Marató Internacional de Castelló 6-12-15 a les 9h

Marató Internacional de Castelló 6-12-15 a les 9h

11 Des 2015 18:11 - 16 febrer 2016 11:17 #921 per koldo (Visitant)
En general havia fet una preparació força bona, però tampoc podia dir "ideal". Havia fet algun canvi, i havia entrenat "pel meu compte", sense seguir un pla estricte. La meva idea era seguir el pla que l'esrafiki va seguir per Barcelona, però adaptant els ritmes, però hi havia dies que eren una animalada. El dia abans de començar el pla, pateixo per fer la cursa de Matadepera a 4:30, i volia fer 32km més, 20 o 25 segons més ràpid per km. Utòpic. Molts dies al principi he de rodar a 5' o 5 poc, però és el que hi ha. I a més entreno per Sant Cugat, que no té pla ni les pistes d'atletisme. Però el tema de fer més kms, crec que em va ajudar a agafar la forma poquet a poquet. Mitja de Sabadell en 1:35, i la setmana següent la Mercè amb 10 de prèvia a 4:15. Després Poblenou amb 15 previs a 4:20, i el següent diumenge 27km a 4:20. Hem tancat el setembre amb un estat de forma correcte. Les sèries, per això, caca de la vaca molt malament.

Vaig millorant poc a poc i les setmanes centrals del pla em surten prou bé. Sobretot la tirada de 32, amb Khryz, guissona, esrafiki i danistal. Ja veieu quin dream team, tots seleccionats per fer el relleu correcat de les 24h.

Les dues darreres setmanes, entrenaments no massa bons, especialment la penúltima, degut a que no menjo com hauria per perdre algun kg de darrera hora, però el dijous de la setmana -1, faig un entrenament que em deixa content (deixo tirat al guissona que em fa de llebre i tot :he:), però ell encantat. M'ha pujat la moral, però necessito una darrera cosa. Vaig a casa dels meus pares, a obtenir el veredicte de ma mare. "Ay, hijo, que delgado estás, tienes los ojos allá adentro." :yipi: :yipi: Quan ma mare em veu bona cara, vol dir que estic passat de pes.

La darrera setmana m'agrada fer la dieta dissociada, estricta, krlos style. Estic 3 dies que visc a base de gall dindi, ous, pollastre, peix i aigua. Ni sucre, ni fruita, i sobretot, el pitjor per mi, ni pa :ouch: És molt ingrat esmorzar gall dindi a pèl, però el motiu s'ho val. Dimecres entrenar després de sopar, i dijous canvi: arròs, pizza i pasta :yipi: i també pa i xocolata, i un litre de sueroral cada dia. Però se'm van ajuntar dos sopars d'empresa (un d'ells sopar de Nadal divendres 4) i un viatge de 3 dies a Madrid per feina, o sigui que no vaig menjar tot el correcte que hauria volgut. Tot i així vaig ensortir-me’n més o menys...

Anem cap a Castelló  :party:  :party:  :party:

Fira de joguina, proporcional a la quantitat de corredors. Em donen el calaix sub3h sense problemes, tot i tenir la marca més caducada que els membres del Constitucional. Anem a una pizzeria a dinar, i de casualitat ens trobem a l'Estanis13. Se'l veu bé. Està confiat i crec que no massa nerviós. Per la tarda els companys van a fer una volta, les meves cames i jo ens quedem a l'hotel descansant i preparant les coses per l'endemà. Per sopar anem al Tagliatella, tradició en cada marató per les Espanyes. Ja porto uns quants visitats. Els companys saben que m'agrada anar sempre allà i com són collonuts, em deixen anar sempre. Jo sóc d'idees fixes (taure), bastant meticulós i organitzador, i m'agrada tenir controlades aquestes coses que per ells són parides. El sopar va de conya, i marxem cap a l'hotel.

Despertador a les 6:30, menjo dos platans i dues barretes, i cap al llit un altre cop fins les 7:30. Hem quedat a les 8:15 a la recepció perquè sortirem ja canviats i no deixarem res al guardabosses. Sortim de l'hotel tots els gasoses que ens hi allotgem, i anem a l'hotel on està la resta de l'expedició i la claca. Fem les fotos de rigor, i me n'adono que m'he posat vaselina a tot arreu menys a l'entrecuix. Merda. Per allà ningú en té. Arribem a la sortida, pixadeta i cap al calaix amb temps però no em deixaven passar. Merda! Ah vale, estic en un que no era el meu... Vaig al sub3h i no hi havia ningú dels nostres, però poc a poc van arribant. La Sílvia, parella de l'Estanis13, ens tira des de fora una polsera curradíssima de tela que havia fet personalitzada l'Estanis13. Detallàs!!! Ens saludem amb la resta, ens desitgem sort, i cap endavant.

