Ha mort la nostra No Surrender

Ha mort la nostra No Surrender

04 Oct 2022 16:38 #21 per joregar (Visitant)
Glaçat és poc... :coldsweat: fa 4 mesos ens feiem fotos al cartel del coll de Pal...
Vindre de fer un entreno pensant en números i tonteries i llegir això... com es relativitza tot

D.E.P. Helena, sempre et recordarem i enyorarem, tan alegre, encoratjadora, símpatica.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2022 16:39 #22 per jaume86 (Associat/da)
Demà al tanatori de La Garriga se li podrà dir l'ultim adéu, ens comenta el Grampy (que ho està passant fatal)

Tothom coincidim amb la incredulitat de la notícia. L'Helena ens treia un somriure amb la seva energia i aquell toc balear que es feia estimar tant. I crec que això és molt bonic, molt poca gent ho aconsegueix, i menys amb la seva naturalitat. Jo, almenys, la recordaré així. Crec que és just i apropiat recordar-la així, com era ella.

El ToniVLC m'escrivia fa una estona i em preguntava si havia entrat al fil de la marató de València d'enguany. Ús el recomano, l'obertura és 200% ella. I jo que no hi havia entrat, em fa mal llegir ara, entre llàgrimes, cito literalment: A vegades, unes petites paraules que escrivim aquí, poden ajudar algú.

www.corredors.cat/forum/38-marato/960757...-de-valencia-4-12-22

Llegiu-la, val molt la pena. Fa plorar! Jo també hi era en aquella marató, també va ser el meu debut a València i la d'enguany seria la meva desena marató allà si no arriba a ser per la pandèmia. Malauradament encara no era correcat llavors, tot i que poques setmanes abans m'havia sobtat veure aquella gentada de taronja que portaven una motxilles amb els temps a la mitja de Sant Joan Despí. Eren, ereu aquesta estimada família, on l'Helena sempre tindrà un lloc destacat als nostres cors 🧡

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

04 Oct 2022 16:40 #23 per Hoommerr73 (Associat/da)
Sense paraules. Ahir a la nit em vaig quedar gelat en veure la noticia a xarxes.
La vaig conèixer a una Mitja Colomenca i només puc dir que es feia estimar. Encara no em sé avenir.
Molts ànims a familia, amics i companys.

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

04 Oct 2022 16:58 #24 per jramon (Associat/da)
També he tingut la gran sort de coincidir amb ella al igual que amb molts de tots vosaltres. Tots sou especials i la Helena també. Amb molts de vosaltres tinc bones experiències i amb la Helena també. Ha sigut una gran persona, afable, amb molta energia, una gran companya i amiga. Persones així sempre es troben a faltar i no moren mai en el nostre record.

Helena, et recordaré per sempre. No vull que moris del tot.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

04 Oct 2022 17:43 #25 per DION (Associat/da)
Notícia duríssima i colpidora, difícil d’assimilar, molts records viscuts, sempre disposada a ajudar a tothom. Empàtica plena d’optimisme i energia era una ambaixadora del que sovint anomenem orgull Correcat.

Personalment trio un moment especial com córrer plegats la meva primera marató a Donosti, va ser l’inici d’una bona amistat. Desprès vindrien d’altres curses i trobades...ara només tinc al cap un vers de la cançó del seu ídol “no retreat, baby, no surrender”

Helena sempre seràs al nostre record, DEP

04 Oct 2022 19:31 #26 per bernaus (Associat/da)
Havia coincidit amb l´Helena moltes vegades a diferentes curses, sempre amb la seva simpatia i el seu i do.
Et trobarem a faltar. DEP.

04 Oct 2022 21:11 #27 per Antirco (Associat/da)
De pedra es poc…encara no m´ho puc creure. Gran companya
Coincidíem bastant a les curses i bromejàvem sempre de qui aniria davant Sempre somrient i plena de vida.
Si nomes fa un pocs mesos que ben compartir bones estones a la cursa de Sant Quirze, mara meva, sembla mentida.
Ara mateix en venen un munt de bons records al cap, per la seva empatia que sempre a mostrat per tots nosaltres,…sempre tenia unes paraules meravelloses amb tonalitat mallorquina, felicitant.te si anava be o aixecant-te el ànim si no habia anat tant be
La trobarem molt a faltar…..però sempre estarà al nostre record. I estigui a on estigui ens seguirà dient No Surrender

Molts ànims a la família en especial als seus estimats nins :heart:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

04 Oct 2022 21:31 #28 per Jorfer (Associat/da)
Helena una de les persones més positives de la casa, amb energia, amb caràcter, amb aquell accent tanr divertit de les Illes, amb els seus ànims continuus a tothom en l’assoliment dels reptes i objectius, amb els seus nins, nines….són tants records que sempre els tindré presents en el cap i el cor.

Allà on estiguis descansa molt, bonica.😘

04 Oct 2022 21:44 #29 per curat (Associat/da)
Tinc una tristor molt gran.
Una gran companya i millor persona ens ha deixat.
Vinga Helena, a buscar nous reptes allà on siguis.
Et trobarem a faltar, però els bons records ens acompanyaran.

Bon viatge!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

04 Oct 2022 23:18 #30 per jorditogores (Associat/da)
Estoy en estado de shock, como casi todos los que la conocían, simpática, alegre, optimista como pocos, la embajadora de Coll de Pal, coincidi muchas ocasiones en Baga, ánimos a su familia, amigos y que noticia más difícil de digerir, Helena siempre estarás entre nosotros.

04 Oct 2022 23:18 #31 per Toni VLC (Associat/da)
Diu el filòsof J.Gomà: "Viu de tal manera que la teua mort siga tremendament injusta".

No era amic d'Helena ni havia compartit tants moments com molts de vosaltres ni la coneixia més enllà d'unes breus estones a un parell de maratons de forma quasi casual, pel pur atzar de la vida... i que, això sí, tenia continuïtat al fòrum. Poc més. Però, eixes gotes d'instants van ser suficients per reconèixer una persona propera, vital, que interpel·lava i restava al cor per sempre més.

Llegint-vos i parlant amb altres companys comprove que és un sentiment compartit per molts. L'escriptura als quilomètrics post de les maratons de Barcelona i València de la dècada passada ho testimonien; com reflexa el post al que es refereix Jaume86.

Condols a la família i amics d'Helena, a qui recordarem sempre, enllaçats per una afició comuna que ens uneix, i dic uneix.

Descanse en pau, la nostra No Surrender.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

04 Oct 2022 23:40 #32 per mickymache (Associat/da)
Impactat amb una notícia tan trista i terrible.
No la coneixia però la llegia sovint al fòrum i admiro la sensibilitat, bon ànim i vitalitat que desprenen els seus missatges que reflecteixen molt bé com era ella, així com els records i paraules boniques que li dediqueu.
Molts ànims, molt força i una abraçada molt gran per a la família i amics.
Descansi en pau.

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

05 Oct 2022 06:23 #33 per sandmannn (Associat/da)
DEP Helena, allà on siguis.

No puc dir gaire cosa més pq no em surten les paraules.

Una abraçada fortíssima a tota la seva família

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

05 Oct 2022 11:30 #34 per Danigoal (Associat/da)

Toni VLC va escriure: Diu el filòsof J.Gomà: "Viu de tal manera que la teua mort siga tremendament injusta".

Una injusticia tremenda... :coldsweat: :sob:
i més ara que estava tan il·lusionada de tornar a fer la marató de Valencia per celebrar els 10 anys de la seva primera
I regalar-li la primera a la seva filla

"Han passat 10 anys :? , però ara mateix tenc la mateixa il·lusió, o més....perquè ara ja se el que se sent quan arribes. Tambè ha canviat que peso 10.000 kg més i que el dorsal m'ha costat 3 vages més .....Hòstia puta 120 euracos!!!!! :sick: També ha canviat que aniré a la sortida acompanyada de la meva jove :hearteyes: , que ja li vaig dir que li regalava el dorsal (També li he explicat que en cursa cada qual a su rollo, que si no, jo m'agobio)....pots comprar moltes coses a la vida, però jo vull ser la que va regalar el dorsal de la 1ra Marató. :sunglasses:"

Una forta abraçada i condols a tota la seva família
Et trobarem a faltar, mallorquineta :heart:
Espero que puguis fer molts kms allà on siguis

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

05 Oct 2022 12:49 #35 per PereBoss (Associat/da)
Helena, he tardat en escriure aquestes línies perquè m’ha costat creure que sigui veritat. No m’ho creia, no m'ho volia creure, perque tot just aquest dijous passat intercanviàvem missatges emocionats veient les noticies que anaven apareixent del nou disc del nostre estimat Bruce. Però ho he acabat acceptant perquè el darrer missatge que et vaig enviar diumenge amb la prevenda del disc, no va tenir resposta...
Hi ha molta gent que ens passa per la vida però només alguns es queden i t’acompanyen a partir del dia que els coneixes. Tú vas entrar a la meva l’1 de maig del 2013. I ho recordo perquè va ser a la Cursa de les Tortugues a La Garriga, fent cua per recollir el dorsal. De sobte vas aparèixer per darrera i et vas presentar amb la teva simpatia ensenyant-me la samarreta correcat: “Mira, soc la No surrender. Volia conèixer-te PereBoss, que has de ser també un gran fan del Bruce quan t’has posat aquest nick...”
Des de llavors hem compartit alguna cursa (fins que vaig deixar de córrer), grup de WhatsApp i unes quantes trobades del grupet, cròniques dels concerts, i una taula de l’avituallament de la darrera marató de Barcelona repartint aigües i animant com bojos. Però sobretot compartint la teva estimada Pujada a Coll de Pal de l’any passat. Tinc debilitat per Coll de Pal. Sòc dels que la va fer a principis dels 90 i en vaig quedar enamorat per sempre. Fins l’any passat però no hi havia tornat perquè ja havia deixat de córrer, però vas ser tú que en una trobada del grupet em vas convèncer per fer-la caminant. Que podia demanar de sortir una hora abans i que tenia temps de sobres amb el que jo estava d’entrenat fent caminades. I mai t’ho podré agrair prou, perquè aquell dia vaig xalar de valent tornant a fer la pujada (molt ben acompanyat per cert del teu bon amic Grampy).
Espero que encara que m’hagis deixat pendent la resposta al missatge de diumenge, fessis la comanda del darrer disc i t’arribi el dia 11 del mes vinent allà on siguis. I que a finals d’abril vinent vagis al concert del Boss, que molts nervis et va costar d’aconseguir l’entrada. Jo hi seré, i quan sonin els primers acords de No Surrender, que segur que la toca, tornaré a veure’t ensenyant-me la samarreta amb el teu nom.

Una forta abraçada a tota la família :kissheart:

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

05 Oct 2022 14:51 #36 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Última Mola que vem fer junts aquest any en les meves 60 Moles per el meu 60 any
Fins sempre Helena

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

05 Oct 2022 19:20 #37 per kilometer (Associat/da)
Malauradament vaig ser coneixedor de la notícia ja farà un parell o tres de dies i encara em faig creus. Personalment no la coneixia, pero a través del fórum era una persona molt reconeixible per mi. Poc puc aportar al que ja ha dit tothom i a sobre gent que la coneixia més. Peró no puc obviar que es una gran pérdua per la família correcat. El meu condol per la família i el meu record per ella, esperant que l'arribi el missatge de que quan les curses se'ns possin complicades, ens apropiarem del seu nick i no ens rendirem (No surrender for ever...DEP).

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

05 Oct 2022 19:44 - 05 Oct 2022 19:49 #38 per Mona (Associat/da)
Hi ha notícies que costen de creure i de païr, a mi em va costar molt fer-me'n la idea quan ho vaig saber, costa acceptar una notícia tan bèstia. L'Helena era una persona que sempre feia il·lusió veure i compartir-hi una estona, semrpe tenia bones paraules. Vam fer un intercanvi de llibres que em va encantar, compartíem moltes aficions i sempre teníem algun tema per xerrar.
Sempre la recordaré amb el seu somriure i el seu bon humor :heart:
Com diu en Jaume86, val la pena passar pel fil de València i impregnar-se de l'entusiasme que desprenia.

05 Oct 2022 20:48 #39 per jauteras (Associat/da)
Que trobi la pau allà on sigui. Molts ànims a la família.

06 Oct 2022 11:20 - 06 Oct 2022 11:20 #40 per Joan3 (Associat/da)
Costa molt acomiadar-se d'una persona tan vital i positiva. Malgrat la tristesa, és bonic i emocionant llegir els records que heu escrit aquí, sobretot els que la coneixíeu més de prop. Ningú no mor mentre se'l recorda.

Una abraçada enorme a la família i amics, i al conjunt de la família correcat. Et recordarem, Helena

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats