Ha mort la nostra No Surrender

Ha mort la nostra No Surrender

06 Oct 2022 22:15 #41 per danili (Associat/da)
Que hi pensi cada dia des que em van donar la notícia mostra com de dur va ser el cop. Per la seva simpatia, tarannà i, és clar, joventut. Això ha estat dur. Només ens queda seguir corrent cap endavant i, de tant en tant, girar el cap per pretendre veure la seva figura i samarreta entre els records.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2022 11:11 #42 per Dabit (Associat/da)
Se'm fa difícil trobar les paraules adients quan, al cap i a la fi, poc més es pot dir, més enllà de descriure el forat que ens deixa a molts de nosaltres amb tan sols coincidir unes poquetes vegades a la vida (suposo que això demostra que la NoSurrender era una persona que es feia estimar des del primer contacte).

Sempre la tindré vinculada a l'Ultra Pirineu, ja que era el moment en què sempre coincidíem, sigui en carrera o animant-nos, i esperava aquest any que també hagués sigut així.

Una abraçada molt forta a tota la família i a tots els amics que vau tenir la sort de conèixer-la.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2022 17:21 #43 per Josep58 (Associat/da)
Mai estem preparats per la pèrdua d'una persona coneguda i es especial colpidor que ho sigui amb qui has compartit allò que ens agrada a la gran familia de CoRReDoRS.CaT. Descansa en Pau estimada Helena

El més sentit condol a la familia, amics, amigues i persones més properes.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2022 17:41 - 08 Oct 2022 17:44 #44 per piri (Associat/da)
Aquest fil demostra lo estimada que era l'Helena i perquè també es feia estimar i evidentment, el per què estimava a CoRReDoRS.CaT.

Us comparteixo el fil de la Cursa del Coll de Pal ja que representa ben bé com era.

Ànims i una abraçada per tota la seva gent.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2022 22:23 - 09 Oct 2022 22:26 #45 per grampy (Associat/da)
M'agradaria donar les gràcies, en nom d'Helena a tots per les vostres condolences i els vostres records tan bonics que tothom en té, cosa que ben segur la farà sentir bé allà on sigui.
Ja sabeu que tenia una relació d'amistat molt gran amb ella i que la seva perduda ha suposat un gran buit que costarà molt de portar, Helena era una dona encantadora, una millor mare, unes rialles constants, un somriure perfecte, ho donava tot d'ella per la seva família, fills, amics, com estimava Corredors.cat, com s'implicava en tot, quant d’amor per tots i tot desprenia.......
La vida és meravellosa, però alhora injusta. Et pot donar el millor com també pot treure-te'l... ens posa dolorosament a prova perquè aprenguem a aixecar-nos i continuar...
Des d'aquest dissabte Helena ja descansa a casa seva, al seu terreny, on era la cap, a Coll de Pal que almenys per a mi si no ho era ja a partir d'ara s'anomenarà Coll d'Helena.
Hi haurà un moment per fer-li l'homenatge que mereix, deixem passar uns dies que pugui instal·lar-se al seu Coll i trobi aquesta pau que la faci superfeliç.
Sempre al nostre cor Helena.:heart: :heart: :heart:
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2022 11:36 #46 per Sarcel (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2022 15:49 - 11 Nov 2022 15:49 #47 per Dennis Teuling (Associat/da)
Només volia dir que el Joan Colet, president del Stony Pony, el club dels fans de Bruce Springsteen, ha donat el seu condol a la seva familia i als amics Correcats.

Tot just aquest cap de setmana estava en Sta Margarida dels Monjos, celebrant els 33 anys del club de fans de Bruce (amb fantàstiques actuacions de Manel Fuentes & the Springsteen's Band i Sergio Gisbert, amb un bon dinar de germanor) i fins i tot estava pensant en posar-me en contacte amb la Helena perquè vingués.
No ho vaig fer, perquè estava segur que estaria gaudint de la seva altra passió... la Ultra Pirineu de Bagà....

Bé, grampy, suposo que en algun moment haurem de fer una pujada de Bagà al Coll d'Helena com bé has re-baptitzat el Coll de Pal, el seu terreny...
Han passat ja 6 setmanes, i encara no ens ho creiem!!

No Surrender!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2022 18:00 #48 per Sarcel (Associat/da)
Dennis, Grampy, si s'arriba a concretar aquesta idea de fer una pujada de Bagà al Coll de Pal en homenatge a Helena, també haurem de tenir un pensament per recordar a la 3a, una altre veu de CoRReDoRS.CaT que malauradament s'ha apagat. No sé si la Teresa tenia per costum fer aquesta cursa (en Pau ho sabrá), pero el cas es que havia arribat 1a dona en l'edició del 2011!
Dues grandíssimes noies que deixan un buit molt gran a l'associació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2022 00:29 #49 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bona observació Sarcel!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2022 11:18 #50 per MIGUEL SBD (Associat/da)
La Teresa la vaig obliga jo ha fer la pujada a Coll de Pal per cert la va guanya com primera dona dela general

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2023 00:13 - 22 Set 2023 11:14 #51 per Buff! (Associat/da)
Feia molt de temps que no entrava a la web i m'he quedat corglaçat en assabentar-me que l'Helena és morta (m'ha costat molt escriure-ho així). El meu sincer condol a la seva família.
Gairebé veins, li tenia una estimació especial derivada de Coll de Pal i em sap molt greu no haver assistit al seu homenatge. Persona amb empenta, riallera, sempre disposada pels altres i que ignorava els entrebancs per superar els reptes.
No has marxat però. Sé que ara, lliure del cos terrenal, el teu esperit vetlla les nostres passes fins el dia que ens retrobarem. I ell, el més gran, també hi serà.




A què estem vius? A què podem correr o caminar? Idò espardenyes ben cordades i amunt!!!!!

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2023 17:25 #52 per grampy (Associat/da)

Buff! va escriure: Feia molt de temps que no entrava a la web i m'he quedat corglaçat en assabentar-me que l'Helena és morta (m'ha costat molt escriure-ho així). El meu sincer condol a la seva família.
Gairebé veins, li tenia una estimació especial derivada de Coll de Pal i em sap molt greu no haver assistit al seu homenatge. Persona amb empenta, riallera, sempre disposada pels altres i que ignorava els entrebancs per superar els reptes.
No has marxat però. Sé que ara, lliure del cos terrenal, el teu esperit vetlla les nostres passes fins el dia que ens retrobarem. I ell, el més gran, també hi serà.




A què estem vius? A què podem correr o caminar? Idò espardenyes ben cordades i amunt!!!!!

Precios Buff :heart: :heart: :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2023 10:13 #53 per jaume86 (Associat/da)
Gallina de piel

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2023 18:09 #54 per Jorfer (Associat/da)
Emociona't Jordi :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.