Marató de Montpellier (20/03/2022 8:30h.)

Marató de Montpellier (20/03/2022 8:30h.)

16 Mar 2022 17:36 #21 per Tiny (Associat/da)
Moltes gràcies pels ànims tonivet, Danigoal, Jorfer i sandmann :great:

Ara ja estic a 4 díes de la marató i en fase de baixada.. Diumenge vaig fer un 2x6000 que em va deixar content però amb resultat similar al que vaig fer abans de la marató de BCN del novembre. Per tant, veig difícil el 3h45' , encara que ho intentarem. Sempre penso que després del temps dedicat a la preparació, en la marató hem d'arriscar! :party:

Ara, la atenció està en el pronóstic meteorològic amb possible pluja i/o vent :grrr:

De moment, esgotats els dorsals de la mitja i la marató. Espero que hi hagi un bon ambient!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2022 14:26 #22 per mario.cat (Associat/da)
Vinga Tiny que ja ho tens a tocar. Que et vagi bé el diumenge i a donar-ho tot, però sense fer-se mal !!!! Gaaaaaaasssssss !!!!:muscle: :muscle: :muscle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2022 16:01 #23 per tonivet (Associat/da)
Molt bé tiny fantastic. Ara només cal que el vent sigui a favor tota l'estona!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2022 23:27 #24 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molta sort Tiny,

Dorm bé, i demà a gaudir!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2022 13:50 - 20 Mar 2022 13:51 #25 per Danigoal (Associat/da)
Mirant el resultats he vist que el Tiny ha fet 3h45' i sembla que ha podi de la seva categoria!!:party: :party:

Enhorabona!

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2022 19:00 #26 per Jorfer (Associat/da)
Tiny enhorabona per la nova marató. Amb pluja has fet un gran temps.
Felicitats!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2022 17:40 #27 per Tiny (Associat/da)
Hola! Ja de tornada després d'aquesta nova marató. Tota una experiència.:wonder:

Com a positiu, em vaig trobar molt bé sense tenir cap moment dolent.

Com a negatiu, tota la resta :666: Però això us ho explicaré amb una petita crònica...

Moltes gràcies pels ànims i felicitacions :great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2022 08:21 #28 per jordicp3 (Associat/da)
Moltes felicitats Tiny per aquesta nova marató!!!
Esperem amb candaletes la crónica.
Per cert, la propera a Barcelona???

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2022 18:51 #29 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:
Jo vaig ser a Montpeller fent la mitja marató i comentaré algunes qüestions des del meu punt de vista.

Tenia posades unes bones expectatives en aquesta mitja marató, però hi ha moltes coses a millorar. També és veritat que el dia plujós tampoc va ajudar gaire.

La jornada esportiva consta de mitja marató, marató per equips, marató individual i una marxa Nòdica de 10 km sense temps.

L'organització entenc que feta amb voluntat i criteri, però les carreres tenen uns grans defectes, que les allunyen de ser unes grans carreres, en comentaré alguns, de cara que si en els propers anys algun s'apunta tingui una idea de el que va.

- Entre marató i mitja marató uns 4000 corredors, per mi en al fer la mitja no va ser gaire problema, però per als que feien la marató en més de 4 hores és pràcticament córrer sol. Jo sempre vaig córrer envoltat de corredors.

- Un sol control de xip a la sortida i arribada, ( el mateix), cap més a tot el circuit almenys a la mitja.

- El circuit no és que fos lleig, però és totalment pels exteriors de la ciutat, per afectar el mínim possible al funcionament de la mateixa, però a nivell de corredor no trobes res de calor del públic. A més, passes per trams totalment inesperats i sorprenents que no t'esperes.:scream: :?

Al LLuis ( Tiny ), el vaig veure al km 8 en una anada i tornada i ens vam saludar, no et vaig veure a la sortida per saludar-te. Estic desitjant llegir la crònica de Tiny, segur que té moltes anècdotes.:stucktongue Felicitats per la marató LLuis.:raised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2022 23:12 #30 per mario.cat (Associat/da)
Gràcies Francesc57 per la crónica i per les teves aportacions constructives. Potser si no hagués plogut, hagués ajudat amb mes gent d'animació als carrers.
Enhorabona per la cursa i una mitja mes a la saca !!!! :muscle: :muscle: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2022 17:06 #31 per Tiny (Associat/da)
jordicp3 Gràcies per la felicitació! Ara començo a pensar en la propera :whistle:

Francesc57 Perdona que quasi no et vaig saludar però mai havía corregut mirant quasi sempre cap al terra...
Molt d'acord amb la teva valoració de la cursa i en la marató encara van ser més evidents alguns dels camins, tobogans i llocs inesperats.

Enllestint la crònica... :party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2022 19:15 #32 per Tiny (Associat/da)
Marató Montpellier 2022

Le marathon incroyable

Després de l’ajornament de la marató de Barcelona fins el maig vaig decidir buscar una alternativa pel març per aprofitar els entrenaments hivernals. Per proximitat i certa coneixença, vaig escollir Montpellier. La preparació, sense sorpreses, va anar bé, però la única mitja, la de Terrassa, la vaig fer en 1h49 i, es clar, molt just per intentar el 3h 45’ que tenia al cap...

Un parell de dies abans de viatjar vaig rebre el mail amb el número del dorsal i unes quantes indicacions. Algunes d’elles eren:
- En els avituallaments tan sols hi havia aigua i alguna cosa sòlida (no isotònic!)
- Les ampolles d’aigua s’havien de deixar en les papereres de l’avituallament amb risc de desqualificació immediata (deien que hi hauria 300 metres per fer-ho). :wonder:
- Les medalles eren les de l’edició 2020 (anul·lada).. Merci pour votre compréhension!
- Per beure a l’arribada s’havia de reservar un got de plàstic (pagant 2 euros) i després hi havia opció de tornar-lo. :grrr:

Dissabte viatgem i abans de dinar passem per la fira on em donen el dorsal i la samarreta (no hi ha bossa).

Diumenge. Comença a ploure abans de les 8 del matí i ho farà 24 hores seguides, a estones amb força! Em fico al calaix a les 8h15 ja que deien que a partir de les 8h20’ no et deixarien...Total, un quart d’hora aguantant la pluja quiets i apretats...

Sortida molt lenta per perill de patinar. Poc a poc veig les llebre de 3h45’ davant meu i penso que avui no faré gasosa! Anem cap el nord a Castelnau-le -Lez . La carretera es fa més estreta i anem una mica apretats. Tan sols miro on poso els peus per la quantitat de bassals i corredors. Cal tenir en compte que aquí érem els de la marató, la mitja i els relleus...

Un corredor que ve del darrere em diu en català (afrancesat) que anem per una carretera de merda. :shit: Que la seva dona es de Banyoles, i que vol fer 3h15’. Li dic que tiri, diu que hi ha temps i poc a poc va avançant.

Hem passat el primer avituallament i no he vist el punt del km5. Això sí, el terra ple d’ampolles... :laughing:

Com que el terreny és favorable avanço a les llebres de 3h45’ i un d’ells em diu “Som-hi!” Em giro i li dic que ens veurem en una estona... Arribant al Odysseum segon avituallament i segueixo buscant el km.10. En un anar-tornar veig a la llebre de 3h45’ caminant i m’aturo i li pregunto que passa i em diu ”Necessito reflex”; li dono ànims i torno a córrer.

En aquest punt canvio la tàctica i decideixo que prendré els gels a cada hora.. He decidit prendre’n tres per la falta d’isotònica. M’acosto al km 13 on hem quedat amb la Peti i Lluis95. Sempre estic encantat quan els veig però avui em salven la vida amb un powerade que em prenc sencer..

A partir d’aquest punt ens dirigim cap a la costa i veig corredors que van tornant en paral·lel . Em sobta veure una llebre de 3h30’ i quan trobo la bifurcació m’aturo a preguntar i em diuen que tiri recte. Sembla que la llebre de 3h 30 anava lesionat i tornava amb els de la mitja...

Arribem al primer dels poblets (Perols) i comencem a fer una quantitat de voltes rematat amb la entrada en la plaça de toros (molt petita) enfangada per tot arreu i on anem saltant de bassal en bassal. :666: En aquest punt entenc que estem a prop de la mitja marató. M’hi fixo i veig que tampoc està marcada la mitja... Anem cap a Carnon Plage pel port nàutic fent ziga-zagues constants i fins i tot travessem un pont oscil·lant.

Fem un bon tros d’una carretera amb paisatge típic de la Camarga: flamencs que ens saluden, ocells i uns cavalls preciosos. Un cavall blanc i gros fa un sprints pel seu corral com si ens tingués enveja.. Vaig amb bona moral intentant sempre anar acompanyat ja que aquí es nota més el vent. Per sort, formem un trio amb una noia valenta que marca el pas i un noi que em sembla que va més còmode que jo.

Per si no en teníem prou arribant a Palavas nou pas per una altra plaça de toros, aquesta amb la sorra en més condicions. Anem ja cap el km 30 i comencem la tornada cap a Montpellier. Me’n adono que començo a avançar corredors. :muscle:

Ens dirigim cap a Lattes i en una baixada em trobo els quàdriceps super carregats i em preocupa perquè no m’havia passat mai. A partir d’aquí sóc molt prudent en les pujades i baixades... Calculo que som cap el km.35 quan m’avança la segona llebre de 3h45 i penso que “no estamos tan mal”! Uns moments més tard apareix l’altra llebre (el català) que s’ha recuperat del seus problemes. Em diu que està esgotat ja que ha fet 20 km a 4’30” per recuperar el temps perdut. M’anima dient que segons el seu rellotge portem un minut de marge amb el 3h45’. Li dic que vingui amb mí però prefereix anar fent sprints i torna a contactar. Em diu que falten 3-4 km però recordo que el final pica cap amunt...

Fem la pujada cap Antigone i quan arribo a l’inici de la recta final ens fan donar un parell de voltes amb desnivell per una gran esplanada. Aquí vaig perdre la possibilitat de baixar de 3h45’

Finalment arribo a la recta final amb salutació familiar i molt satisfet de la gestió de la cursa.:great: Aturo el rellotge i veig el 3h 45’ 46” (6 minuts menys que la marató de Barcelona). Ens felicitem mútuament amb la llebre i li sap greu no haver baixat de 3h45’. Em diu que a ell el GPS li ha donat 42 km 700 metres.. Li dic: “Porto 21 maratons i aquesta ha estat la pitjor”. Ell em contesta: “Porto 65 maratons i aquesta ha estat la pitjor” :laughing:

Avituallament final amb el got de plàstic i prenc una cola que es diu CAT.cola :great: i una cervesa també “la catalane”. :beer:

Finalment, mentre dinàvem veiem des del restaurant l’arribada dels últims corredors. Chapeau per tots ells! (molt a prop de les 6h)
He criticat molt la cursa però s’ha de dir que la feina dels voluntaris ha estat exemplar en les condicions de mal temps. :clap:

Això es tot! Ara pensant en quina serà la propera

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2022 19:36 #33 per Josep80 (Associat/da)
Enhorabona Lluís!!:thumbup: :ok_hand: :clap:
Gràcies per la crònica.
Molt bona gestió de la cursa, malgrat tots els entrebancs que et vas trobar.
Això dels elements meteorològics, ja se sap, quan et toca, et toca, no es pot triar.
Una llàstima totes les deficiències que esmenteu. Jo no les vaig trobar a la mitja que vaig córrer a Montpellier fa tres anys.
I ara, com dius, a pensar en la següent...:666: :666:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2022 21:23 #34 per mario.cat (Associat/da)
Molt bé Lluis. Gràcies per la crónica.
Però m'ha quedat un dubte. Tu que ets, corredor o torero ??? :laughing: :laughing: :laughing:
Enhorabona pel resultat i per la gestió de la cursa. Ets un crack !!!! :muscle: :muscle: :muscle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2022 16:17 #35 per jaume86 (Associat/da)
Enhorabona Lluís :hearteyes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2022 18:31 #36 per Tiny (Associat/da)
Moltes gràcies Josep, Mario i Jaume per les felicitacions!

No vaig recordar de dir que vaig quedar segon de la categoria amb 17 acabats. Per cert, en els resultats sortim tots amb la bandera de França :wonder:

Acabo de rebre un mail de la organització disculpant-se per tots els errors que vam patir. Bàsicament, tot el que podia anar malament va passar: poc temps de preparació degut al covid, obres no acabades a temps, errors en la mesura, climatología, etc... :whistle:

Reconeixen que la mitja va fer 395 metres de més, però diuen que la marató estava bé i que no es pot fer cas dels GPS per dintre de la ciutat (quan quasi no vam estar dintre de la ciutat!).
Finalment, que no van posar els punts quilomètrics per por de que sel's emportés el vent :laughing:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2022 15:30 #37 per tonivet (Associat/da)
Déu n'hi do Tiny l'enhorabona de nou quina odissea. Si les coses no canvien a mi no em veuran el pèl per allà...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2022 15:49 #38 per sandmannn (Associat/da)
Grande Tiny!
Un altra Marató en 3h 45' a la saca. Gran gestió de la cursa!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2022 21:16 - 27 Mar 2022 21:17 #39 per Dennis Teuling (Associat/da)
:laughing: :laughing: Tiny

Quina manera de promocionar la marató de Montpellier!

Gràcies per la crònica, molt divertida, i vulguis o no, un molt bon resultat... i més anant "a cegues".

Suposo que lo dels quàdriceps era pel mal temps, oi? Però si has pogut aguantar, pinta bé.

Bé, a gaudir de la post-marató i a per la següent.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2022 08:36 #40 per jordicp3 (Associat/da)
Moltes felicitats Tiny. Marató molt ben gestionada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.