Res, 4 línies per comentar-vos com és la Marató.
Coincideixen 3 proves, el 10K, la Mitja i la Marató. Tant la Mitja com els de la Marató sortiem a les 9.00, els del 10K sortien a les 9.40.
És el mateix recorregut, tot i que els de la Marató fem 2 voltes.
El propi circuit es pot diferenciar en 2 parts: de la sortida al km 12 aprox és quasi bé tot pla (menys quan anem cap a la zona del centre comercial Porto Pio algo aixi jeje). Es corre vora el mar en un circuit de anada i tornada. Cap al km 12 entres al centre/casc antic de Palma. I aquí comença tot una "giramenta" de voltes i carrerons. Es dona molta volta i hi han carrers que fan alguna pujadeta, tot i que lleu. Però no et deixa agafar ritme de creuer.
Òbviament, la 2na part del recorregut té molta més animació que la 1ª, tanta que en un moment vaig cridar "cuidado" a una dona que anava pel mig del carrer. Portava un gos i el gos es pensava qe li deia algo a ell: total que es va girar i es va pujar cap a mi i em va llençar el mp3 al terra xD Quina mandra haver de recollir-ho del terra, no em podia ni ajupir xDD
La organitació prou bé, tot i que els avituallaments tampoc quadraven cada 5K i jo hauria posat algun més, per la calorada que va fer. No em vull imaginar els darrers arribats a les 15.00...
Temps final de 3h 49' 34'' i posició 314 de 1074. Us deixo els parcials (tot i que són en temps brut).
Antirco, jaume86, Hansi, Jorfer, Toni VLC, MIGUEL SBD, jcarpa, Dennis Teuling i tonivet, moltes gràcies a tots!!