- Missatges: 1601
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Miguel molt bo a tirad i trivix a poca poc
Una de cal i una de arena!
Despres de la setmana anterior amb 91kms a la saca, aquesta setmana, he patit mal de cap, que ha resultat ser una migranya del copon, i estic medicat fins l'anima. Avui ja estic millor, però el resum de la setmana seria, no poder fer la cursa de l'Espluga que tanta il·lusió em feia, i un sol entrenament de 10kms el dimarts, que ja vaig acabar amb escalofreds i algo devia voler dir.
Esperem que ara sols quedi remuntar.
Molts anims a tots que us veig a motl sque aneu fins fins, altres afinant, i els que heu tingut algun entrebanc, a superarlo i acomençar a entrenar que encara hi ha prou temps per no tenir presses.
Salut i Alegria,
Pere
Gràcies curat !.
Vaig fent. Ningú no em podrà negar la constància, però estic començant de nou des de zero.
Els ritmes i les sensacions milloren, poc a poc però amb tossuderia. Tot i això, encara estic molt lluny de veure'm preparat per a l'objectiu que m'he fixat mentalment per a la Marató de València. Encara no el dic, tan sols l'imagino.
Compartir-lo, inclús quan ho faig amb mi mateix, em provoca una mescla de por al fracàs i de vergonya per la pretensió que suposa ser ambiciós quan encara no hi ha ni els fonaments posats.
Podria plantejar-ho com tu i dir-me que l'objectiu és senzillament estar a la sortida i córrer la cursa gaudint tot el que es pugui. Però això demana ser tant sensat com tu, i jo no ho sóc..., fins que la realitat em posa al lloc que em pertoca!.
Es pot dir que m'he pres aquesta preparació com una reivindicació de mi mateix. Sembla egocèntric, oi?. Sens dubte ho és, però crec que hi ha moments en que ens hem de regalar el dret a tornar a ocupar el protagonisme del que fem.
Vaja, no tenia previst anar per aquí quan he començat a escriure, però com que m'ha sortit a raig ho dono per bo.
Salut i a córrer !
Màrius
Els 60kms de curat m'han arribat a l'ànima... Fa 10 dies estava donant-te ànims per què sols podies eixir un o dos dies, i poquet...
Amunt!
Jo també faré alguna mitja. Al ritme màxim només una.
Aquesta setmana amb els núvols estic rodant molt bé. Faré sis dies i uns 90-95 km. Ja no m'he aprimat més!