7/12/2014 Marató de Málaga

7/12/2014 Marató de Málaga

03 Nov 2014 18:56 - 03 Nov 2014 18:58 #41 per Hansi (Associat/da)

Doncs be, aquesta setmana hem baixat volums i intensitat d'entrenament i en el massatge de descarrega hem varen trobar la zona cervical molt contracturada. Van fer el que van poguer i des de llavors ja no hi han hagut marejos.

Aquest diumenge he fet la mitja de Lleida com a test amb un temps meu de 1h28'06" i donat que sóc força diesel i veient com van els entrenos crec que puc estar sobre les 3h05'.

Aquesta setmana serà dura, ja que passo del 60km d'aquesta a 90 km, tirada de 32km inclosa!


M'alegro que t'hagin trobat explicació als marejos! :great: Les cervicals ho fan, això :grrrrrr:. A mi, molt de tant en tant, em passa una miqueta durant un dia i se me'n va sol :neutral:.

Si vols que fem els 32 km junts, jo els faig aquest diumenge a Corçà, incloent-hi la mitja marató (anava a fer només 30 km, però si véns tu, ja faria els 32 :smile:).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2014 12:34 #42 per tonivet (Associat/da)
No puc Hansi aquesta setmana tinc compromis familiar, aixi que sortire de Montgat fins a les 3 xemeneies de Sant Adrià i després mitja volta fins arribar a Mataró on m'esperara la familia amb l'avituallament final i la roba.

Gràcies de totes maneres, que vagi be per Corçà! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2014 15:51 #43 per (Visitant)

Tonivet han canviat el recorregut però si no has vist l’edició de l’any passat aquí la tens…

www.rtve.es/alacarta/videos/a-la-carrera...rera-malaga/2844414/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2014 16:42 #44 per Hansi (Associat/da)

No puc Hansi aquesta setmana tinc compromis familiar, aixi que sortire de Montgat fins a les 3 xemeneies de Sant Adrià i després mitja volta fins arribar a Mataró on m'esperara la familia amb l'avituallament final i la roba.

Gràcies de totes maneres, que vagi be per Corçà! :great:

OK Tonivet, que ens vagi molt bé a cadascú la seva kilometrada! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2014 17:47 #45 per tonivet (Associat/da)


Tonivet han canviat el recorregut però si no has vist l’edició de l’any passat aquí la tens…

www.rtve.es/alacarta/videos/a-la-carrera...rera-malaga/2844414/

Tete Xavi l'únic circuit que hi ha penjat es aquest i es des de Juny:
s3-eu-west-1.amazonaws.com/deporticket-e...raton_malaga2014.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2014 22:40 #46 per tonivet (Associat/da)
MOlt bones sensacions aquesta setmana, destacant el divendres amb 5km a 4'44" + 10km a 4'16" amb molt bones sensacions i la tirada llarga d'avui de 32km a 4'34".
Aquesta setmana tocaven series de 3000 (3) i en aixó sempre quedo una mica curt, han sortit a 17 segons de mitjana per sobre del temps previst (uns 5" per quil.lometre més lentes) però ja se que la velocitat no és el meu fort.
Ara poc a poc anirem baixant km's però pujant intensitat...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2014 09:11 #47 per sherpa (Associat/da)
Estas moltb , toni jo tinc q fer una tirada de uns 20km  entre 4,15 i 4,20 si vols algun diumenge d'horeta la fem , 16 0 al 23.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2014 09:30 #48 per Jorfer (Associat/da)
Tonivet estàs fent una gran preparació i segur que obtindràs els fruits el dia 7 de desembre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2014 13:32 #49 per tonivet (Associat/da)

Estas moltb , toni jo tinc q fer una tirada de uns 20km  entre 4,15 i 4,20 si vols algun diumenge d'horeta la fem , 16 0 al 23.

sherpa la setmana que ve faig la tirada llarga a la mitja de l'espirall i a la següent crec que em toquen 20km's però normalment les tirades llargues les faig a 4'30" com a molt ràpid  ;)

Tonivet estàs fent una gran preparació i segur que obtindràs els fruits el dia 7 de desembre.

Gràcies Jorfer, sembla que després de la fractura de la clavícula ja he tornat al meu nivell més o menys... De totes maneres la teva preparació és molt més bona, jo amb 6 dies a la setmana ja ni m'atreveixo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2014 22:47 #50 per Hansi (Associat/da)
La preparació està cada cop més completa, Tonivet! El Treball de Recerca de les teves filles segur que serà genial! 8)
Pel que fa a la cursa, segur que triaràs el ritme més apropiat, coneixent-te tan bé com et coneixes :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2014 13:02 #51 per tonivet (Associat/da)
Gràcies pels ànims Hansi, la veritat és que l'entrenament d'en chute m'agrada força i no estic gaire lluny del total compliment. No estem per a fer MMP, però la regularitat i la manca de lesions (de moment) són punts a favor per a que surti una bona marca i un bon treball de recerca! :happy:

En quan a tu Hansi poc a dir, cada tirada llarga que fas t'apropes molt al teu ritme marató, per tant si no hi han daltabaixos i mantens el cap fred, penso que et sortirà una molt bona marca, i si no al temps!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 08:12 #52 per (Visitant)

Tonivet 12 dies sense saber res de tu!!!! Com ho portes???  :eyes:
Per cert qui tingui tren pel 5 de desembre que sapigui que hi ha vaga...  :ouch:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 08:58 #53 per MIGUEL SBD (Associat/da)
desprèsde Donosrti estarem pendent de Malaga  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 11:57 #54 per tonivet (Associat/da)
Doncs be,be una mica cansat però anem complint els entrenaments. Essent agossarat penso que puc estar per a fer 3h05' a Màlaga si tot va be; aquest dijous faré un test de Gavela a veure com va...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 11:59 #55 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Doncs be,be una mica cansat però anem complint els entrenaments. Essent agossarat penso que puc estar per a fer 3h05' a Màlaga si tot va be; aquest dijous faré un test de Gavela a veure com va...

ja dires com et surt  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 12:28 #56 per Jorfer (Associat/da)

Doncs be,be una mica cansat però anem complint els entrenaments. Essent agossarat penso que puc estar per a fer 3h05' a Màlaga si tot va be; aquest dijous faré un test de Gavela a veure com va...


El circuit tu permetrà i el bon entreno que estàs fent el portarà a ssolir l'objectiu.
Ja veuràs com Gavela tu confirma.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 16:18 #57 per Hansi (Associat/da)
Tonivet, agosarat sí, però dintre d'uns límits lògics. Tu et coneixes molt bé i saps que ets un diesel, crec que ni el gavela ni cap altre test serà més fiable que tu mateix analitzant-te amb serenor :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2014 12:32 #58 per tonivet (Associat/da)

Tonivet, agosarat sí, però dintre d'uns límits lògics. Tu et coneixes molt bé i saps que ets un diesel, crec que ni el gavela ni cap altre test serà més fiable que tu mateix analitzant-te amb serenor :great:.


Gràcies pels vostres ànims Jorfer i Hansi a mi el Gavela aquest tampoc m'agrada gaire, però queda molt be de cara al Treball de Recerca  :he:, per aixó el faré. I per descomptat, ja tinc més o menys el ritme pensat surti el que surti al test  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2014 22:24 #59 per Hansi (Associat/da)

Tonivet, agosarat sí, però dintre d'uns límits lògics. Tu et coneixes molt bé i saps que ets un diesel, crec que ni el gavela ni cap altre test serà més fiable que tu mateix analitzant-te amb serenor :great:.


a mi el Gavela aquest tampoc m'agrada gaire, però queda molt be de cara al Treball de Recerca  :he:, per aixó el faré.


Que gran! :he: Això és un pare modèlic! :he: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2014 17:45 #60 per tonivet (Associat/da)
I jo avui Test de Gavela. Com m'imaginava de poca ajuda seré per al treball de les meves filles. 6km a 4'21" i després de 90" de recuperació 6km a 4'06", quan tenien que ser a 3'52" per anar be. Els parcials han sigut 3'56", 4'05", 4'07", 4'07", 4'10" i 4'11", es nota que he sortit massa ràpid. De totes maneres aquests resultats són els que m'esperava.

Fa 3 anys vaig fer a València 3h02'03" que és una mitjana de 4'19". Amb el mateix entrenament vaig fer un Gavela amb 5km i va sortir 5km a 4'18"(144ppm) + 5km a 4'05"(150). Si agafo avui els 5km primers surt 5 km a 4'21"(143) + 5km a 4'05" (154) que és força similar, potser un pel més lent en el ritme del primer i un pel més alt de pulsacions del segon.

Per tant, crec que puc anar a un ritme de 4'22-4'25" com havia planejat, sobre les 3h05'. Tot el que sigui millorar aquest registre benvingut sigui!

Hansi ja veus perqué no m'agrada el test, com tu havies dit arribo a les mateixes conclusions que si no l'hagués fet  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.