- Missatges: 2919
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
NACHOSBOYS,
Moltes felicitats per la fantàstica marató de vas fer. A la crònica transmets com la vas disfrutar, bandido :wink2:
M'ha agradat molt. :yes: Vas pulveritzar tots els plans que tenies. La marató que vas fer ni l'havies somiada!!! :surprised:
Tenim una cosa en comú... una Ona en la nostra vida :love: Enhorabona
Salut!
Quin fart de llegir t'estàs fentJRDi69,
l'animador núm. 1 del fil
No ens coneixem però ets un tiu amb molta empemta i potser un pel inconscient :wink2: però autèntic :yes:
Deunidó el troç de crònica supermegahiperdetallada segur que si te la repases afegiries alguna cosa més :he:
Enhorabona a la propera almenys el sub3h45' el tens a l'abast :yes: però no et flipis
Salut!
Toni VLC,
Com et van dir a l'arribada: "Ho has fet molt bé"
No parlarem de revenja. T'has passat comptes amb tú mateix i amb la companyia de la Grinta, l'Homo Running i el suport de la teva Carmen has restablert l'harmonia "atlètica". :yes:
Molt bona crònica amb molt sentiment
Ara a pensar en la següent
Salut!
Gràcies curat! :love:Hansi,
Crònica molt emotiva inclosa la prèvia del fil gasosa
Al final va ser el pla C amb MMP inclosa això vol dir que tenies 2 plans molt més ambiciosos i possibles que alguns detalls (tant previs com durant la cursa) t'ho van complicar. Però l'alegria de la marca no te la treu ningú (ni les llàgrimes de l'amic koldo) i saps que a la propera tornaràs a la línia de sortida i ho aconseguiràs :yes: Segueix els consells del sensei Chute
Perquè tinguis referència , m'he quedat a les portes del meu sub21 en 5Km i deixaré el meu intent de sub43 en 10Km per l'any que ve; potser passat la marató de Barcelona i tot; ara ja em toca afartar-me de torronsSi les cames es recuperen, i crec que si (Avui he fet 10kms de muntanya, acompanyant al meu germà, i poques molèsties), vull provar el sub42 a Sant Antoni. Que creieu? Precipitat?
Xavi
Perquè tinguis referència , m'he quedat a les portes del meu sub21 en 5Km i deixaré el meu intent de sub43 en 10Km per l'any que ve; potser passat la marató de Barcelona i tot; ara ja em toca afartar-me de torronsSi les cames es recuperen, i crec que si (Avui he fet 10kms de muntanya, acompanyant al meu germà, i poques molèsties), vull provar el sub42 a Sant Antoni. Que creieu? Precipitat?
Xavi
connect.garmin.com/modern/activity/987423020
Salut!
Jordi