Maratón de Málaga 2020/2021 - 12/12/2021

Maratón de Málaga 2020/2021 - 12/12/2021

11 Nov 2021 18:06 - 11 Nov 2021 18:13 #1 per ancho (Visitant)
Hola,
Estic inscrit a la Marató de Málaga 2020 , que s'ha aplaçat fins al 12 de desembre d'aquest any.
No he vist cap fil d'aquesta cursa, així que l'obro (i gairebé el tanco) jo.

Tant esperar, i ara m'he lesionat, i no la podré correr. :(
Per lo tant, tinc un dorsal disponible, per si l'interessa a algú.
Podéu avisar-me per PM.
Saludos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2021 11:28 #2 per mario.cat (Associat/da)

ancho va escriure: Hola,
Estic inscrit a la Marató de Málaga 2020 , que s'ha aplaçat fins al 12 de desembre d'aquest any.
No he vist cap fil d'aquesta cursa, així que l'obro (i gairebé el tanco) jo.

Tant esperar, i ara m'he lesionat, i no la podré correr. :(
Per lo tant, tinc un dorsal disponible, per si l'interessa a algú.
Podéu avisar-me per PM.
Saludos!


Llástima ancho. Que jo sàpiga, anem tres correcats a Málaga.
Que et recuperris el mes aviat possible.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2021 11:36 #3 per ancho (Visitant)
Gràcies, ja explicarás com us ha anat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2021 18:53 #4 per fandes (Associat/da)
Que tinguis una prompta recuperació Ancho! A mi em serà impossible aprofitar-lo :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 17:22 #5 per ancho (Visitant)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 19:51 #6 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Mario.cat aneu el Barcia i qui és el tercer ??

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 21:58 #7 per mario.cat (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Mario.cat aneu el Barcia i qui és el tercer ??


El Francesc57

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2021 17:32 #8 per Danigoal (Associat/da)
Que vagi molt bé, mario.cat, Barcia i Francesc57
aquesta setmana a fer bondat i a disfrutar diumenge! :party:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2021 17:33 #9 per cachirulo (Associat/da)
Estoy desde el jueves en Torremolinos viendo a un amigo y me he acercado a ver la maratón.
Han tenido suerte ya que hasta el sábado por la mañana hacia un aire impresionante.
Pero hoy calma chicha y buena temperatura,quizá calor para los de más de 4h.
He intentado ver a Mario y Paco Barcia pero ha sido imposible con tanta gente. Les he seguido por la aplicación.
Pero me ha sorprendido ver a Raúl Martínez cuando pasaba por el km8 y ya le he animado en la media y antes de la recta de meta. Se ha cascado 2h47'48.
En fin, enhorabuena a todos.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2021 18:51 #10 per Jorfer (Associat/da)
Una gran marató de RMartinez :clap: :clap: :clap:
En Khryhz també ha estat per aquests temps he vist al strava.

Ancho, Mario.Cat, Barcia, Francesc57 com ha anat?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 20:24 #11 per mario.cat (Associat/da)
Hola a tothom.

Gràcies pel seguiment que alguns de vosaltres vareu fer-nos a la Marató de Màlaga.

Molt content d'haver pogut fer una marató mes i en un temps que per a mi es força bo.

Com alguns de vosaltres sabeu, fa un parell de mesos vaig arribar de fer el Camino de Santiago on vaig caminar prop de 800 quilòmetres. En principi creia que no era la millor preparació per fer maratons, però al cap d'un mes vaig fer la Marató de Barcelona i va sortir prou bé. I ahir vaig fer la de Màlaga i encara va sortir una mica millor. Potser l'entrenament del Camino no sigui l'òptim però tampoc es tan dolent com jo creia. Com a minim, em va donar fons pulmonar.

Doncs aquest cap de setmana hem anat a la Costa del Sol per fer aquesta marató. Potser no es una de les grans, però s'esperaven prop de deu mil persones juntament amb la mitja i em va atreure per fer-la. Es una marató considerada de les "novelles" ja que duen 11 edicions en front a les moltes de Barcelona, Sevilla o València. I òbviament es una cursa que ha de guanyar en moltes coses si vol arribar a ser una "germana" de les grans maratons nacionals. Hi vaig trobar a faltar molts detalls que fan pensar que seran necessàries canviar per poder creixer. Detalls com la nula ordenació dels calaixos, pocs lavabos al llarg del recorregut, manca d'animació en varis punts del recorregut amb una sensació immensa de soledat, poca fiabilitat de les llebres amb només una persona per temps i alguna d'elles van petar deixant per desaparegut el ritme que tenia previst, manca de gels quan al reglament deia que els donarien a dos punts, falta de cotxe escombra que pugui recollir a lesionats, etc.... Crec que son cosetes a millorar i no tinc cap dubte de que ho faran.

Respecte a la meva cursa, doncs molt content. El circuit es molt planer encara que hi han algunes petites pujades que et trenquen una mica el ritme però totalment òptim per aquells que busquin fer marca.
Jo vaig sortir a un ritme còmode que em permetés incrementar en el moment que jo creiés necessari. No vaig tenir en cap moment sensació d’agobi ja que els carrer eren amples i es va poder córrer amb comoditat. Al quilòmetre 10 es passava pel port de Màlaga amb la seva “farola” i anava molt bé.
El pas per la mitja va ser de 2 hores justes i en aquest moment el nombre de corredors de la marató es va quedar en la meitat aproximadament al quedar-se els corredors de la mitja.
A partir d’aquí vaig anar incrementant el ritme fent que la segona mitja fos mes ràpida que no pas la primera mitja. Molta soledat ambiental en aquesta segona part de la marató amb l’al·licient de donar la volta a l’estadi d’atletisme Ciutat de Màlaga que es troba al davant del pavelló Martín Carpena on juga l’equip de basquet del Unicaja.
Vaig seguir apretant i em trobava fort i amb molt bones sensacions. Arribada al camp de La Rosaleda on juga el Màlaga i va ser en aquell moment on la calor es va començar a notar en l’ambient. Aquests cinc darrers quilòmetres, es passen pel centre històric de Màlaga amb el famós carrer Larios però quan vas tocadet com jo anava doncs potser no ho vaig acabar de gaudir com jo desitjava.
Al final, arribada a meta en 3h55’51’’. Molt content d’haver-la fet amb molt bones sensacions, controlant en tot moment el “timing” que jo volia posar però que em va quedar el petit regust amarg d’haver patit aquest cinc darrers quilòmetres per la calor que feia.
Els ritmes van estar de 5,40 aproximadament als 21 primer quilòmetres; de 5,20 del quilòmetre 21 al 37; i de 5,30 als 5 darrers quilòmetres.
La temperatura molt bona a primera hora del matí però calor al final per a tots aquells que van estar al voltant de les 4 hores en endavant. No feia gens de vent tot i que el dia d’abans bufava de valent.

Al quilòmetre 12 meu, vaig veure al Raúl que passava per l’altre banda i anava con un coet. Li vaig fer un crit però no se si em va reconèixer. Quin crak i quina manera de córrer. Enhorabona pel teu temps.

Cachirulo, me hubiera hecho ilusión saludarte. Como anécdota, cuando llegamos al hotel, Paco Barcia hizo el comentario de que había visto a un espectador que era clavadito a ti y nosotros ni le hicimos caso. Pensamos que eran cosas de la edad. Hoy cuando he leído el hilo del foro y has dicho que estabas allí, al comentárselo nos hemos pegado un buen panzón de reír.

En definitiva, bon cap de setmana, molt content del resultat obtingut, he gaudit molt de la companyia d’en Paco Barcia i d’en Francesc57 i he gaudit del que m’agrada: córrer.

Propera parada: Sevilla.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 20:37 #12 per Jorfer (Associat/da)
Enhorabona Mario per aquesra nova marató.
Molt ben gestionada i segur que t’has quedat amb un bon record.

T’h donat temps de testar els “espetos”??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 22:13 - 13 Des 2021 22:14 #13 per cachirulo (Associat/da)
Iba pendiente de ver camisetas correcats,y Raúl al ir rodeado de menos gente lo facilitó. A Khryhz tampoco lo vi. Ibais con la correcat? En clubs vi que poníais xipruns.cat
Mire vuestro paso del km5 para calcular(estaba casi en el km8 ) pero había mucha gente(maratón y media).
También estuve en el km1,justo en una subidita y era impresionante la visión de todo ese primer km lleno de gente.
Has descrito perfectamente la meteo de Málaga en estos días.
He vuelto en el vuelo de las 7 de la mañana,esperaba encontrarme con alguno. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2021 22:39 #14 per mario.cat (Associat/da)

cachirulo va escriure: Iba pendiente de ver camisetas correcats,y Raúl al ir rodeado de menos gente lo facilitó. A Khryhz tampoco lo vi. Ibais con la correcat? En clubs vi que poníais xipruns.cat
Mire vuestro paso del km5 para calcular(estaba casi en el km8 ) pero había mucha gente(maratón y media).
También estuve en el km1,justo en una subidita y era impresionante la visión de todo ese primer km lleno de gente.
Has descrito perfectamente la meteo de Málaga en estos días.
He vuelto en el vuelo de las 7 de la mañana,esperaba encontrarme con alguno. ;)


No Julio, íbamos los tres con la camiseta Xipiruna amarilla. Si estabas en el 8 era en la recta del puerto, donde después se hacía de vuelta tras pasar la media maratón. Esa recta hasta llegar al estadio de atletismo, se hizo interminable ??

Hemos vuelto en el avión de las 14,30. A Khryhz tampoco lo vi yo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2021 23:27 #15 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Mario.cat, per la marató i la crònica!!

Ets dels pocs capaços de fer un negative-split, molt bé :party: :party:

Raul Martínez juga una altre lliga...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2021 09:56 #16 per mario.cat (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Enhorabona Mario.cat, per la marató i la crònica!!

Ets dels pocs capaços de fer un negative-split, molt bé :party: :party:

Raul Martínez juga una altre lliga...


Gràcies Dennis.

Doncs si, el Raul Martínez juga la Champions i jo jugo a un camp de terra d'un equip barri de regional preferent !!!! :joy: :joy: :joy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2021 17:14 #17 per Tiny (Associat/da)
mario.cat Felicitats per la teva marató i gràcies per la crònica!

Sobre lo de que el camino no era el millor entrenament, la meva opinió es que tampoc era el pitjor entrenament...
Imagina que el temps dedicat a caminar el passes en un bar prenent copes! :laughing:
Parlant seriosament jo crec que caminar es un bon entrenament complementari del correr i que per distàncies llargues pot ser molt útil!
Jo faig servir el comptador de passos del mòbil i en certa forma ho afageixo als kms d'entrenament... Porto uns anys fent un mínim de 5 millions de passos cada any...:party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2021 18:02 #18 per Dennis Teuling (Associat/da)
Jaja mario, ni molt menys :laughing:

Tiny, 5 Milions de passos a l'any és moltíssim, eh... amb el meu pas serien més de 15 kms al dia :scream: :scream:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2021 16:23 #19 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona, mario.cat! Una marató espectacular. Còrrer aprop delteu milllor nivell i fent la segona meitat 4 minuts més ràpida, comptant el cansanci i que ja estàveu molt més sols, sense els participants de la mitja, té molt de mèrit :clap: :clap: :clap:

Enhorabona també al Raul martínez pel marcote i al khryz (crec que va fer 2h53' "petant" una mica al final :666: )

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2021 17:20 #20 per tonivet (Associat/da)
Felicitats a tots per les vostres maratons, jo hi guardo molt bon record del meu pas per Malaga fara 7 anys, i veig que el circuit no ha canviat gens. L`´unic problema que vaig trobar en la meva edicio es que els avituallaments no estaven gaire ben posats, per tant vaig estar amb un gel a la panxa sense aigua mes de 5 minuts en alguna ocasio :sick:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.