Sofico Gent Marathon (30/03/2025 - 11h)

Sofico Gent Marathon (30/03/2025 - 11h)

08 Abr 2025 10:12 #41 per Chute (Associat/da)
Amic Danigoal, enhorabona per haver completat novament un altre marató i felicitats per aconseguir una marca molt lluitada.

PD: I gran preparació la que havies planificat. :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2025 17:01 - 08 Abr 2025 17:02 #42 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal, llegida la teva crònica que la tenia pendent. M'ha encantat, has tingut una lluita amb la llebre de 3h15 i córrer dins del grup no sempre és còmode i cremes energies i passes situacions de nervis que es poden evitar. de totes formes em trec la barretina per la gran preparació que has fet i el bon plantejament tàctic que has tingut. Segurament que, sense vent, l'hauries fet l'objectiu de MMP.
Crec que tens el sub 3h10 en les cames. Ara es tracta de buscar el dia i el lloc.
És qüestió de perseverar. Per cert, jo aniré el 30/11 a debutar a la nova marató d'Alacant i intentaré fer un sub 3h10 per si vols córrer en companyia....

10 Abr 2025 10:41 #43 per aurelian (Associat/da)
enhorabona Danigoal -- una muy buena gestión de la maraton, muy cerca de tu MMP. Gracias por la crónica!

?como valoras la organización? feria / bolsa corredor / per-cursa (lavabos...) / en cursa / post-cursa.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

10 Abr 2025 19:18 #44 per Danigoal (Associat/da)
moltes gràcies Dennis, estanis13, piri, jorfer, chute aurelian per llegir.me, comentar i les felicitacions :hearteyes: :kissheart:

aurelian va escriure: ¿como valoras la organización? feria / bolsa corredor / pre-cursa (lavabos...) / en cursa / post-cursa.

La organización en general me ha parecido muy buena, recogida del dorsal y pre-cursa tema guardarropia, lavabos y cajones de salida bien organizado.
Del tema lavabos hay varias zonas: la más visible justo entre la zona de dejar la bolsa y los cajones de salida, pero mucho mejor utilizar la otra gran zona situada cerca del pabellón cubierto. Yo lo utilicé y la cola fue mínima.

Feria del corredor inexistente. Solo recogida del dorsal muy bien organizada y que incluso puedes recoger el mismo dia
bolsa del corredor antes de la carrera solo la camiseta y un Physalis Vitalplex 75m (suplemento para reducir la fatiga)
y post carrera: una barrita proteica, una botellita de cecemel (el cacaolat belga), una del isotonico que daban en carrera (AA Drink) y otra más de agua con algun mineral. En este aspecto, pobre
Medalla: este año, bastante impersonal. Lástima, otros años incluia algo del skyline de la ciudad

Durante la carrera, los avituallamientos me parecieron bien organizados, a destacar el del km5 con buena previsión los voluntarios de las primeras mesas aguantaban una cinta para indicar que cogieras de las mesas mas adelante. Imagino que eran mesas que se utilizarían después en la media maratón.
En general parece todo basta bien pensado.

Circuito bonito pero estrecho en algunos momentos si vas en grupo. Para la maratón (5000) creo que bien pero no me lo imagino para la media maratón con 15000 personas, ufff.
Ciudad muy recomendable

A ver si Dabit tiene tiempo y hace su valoración que seguro que es más completa

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

11 Abr 2025 18:29 - 11 Abr 2025 18:32 #45 per Danigoal (Associat/da)

Jorfer va escriure: Crec que tens el sub 3h10 en les cames. Ara es tracta de buscar el dia i el lloc.
És qüestió de perseverar. Per cert, jo aniré el 30/11 a debutar a la nova marató d'Alacant i intentaré fer un sub 3h10 per si vols córrer en companyia....

T'agraeixo l'oferiment :great: però de moment tinc clar que vull canvia d'estímuls al cos, algo més rapidet a l'estiu, i a la tardor vull fer algunes de les mitges catalanes que em falten, desde la de Puigcerdà a l'octubre, Espirall o Dani al novembre i acabar amb la nova de Roses a final de l'any. Després ja veurem si cau alguna marató a la primavera del 2026 o la tardor (em pasa pel cap Atenes), però encara queda molt

Chute va escriure: PD: I gran preparació la que havies planificat. :thumbup:

Gràcies a tot el que vaig a arribar a aprendre de companys com tu, encara que no arribi al vostre nivell

piri va escriure: Moltíssimes felicitats Dani!
La crònica està tan detallada que tinc la sensació d'estar-hi jo corrent :joy: Si no fós perquè ahir em vaig comprometre a proposar la crónica del Chute, votaria per la teva. Ho sent-ho :silly:

Una clara injusticia :laughing: :laughing: :laughing: :joy: :stucktongue
Segur que hi haurà de millor escrites amb tot el que queda.

Dennis Teuling va escriure: Enhorabona Danigoal!!
Saps que porto més d'un més pensant que feies la marató de Sofia🙈.
Però era la de Gent, per on passo tots els anys 2 cops (sense parar)...

:laughing: :laughing: :laughing: Doncs ciutat definitivament per parar i disfrutar-la, Junt amb Brugges molt boniques

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

30 Abr 2025 08:29 #46 per fandes (Associat/da)
Felicitats tocayo! Que difícil és córrer maratons i que "fàcil" des de fora ho feu els corredors experimentats. Felicitats per la marca i per la lluita!

Si mai torno a això dels 42k ja tinc un nom més de ciutat afegit a la llista, gràcies pel feedback de l'organització.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats