MARATÓ DE MALTA 24/02/2019

MARATÓ DE MALTA 24/02/2019

09 Des 2018 20:55 #1 per cargol (Associat/da)
Hola companys:
Ja tinc aquí el proper repte, la marató de Malta que es a finals de febrer.
De petit format, menys de 1000 corredors i també (surtint 2 hores més tard) fan mitja.
Te un desnivell negatiu de 200m.
Si algú s'anima us deixo el link de la cursa i si algú l'ha fet alguna vegada, s'agrairán comentaris.
Salut i milles malteses
Abel

www.maltamarathon.com/2019_gig_malta_marathon_24th_february.htm

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2018 15:57 #2 per Josep80 (Associat/da)
ens veurem, doncs.
jo hi vaig per córrer la Mitja

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2018 20:17 #3 per arcadi42 (Associat/da)
Doncs serem una bona colla. Jo faré la Marató i el Suso de Castelldefels (crec que no és Correcat) també. I tindrem, al marge de la Cris i la Tere (dona del Josep80) el suport de la Mona, que també ens acompanyarà tot i que encara no sap si podrà córrer perquè segueix lesionada.
Abel, tenim un grup de whats. Si vols que t'hi afegim envia'm el telèfon per privat...

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2018 20:25 #4 per cargol (Associat/da)
Que bones noticies, serem una bona colla.
Jo vaig amb la Susana la meva parella, ja tenim vol d'anada pel divendres22 i tornada dilluns 25. També tenim l'hotel al costat de l'arribada.
Serà un plaer Josep80 tornar a coincidir amb tu des de NY al 2005 i amb Arcadi42 al Priorat fa 2 anys.
Salut i milles.
Abel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2018 20:25 #5 per cargol (Associat/da)
El meu tel: 619 75 36 39

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2018 22:16 #6 per jaume86 (Associat/da)
Caram quina expedició més xula!!

Ja fareu informes de què tal és aquesta marató que quan em plantegi deixar de fer bcn algun any d'aquests donas tindria números (i ja de passo visito Malta que no hi he estat mai)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2019 22:38 #7 per cargol (Associat/da)
Companys:
Marató suspessa degut al mal temps.
Vent de 80 km/h i pluja intermitent.
Ara ho varem passar molt be la colleta que hi varem anar i l'any que ve repetirem.
Aviat crònica (no esportiva) i fotos (turístiques).
Salut i milles maltesses
Abel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2019 10:47 #8 per Mona (Associat/da)
Doncs si, ens hem quedat amb un pam de nas! Ara, diumenge feia una mica de por sortir al carrer!
Diuen que a Malta hi plou 5 dies l'any... Doncs nosaltres ja hem tingut 2 d'aquests dies de pluja, i molt, molt de vent! De fet, diumenge al matí mentre esmorzava amb vistes al mar vaig veure com les onades destrossaven un dels restaurants a primera línia de mar, hagués estat impossible fer la cursa, arbres per terra, taules de les terrasses caigudes al carrer... De totes maneres hem pogut aprofitar prou per visitar l'illa i gaudir del caliu de la petita delegació de "Correcats pel Món", i dilluns al matí que el vent ja no bufava amb tanta força, en cargol i jo ens vam unir a una de la infinitat de Mitges Alternatives que s'havien organitzat. En el meu cas que anava només a fer la Mitja, missió acomplerta, em van sortir 21.100m exactes!
Diumenge al matí van repartir les medalles al centre comercial on ens van donar els dorsals.

Aquí amb en Josep80, en cargol, en Suso, l'Arcadi42 i jo mateixa, i allà també hi vaig trobar l'Obadia, que també es va quedar sense Marató!


Sopar de dissabte, tot just acabem de saber que han cancelat la Marató i la Mitja. Sí, sí, tot i els hidrats que es veuen a la taula, aquí ja sabíem que no correríem diumenge...


Sopar de diumenge de la delegació "Correcats pel Món", corredors "frustrats" i equip de suport. Està clar que malament no ens ho vam passar!


AMb en cargol a la font dels Tritons de la Valeta, a 10km de Spinola Bay, d'on sortia la Mitja Alternativa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2019 16:20 #9 per arcadi42 (Associat/da)
Podeu llegir la meva crònica dels fets i veure alguna foto en la meva pàgina web: www.arcadi42.com/marato-de-malta-suspesa...24-de-febrer-de-2019

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2019 20:33 - 27 febrer 2019 20:35 #10 per Josep80 (Associat/da)
Poca cosa més a dir, simplement esperar 12 mesos per poder intentar-ho per segona vegada.
Tant la Mariona, amb reportatge fotogràfic inclòs, com l'Arcadi, amb magnífica crónica, ho han explicat molt bé. Gràcies, companys!!!

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2019 19:42 #11 per cargol (Associat/da)
Bones cròniques companys, quan pugui faré 5 cèntims.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2019 09:18 #12 per cargol (Associat/da)
MARATÓ DE MALTA
Aquesta es la crònica d'una marató no correguda, degut a que es va suspendre.
Marxem de Barcelona amb la Susana eI divendres al matí. A l'avió ens trobem a Mona i a Suso. En 2 horetes ens plantem a Malta, amb el bus TD2 i per 3€ arribem en 30' a Sliema que es on hi ha l'arribada i tenim l'hotel.
Ens instal-lem i dinem. A la tarda anem al Centre comercial on es recull el dorsal a la botiga de Nike, amb una bossa, samarreta i una revista amb l'historia de les 33 edicions i llistat de tots els participants a la mitja i a la marató.
El dissabte 23 ens trovem amb Mona i agafem el bus turistic que te 3 rutes, la blava que fa el nord de l'illa, la vermella que fa el sud i la verda que recorre l'illa veina de Gozo, si be per arribar cal agafar un ferry. La tercera illa, la de Comino està deshabitada.
Ens pujem al bus blau i visitem Mosta, ciutat molt castigada per l'aviació alemanya a la IIGM i on hi ha una esglesia amb la tercera cúpula mes gran del mon, després de Sant Pere del Vaticà i Santa Sofía d'Istambul. Tormen a pujar al bus i anem a Rabat on dinem i després caminant anem a Mdina, antiga capital i ciutat amurallada on es van rodar escenes de Joc de Trons.
Ja sota la pluja tornem al bus i el mal temps cada vegada es pitjor inclús cau pedrisc.
Sopem a un restaurant amb Arcadi, Cristina, Suso i Mona mentres veiem el partit del Barça-Sevilla, ja sabedors que la marató s'ha suspés.
Com podem, arribem a l'hotel, ja que està tot inundat, just devant del paseig maritim on estava muntat l'arribada amb 2 pams d'aigua.
Quina mala pata de 360 díes al'any que fa sol, ens han tocat 2 de pluja.
Tota la nit no para de ploure i amb vents huracanats.
A l'endemà diumenge surtim al carrer i encara hi ha tormenta amb un panorama desolador, el carrer ple de restes de teulades, vaixells enfonsats, aeroport tancat, … “apocalíptic”.
Anem a retrovar-nos amb el grup al centre comercial per recollir la medalla que ens ha ofert l'organització.
Agafem un taxi i els 6 anem a La Valetta, capital de l'illa on amb vent i pluja visitem els llocs més turistics i després de dinar tornem a l'hotel fins la nit on ens retrovem de nou amb el Josep Mª i la Tere (tots Correcats) i plegats sopem a un pub.
Dilluns 25 surt el sol i amb la Mona fem una tirada llarga fins a La Valetta, trovant-nos una bona colla de runners.
A primera hora de la tarda amb Josep Mª, Tere i Mona tornem cap a Barcelona.
Quina mala pata de temps, però tots ens varem conjurar de tornar l'any que ve i segurament que arrosegarem a més gent, ja que es un destí proper, asequible econòmicament, exòtic i barat.
Salut I milles maltesses.
Abel
Aquí us deixo un link amb unes quantes fotos de l'escapada turística I la tirada llarga:


photos.app.goo.gl/sdDwYhqpG1P7WFe47

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2019 11:42 #13 per Josep80 (Associat/da)
Gràcies, Abel. Bona crònica, i també bones fotos. La foto de la matricula, amb un altre número (acabat en 5) hauria estat la bomba!!!

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2019 20:55 #14 per gorka (Associat/da)
Marató (i Mitja Marató) frustrada, companys. Aquesta vegada, pel que he vist, amb motius més que justificats.
Haureu d'esperar una mica per completar-la. ?


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 12:55 #15 per jaume86 (Associat/da)
Una putada en tota regla!! Però hi tornareu l'any vinent dieu?!?!? No he estat mai a Malta... i m'encanten aquestes fotografies plenes d'alegria i positivitat tot i el panorama que us vau trobar!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2019 20:32 #16 per Mona (Associat/da)

jaume86 va escriure: Una putada en tota regla!! Però hi tornareu l'any vinent dieu?!?!? No he estat mai a Malta... i m'encanten aquestes fotografies plenes d'alegria i positivitat tot i el panorama que us vau trobar!!

Doncs el 2020 hi haurà una missió Correcat, pot ser una bona excusa per a descobrir l'illa ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2019 09:29 #17 per jordi mas (Associat/da)

Mona va escriure:

jaume86 va escriure: Una putada en tota regla!! Però hi tornareu l'any vinent dieu?!?!? No he estat mai a Malta... i m'encanten aquestes fotografies plenes d'alegria i positivitat tot i el panorama que us vau trobar!!

Doncs el 2020 hi haurà una missió Correcat, pot ser una bona excusa per a descobrir l'illa ;)


Temptador :)

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.