Hola
Doncs resulta, que com be ha explicat en
AnRol58, el divendres ens esperaven per sopar ell i l'
amic. En
Jorfer i jo sortíem de Bcn a les 8 de la tarda :yes:. I així va ser, però quan portaven 25 minuts de vol el comandant va dir "por motivos técnicos i de seguridad regresamos a Barcelona, mejor no continuar en estas condiciones" :beurk: :beurk:
Com ja sabeu el tema dels avions no està per bromes avui en dia, així que pel cap, sense posar-te nerviós et van passant idees :yes:
Jo que m'havia llevat d'hora, estava esperant poder reclinar el seient, però les llums dels cinturons no s'apagaven i el vehí de la finestra em va comentar que volàvem baixos i l'avió no pujava.

. Tot va quedar en un ensurt i desprès d'aterrar be, tres autobusos ens van portar en un altre avió. Vam arribar a La Corunya amb 2 hores de retràs, l'únic a lamentar
El dissabte ja l'ha explicat perfectament en
AnRol58. El diumenge havíem quedat a les 8h05' per anar ja vestits desde el Hotel a la sortida que era a les 8h30'. Teníem 10' caminat. Jo no hi era amb ells, al mateix hotel, per haver reservat l'ultim però estàvem a 500m
Desprès d'alguna parada técnica arribem a la sortida. Érem uns 1400 corredors, calaixos amples pels que érem i sense cues per entrar. Vam anar al meu calaix que era un mes lent que el dels demés. Allà ens va saludar en
R61 i ens vam desitjar sort, desprès ell va passar al calaix de darrera.
La veritat es que per mi era un experiència nova 2 maratons seguides, entrenant 3 setmanes amb rodatges sense cap pretensió i cap sèrie. No sabia si aconseguiria el 3h30' o no :beurk: I amb un bessó que m'havia avisat desprès de Bcn :eyes:
Tots quatre anàvem tapats amb les capes de plastic que ens havien donat a Bcn aquest any o l'altre. Les vem deixar a la balla lateral 2' abans de l'hora. Dia ennuvolat i amb 12ºC a la sortida :yipi:
Sortida i anem una mica apilotonats per l'esquerra i intentant agafar ritme 4'59, que havien de ser 4'55 de Garmin. Els primers kms per sota de 4'50, inclosa una corba en forta pujada abans del km 2. Aquest primer tram o primers 23 kms son molt poligoneros per la banda del port en constants pujades i baixades al endinsar-te del mar cap a dins i repetim diferents bucles varies vegades.
Als primer 5 kms notava les cames pesades i les pulsacions una mica altes, després cap al km 7-8, ja millor i baixant 4-5 pulsacions. Anàvem el 4 a ritme i de tant en tant ens anàvem creuant amb en
R61 i ens animàvem. Vem coincidir amb 2 noies d'un club galleg i les vem convidar a la barqueta, tothom quan les veia les animava i ens animaven de rebot

També vem coincidir amb en Joaquin de Madrid i es va apuntar amb nosaltres del km 7 al 25 aproximadament. La seva dona l'hi feia fotos i desprès ens les ha passat

. Les nostres fans les teníem a la platja de Riazor a partir del km 24.
Sobre el km 13 a en
amic li cau un gel, afluixem una mica el ritme i en
Jorfer l'espera i en 30" tornem a estar els quatre junts :wink2: En aquestes que a cada km en
Jorfer anava cantant els temps i mica en mica anàvem agafant temps per la guardiola final.
Vem passar la Mitja en 1h43'33" amb 1'27" de marge. Desprès vem arribar a tenir fins a 2' de marge. Al km 23 passem el isme de la península a on es troba La Corunya i anem del cantó del port al cantó de la bahia de Riazor. Es tracta d'un passeig que d'anada i tornada fa 8 kms i farem 2 voltes. Als 2 extrems fa pujada

, en un cantó l'estadi de Riazor del Depor i a l'altre la Torre de Hércules.
Aquí ja ens trobem les nostres fans que ens animen un parell o tres de vegades amb tant anar i tornar

. Estem a la part final i jo personalment i crec que els demés també, no vem tenir mur. Cansament si.
Al km 38 ens atrapen les llebres de 3h30', però es que anaven 2' adelantades. I a mi se'm cola una pedreta a la sabatilla, paro uns 10" en
Jorfer m'espera i en poc tornem estar amb en
amic. Ens quedaven 3 kms de baixada i 1 km de pla fins la meta.
En
AnRol58 va uns 50 m davant per no agobiar-se amb les llebres. Anem en baixada, ens comentem que arribem de sobre i que no cal anar per sota de 4'50".
Arribem a la Meta a la Plaça de Maria Pita. Meta bonica i espectacular amb còpia de la catifa de la Marató de Boston. En
AnRol58 s'ha parat, ens espera i entrem els quatre de la ma. Moment emocionant que no oblidaré mai :love:
Ens fusionem amb una abraçada i ens donen la medalla, prenem un isotònic i anem a la trobada amb el club de fans :love:
Desprès si, de dutxan-se i deixar la habitació vem anar dinar plegats, molt be i be preu :yes:
Ha estat la meva 8ªMarató, la primera que no he anat a buscar marca, però que m'ha deixat tant bon regust, que crec que l'arxivaré mentalment com de les millors.
Gràcies a tots pels vostres ànims i suport i tal com es el meu cas, que no havia estat mai a La Corunya us la recomano.
Menció a part per la familia d'en
Jorfer pel tracte i l'atenció dispensada
Continuem