7/12/2014 Marató de Málaga

7/12/2014 Marató de Málaga

05 Des 2014 14:02 #81 per tonivet (Visitant)
Dorsal 148, podreu fer el seguiment a corriendovoy.com. Jo a la cursa estaré com un flam perque de moment no han vingut els nervis encara  :ouch:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2014 14:47 #82 per anna (Associat/da)
Ens veiem, o no, a Màlaga. De Banyoles finalment serem 4 a córrer.
Molta sort a tots

05 Des 2014 14:55 #83 per Jorfer (Associat/da)
Bon viatge amics!!!
Estarem pendents de vosaltres.  :yes: :yes:

05 Des 2014 15:19 #84 per Joan33 (Associat/da)
Que tingueu una bona marató. Ara toca disfrutar.
Molts ànims i molta sort.

Marató: 3:01'45''(Sevilla 2014)
Mitja: 1:24'00" (Barcelona 2015)
10 Km: 39'19'' (Can Mercader 2013)

05 Des 2014 15:28 #85 per periku (Visitant)
Que us vagi molt bé !!!  :party:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

06 Des 2014 12:20 #86 per Buff! (Associat/da)
Força per demà, i a gaudir tot el que sigui possible dels 42.195  :yes: Una abraçada anna :love:

Milers de kilòmetres

06 Des 2014 12:22 #87 per DION (Associat/da)
Força companys, bona marató!! :great:

07 Des 2014 08:02 #88 per Mona (Associat/da)
Preparats, llestos... Molt bona cursa a tots!  :party:

07 Des 2014 16:30 #89 per danili (Associat/da)
tonivet 3h08'

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

07 Des 2014 18:27 #90 per (Visitant)

Jospon 3h32' i Anna 4h49'.

La nota negativa i curiosa de la cursa deguda a no estar pintada al terra la "blue line"...

"Mutai y Arenas ganan el Maratón Cabberty.
El keniata ganador ha registrado un nuevo récord de la prueba  - Un malentendido durante el recorrido ha invalidado la marca de las dos primeras mujeres en pasar la meta que han sido descalificadas"

07 Des 2014 20:42 #91 per Jorfer (Associat/da)
Felicitats maratonians i enhorabona.
Ja ens explicareu  :yes: :yes:

07 Des 2014 20:51 - 07 Des 2014 20:55 #92 per danili (Associat/da)

La nota negativa i curiosa de la cursa deguda a no estar pintada al terra la "blue line"...
"Mutai y Arenas ganan el Maratón Cabberty.
El keniata ganador ha registrado un nuevo récord de la prueba  - Un malentendido durante el recorrido ha invalidado la marca de las dos primeras mujeres en pasar la meta que han sido descalificadas"

Concretament l'organització diu això:

DESCALIFICACIONES
27 corredores han sido descalificados al no completar por error alrededor de un kilómetro del recorrido oficial, en el kilómetro 21. Concretamente, se trata de un punto de la avenida Manuel Alvar en el que tenían que girar hacia la calle Marilyn Monroe para rodear las instalaciones de Inacua tomando la avenida Imperio Argentina, la calle Villanueva de Tapia, la avenida Alicia de Larrocha y, finalmente, la calle Concha Lagos para regresar a la avenida Manuel Alvar.

Dos de los corredores descalificados habían llegado en primera y segunda posición de la categoría femenina.

Aunque los corredores tienen la obligación de conocer el recorrido al detalle, la organización está analizando lo sucedido y ya está trabajando para seguir mejorando la señalización y otros aspectos de la prueba en el futuro con el deseo de convertir la Maratón de Málaga en una referencia.

La classificació femenina passa a ser la següent:

GEMMA ARENAS ALCAZAR        2:45:54
MARIA JOSE PUEYO BERGUA    2:46:55
BEATRIZ JIMENEZ TOME          3:04:24

i jo em pregunto si no és pas l'organització la que està obligada a posar ben visible la línia blava, que prou feina tenim els corredors que memoritzar el recorregut 'al detall'.

07 Des 2014 20:57 #93 per danili (Associat/da)
tonivet el 36è de 343 arribats a la categoria de veterans C.

07 Des 2014 21:05 #94 per danili (Associat/da)
Curiositats:

JAANA JOBE SOLVIKINGARNA guanyadora de la categoria E, 50-55 anys, i 5a de la general en 3:15.

Fins a 5 classificats en la categoria H masculina, la de majors de 70 anys (sobre uns 2.500 arribats)

08 Des 2014 00:41 #95 per No Surrender (Associat/da)
Felicitats als maratonias!!!!
Jo veig FATAL lo de la descalificació.... No se, jo en Marató no puc anar aquestes Velocitats... :whip:.... Però crec que hauria d'estar millor mar at. Una errada com aquesta la veig MOLT grossa. Osti, e treball fisic i mental que han fet , i ser descalificades, no se.....ho trob fortissim. No estava ben marcat i punt, que assumeixin l'errada.
danili, gràcies per les aportacions...interessants i desmotivadores a lhora.  :wink2:
És broma, hi ha gent , que està molt forta.... :yes:

08 Des 2014 13:44 #96 per Jorfer (Associat/da)
Fa dos anys també van tenir una errada amb el recorregut.  :whip: :whip:
L'edició passada on vaig participar jo, tot va estar correcte.

08 Des 2014 13:59 - 08 Des 2014 14:01 #97 per Hansi (Associat/da)
Ho sento pels organitzadors, però jo també opino que és una GRAN errada seva. No és de rebut culpar els atletes per no saber-se de memòria el recorregut :surprised:. Per favor!!! :whip:

De tres edicions, dues amb errades greus en el traçat...no és una bona carta de presentació. A mi no em convenceran fàcilment d'anar-hi a córrer.

08 Des 2014 17:28 #98 per anna (Associat/da)
Déunidó l'organització.

Jo vaig tenir problemes amb aquesta merda de xip del dorsal, només em va pitar a la sortida, a la resta de controls jo no sentia res i sí que en sentia d'altres quan jo ja havia passat. En arribar vaig parar al control de xips i realment el meu no marcava. Total que m'han penjat el meu temps restant al que marcava el marcador el crono amb el meu temps de sortida  :grrrrrr:  no sé cap parcial.

Malgrat això vam tenir molt una temperatura agradable per córrer però massa vent. El recorregut força planer, s'enfilava del 30 al 34 però res exagerat, i i un pèl aburrit ben bé fins els darrers quilòmetres. Els avituallaments encara que molt freqüents eren pobres i curts fet que feia que s'apilonava la gent.

Contenta d'haver-la fet però de les que no cal repetir.

08 Des 2014 18:41 #99 per jaume (Visitant)
És obvi que és una gran errada de l'organització, però un cop feta aquesta errada, l'organització què ha de fer?

- és injust que els desqualifiquin perquè els atletes no en tenen cap de culpa

- però la marca no pot ser homologable, perquè no han fet la distància correcte

- si mantenen els llocs, els atletes que anàven per darrera també es poden queixar, perquè ells sí que han fet tota la distància.

Francament no veig quina solució podrien prendre perquè facis el que facis segur que és injust.

El mínim que podríen fer és convidar a tots els atletes que han desqualificat amb les despeses pagades a la marató de l'any vinent. Això sí volen repetir, que ho dubto.

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

08 Des 2014 19:25 #100 per tonivet (Visitant)
Al diari de Malaga avui posava que la reclamació la va fer la Maria José Pueyo que anava uns metres pel darrera de les dues africanes que, per cert, no deurien ni notar el vent perque estaven envoltades d'uns 10-15 atletes masculins  :oh:.
Sembla ser que a la Maria Jose algun voluntari si que li va dir que aquell no era el camí correcte i llavors va tenir que recular 300m. Tambe ella va avisar a la 4ª que finalment va ser la vencedora oficial i llavors van reseguir el cami correcte.
Un cop a l´arribada la Maria Jose va fer la reclamació i es va comprobar que una de les catifes del chip no hi havien passat.

De qui es la culpa?

Sens dubte de l'organització, és la seva responsabilitat alliçonar i col.locar els voluntaris en els llocs adients. De totes maneres sempre he dit que el problema és un altre: si les curses avui en dia són un negoci, doncs que paguin a la gent dels controls i aixi l'organització els hi podra demanar responsabilitats, pero al fi i al cab avui per avui no deixen de ser uns voluntaris que matinen i s'estan moltes hores per a "intentar" que surti tot be.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats