Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

06 Gen 2019 13:00 - 06 Gen 2019 14:38 #241 per rnou (Associat/da)
felip i jorfer prenc nota!


Setmana 3

Dilluns - Gym + Nassos (10km/36:58), anava a fer menys temps però no vaig poder, van avançar-me les dues llebres de 37 a la arribada. Posteriorment vaig veure que portava 3 kilos més del meu pes normal (El menjar de la mare...). Així que després de meditar, bon resultat. Un plaer saludar a alguns correcats.

Dimarts - 21.5 km en 1:28 (4:07) vent en contra a ritme 4:15 a favor 4:00 + 4km walk (millor marca de mitja marató, amb 2 semàfors)

Dimecres - gym + 20 Min progressius en cinta (5km) -

Dijous - 1 km+test de 5000 UCA (18:48, molt de vent i no vaig aguantar la meva sortida ) després vaig fer un 5x1000(3:33-3:40) amb rec 200m+cc (total 6+13km a 4:26).


Divendres - gym + 10km walk


Dissabte - buf! gym + Entreno amb en jon, i veient a la sortida a en fandes ( no sé pq no vam anar amb tu ?). Vaig adaptar l'entrenament d'en Jon al que havia de fer (O millor dit pensava que havia de fer...??‍♂️), 8x4:20 + 8x4:10+ 4x4:00+3x3:4x va sortir tal com estava planejat (millor i tot) i amb 2 gels per provar com reaccionem. En Jon va marcar el ritme gairebé tota l'estona, i van sortir els blocs 5 segons per sota del ritme estimat, patíem per si a la tornada ens tocava el vent i vam accelerar. Després vaig rellevar-lo al bloc de 4 . Em vaig sentir molt còmode, vaig mantenir-me a la zona 2(<168) 18.6 km, i a la zona 3 4.16 km, els de 3:4x i algun tram que ens vam animar. Suposo que aquí també vaig fer marca de mitja marató, però vaig tenir un problema amb el rellotge que no recordava com es pausava ??‍♂️(crec que 3 minuts extra). + Walk 6km

Diumenge - Visita a la mare, i ruta pel poble : 16km a 4:36 (1h16), és una ruta amb una pujada de 100 m en 2 km i 124m en 3 km. Lo millor és la baixada ?.

Total:
Run 94.5 km
Walk 20 km

La setmana que ve toca el meu debut a una mitja. Guanya punts seguir llebre 4:00 amb en Jon i anar tirant més. Però tinc el meu diablet competitiu que em diu... Vés a "totes"... Si no puc, sempre aprenem més dels errors.

Dilluns i dissabte descansaré, divendres serà suau i dimecres la tirada llarga. Dimarts i Dijous seran els dies forts.

Salut!

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2019 14:37 #242 per Jorfer (Associat/da)
Jon i Rnou, tots dos sou joves i a la vostra edat jo tampoc anava al fisio doncs el cos, quan és jove aguanta molta tralla, però sempre ajuda la visita al fisio per una recuperació més ràpida, per preveure lesions i per continuar exigint al cos.

Fareu uns debuts fantàstics, segur.
Endavant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2019 14:53 #243 per jblasco (Associat/da)
Una altre setmana tranquila al igual que la de nadal, nomes 36kms

Dilluns: 12 kms que van ser 2kms de escalfament, els 10 kms de la Sant Silvestre de Cadaqués, on per cert vaig fer MMP en 10kms 50:30
Dijous: 11kms
Divendres: 1 hora de exercicis de força de cames
Dissabte: 13 kms

Respecte al tema que parleu del fisio ara fara un parell de mesos que no hi vaig i la idea es anar-hi ara el mes de gener un cop i al febrer un altre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2019 20:20 - 06 Gen 2019 20:21 #244 per Jorfer (Associat/da)
Setmana 8/17 resten 9 (31 de desembre al 6 de gener)

Aquesta setmana he tingut la cursa de Nassos amb l'objectiu de fer al voltant de 42 i quasi ho clavo (42:03) que em deixen satisfet.

Dijous van tocar 8x800 a ritme de 10 actual amb trote de recuperació i van sortir força bé.

I per últim rodatge progressiu el dissabte pel litoral barceloní en molt bona companyia.
També vaig fer 15 kms progressius dimecres i dimarts vaig visitar al fisio.

Aquesta setmana intentaré fer la mitja de Sitges al voltant de 1:30 no al cent per cent però quasi. Intentarem ajudar a l'amiga i companya d'entreno Anento a fer MMP en la distància.

Anem pels números:

Total setmanal: 61.43 quilòmetres.
Total acumulat: 469.96 quilòmetres (mitja 58,745 kms projecció preparació 998,665)
Pes actual: 75 (setmana anterior 75.3).
Pronòstic de cursa a aquestes alçades segons el Jorfer: 3:09:30.

Jaume, ben programades aquestes visites al fisio.

Fandes, tu vas al fisio? Suposo que si? Amb quina periodicitat? Tinc curiositat doncs segur que al fer les setmanes centenàries les cames volen que les mimen.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2019 23:14 #245 per sergicb (Associat/da)
Aquesta setmana sóc més puntual...
Tant dir que aquesta setmana ja començava a fer 4 dies de manera definitiva... i n'he fet 3 :joy: :joy: . Dijous no vaig poder sortir per un imprevist d'última hora i ja no em vaig plantejar fer div-disc-diu seguits.
Esperem que la propera pugui ser completa. I serà un pèl diferent ja que la tirada llarga la faré per muntanya (Sant Mateu x-trail)

Setmana 6/15

- Dimarts: 5km (5:20) + Pujades (8x45" a 3:50-4:00) + 2x500 (4:12-4:05) + 1km (7:00)
- Dissabte: 4km (5:13) + 5x2000 (4:28-4:27-4:26-4:27-4:27) + 2km (6:04)
- Diumenge: 22km (5:02). Vilassar-BCN (m'he creuat amb Raul Tamudo a l'alçada de Masnou... :joy: )

Total Setmana: 48,70Km
Total Preparació: 271,43 km
Mitjana Setmanal: 45,24 km


Sobre el tema fisio, poc a dir. Només hi vaig un parell de vegades enmig preparacions de maratons (a no ser que sigui per alguna lesió, clar). Amb tot el debat he caigut que ja tocava anant reservant hores...

Fandes M'agrada aquest entreno d'1x20000....progressiu i a ritme sub-1h20 en Mitja? Tela... :scream: Jon, Rnou, per ser debutants en Marató us esteu marcant unes preparacions amb molta tela... fa gaire que correu habitualment? La veritat és que jo no em veuria capaç de fer tants dies i tants km's com feu molts d'aquí...bé, si no treballés i visqués sense preocupacions potser podria fer alguna setmana de 4 dies... :laughing:
Jorfer, que vagi bé per Sitges. A veure si surt bé la llebrejada.

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 00:19 - 07 Gen 2019 00:20 #246 per bcnrosie (Associat/da)
Bona nit a tothom!

Us passo els meus entrenaments de la setmana, sempre amb temperatures sota zero o fregant els zero graus. Haig de dir que prefereixo el fred a la calor, així que no em queixo :stucktongue

Setmana 3 de 12
Dimarts : 6km tranquils
Dimecres: 3km escalfament +10x(500@4’40”+1’15”recuperació)+2km refredament
Divendres: 12km: 4 escalfament + canvis 7’@5’20”+3’@5’45”
Dissabte: 18km: 8km lents+5km@5’37”+5m Cursa Reis Cornellà @5’20”
TOTAL: 47,2km

Dono la setmana per bona tot i les males sèries que vaig fer(de més a menys) i del cansament acumulat gràcies al retard de 5h del vol de Ryanair que va fer que la nit de la tirada llarga només dormís 3h i mitja.

Pel que fa al tema fisio, hi vaig menys del que hi hauria d’anar...??‍♀️

Ànims amb els entrenaments i bona entrada d’any!!

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 00:23 #247 per jaume86 (Associat/da)
Setmana 3 de 12

Resum fàcil setmanal, 10k a Nassos i 39'57" de carrera continua aquesta setmana, concretament dilluns.

No seguint els consells del Barceruel per por, he descansat i demà sí que començaré a rodar, una estona i valorarem. La idea és anar augmentant el volum fins diumenge a Sitges i ojalà la setmana vinent sigui gairebé normal. Sinó se m'escapa ja segur el 2:55/56... Lo pitjor de tot és que passo el dia pendent del peu i així, óbviament, sempre noto molesties, que no mal per sort, ja no vaig coix. I amb les comilonas d'aquests dies m'he engreixat 3kgs!! Amb lo bé que vaig superar el Nadal i lo content que estava dsp de la mitja intersetmanal... en fi, poc a poc i bona lletra!

KMS SETMANALS: 10
KMS ACUMULATS: 143
MITJANA KMS: 47,66

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 00:31 #248 per jaume86 (Associat/da)
Dani sense pressió eeehhh, top20? Top15? Top10 com el kilo??

Aquí teniu l'estadístic maratonià que prepara en bufff, per temps i nick, del període 2008 a 2018:

docs.google.com/spreadsheets/d/1TjBN-7JH..._Tp4lK49Q/edit#gid=0 docs.google.com/spreadsheets/d/1TjBN-7JH..._Tp4lK49Q/edit#gid=0

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 12:03 #249 per Jorfer (Associat/da)
Sergicb a partir d'ara 4 dies eh? A dormir menys...vens a Sitges?

bcnrosie, bona setmana i no llegeixo res de molèsties. Bé.

Jaume86, els joves en poques setmanes esteu en forma i tu vens de València així que l'objectiu encara és viable. No et desanimis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 12:33 #250 per rnou (Associat/da)

sergicb va escriure: Jon, Rnou, per ser debutants en Marató us esteu marcant unes preparacions amb molta tela... fa gaire que correu habitualment? La veritat és que jo no em veuria capaç de fer tants dies i tants km's com feu molts d'aquí...bé, si no treballés i visqués sense preocupacions potser podria fer alguna setmana de 4 dies... :laughing:


Mes o menys portem els dos el mateix corrent, jo vaig començar amb uns 48 minuts a la CorteIngles de 2016. Abans havia corregut alguna vegada la ECI (>1h10), però per exemple era un negat a l'institut, no havia aprovat mai el test de Cooper per exemple. Això sí, sempre he tingut un bon sprint ?.

Aquella cursa del 2016 la vaig fer sense fer cas a un fisio que em va prohibir activitats d'impacte per tres hèrnies que tinc a l'esquena (i que m'impedien dormir més de dos hores seguides o girar-me al llit). Res em feia efecte, i operar no van voler... vaig estar en aquesta situació 2 anys... Així que després d'un parell de girs de 180° a la vida (que no em van deixar al mateix lloc) vaig decidir arriscar. El primer dia que vaig córrer, va desaparéixer gairebé el dolor. I ja no he tingut mai més mal d'esquena.

I aquí part de la meva història :).

Com a anècdota... Sempre deia que més de 10km no correria... I aquest diumenge serà la meva primera mitja.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 14:26 #251 per sergicb (Associat/da)
Jorfer,

No aniré a Sitges. faré una de muntanya (Sant Mateu) a Premià de Dalt.
Suposo que, si tot va bé, ens veurem a Terrassa :thumbup:

Rnou

Déu ni do, quina història. En el fons córrer no és tan dolent com, de vegades, ens volen fer a veure alguns... ;)
Doncs amb els entrenos que fas i la curta vida com a corredor, costa endevinar el teu sostre. I segur que el marge de millora serà molt gran :great:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 14:33 #252 per Jon (Visitant)

rnou va escriure:

sergicb va escriure: Jon, Rnou, per ser debutants en Marató us esteu marcant unes preparacions amb molta tela... fa gaire que correu habitualment? La veritat és que jo no em veuria capaç de fer tants dies i tants km's com feu molts d'aquí...bé, si no treballés i visqués sense preocupacions potser podria fer alguna setmana de 4 dies... :laughing:


Mes o menys portem els dos el mateix corrent, jo vaig començar amb uns 48 minuts a la CorteIngles de 2016. Abans havia corregut alguna vegada la ECI (>1h10), però per exemple era un negat a l'institut, no havia aprovat mai el test de Cooper per exemple. Això sí, sempre he tingut un bon sprint ?.


Doncs la meva primera cursa va ser al Maig de 2016, sortint abans 2-3 dies per Montjuic per preparar-la. Va ser la cursa de la empresa, a SEAT, i em vaig picar amb un company que rondava els 40' en 10k (jo no tenia ni idea del temps que faria). Em vaig comprar el rellotge una setmana abans de la cursa... i com tenia en ment rebentar al company vaig sortir a mode rnou :joy: :joy: , aquí deixo la imatge dels 10km que vaig fer... desprès d'allò ja vaig començar a entrenar seriament i a correr amb el cap. L'any passat vaig tenir un any molt bó, i ara, desprès de la tendinitis al genoll de octubre, vaig recuperant el ritme poc a poc, amb la idea de millorar totes les meves marques fins al Juny :muscle: . De moment estic una mica pitjor que l'any passat per aquestes dates.

Primera cursa que vaig fer - 43:30:

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 14:39 #253 per sergicb (Associat/da)

Jon va escriure:

rnou va escriure:

sergicb va escriure: Jon, Rnou, per ser debutants en Marató us esteu marcant unes preparacions amb molta tela... fa gaire que correu habitualment? La veritat és que jo no em veuria capaç de fer tants dies i tants km's com feu molts d'aquí...bé, si no treballés i visqués sense preocupacions potser podria fer alguna setmana de 4 dies... :laughing:


Mes o menys portem els dos el mateix corrent, jo vaig començar amb uns 48 minuts a la CorteIngles de 2016. Abans havia corregut alguna vegada la ECI (>1h10), però per exemple era un negat a l'institut, no havia aprovat mai el test de Cooper per exemple. Això sí, sempre he tingut un bon sprint ?.


Doncs la meva primera cursa va ser al Maig de 2016, sortint abans 2-3 dies per Montjuic per preparar-la. Va ser la cursa de la empresa, a SEAT, i em vaig picar amb un company que rondava els 40' en 10k (jo no tenia ni idea del temps que faria). Em vaig comprar el rellotge una setmana abans de la cursa... i com tenia en ment rebentar al company vaig sortir a mode rnou :joy: :joy: , aquí deixo la imatge dels 10km que vaig fer... desprès d'allò ja vaig començar a entrenar seriament i a correr amb el cap. L'any passat vaig tenir un any molt bó, i ara, desprès de la tendinitis al genoll de octubre, vaig recuperant el ritme poc a poc, amb la idea de millorar totes les meves marques fins al Juny :muscle: . De moment estic una mica pitjor que l'any passat per aquestes dates.

Primera cursa que vaig fer - 43:30:



Osti, el 1r.km a 3:32... ja sabem qui va rebentar 1r... tot i que no ha quedat clar si vas guanyar el teu company o no :joy:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 15:07 #254 per rnou (Associat/da)

Jon va escriure: i com tenia en ment rebentar al company vaig sortir a mode rnou :joy: :joy:


:wonder: quina fama... :wonder: :innocent:

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 15:12 #255 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda

Em queden dues setmanes d'acumulació de km i després començaré a baixar volum sense deixar de costat la muntanya.

Setmana 4: 101 km (25 en bici) en set sortides (una amb dorsal) i amb tres de elles profitoses i la resta no tant.

Jorfer, Jo tampoc ho tinc clar que al final acompleixi l'objectiu (i crec que la majoria amb qui ho he parlat també ho veuen de la mateixa manera), però provarem i si no surt, escolta, ja ens ho haurem passat genial amb l'intent. Més que em deixi tocat muscularment (que ja estic acostumat en fer proves de llarga distància), em preocupa el tema de les articulacions de tant asfalt seguit. Ja veurem com va tot.

En el plànol de donar-me canya, entrant Sevilla a l'equació em trastoca els plans: faré fortet el doblet Polinyà i Sant Antoni i després Terrassa. Colomenca i Barna molt més tranquil. Com el sergicb, no em puc d'estar de ficar una mica de muntanya en mig de la preparació i és possible que també caigui alguna curta del Montnegre.

Jon i rnou, esteu fortíssims i tindreu una barqueta de luxe amb el Jaume86 (i crec que és possible que el barceruel). Fandes, ho petaràs moltíssim, no tinc cap dubte. Bona feina, bcnrosie!

Salut, companys

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 17:22 #256 per jaume86 (Associat/da)
La veritat és que Dabit, rnou i Jon feu bastanta por, esteu fortíssims i jo casi coix!! M'afalaga que ens poseu al Barceruel i a mi en una barqueta més ràpida que vosaltres però ho veig complicat! Cada cas és diferent, el maldito perquè ho intenta cada any però jo no recordo veuret tant finet com enguany. Jon i rnou cert que sou debutants però no per això deixareu de fer una gran marató (i si no que li diguin al dani fandes!!). La rapidesa ara mateix no crec que sigui el factor determinant a la preparació així que Jon estigues tranquil que el més important és que hagis fet net de les molèsties i puguis anar encadenant entrenaments de qualitat com estàs fent. Ja a la primera cursa vas demostrar ser rapidíssim fent el 1r km en 3:32, em sembla una dada acollonant! I rnou tu no et quedes curt, que et fa mal l'esquena? Doncs anem a córrer, amb un parell!! Li recomanaré a ma mare a veure si així em deix de parlar uns dies jejeje ja veuràs com el debut a Sitges en +10km t'anirà (us anirà de fet!) genial!!

sergicb bona setmana, almenys comparada amb la meva jeje però fes cas al Jorfer que d'això hi enten una mica i afegeix un 4t dia d'entrenament ;) Ens veiem a Terrassa!!

bcnrosie mirat el vas mig ple, vas fer un entrenament de qualitat tot i el cansament que acumulaves que, al cap i a la fi, quan arribem a la zona del fòrum és amb el què ens trobarem, ben cansats i amb la marató just començada, la part decisiva em refereixo.

Padrí Jorfer, ja em coneixes massa, un sac de nervis i un cul inquiet... el dia que deixi de preocupar-me per tot i més potser deixaré de tenir migranyes també :(

Per últim volea recordar-vos que el preu de la mitja bcn està a punt de canviar però acabo de veure que ja han superat els 12000 inscrits, per tant, han canviat de preu :( :( :(

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 17:57 #257 per Tonibeltran (Associat/da)
Bones.

Jorfer Encara es una mica aviat per tirarme a la piscina amb un sub 3:08, pero digem-ne que m'estic treien el barnús. Espero que podrem fer una bona barqueta.:great: :great:

fandes a Nassos m'ho vaig passar molt bé, no buscava marca i vaig anar a ajudar a un company a baixar la seva. Al matí també vaig fer una mica de pista amb un amic, així que va ser un bon comiat de l'any.:party:

Davit tres maratons en tres messos, encara que no siguin a tope, es de traca... conserva una mica que t'espera una temporada a la muntanya molt engrescadora, per gaudir de valent.:ok_hand:

Pel que fa a les visites al fisio, faig massa poques, però aquests díes he de pasar que ja toca.

Gracies Davit per la info de la marca dels gels. En el meu cas, utilitzo l'UCAN, que ens va recomanar en Leiva al repte de l'any passat i un cop probat, ho prefereixo.

2na setmana de peparació. Hi han mes díes d'intensitat i qualitat.

Dilluns 17,8k: 7,8 fent pista amb una mica de desnivell y despres Nassos gaudint i ajudant acabant a 48'.
Dimecres 17,3km: 30' rodatje, mes 10x200 en pujada i 20' mes de refredament.
Dijous 16,3km: 20' escalfament, + 4k (4:23) 3k (4:15) 2k (4:20) (aquests últims 2 havien de ser mes rapids però no donava per més, suposo que perque vaig pagar l'esforç del dia anterior) + refredament
Divendres 10km: 60' molt suau
Diumenge 17km: 20' escalfament + 3x3000(4:23,4:12,4:10) + refredament

Total 78 km

tot i ser una setmana amb molta acumulació, les sensacions han anant millorant, a veure com va aquesta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2019 18:46 #258 per Jorfer (Associat/da)
Rnou, sort que no l'has fet cas al fisio. Així que ja ho sabem, si ens fa mal l'esquena a córrer.

Jon, quina cursa més gasosera la del debut no? Però segur que tu vas passar de conya, com a m.inim, els primers kms.

Jaume86, maleïdes migranyes....quan puguis amb elles donaràs un salt bestial com atleta doncs tindràs sempre regularitat.

ToniBeltran, bon entreno aquesta setmana. Segur que correrem propers a la marató. A veure si faig pujades algun dia que el treball de força és important i molt sovint ens l'oblidem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2019 06:34 #259 per Jon (Visitant)

sergicb va escriure: Osti, el 1r.km a 3:32... ja sabem qui va rebentar 1r... tot i que no ha quedat clar si vas guanyar el teu company o no :joy:


jejeje, que va, em va passar pel km 6 i les posteriors setmanes se'n fotia de mi per la cursa tant gasosera que vaig fer, com diu en Jorfer :lol: . Desprès d'aquell dia ja vaig començar a entrenar 2-3 dies a la setmana i mai més he tornat a sortir a una cursa a 3:30 :stucktongue .

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2019 08:47 #260 per Danigoal (Associat/da)
Setmana 5 de 14: 51’3 + 10’1km + 17’3km
- Dilluns: Caminada 10’1km
- Dimarts: 8’5km a 4’36
- Dimecres: 22’8km a 4’45 = 14km D-260m amb alguna pujadeja pel mig + 8km més planers
- Divendres: 20km= 4km + 3x(4000 r:1000 suaus) + 2km. Ritmes 5’01 – 4’45 – 4’41
- Dissabte: Bicing 9’15km
- Diumenge: Bicing 8’15km

Aquesta setmana menys kms corrent però tocant ritmes més rapidets. Només 3 entrenaments: un curtet però intens, sense pasar-me i dos més llargs bastant interesants. El primer havia de ser suau, baixant corrent a Reus, però aix sortir una mica espitos i despres als trossos més plans vaig decidir aguantar el ritme. total, que vaig arribar abans de temps i encara vaig allargar un parell de kms :stucktongue :joy:
I el següent va ser curiós. al principi em notava fluix i despres dels kms suaus d'inici, no podia posar-me a 4'45 de cap forma (bé, vaig aguantar 500m), me'n oblido del ritme per uns moments, faig un km suau i ho torno a intentar. i oh, sorpresa, ara sí, perfecte (tot i que costava). Així que vaig continuar fins acabar l'entrenament.
El cap de setmana, ja més relaxat però sense parar, de paseig, reis, museus, per Bcn jejejje. M'ho conto com a recuperació activa jajjaja :laughing:

A seguir! :muscle: :runner:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.