- Missatges: 363
XaviCht va escriure: Una mica tarda, i amb presses, o sigui que seré breu.
El primer, felicitar a tots els qui vau fer cada cursa en qualsevol de les categories.
El segon, felicitar les llebres, especialment les que la vau fer sencera, pels excel·lents resultats. És un orgull poder formar part d'aquest equipàs! Menció especial als debutants, que vau començar posant el llistó dalt de tot
L'objectiu, que era aguantar el màxim possible a ritme de 4h, complert (i a més, tranquil perquè estava segur que el Xavi controlava perfectament temps i kms i ho clavaria). Per tant, contentíssim en poder aconseguir la medalla, la 14a, sense importar-me ja el temps. Se m'havia escapat el 2019, quan tot anar-hi preparat, el vent va fer que s'anul·les la marató, però finalment ja la tinc.
Un plaer haver vist molts correcats per allà.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Josep80 va escriure: Dennis,
Sandmanmn,
Enhorabona, una altra a la saca, i a seguir sumant. Veig que les nostres saques s'assemblen...
XaviCht va escriure: Em va costar un parell d'intents el tornar a trotar, amb avisos de rampa, però vaig poder començar a fer trams de 600 m corrent, 400 caminant.
sandmannn va escriure:
Josep80 va escriure: Dennis,
Sandmanmn,
Enhorabona, una altra a la saca, i a seguir sumant. Veig que les nostres saques s'assemblen...
Però jo totes sense sortir d'Espanya! Enveja que tinc jeje
XaviCht va escriure: L'objectiu, que era aguantar el màxim possible a ritme de 4h, complert (i a més, tranquil perquè estava segur que el Xavi controlava perfectament temps i kms i ho clavaria). Per tant, contentíssim en poder aconseguir la medalla, la 14a, sense importar-me ja el temps. Se m'havia escapat el 2019, quan tot anar-hi preparat, el vent va fer que s'anul·les la marató, però finalment ja la tinc.
Un plaer haver vist molts correcats per allà.