35. Frankfurt Marathon am 30. Oktober 2016

35. Frankfurt Marathon am 30. Oktober 2016

30 Oct 2016 17:31 #61 per No Surrender (Associat/da)
Osti, nins!!! Molt rebé!!!  :party:  :party:
Disfrutau del pont i anau escrivint la crònica, que a la tronada l'esperam!!!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2016 19:33 #62 per Jorfer (Associat/da)
Pep_e molt bé aquest sub 3 i fent la segona meitat més ràpida. Felicitats  :great: :great:

31 Oct 2016 00:05 #63 per guissona (Visitant)
Moltes gràcies, família.

A mitja setmana, tornats de Deutschland, us faig la crònica.

Amunt i crits!

31 Oct 2016 08:14 #64 per ecopac (Associat/da)
Enhorabona fieres!! 8)

Sou uns cracks

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

31 Oct 2016 08:48 #65 per Josep80 (Associat/da)
caram, nois, quins cronos ...  :surprised: :surprised: :surprised:

enhorabona a tots tres!!!  :great: :great: :great:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

31 Oct 2016 15:51 #66 per curat (Associat/da)

Hola nois. Una mes al sac!

Al final 2:56 (1:28:40 - 1:27:40).

Ara a aprofitar les mini-vacances del pont i dieta de carn i cervesa!  :party:

Quan torni faig crònica. 8)

Gràcies pels ànims!

Boníssima marató Pep_e  :great:
La 2 mitja 1' més ràpida  8)
Ara disfruta del menjar i el beure  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

31 Oct 2016 16:02 #67 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona nois

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

31 Oct 2016 16:53 #68 per kilometer (Associat/da)
Enhorabona  :yipi: :yipi:, cronos de molta qualitat, amb major o menor patiment, per que seria sense el patiment de la marató. Ens veiem aviat...i a veure si us estireu amb cròniques  :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

31 Oct 2016 16:56 #69 per pinelli (Associat/da)
enhorabona nanus .. tots sub 3h ???
pep-e crack mossenaire  ;)

02 Nov 2016 00:44 - 02 Nov 2016 10:50 #70 per guissona (Visitant)
   Cada any dic el mateix però no ho acabo complint mai. Mario, no busquis maratons a l’octubre que a l’estiu et costa molt entrenar, “aurellut”. Inscrit a Frankfurt, 30 d’octubre. :great:

A mig juliol començava la preparació. Venia d’un temps on havia estat parat vint-i-cinc dies sense fer absolutament res. També tenia molt recent el cop psicològic que havia suposat per mi no haver pogut acabar la marató de Copenhaguen al maig.

En fi, com sempre, el juliol i l’agost no em serveixen per res :no:. No aconsegueixo perdre pes i els entrenaments de marató són bastant horrorosos. No acabo d’agafar la forma de cap manera. Em poso com a límit el setembre. A veure si tornant de la platja i recuperant la normalitat la cosa millora. Costa, però mica en mica vaig perdent pes i els entrenaments van sortint més o menys bé.

A mig agost hi ha una cosa que durant la preparació m’ha fet no deixar-me anar i mirar de ser constant i optimista. Quan realment no estava ni per 3:15 ens vam apostar amb el Dani un any de ST’s ;). Si jo baixava de 3 hores ell perdia i si no rebaixava la barrera dels 180’ era jo qui pagava les cerveses durant 1 any, fins la propera marató de Frankfurt. El Dani sap que apostar contra mi a les maratons és gairebé derrota segura :666:,  :rofl: :whistle:, però llavors, fins i tot jo la veia perduda :neutral:.
   Les últimes quatre setmanes, on es juguen les garrofes en el sentit de les sensacions, per mi molt importants, em surten entrenaments de tot tipus. De molt bons i de molt dolents. Fruit de la mala distribució setmanal de les sessions arribo als diumenges massa castigat i les tirades, els testos, etc... no surten com un espera. Tot això em crea dubtes però alhora tampoc m’atabala massa perquè els entrenaments bons tampoc són fruit de la casualitat :great:.

Jo mateix m’intento convèncer que si les dues últimes setmanes no faig el ruc i arribo com he d’arribar diumenge a la línia de sortida tinc possibilitats de fer-ho. A diferència de les altres vegades, no tinc molt clar que pugui fer un sub3h. Ha de sortir tot molt bé perquè vaig justet, justet.

Arribem al dia D. M’acompanya el meu amic Roland :love:. Ell havia de fer la marató però durant la preparació no li ha acabat d’anar bé la cosa i decideix acompanyar-me els últims 12 quilòmetres.

Abans d’entrar al calaix tinc una pixera impressionant :grrrrrr:. Però les cues són llarguíssimes i és materialment impossible pixar a qualsevol lloc :whip:. L’hora de la sortida es va apropant i decidim, el Roland i jo, anar al calaix. Està a petar i per entrar a dins hem de saltar la tanca de qualsevol manera. Tot és caòtic. Premut com una sardina en una llauna esperem que donin la sortida :^^:.

Comença la marató. Sortim amb en Roland que m’acompanyarà fins al km3 i després de trotar uns 6kms m’esperarà al km30. Quan portem uns 200m ens passa en Raúl Martínez molt indignat amb la sortida. Va boig fent S per agafar posició.
   La meva idea és moure’m en la forquilla de 4-10/4’15 el quilòmetre. Hi ha molta gent. I quan dic molta gent vull dir molta. Costa de córrer tot i que els carrers són força amples. Hi ha també l’inconvenient, encara que en pocs llocs, de les llambordes i les vies del tramvia.
   El Roland es queda al km3 on hi tenim la família. Llavors la mitjana és de 4’10 i seguirà així fins el km13,5 on definitivament paro a pixar :sarcastic:. He anat apurant, apurant, apurant però ja no aguanto més. No corro còmode i prefereixo perdre temps ara que és d’hora que no pas parar al km28 i que em costi un ou arrancar. Perdo uns 30”. De cop, al km14 la mitjana se me n’ha anat a 4’12. No em preocupa. Estic dins de la forquilla :great:. Des del principi tinc clar que amb la preparació que porto no puc fer-me el valent. He d’ajustar molt bé el ritme. Ni busco grups ni res. Una idea clara, passar la mitja entre 1:28:30 – 1:29:00 i esperar que arribi el km30 i oblidar-me de tot i només seguir l’estil impecable del Roland fins al final.

Els quilòmetres van caient, bastant semblants de ritme, ho tinc controlat. Passo la mitja en 1:28:36 i, a diferència de les curses, tirades prèvies, tinc la sensació que he passat la meitat de la cursa com s’ha de passar, sense massa desgast. Mentalment vaig jugant amb el rellotge cada 5kms amb el marge que té l'anar més ràpid de 4’15 i un altre marge de 30” que és el que et queda si fas tota la marató a 4’15.
   En alguns avituallaments s’ha d’anar molt en compte perquè només són a una banda i els vasos te’ls donen els voluntaris i n’hi ha que de qualsevol manera :whip:. I durant tot el recorregut serem sempre molts corredors.
   El parcial del 25 al 30 me’l vaig plantejant com que cada vegada queda menys per trobar el Roland. Menys quilòmetres per despreocupar-me dels avituallaments. Menys distància per preocupar-me pel ritme.
   Arriba el km30. El Roland com un clau allà esperant-me, uns metres abans de l’avituallament per agafar-me l’aigua en aquell punt. Em pregunta com vaig i li dic que bé. Estic força sencer, continuo portant la mitjana a 4’12 i em sembla que ho tinc tot bastant controlat. Però queda el més dur, la marató de veritat.
   Cap al qm32 hi ha uns nanos dins del circuit. Passo pel seu darrera i just llavors el nen petit es gira per tornar a lloc i l’he d’empènyer i cau a terra. Ho sento rei, haver estat al teu lloc. :bad:
I és cap al 33 on m’avança el Pep_e. Em pregunta què tal, si necessito quelcom. Li dic que no, que ja tinc al Roland. Segueix endavant. Després vaig saber que va passar la mitja 4” més lent que jo i calculo que en els 8kms finals em va treure 2’. Tros de marató la seva corrent la 2a mitja 1’ més ràpida.

Cap al km34 s’acaba una recta de 6kms. Començava a estar una mica tip de tanta monotonia. Ara els quilòmetres ja es mouen en la franja de 4’16-4’18. Ja noto la marató a les cames. Tinc marge, ho sé. Es tracta de baixar de 3 hores i qualsevol excés el puc pagar car. És al 35 quan el circuit torna a la part més animada del recorregut. Els quilòmetres ja es comencen a fer llargs i algun ja passa dels 4’20. El Roland continua marcant el ritme sempre pendent de mi. Animant, avituallant i fent càlculs. Però els càlculs ja me’ls feia jo :sarcastic:. Al 37 veia que si els feia a 4’30 baixava, al 40 ja els podia fer a 5’ per baixar... En fi, veia que anava tou però sabia que ho tenia, que o em passava alguna cosa grossa o tornava a acabar una marató i per sota de 3 hores.

L’últim km, en lleugera pujada, el faig a 4’10. Vaig alt de moral. Tinc ganes d’entrar al FesteHalle, 50m de llum i color dins un pavelló amb l’arribada al fons. Vull entrar agafat amb el Roland :love:, aquest sub3h també és seu. Però el malparit, tot discreció i gens protagonista, es va quedant endarrera i a una vora. No vol prendre’m protagonisme.
   Final: 2:58:40. Objectiu complert. Marató acabada, no com la darrera. Per sota de 3 hores, cosa que no veia gens clara. I aposta guanyada, cosa irrellevant.

24a marató acabada. 18a sub3h (5+Médoc súper3h). Pitjor marca de les 18, encara que el 2:59 se’m continua resisitint.
    I ara sí que sí dic que a l’octubre s’han acabat les maratons per mi. Una a la primavera i una al novembre o al desembre. La propera, si continuen arribant els papers com fins ara, serà Londres el dia de Sant Jordi. Una bona marató per celebrar la 25a.

Com sempre agraeixo eternament a la meva dona :love: :love: :love: que m’acompanya, m’anima i pateix com ningú a cada marató. També al meu amic Roland :love: que va ser fonamental perquè el rellotge no corregués més del compte.
   I a tots aquells  :666: diables :666: de puta mare que dia a dia estan pendents de tu, que t’animen i t’ajuden en els entrenaments. I que estàs esperant acabar la marató per agafar el mòbil i llegir tot el seguiment al grup de whatsapp. Se’t fot la pell de gallina. :great:
Fins i tot el Dani, que s’hi jugava les ST´s d’un any, volia que baixés de 3 hores. :party:

M’he retrobat amb la marató i he tornat a ser feliç.

02 Nov 2016 05:58 #71 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molt bona crónica Guissona el puto amo de sub 3h Moltes felicitats de nou I ara a beure voll's durant 1 any ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

02 Nov 2016 06:12 #72 per sandmannn (Associat/da)
Enhorabona a tots, companys!

Quines marcasses heu fet. Us ho mereixeu!  :yipi:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

02 Nov 2016 08:20 #73 per kilometer (Associat/da)
guissona, molt gran,  :yes: :yes:. Me n'alegro de que t'anés tant bé. La veritat és que l'estiu és dur, peró hi tornarà as a caure. Amb la teva déria maratonianan, és el que hi ha. Et dessitjo que puguis anar a Londres, una grandíssima marató, que et demostrarà que les majors, són altre lliga. Tant debó la puguis córrer, per que a un maratonià com tu, li encantarà  :wink2:. Cuida't i ens veiem aviat  :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

02 Nov 2016 09:15 #74 per ruben6 (Visitant)
guissona crack!!! Impresionante regularidad

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

02 Nov 2016 09:30 #75 per ManoloM (Associat/da)
Muy buena crónica, muy buena maratón. Genial Mario otra sub3h  :surprised:. 8)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

02 Nov 2016 10:07 #76 per pinelli (Associat/da)
enhorabona guissona  :great: gracies per compartir cronica .. ara toca pagar el deute  :he:

02 Nov 2016 11:51 - 03 Nov 2016 09:49 #77 per Pep_e (Visitant)
Després d'acabar la marató de primavera d'aquest any en Rotterdam, ja vaig plantejar la nova cita amb la prova reina de la marató.

Tenia unes quantes opcions al cap, però després de donar-li voltes, vaig triar Frankfurt, perquè mai havia estat, perquè tenia amics que l'havien fet i parlaven molt be i perquè el Schweinshaxe està molt bo! :rofl: :rofl: :rofl:

Així que agafem billet per anar a tota la família, hotel i ja està..........ahhhhhh, nooooooooo, queda un petit detall, entrenar en la pitjor època del any. :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Per preparar les maratons, sempre faig un pla d'entrenament, però aquest any ha estat molt complicat seguir-lo per moltes raons. El temps passava i a final a lo forest Gump quan la data s'anava apropant, vaig fer un salt del llit i vaig posar-me les piles. :beurk: :beurk: :beurk:

Cap a final d'agost començo a entrenar i els ritmes de 5 que son duríssims. Després de dos setmanes d'entrenament vaig a la mitja de Sabadell per veure la progressió i fer una primera tirada llarga. El resultat va ser parar-me en la segona volta totalment fos, i mira que es una mitja plana... :rofl: :rofl: :rofl:

En aquell moment vaig canviar el plantejament de la marató i con acabar-la ja tenia prou, tot i saber que era una mentida interna que tots els runners ens fem en qualsevol preparació. :he: :he: :he:

Vaig començar a fer quilòmetres a un promig de 75 qm/setmanes (entre 60-90 qm). Les sensacions començaven a millorar, les series sortien dignament i els objectius a lo Groucho Marx anaven canviant.  :whistle: :whistle: :whistle:

Però anava una mica cec, ja que no tenia cap cursa disputada ni cap mitja feta. Vaig apuntar-me a la mitja de Puigcerdà per fer temps, i després a la Mitja del Mediterrani com tirada llarga, on arribaría cansat encara de la mitja de Puigcerdà. La mitja de Puigcerdà vaig fer-la en 1:27:50. Un crono que està be donada la duresa de la cursa i els quilòmetres que portava a les cames, però no suficient per fer un sub 3 amb garanties. El següent resultat important seria la tirada llarga de la mitja del Mediterrani, però com pare que anteposem la family abans que nosaltres, vaig tenir que anar a portar a la meva filla a un entrenament. :love: :love: :love: Ràpidament canvi d'objectiu, i serà la mitja de Mollerussa la tirada llarga.

Em presento el 16 d'Octubre per primer cop a Mollerussa. Faig 9 qm a 4:20-4:25 i la resta de la mitja en 1:27:50. Bones sensacions i veig que el sub 3 pot estar en les meves mans......o cames millor....... 8) 8) 8)

La Marató.

Vaig des de el hotel a la línia de sortida corrents. Son 2,2 qm que em serviran per escalfar les cames. Deixo la bossa i baixo per terminar d'escalfar i fer un pipi. Les cues son brutals. Trobo tot caòtic i no em dona sensació de Marató gold label.  :neutral: :neutral: :neutral:

Finalment faig un pipi o dos...o tres a prop on havien uns WC i cap a la sortida. Tinc que saltar una tanca per ficar-me en el "corral asics" es a dir, els sub3 que tenia assignat. El caos es brutal. Tinc molta gent davant meu que no baixarà de 4h ni de conya. El globus de les 3h està al davant meu i em servirà de referencia els primers quilòmetres.
8) 8) 8)
La meva idea era passar la mitja en 1:29:00 i després intentar dobler i si en trobava be, fer un 2:57:59.

Donen la sortida, això no es mou, tinc molta gent al davant....començo a caminar i per fi passo per la línia de sortida quan porta la cursa 1:01. Poso el start del Garmin, saludo als companys de la marató que tinc al costat i Alea Iacta est. :yipi: :yipi: :yipi:

Els primers quilòmetres son molt complicats. Avançant gent, 200 m a 3:40 per després fer altres a 4:50. Molt estressat aquest primers quilòmetres. Fins al 6/7 no començo a anar tranquil i a un ritme constant. Començo a controlar els quilòmetres amb la idea d'anar a 4:13 (1:28:58). El qm 10 una mica mes lent, però tinc bones sensacions i en les maratons no es guanya els segons en aquesta part.

Agafo a les llebres sub 3 en el qm 14 i segueixo amb el meu ritme "machacon" de 4:11/4:13. Començo a avançar gent, però com encara queden molts quilòmetres intento buscar un grup per anar mes amagadet.

Mitja en 1:28:39, una mica mes ràpida del objectiu, però molt be de cames de moment. Els quilòmetres cauen ràpids, les cames van perfectes i la ment està positiva. Pujant un pont que passa per sobre del riu em vaig del grup i tiro per agafar el que tinc al davant. Per una part tinc ganes d'agafar el meu ritme, però per altre part encara queda molt, i en la marató de un quilòmetre al següent poden canviar les sensacions totalment. :whip: :whip: :whip:

Quan arribo al lloc mes allunyat del recorregut, qm 27 es quan agafo la decisió de començar a apretar una mica. Queden 15 i el que tinc que fer es agafar un ritme que pugui mantenir-lo. Sobre 4:08/4:09 em trobo be, així que a fer quilòmetres. 8) 8) 8)

Començo a avançar gent. molta gent. Els quilòmetres segueixen caient ràpids.

Mica en mica començo a apropar-me a un correcat. Penso que es Guissona ja que buscàvem un crono bastant similar al meu. Va molt be de ritme i puc veure com ell avança també molta gent, així que ja veig que farà el sub 3 com quería  :great: :great: :great:. També puc veure el incident que comenta Guissona en directe. :rofl: :rofl: :rofl:

Quan estic al seu costat el saludo però no vull ser pesat. Quan un està en una marató ha de estar concentrat 100% en ella.  :oops: :oops: :oops:
Paso el km 35, 40 i mantenint el ritme de 4:09 cada cop avanço mes gent i més ràpid.

En el qm 38 ja començo a notar els quilòmetres de la marató, però se que ho tinc  :yes: :yes: :yes:. En un moment penso en el 2:55, però fent càlculs ja veig no arribo sino faig un Bekele. Em relaxo una mica, gaudeixo dels últims quilòmetres, entrant en meta amb un 2:56. :yipi: :yipi: :yipi:

Molt content i un ‘altre sub 3 a la butxaca.

De les maratons disputades, 8/9 sub 3........algun dia tindré que tornar a Viena per ajustar comptes... :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Com marató, Frankfurt es ràpida, però no de les meves preferides. Molt complicada la primera part, molta gent, difícil d'agafar ritme. Del quilòmetre 30 al 35 una recte que com vagis globus pots ser criminal, etc.

Sobre la ciutat, no te res, ciutat bastant nova amb un reduït centre. Molt de negocis i amb molta probresa al carrer.

Ara ja a pensar en la pròxima... :great: :great: :great:

Salut

King of pain

02 Nov 2016 15:07 #78 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Pep_e

molt bona crónica molt bona marató i molt bé aquest sub 3h moltes felicitats crak  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

02 Nov 2016 16:06 #79 per curat (Associat/da)
guissona,

una més sub3h  :surprised: molt bona crònica company  :great:
sort que et va picar en Dani i així vas trobar l'extra de motivació  :wink2:
Molta sort per a poder ser a London el dia de San Jordi  8)

Salut!

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

02 Nov 2016 16:13 #80 per curat (Associat/da)
Pep_e,

bona crònica company  :yes:

Quina passada arribar al final amb forces i passant gent a dojo. Felicitats de nou!  8)

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats