- Missatges: 3211
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
jorditogores va escriure: Hola Liz, soy Jordi, nos conocimos en la anterior trobada en Martorelles, todavía no tengo claro si puedo ir, me gustaría, dos preguntas. Tema aparcamiento y si el recorrido es técnico, ya que me encanta correr por bosque y pistas forestales, pero corriols y zonas técnicas son una pesadilla para mis tobillos. Gracias.
Josep58 va escriure: Bones,
A veure com ho tinc per agenda familiar
Tot i que diumenge vaig a la Cursa de Sant Vicens dels Horts i el recorregut explicat pot ser no em convé massa, si puc m'apunto encara que sigui al segon grup si es fa
Barceruel va escriure: Rosa: Et sembla si fem llista ni que sigui per tenir una orientació de cara a la ST?
ENTRENAMENT A CAN LIZ (13/11/21)
- Liz
- Pinelli
-Rugbyman
- CrisSBD
- Sarcel
- Judith
- Barceruel
- Jorditogores
- Josep58
-
Per cert. Hem creat l’esdeveniment al grup correcat d’Strava. Si us voleu apuntar també allà l’enllaç és: https://strava.app.link/TT7uBPL22kb
Barceruel va escriure: Rosa: Et sembla si fem llista ni que sigui per tenir una orientació de cara a la ST?
- Liz
- Pinelli
- Rugbyman
- CrisSBD
- Sarcel
- Judith
- Barceruel
- Jorditogores
- Josep58
-
Per cert. Hem creat l’esdeveniment al grup correcat d’Strava. Si us voleu apuntar també allà l’enllaç és: https://strava.app.link/TT7uBPL22kb
fandes va escriure: Bon dia nois! Gràcies Liz per anar resolent tots els dubtes. Al #TeamRoure ens encantaria venir, però duria un cotxet de bebé (de córrer eh!).
Ho veus molt impossible (escales?) o sols ens hauríem de desviar i esperar-vos a l'ascens a la muntanya pelada?
Tan de bo sigui factible i fem bon entrenament de cames (empentant) i de braços (fent la birra).
RugbyMan va escriure:
- Liz
- Pinelli
-Rugbyman
- CrisSBD
- Sarcel
- Judith
- Barceruel
- Jorditogores
- Josep58
-
Malauradament degut a canvi d'horari/dia del partit de basket de la petita no podré ser-hi. Mira q em fa ilu tornar a córrer pels meus barris d'infantesa (a mes teniem comptes pendents amb en Pinelli ), peró em treuré "la espinita" la setmana següent al Cross dels 3 Turons pels mateixos dominis...tot i q coincideix amb la Campana
Liz, ens veiem diumenge a StVicenç
Kiske va escriure: Hola!!! Jo tampoc puc anar, tinc aquest cap de setmana molt justet i no em donaria temps... Tampoc puc anar a la Cursa de Sant Vicenç que estaba apuntat del 2019, que hi farem!!! Espero fotos eh???
Sarcel va escriure: Al final l'horari de trobada quin és?
Liz vas escriure les 8h però en Esdeveniments posa les 9, horari que a mi m'agrada molt més.
"Dia i hora
13 Novembre a les 09:00 - 13 Novembre a les 11:00 "
S'hauria d'aclarir i corregir si de cas...
Sembla que el dissabte tindrem sol
Fandes, a França fan curses de trail amb "Joëlettes", impressionant. Entre tots, ben segur que no tindrem cap problema per ajudar-te a salvar tots els desnivells amb la cadireta d'en Roure.
crissbd va escriure: A mi també m'agrada més les 9? pero m'adapto a lo que es digui☺️
On es pot veure lo de "Esdeveniments"?
Perfecte, Liz!!Liz va escriure:
crissbd va escriure: A mi també m'agrada més les 9? pero m'adapto a lo que es digui☺️
On es pot veure lo de "Esdeveniments"?
Doncs sí, sí! Si va més bé a les 9.00 h, proposo de trobar-nos a les 9.00 h, tal com surt a esdeveniments. En total, amb la calma i amb fotos als llocs més panoràmics, estarem 1.5 h com a molt. Ara ho poso en un missatge. Si va bé a tots els que han confirmat, fixem l'hora de trobada a les 9.00 h.