- Missatges: 300
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jo també faré alguna mitja. Al ritme màxim només una.
Aquesta setmana amb els núvols estic rodant molt bé. Faré sis dies i uns 90-95 km. Ja no m'he aprimat més!
danili,
Quants quilòmetres calcules que faràs en les setmanes de més càrrega?
Ja has fet alguna tirada llarga?
A veure si el que no t'aprimes tú em puc aprimar jo... :smile:
Amb el súper mil que vas fer a la Mar Bellla pocs problemes has de tenir!
Molts ànims Jorfer!
Jo he acabat la setmana entrenant 5 dies (tot un triomf!) i amb 50km a les cames. Ritmes suaus però bones sensacions.
Som-hi companys :yipi:
Curat, molt bon entrenament :yipi:
Hola...
Donat que ara sóc jo el que porta 2 dies al llit amb migranya i no crec que tampoc avui pugui entrenar tot i que ja em vaig trobant una mica millor, he trobat un apartat al web de la marató sobre la preparació:
- Hi ha plans d'entrenaments per a diverses marques, jo vaig ana directe al sub3hi em va semblar força pausat. Just ara comença la preparació específica de la marató amb uns rodatges molt més curts dels que mencionem. Clar que també porten una base al maig/juny de sub40
- El que més em va sobtar son uns enterrements setmanals a València/Madrid/Barcelona amb cracks com Villalobos o Nacho Cáceres en grups reduits alguns dissabtes. No sé gaire com es vehicula però com que és gratis! doncs estic inscrit, a veure si s'enganxa algo
Con se'ls gasten aquests de VLC!Hola...
Donat que ara sóc jo el que porta 2 dies al llit amb migranya i no crec que tampoc avui pugui entrenar tot i que ja em vaig trobant una mica millor, he trobat un apartat al web de la marató sobre la preparació:
- Hi ha plans d'entrenaments per a diverses marques, jo vaig ana directe al sub3hi em va semblar força pausat. Just ara comença la preparació específica de la marató amb uns rodatges molt més curts dels que mencionem. Clar que també porten una base al maig/juny de sub40
- El que més em va sobtar son uns enterrements setmanals a València/Madrid/Barcelona amb cracks com Villalobos o Nacho Cáceres en grups reduits alguns dissabtes. No sé gaire com es vehicula però com que és gratis! doncs estic inscrit, a veure si s'enganxa algo
Jaume, millora't de la migranya...
Moltes gràcies per la informació, vaig a mirar-m'ho! Igual també m'apunto. Jo, que sóc novella i no acabo de planificar-me mai bé, agraeixo tota aquesta ajuda. Per això els reptes que s'organitzen des de corredors.cat o aquest tipus d'iniciatives com la que ens has donat a conèixer, són molt interessants.
Així sigui, amic!...ha estat com encendre un interruptor. M'he possat en mode maratonià (amb un objectiu clar) i, de moment, el cos acompanya. Que duri! :wink2:
Fa goig llegir els vostres entrenaments i el nivell de motivació que transmeteu
Als que esteu amb molesties / lessions ... ... molts anims i a recuperar-se, hi ha moltissim temps per endevant
Aquest matí a les 7 han tocat series en Pista a Can Drago ... ... amb la pluja de
convidat !
2 x (2000 + 1000 + 500) (4'46" / 4'41" / 4'20") (4'45" / 4'39" / 4'20")
Vinga ... a continuar