L'Estanis13 es decideix a sortir amb mi, tot i que ell creu que el seu ritme està més a prop de 4:10. Ell només ha fet una marató, aquest any en 3:04 i busca el seu primer sub3h. Semblant al que jo vaig fer 5 any abans, sortint a 2:55. El destí va voler que ell fes la mateixa marca que jo a Donosti, només un segon més. L'esrafiki ens acompanyarà des del km 15-16. No s'ha recuperat del tot de la lesió de València, però igualment s'arrisca per ajudar a un amic.

Sortim. Pateixo una mica perquè hi havia massa gent. Tinc un estil de córrer peculiar horrible, i faig pasetes molt curtes. Això de vegades fa que m'emporti alguna trepitjada de més, però vaig bastant atent. També poso el colze (un altre cop krlos style) per si algú vol creuar-se retallant.

L'objectiu és agafar el ritme i no flipar-nos de sortida. No vull que l'Estanis13 es pensi que l'ha cagat per venir amb mi. Com aquelles llebres que han de dur un ritme, però surten disparades i peten a la gent. L'esrafiki al final es quedarà fins al km5, així que ell marca. Intento que no es dispari. La veritat, que sóc una llebre pèssima, però se'm dóna molt bé mirar el Garmin cada 30 segons, així que és senzill, baixar o pujar ritme segons digui el GPS. Envejo aquella gent, com el khryz, que corre 40 segons sense rellotge i et diu: Anem a 4:35. Increïble. Jo vaig començar amb Garmin des del principi i sense GPS em sento com Rajoy en un debat. Perdut.

Quan algun km surt un pelet més ràpid o més lent, intento justificar-me (És que era baixada, és que és llarg,...). Vull que es senti tranquil, i que cregui que ha encertat venint amb mi. Jo tampoc he fet moltes maratons, però ell em veu com més experimentat i he de demostrar-li. Km 5, 4:07 de mitjana i esrafiki s'acomiada. Just allà està la súperclaca GPT. Intento posar bona cara, perquè sé que des de fora també es pateix, i saludar-los fent algun gest. Ells ja saben que sóc una mica pallasso, o sigui que vol dir que estic bé. La veritat que no tinc ni idea a quins kms estaran, així que cada cop que els veig és una sorpresa i un "subidón". No he pogut saludar a cap dels altres companys per no arribar a la foto, però la majoria no els conec ni de vista. Em centro en buscar una barba hipsteriana. Devia ser el km7 o 8, i veig al ToniVLC. "Barbut, aquest cop sí!!!!". Espero que pugui acabar i content. Següents 5km surten a 4:05. Baixen una mica. Allà vaig fent números. Sí a 4:07 baixem de 2:54, imagina't que als darrers 10 estiguessis bé i pots baixar 5 seg per km i baixar de 2:53... Somiar és gratis, i la òstia que et dóna després l'atreviment, encara més.

Km 15, 4:07 de mitjana, primer gel. Esperem a que es reincorpori l'esrafiki en breu. Mig lesionat i el tio farà 32km al final. Un putu crack. Tornem a veure a la claca. Vaig de conya!!! Següent parcial, tot segueix bé, 4:05. Cap el km20, ens creuem amb el del@ primer, i després veig al gàltix, Chute, Hansi, Roland, meep Danigoal...Tothom sembla que va on toca. Veiem uns patinadors que porten reflex, li dic a l'esrafiki que vagi a demanar vaselina, el primer no en té, el segon sí. Em diu que si vol me la posa ell, no cal :he: Em donen top el pot, i n'agafo bastant. Un problema menys. Arribem a la mitja un pelet més ràpid de l'esperat, però dintre dels marges. Però pujant cap al km 22 ja no em trobo tant còmode. Em sembla que al km 32 apretarà la tia Rita. És una tia que compartim amb el Dani.

km 24, un altre cop la claca, són els millors. Nens, estic bé!! Intento sempre buscar a la Patri :love: Està patint la que més. La parella i el germà corrent. Km 25, segon gel. Parcial a 4:12, però pujava. Anem bé. Devia ser cap al km 28 i se'ns apareix la Grinta i es posa a córrer amb nosaltres, gran!! Ens diu que té les nenes soles allà a la rotonda i que es torna. Llàstima. Avisa també que tenim al del@ a prop. Mal senyal. Al cap de poca estona, suposo que la cafeïna del gel del km25, més els ànims de la Grinta i la claca, fan un còctel explosiu i em puja al cap. Li pregunto a l'Estanis13 si li sap greu si apretem, i em diu que no, que faci la meva. Tinc la mateixa sensació que quan truques borratxo a les 3 de la matinada a la teva ex. Saps que no ho has de fer, però ho fas. O quan te'n vas amb aquella noia que t'agrada però que només et porta problemes. No li recomanaries a cap amic, però tu hi vas. Li dic a l'esrafiki que ens posem a 4' i començo a agafar a gent. Estic anant per sensacions. Quan he petat en una marató era abans del 28, sempre 24 o 25, o sigui que penso que aquest cop ho tinc. Em veig fent 14km a 4. He esperat massa anys aquest moment. Però se me'n va de les mans. L'esrafiki em diu que no pot seguir-me a aquell ritme, i que m'agafarà al 35. Li dic que tranquil. Estic eufòric. M’animen un grup de joves. Un d'ells és dislèxic, en comptes de llegir al dorsal "koldo", em crida: "ànims, loko". Faig una pujada a tota merda per agafar un grup. Miro el fore i marca 3:41. M'és igual. veig a la claca. El Dani em fot un crit enorme, quan em troba abans del que espera. Tots estan molt contents per mi. "Aquest cop sí!!!" els crido. Vaig agafant grupets i els avanço i segueixo endavant. Alguns em mirem sorpresos.

km 32, tercer gel. Ja he dit abans que no tinc massa experiència maratoniana, però sí he fet més de 10, suficient per saber que no havia d'haver fet aquella bogeria. km 33, 4:11. Merda. La noia aquella que m'agradava ha marxat amb el tio malote. Ai que patirem. El noi aquell no era dislèxic, era un visionari. Adéu pla A, lluitem pel B i ves que no acabem acabant l'abecedari i comencem amb l'hebreu. Tornem a fer números a veure quin marge tinc per fer marca. Encara prou, però ho dono tot per no passar de 4:20-4:25. Per sort de seguida ve l'esrafiki. Em diu que a quant vull que anem, li dic que a 4', a veure si amb ell hi torno, però ni de conya. Ni de lluny. 4:18, 4:16, 4:22... Només passar qualsevol km (ex 36), sempre em diu: "Va que ja estem al 37", i jo per dintre pensant, collons si queda un munt...

Km 37. Cada 2km perdo un segon de la mitjana que portava. Quart i darrer gel. I pensar que abans no en prenia... Arribem al 40 i em trobo una mica millor. M'apropo a 4:15 un altre cop. No trobo el maleït 41, i li dic de males maneres: On cony està el km41!!!! Perdó, Jordi. Però es veu que no hi era. Just per allà està la claca i ja em veuen que no faig tantes tonteries com al principi. Porto la meva cara de "ho estic donant tot. M'estic deixant un colló i part de l'altre". En un carreró veig al rubens animant a tope. S'alegra molt per mi. Ja arribo. Es fa llarguíssima la volta pel parc. Entrem, el rellotge al fons. No vull saber el temps que diu, m'agradaria baixar de 2:56, però sinó, la marca crec que la tinc. Intento apretar, però si normalment tinc sprint nul, imagineu en una marató que vaig fos. Poso cara de velocitat i les mans rectes rotllo sprint, però res més. El crono marca 2:55 llargs. Ho hem aconseguit entre tots.

Arriba Estanis13 al cap d'un minut i gàltix al cap d'un altre. Cracks olotins, oleeee!!! Arriba Chute davant de la llebre sub3h. Quina màquina i quin nivell de patiment. Espero amb candeletes al Hansi. Però no arriba en sub3h. De sobte, em vinc avall, i començo a plorar. Merda. No s'ho mereix. Em barallo amb algú de seguretat que em vol fer fora. Collons, estic esperant un amic, i aquí no destorbo, deixa'm en pau! Arriba amb 3h i poc, ha fet MMP i l'abraço, però estic desfet. Ni celebro res ni m'he preocupat d'agafar la medalla. No sóc massa efusiu amb la claca, ni amb la Patri, ni li dono prou les gràcies a l'esrafiki. Us demano disculpes. No puc parar de plorar. Intento marxar a algun racó per no espatllar l'alegria a la resta. La Patri ve a consolar-me. A la majoria de maratons he plorat d'alegria però aquest cop no. No em digueu que la marató és justa, perquè no ho va ser. Com no li torni el qui li deu algun dia, em cagaré en ella per sempre. Marxem a l'hotel, i allà em començo a trobar millor. Després de la dutxa, i amb el cap fred, ja començo a adonar-me, que després de 5 anys, he tornat a fer MMP. Ho celebrem amb un gran dinar, i tothom està molt content per mi, i jo per ells. Ha estat un dia per recordar. Donosti va ser genial, i mai serà igualat, però Castelló, tela. S'ha fet un lloc amb tots els honors.

Gràcies esrafiki, ets un fóra de sèrie. Gràcies a la claca, impressionant. Gràcies Estanis13 per la companyia. Gràcies Chute, per ensenyar-me tot el que sé sobre entrenaments i maratons. Gràcies als diables de la Marbella, per aguantar-me cada setmana. Gràcies Gasoses. Gràcies Patri, per tot.

"Hem gaudit del camí. De cada quilòmetre de preparació. Hem tornat a mirar els ulls a la senyora marató. I no ens ha deixat indiferents. Com sempre. Tornarem a veure’ns, i tant. I tornarem a gaudir-ne, perquè ens té el cor robat." (Joan3)

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2015 18:51 #922 per Del@ (Associat/da)
Enhorabona a tots :party: :party:, he estat desconnectat aquesta setmana i no he llegit les vostres cròniques però ho aniré fent aquest cap de setmana. Als que vaig veure a Castelló havíeu fet molt bones curses  :great:, així que segur són cròniques maques de llegir. La meva serà curta i breu, i per sort no la vaig escriure diumenge a la tarda  :whip: :whip: . Ho faré després.

11 Des 2015 19:13 - 11 Des 2015 23:51 #923 per JosepJaipur (Visitant)
Companys, quin gust tornar a casa i fer una tarda de sofà llegint les vostres cròniques.  Només em falten les crispetes.

Hansi, enhorabona per la MMP.  Fer marca sempre comporta un esforç molt gran. Mai haviem fet una cursa tan bona i encara que no sigui el temps del plà A, el plà B també era un repte molt important, i ho has aconseguit.  Estàs fent un setge a les 3h. i la propera segur que no s'escapa.  Barcelona serà la bona, i si no és no passa res.  Bubka feia les marques de cm en cm i ben content que quedava.

Koldo, quin carreron.  Me'n alegro molt per tu.  Portaves uns anys molt durs, sense poder demostrar el que vals. Ja et tocava que la marató et retornés tot el que t'ha fet patir ultimament.  Per treure's el barret.

Estanis13, noi quines condicions més bones tens.  Només portes un any des que vas debutar a una mitja marató i ja estàs fent aquest temps? En poc temps estaràs a l'elit dels maratonians correcats.  El teu dorsal ens va donar sort a tots dos. Enhorabona per aquesta marcassa!

gàltix, si tornes a l'asfalt, amb una mica més d'entrenaments específics faràs MMP d'escàndol.

DaniGoal, Per fí has pogut demostrar el que vals, Dani, tot i que crec que aquesta marca no et durarà gaire.  11 minuts són una passada. T'ho mereixes, enhorabona.  I enhorabona també al Barceruel per la feina de llebre.  

I parlant de llebres, sembla que tant a Castelló com a Donosti les llebres han fet unes feines molt poc lluides.  Potser es que plantegen la cursa de manera diferent al que estem acostumats aqui, on les llebres porten un ritme més lineal durant tota la cursa.  M'agrada més el Corredors style...

Segueixo llegint.

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

11 Des 2015 20:39 - 11 Des 2015 20:42 #924 per Jordi (Associat/da)
Felicitats koldo quines rialles "loko" amb el nen visionari, les novies,... i quins plors m'has contagiat al final amb la retransmissió del vídeo on ja havia intuït el que has explicat; MMP i a tornar a plorar d'alegria a la següent  ;)
També destacar la maravella de frase d'en Joan3  :great:

Pels que volgueu tafanejar els detalls del meu cardio i dels meus parcials aquí teniu el meu "track": connect.garmin.com/modern/activity/976644628

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

11 Des 2015 21:20 #925 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Koldo

moltes felicitats de nou crak per la teva marató  la teva MMP  i la teva crónica  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

11 Des 2015 22:09 #926 per Grinta (Associat/da)
Ostres Koldo, fantàstica la teva crònica de la marató  :love:
M'ha encantat la barreja de sensacions i el teu sentit de l'humor.

Enhorabona per la teva marca i gaudeix amb la Patri, que és un amor. Sí que va patir, sí,  estava nerviosa però com tothom. Les maratons ja ho tenen això. Ho viuen els de dins, els de fora... O millor hauria de dir que la patim tots plegats.

Ah! I no totes les noies marxàvem amb els malotes  :beurk:

Apa! No baixis del núvol fins que no sigui estrictament necessari. Felicitats!!!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

11 Des 2015 22:34 #927 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Amb aquestes cròniques i les de fa uns dies al fil de la Marató de Valencia, ja podem anar pensant el donar el Premi Sant Jordi de l'any vinent  :party: :party:

Serem un grup de corredors-escriptor-lectors.  :rofl: :rofl:

M'agrada!!

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

12 Des 2015 09:21 #928 per JosepJaipur (Visitant)
NACHOSBOYS, grandissima marató.  Enhorabona per aquest marca tan bona!
ToniVLC, amb aquesta gran marató que has fet t'has pogut treure l'espineta de València.  Enhorabona també per la gran quantitat d'amics que has fet.  I a la Grinta, quin detall més maco anar fins a Castelló per animar a l'expedició i fer de llebre. Extrarordinaris els dos.
JRDi69 Marató molt lluitada, i marca molt bona.  Per el que he après en aquests anys de córrer maratons crec que si busques un ritme objectiu i el segueixes gaudirás més i faràs una millor marca.  Anar massa ràpid quan tens les forces intactes et fa patir massa quan les forces t'abandonen.  Saber on és el ritme a seguir no és fàcil, peró si el trobes no patiràs tant al final.
Esquimal, quina mala sort.  Té molt valor el que has fet.  El més normal haguès estat abandonar per ser conservdor però has sabut lluitar contra el mal i les ganes de deixar-ho, i això et farà mentalment més fort.

Gràcies a tots per compartir les vostres experiències amb tots nosaltres.

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

12 Des 2015 09:36 - 12 Des 2015 09:38 #929 per Toni VLC (Associat/da)
JRDi69, gràcies. És de veres que llevar-li un o dos puntets a la marató pot fer que la vixques de forma genial i avançar i avançar corredors et deixa en un núvol. De fet, pel cap et ronda que a partir d'ara totes seran així, és com un anestesiant... Que en el meu cas em va durar 24 hores  :rofl: La marquitis, en major o menor grau, ja ha aparegut  :glasses:

MiguelSBD, sense dubte el mosqueter correcat ets tu. Gràcies, compartir aquells quilòmetres a València fou un plaer  :great:

Nachosboys, moltes gràcies, hem pogut comprovar que molts dels sentiments i sensacions a una marató són quasi idèntiques. Fins i tot, les metàfores.

Joregar, moltes gràcies. En un esport tan individual com és l'atletisme, si no hi havera amistat, malament... Eixa marató de la que parles m'agradaria fer-la algun any, però em referia a les d'asfalt. I ens entrem en terrenys muntanyers, no acabaríem.

JRDi69, gràcies. És de veres que llevar-li un o dos puntets a la marató pot fer que la vixques de forma genial i avançar i avançar corredors et deixa en un núvol. De fet, pel cap et ronda que a partir d'ara totes seran així, és com un anestesiant... Que en el meu cas em va durar 24 hores  :rofl: La marquitis, en major o menor grau, ja ha aparegut  :glasses:

MiguelSBD, sense dubte el mosqueter correcat ets tu. Gràcies, compartir aquells quilòmetres a València fou un plaer  :great:

Nachosboys, moltes gràcies, hem pogut comprovar que molts dels sentiments i sensacions a una marató són quasi idèntiques. Fins i tot, les metàfores.

Joregar, moltes gràcies. En un esport tan individual com és l'atletisme, si no hi havera amistat, malament... Eixa marató de la que parles m'agradaria fer-la algun any, però em referia a les d'asfalt. I ens entrem en terrenys muntanyers, no acabaríem.

Koldo, vaja relat genial, amb unes pinzellades d'humor fantàstiques. Ho has contat molt bé. Moltes gràcies pels ànims. Sou molt grans quan a les velocitats que aneu els de davant teniu un moment o un pensament per als companys del darrera o estar tant pendents del com li ha anat a un company :yes:

Del@, molts ànims. Quasi no ens coneguem, però sé per un pardalet que tens gent a prop que t'estima molt

JosepJaipur, moltes gràcies. En este lloc d'internet hi ha molta gent que mereix molt i molt la pena

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

12 Des 2015 09:54 #930 per joregar (Visitant)
Iep! He fet la via verda 4 o 5 vegades en bici, pero ara ja fa uns anys i em fas dubtar... jo diria que és asfalt o si més no grava amb quitrà molt compactat. En tot cas, jo no li diria muntanyera perquè precisament fins Navajas no hi ha ni una rampa cap amunt  :party: tot baixadeta, per això deia lo de disfrutona.    Jo i els meus amics del Port de Sagunt també la tenim pendent. Cadascú la seua distància 10, 21, 42, però ara que un d‘ells ha debutat (el que vaig acompanyar a València) i vol repetir, al menys serem dos en la llarga.      Pot ser algun dia ens veiem per la terreta  :yes:  ;)

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

12 Des 2015 10:29 #931 per Toni VLC (Associat/da)

Iep! He fet la via verda 4 o 5 vegades en bici, pero ara ja fa uns anys i em fas dubtar... jo diria que és asfalt o si més no grava amb quitrà molt compactat. En tot cas, jo no li diria muntanyera perquè precisament fins Navajas no hi ha ni una rampa cap amunt  :party: tot baixadeta, per això deia lo de disfrutona.    Jo i els meus amics del Port de Sagunt també la tenim pendent. Cadascú la seua distància 10, 21, 42, però ara que un d‘ells ha debutat (el que vaig acompanyar a València) i vol repetir, al menys serem dos en la llarga.      Pot ser algun dia ens veiem per la terreta  :yes:  ;)

Em pilles, segurament, és com dius.
Caldrà, puix, apuntar-la. Estaria bé que ens digueres quan la faces. de moment, enfile hivern i primavera a intentar baixar temps en 10, 15 i mitja.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______

12 Des 2015 12:18 - 12 Des 2015 12:20 #932 per Toni VLC (Associat/da)

M'encanten les vostres cròniques!   :party:
ToniVLC, t'ha faltat dir que et va donar subidón quan et vaig dir que et portava una forta abraçada de part del Jaume86 i del Jorfer, que saps que t'estimen moltíssim  :love:

Ah! I vaig tenir compassió de tu, però a la propera marató, prepara't!  :whip: Que baixarem de 3h25'. Busca'n una a la tardor  :whistle:

De la teva grandíssima crònica (no només és gran per l'extensió, ens tens molt ben acostumats) em quedo amb el tros que diu "Quan torne a recollir les espardenyes que m’havia deixat vora la paret, la filla xicoteta de Grinta i Homo running em fa una pregunta que em catapulta a un indret desconegut: “Per què no acabares la marató de València?”. No se què contestar, és una cria de set anys tan desperta... “Em vaig lesionar”, li dic per eixir del pas, dubtant. Encara sorprès per la pregunta, eixos ulls clars com la mar afirmen “ho has fet molt bé”. I eixes paraules de la xiqueta em reconcilien amb la marató."

Aquesta nena és l'Uma, la meva filla petita de 7 anys i sí, és molt espavilada (massa i tot, de vegades). Tant ella com la Maia (la gran) han viscut com seves, les nostres aventures maratonianes i m'han sentit parlar tantes vegades del teu abandonament forçós a València i dels dubtes del DEL@ a Castelló, que ja parlen de vosaltres com si fóssiu amics seus de l'escola.

De la resta del dia no puc quedar-me amb res més que no sigui l'àpat amb aquell arròs que feu tan bé per les vostres contrades i la sobretaula allargadíssima, que de poc no sopem i tot  :oops: Però clar, ens veiem de tant en tant i s'havia d'aprofitar.

Per cert, estaria bé que vinguéssiu al sopar correcat, no?  :whistle: :whistle: :whistle: Ahí lo dejo...

Ains, Grinta, quina il·lusió em va fer el que em digueres del Jaume86 i Jorfer, ja has vist que ixen a la crònica.
Em fa que tu ja ja te m'has escapat per a córrer  :'( , cosa que no vol dir que no puguem coincidir  :yes:.
Sobre marató de tardor, ja et vaig donar el meu consell l'altre dia. Pensa-t'ho  ;)

_______

12 Des 2015 12:56 #933 per aurelian (Associat/da)
Moltes felicitats i moltes gracies per compartir les croniques.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

12 Des 2015 20:43 #934 per Jorfer (Associat/da)
Crec que tinc molta lectura pendent pel Nadal entre València i Castelló
Quines cròniques mare meva  :great: :great: :love: :love: i això que només he mirat en diagonal  :yipi: :yipi:

13 Des 2015 09:25 #935 per NACHOSBOYS (Associat/da)

NACHOSBOYS, grandissima marató.  Enhorabona per aquest marca tan bona!
ToniVLC, amb aquesta gran marató que has fet t'has pogut treure l'espineta de València.  Enhorabona també per la gran quantitat d'amics que has fet.  I a la Grinta, quin detall més maco anar fins a Castelló per animar a l'expedició i fer de llebre. Extrarordinaris els dos.
JRDi69 Marató molt lluitada, i marca molt bona.  Per el que he après en aquests anys de córrer maratons crec que si busques un ritme objectiu i el segueixes gaudirás més i faràs una millor marca.  Anar massa ràpid quan tens les forces intactes et fa patir massa quan les forces t'abandonen.  Saber on és el ritme a seguir no és fàcil, peró si el trobes no patiràs tant al final.
Esquimal, quina mala sort.  Té molt valor el que has fet.  El més normal haguès estat abandonar per ser conservdor però has sabut lluitar contra el mal i les ganes de deixar-ho, i això et farà mentalment més fort.

Gràcies a tots per compartir les vostres experiències amb tots nosaltres.

Gràcies

13 Des 2015 09:27 #936 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Si les cames es recuperen, i crec que si (Avui he fet 10kms de muntanya, acompanyant al meu germà, i poques molèsties), vull provar el sub42 a Sant Antoni. Que creieu? Precipitat?

Xavi

13 Des 2015 10:26 #937 per NACHOSBOYS (Associat/da)
JRDi69. Com es canvia la signatura? Vull treure les 4:08 i posar el meu 3:46  :rofl: :rofl:

Xavi

13 Des 2015 11:01 #938 per wolves (Associat/da)
Xavi, t'he enviat un MP.
Ja trigues!!  ;)

JRDi69. Com es canvia la signatura? Vull treure les 4:08 i posar el meu 3:46  :rofl: :rofl:

Xavi

13 Des 2015 11:58 #939 per NACHOSBOYS (Associat/da)

Xavi, t'he enviat un MP.
Ja trigues!!  ;)

Xavi

Gràcies Wolves!  :love: . Crec ara ja està fet.

Xavi

13 Des 2015 12:48 #940 per estanis13 (Associat/da)
Molt bones cróniques Nachosboys, Danigoal i ToniVLC, en les tres es noten grans sensacions, la vareu disfrutar!

Koldo espectacular la crónica, a veure si és veritat i et passes més per escriuren :whistle: :whistle: moltes gràcies  per haver pogut formar part de la barqueta durant tants kms i gràcies per tot! espero que  repetim!

JosepJaipur gràcies per les teves paraules, veurem

Nachosboys això que comentes de intentar marca a Sant Antoni, si em permets la resposta, més que precipitat, ho trobo inclús massa tard, en la meva opinió en teoria seria convenient buscar algo més aviat per aprofitar la sobrecompensació de l'especific, per exemple nassos. De fet, si no passa res i després de l'entrenament d'avui, intentaré marca als 10k de les 24h el diumenge que ve.

Moltes gràcies a tothom!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats