Vine a entrenar a Can Maria Luisa Muñoz (Vila Olímpica, 5/11/22)

Vine a entrenar a Can Maria Luisa Muñoz (Vila Olímpica, 5/11/22)

09 Nov 2021 19:36 #201 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

A veure com ho tinc per agenda familiar

Tot i que diumenge vaig a la Cursa de Sant Vicens dels Horts i el recorregut explicat pot ser no em convé massa, si puc m'apunto encara que sigui al segon grup si es fa

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 23:00 #202 per Liz (Associat/da)

jorditogores va escriure: Hola Liz, soy Jordi, nos conocimos en la anterior trobada en Martorelles, todavía no tengo claro si puedo ir, me gustaría, dos preguntas. Tema aparcamiento y si el recorrido es técnico, ya que me encanta correr por bosque y pistas forestales, pero corriols y zonas técnicas son una pesadilla para mis tobillos. Gracias.

Hola, Jordi! Sí! Et recordo. Hi ha força zona d'aparcament d'àrea verda, però el cap de setmana no es paga i es pot trobar lloc. Això ja depèn més de la sort! Pel que fa al recorregut, no és gens tècnic perquè no deixen de ser parcs urbans. Tram "salvatge" és només la pujada a la muntanya pelada, però és un camí que no fa ni 1 km. La resta són pistes o trams asfaltats.

09 Nov 2021 23:06 #203 per Liz (Associat/da)

Josep58 va escriure: Bones,

A veure com ho tinc per agenda familiar

Tot i que diumenge vaig a la Cursa de Sant Vicens dels Horts i el recorregut explicat pot ser no em convé massa, si puc m'apunto encara que sigui al segon grup si es fa

Serà un plaer que puguis venir!

09 Nov 2021 23:25 #204 per Barceruel (Associat/da)
Rosa: Et sembla si fem llista ni que sigui per tenir una orientació de cara a la ST? ;)

ENTRENAMENT A CAN LIZ (13/11/21)

- Liz
- Pinelli
- Rugbyman
- CrisSBD
- Sarcel
- Judith
- Barceruel
- Jorditogores
- Josep58
-

Per cert. Hem creat l’esdeveniment al grup correcat d’Strava. Si us voleu apuntar també allà l’enllaç és: https://strava.app.link/TT7uBPL22kb

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

10 Nov 2021 07:50 #205 per fandes (Associat/da)
Bon dia nois! Gràcies Liz per anar resolent tots els dubtes. Al #TeamRoure ens encantaria venir, però duria un cotxet de bebé (de córrer eh!).

Ho veus molt impossible (escales?) o sols ens hauríem de desviar i esperar-vos a l'ascens a la muntanya pelada?

Tan de bo sigui factible i fem bon entrenament de cames (empentant) i de braços (fent la birra).

10 Nov 2021 09:18 #206 per RugbyMan (Associat/da)

Barceruel va escriure: Rosa: Et sembla si fem llista ni que sigui per tenir una orientació de cara a la ST? ;)

- Liz
- Pinelli
- Rugbyman
- CrisSBD
- Sarcel
- Judith
- Barceruel
- Jorditogores
- Josep58
-

Per cert. Hem creat l’esdeveniment al grup correcat d’Strava. Si us voleu apuntar també allà l’enllaç és: https://strava.app.link/TT7uBPL22kb

Malauradament degut a canvi d'horari/dia del partit de basket de la petita no podré ser-hi. Mira q em fa ilu tornar a córrer pels meus barris d'infantesa (a mes teniem comptes pendents amb en Pinelli :hocho: :hocho: :hocho: ), peró em treuré "la espinita" la setmana següent al Cross dels 3 Turons pels mateixos dominis...tot i q coincideix amb la Campana :sob: :sob: :sob:

Liz, ens veiem diumenge a StVicenç

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

10 Nov 2021 09:35 #207 per Kiske (Visitant)
Hola!!! Jo tampoc puc anar, tinc aquest cap de setmana molt justet i no em donaria temps... Tampoc puc anar a la Cursa de Sant Vicenç que estaba apuntat del 2019, que hi farem!!! Espero fotos eh???

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

10 Nov 2021 14:49 #208 per Liz (Associat/da)

Barceruel va escriure: Rosa: Et sembla si fem llista ni que sigui per tenir una orientació de cara a la ST? ;)

- Liz
- Pinelli
- Rugbyman
- CrisSBD
- Sarcel
- Judith
- Barceruel
- Jorditogores
- Josep58
-

Gràcies!!! Perfecte!

10 Nov 2021 14:55 #209 per Liz (Associat/da)

fandes va escriure: Bon dia nois! Gràcies Liz per anar resolent tots els dubtes. Al #TeamRoure ens encantaria venir, però duria un cotxet de bebé (de córrer eh!).

Ho veus molt impossible (escales?) o sols ens hauríem de desviar i esperar-vos a l'ascens a la muntanya pelada?

Tan de bo sigui factible i fem bon entrenament de cames (empentant) i de braços (fent la birra).

Oh, que bé!! Ho veig molt factible i molt xulo. La Muntanya Pelada és el tram més complicat i la baixada des del turó de la Creueta del Coll, però són trams molts curts i us podeu desviar, esperar... ja trobarem la solució! Són turonets. Fa molta il·lusió que pugueu venir tan ben acompanyats!!

10 Nov 2021 14:59 #210 per Liz (Associat/da)

RugbyMan va escriure:

- Liz
- Pinelli
- Rugbyman
- CrisSBD
- Sarcel
- Judith
- Barceruel
- Jorditogores
- Josep58
-

Malauradament degut a canvi d'horari/dia del partit de basket de la petita no podré ser-hi. Mira q em fa ilu tornar a córrer pels meus barris d'infantesa (a mes teniem comptes pendents amb en Pinelli :hocho: :hocho: :hocho: ), peró em treuré "la espinita" la setmana següent al Cross dels 3 Turons pels mateixos dominis...tot i q coincideix amb la Campana :sob: :sob: :sob:

Liz, ens veiem diumenge a StVicenç

Aquests comptes pendents amb el Pinelli ja els resoldrem fent una Vertical Race al turó de la Rovira! :fire: :fire:
I sí, ens veiem a Sant Vicenç dels Horts!

10 Nov 2021 15:00 #211 per Liz (Associat/da)

Kiske va escriure: Hola!!! Jo tampoc puc anar, tinc aquest cap de setmana molt justet i no em donaria temps... Tampoc puc anar a la Cursa de Sant Vicenç que estaba apuntat del 2019, que hi farem!!! Espero fotos eh???

Llàstima, Kiske! A la propera!

11 Nov 2021 16:17 #212 per Sarcel (Associat/da)
Al final l'horari de trobada quin és?
Liz vas escriure les 8h però en Esdeveniments posa les 9, horari que a mi m'agrada molt més.

"Dia i hora
13 Novembre a les 09:00 - 13 Novembre a les 11:00 "

S'hauria d'aclarir i corregir si de cas...

Sembla que el dissabte tindrem sol :) :) :)

Fandes, a França fan curses de trail amb "Joëlettes", impressionant. Entre tots, ben segur que no tindrem cap problema per ajudar-te a salvar tots els desnivells amb la cadireta d'en Roure.

11 Nov 2021 19:31 #213 per crissbd (Associat/da)
A mi també m'agrada més les 9? pero m'adapto a lo que es digui☺️
On es pot veure lo de "Esdeveniments"?

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

11 Nov 2021 21:25 #214 per Liz (Associat/da)

Sarcel va escriure: Al final l'horari de trobada quin és?
Liz vas escriure les 8h però en Esdeveniments posa les 9, horari que a mi m'agrada molt més.

"Dia i hora
13 Novembre a les 09:00 - 13 Novembre a les 11:00 "

S'hauria d'aclarir i corregir si de cas...

Sembla que el dissabte tindrem sol :) :) :)

Fandes, a França fan curses de trail amb "Joëlettes", impressionant. Entre tots, ben segur que no tindrem cap problema per ajudar-te a salvar tots els desnivells amb la cadireta d'en Roure.

No m'havia adonat que a esdeveniments posava que era a les 9. Doncs si va més bé a les 9, jo tampoc tinc cap inconvenient per canviar-ho a les 9.00 h, al contrari.

11 Nov 2021 21:29 #215 per Liz (Associat/da)

crissbd va escriure: A mi també m'agrada més les 9? pero m'adapto a lo que es digui☺️

Doncs sí, sí! Si va més bé a les 9.00 h, proposo de trobar-nos a les 9.00 h, tal com surt a esdeveniments. En total, amb la calma i amb fotos als llocs més panoràmics, estarem 1.5 h com a molt. Ara ho poso en un missatge. Si va bé a tots els que han confirmat, fixem l'hora de trobada a les 9.00 h.

11 Nov 2021 21:35 #216 per crissbd (Associat/da)

Liz va escriure:

crissbd va escriure: A mi també m'agrada més les 9? pero m'adapto a lo que es digui☺️

Doncs sí, sí! Si va més bé a les 9.00 h, proposo de trobar-nos a les 9.00 h, tal com surt a esdeveniments. En total, amb la calma i amb fotos als llocs més panoràmics, estarem 1.5 h com a molt. Ara ho poso en un missatge. Si va bé a tots els que han confirmat, fixem l'hora de trobada a les 9.00 h.

Perfecte, Liz!!
I on es pot veure lo de "Esdeveniments" que comenteu?

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

11 Nov 2021 21:39 #217 per Liz (Associat/da)
Atenció!!

Proposem un petit canvi per a l'entrenament d'aquest dissabte. Proposem de trobar-nos a les 9.00 h, en lloc de les 8.00 h, al mateix lloc anunciat, al c. Ramiro de Maeztu, 24 (davant de les instal·lacions del Club Natació Catalunya), de Barcelona. Si ningú hi diu res i ja va bé fer aquest canvi, ho deixem així.

11 Nov 2021 22:52 #218 per jorditogores (Associat/da)
OK, me adapto a este cambio, ya recuperaremos la hora, incrementando el ritmo del entreno ji ji, lo único es que la sesión técnica me irá justa, ya que tengo que estar en Sabadell antes de las 12,cono la cenicienta.

11 Nov 2021 22:55 #219 per jorditogores (Associat/da)
Me confundí, quise decir como la cenicienta. Nos vemos el sábado a las 9 am.

12 Nov 2021 07:39 #220 per Sarcel (Associat/da)
Lo de Esdeveniments está a la primera plana: www.corredors.cat/
Al costat del calendari i a dalt está lo de la cursa de Vacarisses.
Si cliques arribes allí:
www.corredors.cat/comunitat-qr2/events/v...l-guinardo-barcelona
Hi trobarás l'ubicació exacte i fins i tot pots dir que assistirá (anar a "Respondre" a dalt a la dreta).

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats