TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

27 Mar 2014 08:46 #141 per Josep80 (Associat/da)
"We're very sorry, but you were not selected through our entry drawing"

la intenció era, si m'hagués tocat, reservar-ho pel 2015, que és quan realment tinc previst tornar-hi.
en fi, l'any que bé ho tornaré a intentar, encara que ja tinc interioritzat que em tocará anar per agència.

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2014 10:34 #142 per jacuco (Visitant)
També estic inscrit.  :party: :party:
Després de dues a Barcelona i una a València, serà la meva primera experiència internacional.
Aniré seguint el fil per tots els valuosos consells i recomanacions que aneu fent de cara a organitzar el viatge.
Enhorabona als companys que també vindreu.
Salutacions

27 Mar 2014 11:32 #143 per arcadi42 (Associat/da)
A mi no m'ha tocat. En realitat, era complicat perquè han estat 12.000 places per 130.000 inscrits, menys d'un 10 per cent...

El què estaria bé és saber quin percentatge de gent amb marca mínima ha entrat. Més que res per saber si val la pena l'esforç. Ara que canvio de categoria potser ho podria intentar.

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

27 Mar 2014 12:04 #144 per ferrantxo (Visitant)
Felicitats Kilometer!  8)

Ja saps, com a fan incondicional d'un monstre del córrer com tu, t'aniré seguint.  :yes:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

27 Mar 2014 16:11 #145 per (Visitant)
Algú amb més experiència: m'estic mirant la "NYRR Dash to the Finish Line" per que els acompanyants (i jo :mdr:) correm el dia abans. Hi ha alguna forma de córrer-la que no sigui pagant els 45 dólars:whistle:

27 Mar 2014 16:37 #146 per kilometer (Associat/da)
Ferrantxo, moltes gràcies, les tevés paraules  :oops:. A veure si ens veiem un dia d'aquests no ?

Sento molt als que no heu pogut aconseguir la inscripció i moltes felicitats a tots els que si hi podreu anar, ja que hem d'estar molt satisfets. La veritat és que refereint al que diu l'arcadi42, només puc dir que és difícil d'entendre com es fa el sorteig. Deu ser  crec un programa informàtic que ha de tenir tot un munt de variables o quel com així. Penseu que jo ja estava accepted quan s'iniciava el dia NY (no portaven ni 2h de dia 26) o sigui que no deu ser algo presencial i amés, tot dirigit d emaner que si ets elegit, se t'enviin els missatges corresponents i el càrrec a la tarjeta de crèdit corresponent. Respecte a les marques i aixó és opinió personal només crec que la marca al marató pot tenir més pes. De fet per a la NYRR només eren garantides les marques obtingudes a les seves curses. De mitges organitzen unes quantes i són (encara que entranyin la seva dificultat) més abastables que la del marató (que ha de ser a NYC). Per tant estic convençut que hi ha més gent que opta per marca de mitja que de marató. I des de fora de NY el mateix, hi haurà més gent que intenti acreditar marca de mitja que de marató. Jo podía haver possat unes quantes mitges, peró tenia claríssim que anava amb la marca obtinguda a París al 2013. Potser són paranoies mentals meves, peró és el que pensava des del primer momento, encara que ells només diguin que entraves en un sorteig especial i com em van comentar a mi per mail, que el nombre de places era molt reduït.

Respecte a les dades que deixen veure he pogut trobar aixó de fonts de la NYRR, "9,170 runners were added to the race field through today’s non-guaranteed entry drawing, selected from 77,087 applications. The selected runners represent approximately 12% of non-guaranteed applicants".
. Tenint en compte que diuen que han estat més de 134.000 applicants, vol dir que prop de 57.000 pertanyien a altres vies que no eren la no-garantida (entre els que ens trobàvem els que acreditàvem marca de fora). Per tant s'han agafat un 12% de les entrades no-garantides. La resta, fins a complertar els 47.500 - 50.000 que s'esperan a la sortida venen per altres vies, sobre un 70% doncs. Una mica liat no.

En fi, jo almenys estic molt content, per que ho veía negre per moments, peró mira, ens ha tocat i allà hi serem si no passa res, amb ganes de fotre una bona marató...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

27 Mar 2014 18:42 #147 per JordiR (Visitant)
El 2011 vam tenir la sort, pare i fill de poder córrer la Marató de Nona York i només acabar vam dir que hi teníem que tornar. Aquesta vegada ha provat sort el meu fill Carles enviant la mínima de Mitja Marató i ves per on, ahir va rebre la grata sorpresa:

Congratulations, Carles! You're in.
Welcome to the Class of 2014, TCS New York City Marathoner!

Així és que, un més a la colla.  :great:

27 Mar 2014 19:36 #148 per Lucius (Visitant)
I'm in the NYC Marathon 2014  :party:

.... ara que estava de vacances esportives!!
m'haure de possar a entrenar un altre cop, caxis!!!  :winktongue:

JDFT

27 Mar 2014 19:47 #149 per kilometer (Associat/da)
Enhorabona Lucius, un altre més  :wink2:. Doncs sembla que tot i els dubtes, si que pot servir de molt acreditar marca, tot i que no sigui inscripció garantida. Ja són 3 els casos que acreditàvem marca fora de les curses de la organització de la NYRR, 2 en mitja marató i una en marató, que ja estem dintre.

A tot aixó, jo encara no he rebut cap mail  :whistle: :whistle:. Avuí he enviat un mail a la organització, peró estic moooolt tranquil, l'status al meu perfil a la NYRR no deixa dubtes i el càrec a la tarjeta de crèdit tampoc

31 Mar 2014 13:26 #150 per brigante (Associat/da)
Holaaaaa,

Encara no havia passat a dir res. Brigante i Nadiuska també passejarem les samarretes correcat per NY.
Ja tenim vols i avui tancarem l'apartament.

A les seves ordres capità Kilometer8)

31 Mar 2014 15:48 #151 per Sancli (Visitant)
Felicitats Kilometer, això d'entrar per marca ja és d'un nivell superior eh?  :great:

Brigante i Nadiuska, felicitats també!  :great: :great:

Jo ja tinc els vols lligats i estic buscant apartament...  :party: :party:

Apa, salut. Anirem parlant!

Sancli

31 Mar 2014 20:39 #152 per ToniP (Associat/da)
I'm in the NYC Marathon 2014  8)

01 Abr 2014 00:08 #153 per SOM (Visitant)

Holaaaaa,

Encara no havia passat a dir res. Brigante i Nadiuska també passejarem les samarretes correcat per NY.

Hola ... on heu mirat el tema apartaments ?

Gracies

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

01 Abr 2014 13:33 #154 per brigante (Associat/da)

Holaaaaa,

Gracies

Hola SOM,

Ho em fet amb airbnb.

Salutacions!

01 Abr 2014 18:45 #155 per kilometer (Associat/da)
Ei nois, m'alegro de veure tant moviment per aquí. Si la final serem una bona colla  :yes: :yes:. Jo ja tinc allotjament selecionat i ara espero encertar amb el moment d'agafar el vol, que és el que sembla realment complicat de trobar un preu diguem "decent". Brigante, Nadiuska, Sancli, com deia Ricky Martin a Livin la vida Loca: "Welcome to New York City"
atenció al minut 1:30

02 Abr 2014 12:42 #156 per SOM (Visitant)

Holaaaaa,

Gracies

Hola SOM,

Ho em fet amb airbnb.

Salutacions!

Gracies brigante ... li dono un cop d'ull  8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

02 Abr 2014 21:16 #157 per (Visitant)
Tema escollir transport per la sortida, a partir d'avui.

Sóc especialment romàntic amb el cinema yankee i he decidit sortir des de la Biblioteca Pública de Nova York (per la peli Ghostbusters :mdr:), però hi ha dos horaris, realment varia tant sortir a les 5:30 o a les 6:00?

02 Abr 2014 22:46 #158 per amic (Associat/da)
Un mes que a tingut la sort d'entrar per marca

You have been accepted into 2014 TCS New York City Marathon

:party: :party: :party:

02 Abr 2014 22:50 #159 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Un mes que a tingut la sort d'entrar per marca

You have been accepted into 2014 TCS New York City Marathon

:party: :party: :party:

:great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

02 Abr 2014 23:42 #160 per Nemo (Associat/da)

Tema escollir transport per la sortida, a partir d'avui.

Sóc especialment romàntic amb el cinema yankee i he decidit sortir des de la Biblioteca Pública de Nova York (per la peli Ghostbusters :mdr:), però hi ha dos horaris, realment varia tant sortir a les 5:30 o a les 6:00?

Deidib, quan mes tard agafís el bus millor, des de la Biblioteca fins la sortida mes o menys trigues una hora. Si fa fred (cosa molt habitual) esperar la sortida és fa mooooolt llarg tot i ser una experiencia. Sembla un campament, tot s'ha de dir molt ben organitzat. Tothom tirat per terra mirant de passar el menys fred possible
Nosaltres vam esperar la sortida gairebé tres hores, tot i aixó ho vam passar molt be i segur que per poc que pugui repetire 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats