menys plens i al cap d'uns dies tornen a activar i ho tornan a omplir.![]()
Al loro que nos estan embaucando![]()
Desd de la vessant atlètica, ho venia comentant ja, peró ara ja és una realitat, hem complertat ja el 25% de la feina, 24 entrenaments a 6 setmanals, amb gairebé 400 km ja ales cames coronats, per la tirada d'ahir. La primera de la preparació, gairebé 27,5 km a 4:24/ km en unes 2h. Haig de reconèixer que amb la comapnyia i el suport del meu germà brujita, que em va acompanyar en bici tot es va fer més fàcil ahir a la CDLA. Em va portar aigua per refrescar-me, powerade per hidratar-me, bona música i una bona comapnyia. No em puc queixar. :wink2:
Ostres Kilometer, vas fort eh?
kilometer,
Per curiositat. Normalment fas les tirades llargues més ràpides. Aquesta en concret la tenies planificada a aquest ritme o et vas adaptar a les condicions de calor i humitat d'ahir? :smile: