- Missatges: 541
a VLC no crec , pero l'any que ve a BCN ho intentarem segur
Pinelli31 em sap greu tot el que vas patir per aconseguir la desitjada marató. El que m'agrada saber que ja tens ganes de fer la següent on segur que baixaràs de les quatre hores. Ens veiem a VLC 2016 :yes: :yes:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Felicitats per la marató!!!
Podries explicar més detalls d'aquest entrenament pels que tenim els isquios curts?
Boix,
enhorabona per la MMP i per la mínima per Boston. A més t'ha tocat la lottery a New York. Estàs en ratxa!!! A veure si a Empúries fas saltar la banca amb un sub 3h15'A més, tot això, venint de correr la MCD Tarragona al gener
Boix gran cursa la teva :yes: :yes:
Amb parada per donar petons a Zenon i tot !!!
Molta sort al país dels yankees...que tindràs un intensiu aquest hivern amb NY i Boston, dos Majors.
Hauràs de fer algunes hores extres a la feina![]()
Biel54, admiro molt el teu gran rendiment amb el poc entrenament que has fet. Té molt de mèrit i vas fer una gran gestió. :yes: :yes:
Jaume86, amic meu, el dia que corris sense pressió i sense patir estaràs més proper a les 2h30 que a les 3h00. Quan maduris, a poc a poc, ho aconseguiràs i jo ho vull veure d'aprop. :yes: :yes: Sort a Manchester amic :love: :love:
Gasosa style ja d'entrada, sempre? :aww: entenc errar el ritme escollit i patir gasosa, entenc sortir conservador i arrepentir-se per no haver fet MMP per poc, però d'entrada 3h25 sabent que "petaré" a 3h30 :grrrrrr: treball mental, surto a 3h25 per fer 3h25 a meitat o final de cursa canvi de plans no arribo 3h30 estarà OK,..., finalment acabar serà tot un que :yes: (es el que jo vaig fer amb el meu 3h30, que va acabar en 3h39Sé que el meu objectiu està lluny de 3h25’ però coneixent la meva manera d’afrontar les curses, sortir amb aquest grup em sembla la decisió més pràctica. Es tracta de seguir amb ells tants quilòmetres com sigui possible i quan comencin a flaquejar les cames despenjar-se del grupet per intentar acabar la cursa per sota de les 3h30’.
Com podeu veure, després de més de 25 maratons segueixo aprenent coses d’aquesta cursa! Ara cal tenir memòria per no tornar a repetir les mateixes errades en les proepres... ja veurem...
És la meva manera de plantejar: jo en dic arriscar. Després ja baixo pretensions, si cal. :biggrin:Gasosa style ja d'entrada, sempre? :aww: entenc errar el ritme escollit i patir gasosa, entenc sortir conservador i arrepentir-se per no haver fet MMP per poc, però d'entrada 3h25 sabent que "petaré" a 3h30 :grrrrrr: treball mental, surto a 3h25 per fer 3h25 a meitat o final de cursa canvi de plans no arribo 3h30 estarà OK,..., finalment acabar serà tot un que :yes: (es el que jo vaig fer amb el meu 3h30, que va acabar en 3h39
)
És la meva manera de plantejar: jo en dic arriscar. Després ja baixo pretensions, si cal. :biggrin: