Marató Internacional de Castelló 6-12-15 a les 9h

Marató Internacional de Castelló 6-12-15 a les 9h

07 Des 2015 13:13 #841 per (Visitant)

Carles no sempre ens surten les coses com volem però no et vas rendir i vas lluitar i ja només per això et felicito! Mala sort amb la panxa però a la següent et treus l'espineta... :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 13:36 #842 per gorka (Associat/da)
Apunt d'urgència.
Ja faré la crònica quan tingui una estoneta...

He assolit l'objectiu de millorar clarament les marques dels darrers anys, per tant he d'estar content. De fet és el meu millor registre des del 2010 i la novena millor marca en Marató del meu historial.

No he baixat de 3h30' que és el que m'hauria fet il·lusió.

La cursa molt ben organitzada.... excepte....
que a la classificació no surt el meu temps real, que hauria de ser de 3.30.56... són els 3.31.18 de temps oficial de cursa menys els 22" que vaig trigar en creuar la sortida (els mateixos que Danigoal amb qui vaig sortir).
I l'animació dels CoRReCaTS desplaçats a Castelló: IMPRESSIONANT!!!!  :love: :love:


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 13:42 #843 per Jorfer (Associat/da)
:party: :party: :party: :party: :great: :great: :great: :great: :love: :love: :love:

Quin festival vau muntar a Castelló companys.
Quina pluja de MMP's i quina quantitat d'arribats.

M'alegro molt dels vostres èxits i els que no heu fet la marató desitjada com és el cas del Carsobe, doncs no passa res, possar-se a la línia de sortida i passar la d'arribada ja és un èxit.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 13:48 #844 per curat (Associat/da)
Moltes felicitats a tot@s els que vàreu acabar una altra marató. Tots sou guanyadors  :great:
Veig una pluja d'MMP i molts de gent molt estimada  :love: :party: :party:
Vull felicitar especialment a l'esquimal i al carsobe per l'esperit de lluita per creuar la línia d'arribada  8)

Vinga, vinga, cròniques!!!!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 13:57 - 07 Des 2015 14:00 #845 per carsobe (Visitant)


La cursa molt ben organitzada.... excepte....
que a la classificació no surt el meu temps real, que hauria de ser de 3.30.56... són els 3.31.18 de temps oficial de cursa menys els 22" que vaig trigar en creuar la sortida (els mateixos que Danigoal amb qui vaig sortir).


gorka, mira en aquest enllaç:

www.avaibooksports.com/uploads/docs/even...954_0b61406d_doc.pdf

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 14:24 #846 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia!
Ai la que m'ha liat el danili per no fer la captura a meta  :whip: :rofl:
No va ser el meu dia amb la tecnologia, començant de bon mati quan a l'encendre el garmin, aquest el diu de cop: "low batteries" i s'apaga. Si no m'ho havia avissat a cap entrenament, ni a l'ultim el dijous!  :grrrrrr:
I seguint amb el seguiment de la web de la marató  :whip:
Que sí que vaig passar pel km30!!  :he:  I el cert és que en aquell moment anava amb unes sensacions increibles  :yes:, feia un parell de kms que havia passat uns metres per devant de la llebre de 3h15'
Al final 3h16'17", rebaixant quasi 11' (10'53" exactament) la meva marca  :party:

Més endevant, la crònica  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 15:29 #847 per Hansi (Associat/da)
Moltíssimes gràcies a tothom! :love: És emocionant veure tants bons desitjos previs a la marató, tants companys interessant-se pel seguiment i per com vam acabar al final...Us explico en poc temps i ja faré una crònica més extensa quan pugui.

Per part meva, marca personal rebaixant l'anterior en gairebé dos minuts :happy: :party:, però amb la petita decepció de quedar-me a poc del sub3h (3h00'47"). Estic content, perquè per sort no sóc tan fetitxista amb el sub3h com sou molts de per aquí :he: (tot i que si algun dia ho faig, seré molt feliç), molt satisfet perquè vaig lluitar traient tot el que tenia, i va sortir prou bé, encara que no tant com tots els que m'estimeu (i jo mateix) hauríem volgut. Pel meu sub3h, ahir no era el dia (de fet, les darreres tres setmanes no eren el meu dia :he:).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 15:44 #848 per amic (Associat/da)

Moltíssimes gràcies a tothom! :love: És emocionant veure tants bons desitjos previs a la marató, tants companys interessant-se pel seguiment i per com vam acabar al final...Us explico en poc temps i ja faré una crònica més extensa quan pugui.

Per part meva, marca personal rebaixant l'anterior en gairebé dos minuts :happy: :party:, però amb la petita decepció de quedar-me a poc del sub3h (3h00'47"). Estic content, perquè per sort no sóc tan fetitxista amb el sub3h com sou molts de per aquí :he: (tot i que si algun dia ho faig, seré molt feliç), molt satisfet perquè vaig lluitar traient tot el que tenia, i va sortir prou bé, encara que no tant com tots els que m'estimeu (i jo mateix) hauríem volgut. Pel meu sub3h, ahir no era el dia (de fet, les darreres tres setmanes no eren el meu dia :he:).

Gran marató i moltes felicitats !  8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 15:47 #849 per amic (Associat/da)
Moltes felicitats a tots i esperem amb impaciència les vostres cròniques.  ;) ;) :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 16:32 #850 per Jorfer (Associat/da)
En casos com el de Hansi o Danigoal veiem que amb perseverança i constància es recullen els fruits. No hem de defallir mai i continuar i continuar que sempre, abans o després, arriben les marques desitjades.

M'alegro molt parella de cracks. Bones mossegades a les vostres MMPs.  :party: :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 16:55 #851 per curat (Associat/da)
Hansi i Danigoal,

Felicitats per les grans marques assolides. El vostre entrenador estarà molt content  :yes: ;)

Per cert, en Chute va assolir el sub3h  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 17:01 #852 per sherpa (Associat/da)
Nova marato al sac,  hay amb un bon grup d corredord.cat i dos grans companys d Nova Polinyà ven fer la marato d Castelló,  una marato q he avia fet 2 vegades i ja coneixia,  vaig decidir sortir a buscar marcar personal 3:03:00/3:05:00,  els primers kilometros com son avituals molt b començem força lent i agafan ritme fins el kilometro 5 apartir d'aqui i fins el 25 a ritme constant a 4'10/4'15 amb alguna petita baixada a 4'0/4'05,  pasem la mitja a 1'31,  perfecta penso sobre lo previst,  el kilometro 18 en vaig menjar un gel q apartir del kilometro 25 en va provocar nausies,  al kilometro 25 penso reduir una mica el ritme per les molèsties per veura si en recupero i en poso amb el pilot automatic a 4,25/4,30 fins q entrovi millor.  Passan el kilometros i no em recupero arribo al 29 i trobo el meu gran soport la dona i els nens,  en donan el meu isotonic amb les sals i començo a fer tragets petits, pero cada glop es un calvari em regira el estomac, aixi van passan els kilometros fins arriba al 35 on decideixo tira el isotonic i fer els ultims 7 km a pel,  baixo el ritme a 4:45 i en faig 3 km mes pero al 38Km entrobo vuig d estomac i sensa forçes i començem a sortir els kilometros per sobre d 7m/km aixo vol dir q camino alguns metros dintre del kilometro. Ja penso q esta tot fet i vaig acabar.  Entro com puc i sensa castigar-me molt pensan ja amb la marato d tarragona.
El pasar x meta 3:12:40 el dono per bo despres del dessastre dels ultims kilometros.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 17:09 - 07 Des 2015 17:29 #853 per Jordi (Associat/da)
Moltes gràcies pels ànims i pel seguiment  :love: Felicitar a tots el companys maratonians i els que han fet els 10Km  :party: :party:

Me quedat amb les ganes de gaudir de la Grinta per ser un correcat d'incògnit i no poder aguantar el ritme d'en Toni VLC i em porto la satisfacció extra per les maratons que també havia fet meves d'en Toni VLC i d'en NACHOSBOYS  :love: :great:

Per la meva part MMP (era inevitable havia de ser sí o sí) i content per triar el pla C tot just començant la marató al Km 30 "A córrer i avant"; els quàdriceps no els agrada que corri maratons  :beurk:, però anem al principi i prepareu les ulleres de llegir ;)


Turistes a Castellón

Arribem Divendres a Castelllón amb un hora de retard, Renfe ens tornaria els diners del bitllet Diumenge fent les oportunes reclamacions  :money:

Anem a l'apartament, comprant aigua i l'esmorzar en un "paqui" ja que no podem complir amb al pla d'anar a comprar al Mercadona  :arf:.
Deixem les bosses i corrents a sopar a la zona de tapes i de beure al carrer (Plaça Santa Clara).
Donem varies voltes i finalment acabarem triant tres locals per sopar; tasca la necora, la Abaceria, la Guindilla: prenent carxofes confitades amb all i pernil saltejat, boquerons adobats fregits, croquetes de pernil, calamar a la planxa amb verdures saltejades :great:
Hem va sobtar els horaris i es que la gent veu molt, però no mengen gaire i a les 23h ja tothom estava amb alguna cervesa de més i a les 24h ja estava tot mort :surprised:

Acabem la visita nocturna del centre amb l'extra del mercat medieval i cap a l'apartament arribant a la 1h i anant a dormir amb la sensació del mal del turista a les maratons fora de casa; cames cansades del viatge i de la "patejada"  :whip:
No dormim gaire per problemes de nervis i perquè "em triat" un company d'habitació amb uns roncs poc melòdics per dormir sense taps :sleep:

Ens aixequem, amb cagarines  :beurk:, a les 8h per dutxar-nos, esmorzar i anar a comprar al super a les 9h. Comprem els macarrons per sopar i la resta d'esmorzar pel dia D  :^^:
Deixant la compra a l'apartament comencem la visita diürna del centre passant per l'oficina de turisme on ens donen tot lo necessari i més (plànols, pin de la comunitat valenciana, clauer, CD,...).

Que diferent i bonic es veure les coses de dia i de nit  ;)

Ens quedem amb les ganes de pujar a d'alt de la torre del Fadrí (horaris d'obertura i hora concertada) i a mig matí agafem l'autobús per anar a la zona del Grao (el port i les platges) per dinar en algun dels restaurants del port.

Després de passejar pel port veient com jugaven amb canoes amb una pilota i unes porteries aquàtiques aeries (Kayak-polo) triem el restaurant: Suquet de Peix i escollim uns musclos al vapor amb salsa verda, uns chipirons fregits, dorada i arròs del senyoret; i acabem amb unes postres de flam d'ou i pastís de formatge ;)

Avent dinat passegem fins la platja per veure com es banyava un valent i com la gent passejava amb els gossos o pel passeig de fusta i tornem per agafar l'autobús per anar a recollir el dorsal a la fira de la marató  :yes:


Marató de Castellón

Recollida del dorsal
Ens costa una mica trobar la Pergola, però finalment podem accedir i agafar els dorsals i samarretes sense cues ni complicacions  :great:
Aprofitem que no hi ha cues i personalitzem les samarretes  :yipi:
Visitem la fira; petitona, però correcte i o sorpresa reconec un correcat (te foto de perfil i es fàcilment identificable  :^^:) al qual saludo ja que es un dels que m'ha posat la part de seny que em falta de vegades  :yes: en Hansi  :love: que es queda molt parat  :rofl: xarrem molt breu  :oops:, però els nervis i les vergonyes ens bloquegen tot i que jo quedo molt content  :^^:

Sortint truco en carsobe que per horaris ja devia haver arribat a Castellón i se suposa que venia a recollir el dorsal. Després d'unes quantes trucades aconseguim trobar-nos i xerrar i es que ho sorpresa hi un grup de correcats "ocults" que s'anomenen els gasoses  :party: m'infiltro a la foto de grup  :oops: i ens quedem xerrant una bona estona amb en carsobe on finalment vindria en Hansi i ja parlaríem més extensament sent palesa els nerviosismes dels maratonians previs al dia D  :yes:

Ens acomiadem fins demà, sabent que molt probablement no ens veuríem a la sortida, ja que tenen l'hotel massa a prop per voler matinar i ser contagiats pels nervis d'altres :^^:

Arribem a l'apartament i sopem a les 20h per anar a dormir a les 22h, deixant tot llest per demà (dorsal, roba, rellotges, "chuleta" de temps,...)  :yes:
Un altre cop notem les cames cansades de la "patejada"  :whip:, però ens adormim sorprenentment ràpid i es que la fatigà del dia i la nit anterior son grans  :whip:

Pre cursa
Esmorzar a les 4h, ja que m'aixeco sense despertador a les 3h30 (quines coincidències de números  :^^:) que el tenia posat a les 5h  :beurk:

Quins nervis, l'esmorzar es fa etern i es que mengem per obligació, perquè per ganes em tornava al llit fins les 8h  :aww:

Acabem d'esmorzar i després d'estar una mica reposant al sofà tornem al llit per continuar dormint fins les 7h que s'aixeca el company :sleep:

Ritual previ de lavabo on continuem malament del ventre i amb la sensació de que avui el 3h45 seré una gran marca per un turista com jo :whip:

Sortim de l'apartament a l'hora que hauriem d'esta fent la foto correcat 8h15  :whip: :whip:

Arribant a la sortida em truca en NACHOSBOYS per indicar-me que faig molt tard  :oops: els demano posició per poder saludar-los abans d'entrar al calaix  :^^:
Arribo a la posició i no els veig  :'(, torno de baixada i finalment els trobo :yipi:

Després de les presentacions i salutacions; la meva chuleta causa sensació  :oops: (perdoneu si em deixo algú o mal identifico  :oops: gorka, NACHOSBOYS, una noia que feia 10Km i crec es deia Núria i l'esquimal) comentem breument els nervis i sensacions; apareix en Toni VLC anant a deixar la bossa al guarda roba; i també acaba apareixent en carsobe i anem cap els calaixos  :^^:

Últim riu abans d'entrar i prenem posicions amb en NACHOSBOYS, Toni VLC i carsobe sabent que cadascun anirà al seu aire per trobar les seves sensacions  :yes: :beurk:
A poc de la sortida apareix l'squash que ens saluda i al que enviem a la sortida de 10 Km  :rofl: :rofl:

Cursa
Petards per indicar que comencen les curses; ens desitgem sort i ràpidament ens posem en moviment i desapareixen tots els companys  :eyes:
En carsobe va deixant-se endu per la marea de gent en el seu intent kamikaze i admirable  :love:
En NACHOSBOYS el tinc pocs metres davant, però també desapareix entre la gent  :^^:
En Toni VLC no se on és, segurament darrere buscant la seva reconciliació amb la marató  :yes:

Primer kilòmetre amb molta gent i anem per una zona elevada senyalitzada amb cons per no caure amb l'esglaó lateral  :mad:
M'estic frenant tot lo que puc i es que vull poder arribar a la mitja sense enterar-me i saber que les segones parts són les bones  ;)
Els parcials son cada 1,02Km per compensar els errors de GPS ja que em dona confiança (es com ho configuro quan entreno en curses i em clava les previsions de temps finals a meta), però per la marató ho volia deixar en 1K (la "chuleta" era com la tenia feta) i no m'en vaig enreccordar  :oops:

5:28 primer parcial, no tan lent com jo pensava, però anem bé, fent cas en Hansi  :love:
5:15 segon parcial, ja em escalfat i ens comencem a animar  :whip: 10min44s
5:27 tercer parcial, perfecte tornem al pla A :^^: 16min10s

Anem ajustant la velocitat de creuer i agafant aigua a casi tots els avituallaments, per fer petits glops o per refredar motors (gorra, cames)  :yes:
5:22 quart parcial 21min32s
5:21 cinquè parcial 26min53s (5Km classificació oficial: 28min30s; "chuleta": 26min35s ens em frenat molt  :glasses:)

No se en quins kilòmetres (abans de la mitja segur  :rofl: :oops:) avanço en NACHOSBOYS al qual desitjo que no m'avanci, però estic convençut que ho farà tot i que em diu que para a fer pipi-stop  ;) ni donant-me peixet el guanyo  :great:
En carsobe que em diu que s'ha passat amb el ritme inicial i que va regulant d'una manera admirable i més llegint la seva crónica  :yes:

5:24 sisè parcial 32min17s
5:27 setè parcial 37min44s
5:16 vuitè parcial 43min

El pilot autòmatic es desmadra, però és terreny favorable segons la "chuleta"
5:09 novè parcial 48min9s
5:08 desè parcial 53min17s (10Km classificació oficial: 53min47s; "chuleta": 53min10s ens apropem al temps previst)

Fem el primer dels cinc gels que acabaré prenent; farem servir totes les bales que portava al cinturó; és lluita entre Ella o jo :beurk:
5:14 onzè parcial 58min13s
5:10 dotzè parcial 1h3min40s
5:19 tretzè parcial 1h8min59s
5:21 catorzè parcial 1h14min20s
5:22 quinzè parcial 1h19min41s (15Km; "chuleta": 1h19min45s ja anem en el temps previst  :great:)
5:15 setzè parcial 1h24min57s
5:16 dissetè parcial 1h30min12s
5:21 divuitè parcial 1h35min33s
5:25 dinovè parcial 1h40min58s
5:19 vintè parcial 1h46min17s (20Km; "chuleta": 1h46min20s continuem en el temps previst  :great:)

Fem el segon gel  :^^:
5:30 vint-i-unè parcial 1h51min48s (Mitjà classificació oficial: 1h54min1s; "chuleta": 1h51min39s estem perdent segons, però es terreny desfavorable i cal guardar forces si ho fem bé em de recuperar després :^^:)

Comencem tornada del Grao on he agafat un grup amb el que resguardaré molta força ja que la sensació de passar la mitja sense notar-ho no la tinc, estic molt bé, però no tant com m'agradaria i la marató se que comença al Km 30  :^^:

Just passant la catifa de mitjà amb el grupet veig al costat d'en Toni VLC que saludem perquè continuï amb la seva victoriosa marató que jo em quedo aquí que vaig ben acompanyat i poc a poc va posant kilòmetres de per mig  :yipi:

5:30 vint-i-dosè parcial 1h57min18s
5:37 vint-i-tresè parcial 2h2min55s
5:41 vint-i-quatrè parcial 2h8min36s
5:33 vint-i-cinquè parcial 2h14min9s (25Km; "chuleta": 2h12min55s potser em perdut massa, però s'acaba el terreny desfavorable i en tot cas el pla B sub 3h50 està a l'avast :^^:)
5:35 vint-i-sisè parcial 2h19min44s
5:40 vint-i-setè parcial 2h25min23s
5:30 vint-i-vuitè parcial 2h30min53s
5:42 vint-i-novè parcial 2h36min35s
5:26 trentè parcial 2h42min1s (30Km classificació oficial: 2h41min6s; "chuleta": 2h39min30s continuem amb la pèrdua i notem les cames, aquesta "chuleta" no em servei pel meu pla B i no vull fer càlculs extres es tracte de correr i punt  :mdr:)

Hem estat guardant molta força, però els quàdriceps ja comencen a voler dir alguna cosa; si se m'enrampa un no se si podré continuar  :neutral: un bessó o tinc controlat i ser com calmar-ho, però un quàdriceps em ve gran  :beurk:

Fem el tercer gel  :^^:

No se en quins kilòmetres en el que els recorreguts d'anada i tornada veiem i saludem aixecant el braç en esquimal que va davant meu i posteriorment en NACHOSBOYS que ve enredera no gaire lluny meu  :yes:

5:30 trenta-unè parcial 2h47min 31s
5:38 trenta-dosè parcial 2h53min8s
5:53 trenta-tresè parcial 2h59min1s
5:48 trenta-quatrè parcial 3h4min49s
6:02 trenta-cinquè parcial 3h10min51s (35Km; "chuleta": 3h06min05s si el pla B sub 3h50 no pot ser el pla C MMP aquest no es pot escapar i no em cal mirar més la "chuleta" els ritmes millor tampoc els miro que aniran a pitjor :intello:)

Els quàdriceps els anem aguantant tot tirant-los aigua per sobre i amb les passes més curtes e intentant que siguin ràpides i fent servir una tècnica de carrera exemplar (segur que des de fora es veia un estil "chiquito", però al meu cap era pur art del moviment :oops:) sense atrevir-me a improvisar i demanar reflex, ja que no se quin efecte podia tenir  :beurk:

Fem el quart gel  :^^:

No se en quin kilòmetre (poc abans de saludar la seva família) per fi en NACHOSBOYS m'avança i es que ha trobat un company de batalla molt millor que jo  :oops:, era inevitable i es veia a venir :yes:  :great:

6:08 trenta-sisè parcial 3h16min59s
6:18 trenta-setè parcial 3h23min17s (5Km; el pla C MMP crec que el puc ajustar a sub3h55 sense gaires problemes; aquest ritme segur que el puc mantenir un 5000 a 6:15 es un joc de nens per algú que ho pot fer a 4:15 :yes:)
6:11 trenta-vuitè parcial 3h29min28s (algun dia acabaré en aquest temps  :^^:)
6:38 trenta-novè parcial 3h36min6s
6:43 quarantè parcial 3h42min49s (40Km; "chuleta": 3h32min40s el pla C MMP que he ajustat a sub3h55 crec que lluitant amb la última bala del cinturó puc estar en el sub3h52, aquests temps no poden continuar pujant :yes:)

Fem el cinquè i últim gel que em dona gas  :yipi: comença la festa cap a la meta  :party:

5:34 quaranta-unè parcial  3h48min23s
3:37 quaranta-dosè parcial  3h51min59s

Meta amb braços en l'aire vídeo 3h53min i acomplint una MMP lluitada contra els meus quàdriceps des del Km 30 i sent finalment un xiuxiueig al Km 40 :party: :party:

Hem quedaré amb la marca oficial que es també molt maca  :^^:, però pel que veig als companys també els i ballen els números  :neutral:
3h51min59s sub3h52 (Classificació oficial sub3h53: 3h52min25s amb temps de marcador 3h53min8s)


Post cursa
Recollim tovallola i medalla amb una nova lecció de marató apresa  :yes:

Bevem aigua i una beguda de recuperació horrible. Veiem unes galledes d'aigua plenes de gel i decidim ofegar els quàdriceps  :666: que freda  :rofl: :rofl:
Anem passejant veient camilles de massatges i dubtant si quedar-me i fer-me un, fins que trobo en NACHOSBOYS que em comenta la seva marca e intercanviem les impressions, quan tot just munten una camilla nova i en la que em poso a la cua :^^:
Passa en esquimal abatut amb ganes de vomitar per la beguda de recuperació i sembla que amb una marató dura i batallada :beurk:
També passa carsobe supervivent del seu atac kamikaze a la seva MMP amb presa per anar amb el temps just per deixar l'hotel i anar a l'estació; comenta abatut que ha fet més de 4h, però es un heroi de guerra i l'admiro  :love:

Finalment massatge als quadriceps i en acabar acomiado en NACHOSBOYS i agafem pizza, més aigua, powerade, plàtan, taronja i fent una Amstel amb llimona i el tiberi tornem a coincidir i brindem amb en NACHOSBOYS per ara si acomiadar-nos definitivament ;)

Tornada a l'apartament caminant com podem amb unes cames que no són meves a no ser per les rampes i estralls dels bessons i quàdriceps adolorits  :beurk:

Finalment dutxa i 45min de descans al sofà, per tornar a encaminar-nos a dinar en algun lloc; el que sigui, però assegut  :^^:


Turistes a punt de deixar Castellón
Anem cap al centre mirant els menús dels restaurants i finalment acabem en un per fer una paella valenciana i "gritos i l'amentos" (o quelcom semblant) que no es res més que un "guisat de morcilla i chorizo", agafant el greix perdut  :rofl:

Avent dinat últims racons de Castellón amb descans pels bancs i es que les cames no m'aguanten  :oops:

Finalment tornada a l'estació i reclamació dels bitllets d'anada i tren cap a Sants arribant i anant a dormir a casa amb un cap de setmana difícil d'oblidar  :love: :party:


Moltes gracies per arribar fins aquí i haver llegit tot el totxo maratonià  :oops:  :^^:

Conclusions i confessions
Les vostres conclusions i opinions seran ven vingudes  :love:

Crec que sóc molt idealista amb voler rebaixar les meves marques, com que fa relativament poc que corro i la millora sempre es molt gran doncs sabent que la marató es molt llarga la mossegada al crono també crec que ho pot ser i això em perd.

Rebaixar 1min en 5Km, 2min en un 10Km, 3min30s en una mitja, 7min en una marató no poden ser equivalents per molt que a mi m'ho semblin i que si tot just he baixat de 4h no pots ser tan agosarat de voler fer 3h30, no ets un superdotat genètic en això de correr i ets un aficionat que pateix de marquitis; els números i la ciència aquí i intervenen un munt de factors més.

Un cop assoleixis el 3h30 no vulguis assolir el 3h perquè t'estavellaràs i ho deixes de patir de marquitis o això que tant t'agrada deixaré d'agradar-te i no es just.

Anem pas a pas i siguem realistes, com quan començava en que no sabia tant com ara però clavava més prim en les meves possibilitats, més modestes però tan vàlides com les d'ara.

Nou objectiu sub 3h45 en marató; en aquesta ho has buscat i t'ha faltat un extra que no se exactament encara que es, però que ho trobaré.
A la primera ja vas rebaixar el teu objectiu a aquest sub 3h45 i per ser la primera no la vas escoltar massa, però has de pensar-hi, totes van sumant i tot just fas la tercera marató.

Passat el sub 3h45 potser anem a sub 3h40 o si per un casual ja l'hem assolit abans anirem per sub 3h35, cal passar per totes les etapes per poder arribar si no per la gracia de l'esforç i la superació que també trobes admirable i gustosa d'aquest esport; baixar de sub45 i trobar-te amb un sub43 en un 10 Km sembla que t'hagi trastocat i hagis perdut el nord en els ritmes i en el que es aconseguir una MMP.

Per descansar de maratons pots fer curses de 5 Km i 10 Km, no cal que facis plans de maratons per després buscar segons pics de forma estranys que t'assoleixin millors temps en distancies més curtes, però no tant excitants per tu com la marató. Si haguessis començat de petit no haguessis fet el salt a la marató com l'estàs volent fer ara, replantejat si cal fer una marató a l'any o pots gaudir amb reptes més petits.


Paraules als companys que s'han avançat en escriure  :love: :love:
esquimal i carsobe amunt i força, sou uns lluitadors  :yes:
Toni VLC  :party: :party: espero una crònica de les sensacions kilòmetre a kilòmetre per veure com un maratonià es pot recupera emocionalment d'un petit contratemps (un mal dia D amb abandonament)  :great:
gorka has quedat a les portes d'aquest sub3h30 felicitats ;) t'envejo amb una il·lusió compartida que en el meu cas sembla molt llunyana encara  :oops:
Danigoal i Hansi felicitats per la MMP i em sumo al fetitxisme dels companys pel sub3h d'en Hansi ;)
sherpa crònica intensa de patiment i recollint medalla que es l'important  ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 18:45 #854 per Jorfer (Associat/da)
Sherpa vas arriscat i no va sortit, però has acabat. Conèixer el punt exacte de forma del maratonià el dia D és molt important i això tu dóna l'experiència. Qui no arrisca no pispa diuen.  :wink2: Abans o després segur que baixaràs de les 3h05 amb una mica més de planificació i entrenant més i millor.  :yes: :yes: Ànims i a gaudir de la nova marató assolida.

JRDi69 deu ni do quina crònica plena de detalls, dades i sensacions. Les maratons turístiques/gastronòmiques són més recomenables un cop passada la marató, tu dic per experiència doncs si no arribes a la cursa cansat i, crec que et va passar una mica oi?
En quan a la millora en la marca de la marató, al principi es poden donar bons salts, però després ja costa molt més i cal anar polint aspectes que abans no donaves importància i que la tenen. En el meu cas porto moltes maratons i cada cop intento afegir un plus a la preparació com: gels, més sessions de fisio durant la preparació, menys competicions, l'alimentació...i tot va ajudant però cal ser conscients que l'edat biològica et dirà que vagis parant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 18:49 #855 per MIGUEL SBD (Associat/da)
JRDi69

moltissimes felictats per la teva marató i la teva crónica crak  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 18:54 #856 per danili (Associat/da)

Bon dia!
Ai la que m'ha liat el danili per no fer la captura a meta  :whip: :rofl:


El merder que tenia jo amb tanta pantalla oberta de vídeo i d'edició!

www.corriendovoy.com/atletismo/153430/maraton-castellon-2015

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 19:13 #857 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Moltes felicitats a tots  8) per les vostres Maratons i les cròniques que comencen a aflorar  :great:

Una marató no es fa cada dia i arribar a meta independentment d'assolir el objectiu o no ja es un exit  ;)

Esperem mes cróniques  :yes:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 19:21 #858 per Grinta (Associat/da)
Enhorabona a tothom!
Als que heu assolit el repte i els que no. Tot i així,  ahir em vau fer molta enveja. Mitja marató se'm va fer molt curta. A més,  volia anar imformant de com anava tothom i era impossible.

JRDi69, quin greu no trobar-nos, però m'ha agradat molt la teva crònica. Això d'anar d'incògnit no mola. Ja saps, a fer comanda de samarreta aviat.

Ahir m'ho vaig passar molt bé fent claca amb la Judith i la Patiño al 11, al 16 i amb la Carme (sempre tan encantadora aquesta noia) al 27, anant endavant i endarrere, acompanyant a alguns de vosaltres (vaja ritme els que correu a 4'  :surprised:) i finalment amb el Gran TONIVLC, que es va llevar l'espineta amb escreix i amb el que vaig gaudir cadascun dels km que vam córrer plegats. Per posar la cirereta al pastís ens va convidar a un arròs del senyoret que estava deliciós. Toni, vinc a fer-te de llebre totes les vegades que calgui!  :love:
No faig crònica,  que això li toca amb ell!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 19:37 #859 per Jordi (Associat/da)
Gracies Jorfer, MIGUEL SBD i Grinta  :^^:

JRDi69 deu ni do quina crònica plena de detalls, dades i sensacions. Les maratons turístiques/gastronòmiques són més recomenables un cop passada la marató, tu dic per experiència doncs si no arribes a la cursa cansat i, crec que et va passar una mica oi?

El cansament de turista el notava al ficar-me al llit i no eren precisament els quàdriceps el que més hem notava  :neutral:

Realment el dia en qüestió em notava bé, a excepció dels nervis i la fluixera de ventre que temia que em jugues una mala passada amb els gels i la hidratació, però no va ser així i només van aflorar els quàdriceps massa d'hora pel meu parer, com si no hagués entrenat prou o al revés per tenir masses kilòmetres acumulats i acabar rematant sumant-li les passejades extres de turista  o per no fer els 30min del dia abans que recomanen per estirar les cames :neutral:

Sense que s'enfadi ningú d'allà  :eyes:, sort que Costellón es petit, té poc a veure i està tot concentrat al centre; arriba a ser València i crec que ja no arribo ni a la línia de sortida  :rofl: :rofl:

JRDi69, quin greu no trobar-nos, però m'ha agradat molt la teva crònica. Això d'anar d'incògnit no mola. Ja saps, a fer comanda de samarreta aviat.

En quant obrin nou fil la faig, cada vegada ho tinc més clar  ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2015 19:53 #860 per Jorfer (Associat/da)


En quant obrin nou fil la faig, cada vegada ho tinc més clar  ;)


Ja estàs trigant en obrir el nou fil de la propera comanda.
Ho pot fer qualsevol persona associada  :yes: :yes: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.