15a Cronoescalada Solidària a Montjuïc (4/1/24)

15a Cronoescalada Solidària a Montjuïc (4/1/24)

16 Des 2024 10:45 - 16 Des 2024 10:58 #1 per Barceruel (Associat/da)
Benvolguts/des,

Just passar les 24 hores, com és tradició, comencem a centrar-nos en el següent esdeveniment que organitzem: La nostra estimada Cronoescalada Solidària per recaptar joguines per a la campanya de Creu Roja. Aquest any, com en les darreres edicions, tornem a organitzar-ho conjuntament.

CRONOESCALADA SOLIDÀRIA, DISSABTE 4 DE GENER DE 2024.

Com sempre, a la Font Màgica, de 11 a 13h.

Com sempre, per participar heu de portar una joguina nova, no bèlica, no sexista. Si no podeu vindre, podeu donar-li a algún company o enguany també hem activat una plataforma a la web de Creu Roja per fer donatius:

DONATIUS CRONOESCALADA SOLIDARIA

Per qui no conegui l'activitat, recordar que és molt familiar i no competitiva (tot i que farem classificació). Molta gent la fa caminant, però sempre hi ha qui li agrada apretar-se per veure en quant temps pot fer un puja/baixa fins al MNAC.

Ens veiem el 4 de gener!!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2024 15:00 #2 per Camilo Plaza (Associat/da)
Ens veiem un anys més per allà.

5  km - 19:44 Nocturna Cornellà Running 1900 29/06/2024 // 10 km - 41:08 Cursa Nassos (BCN) 31/12/2024
Mitja - 1:34:17 Mitja Sitges 14/01/2024 // Marató - 3:13:44 Marató Málaga 15/12/2024
IM - 11:20:32 Frankfurt 2016

24 Des 2024 08:24 #3 per Sarcel (Associat/da)

Barceruel va escriure: Benvolguts/des,

enguany també hem activat una plataforma a la web de Creu Roja per fer donatius:

DONATIUS CRONOESCALADA SOLIDARIA

Web donatius estrenada!
Bon Nadal a tothom.

25 Des 2024 12:31 #4 per Ramon_B (Associat/da)
Un any més allí ens veurem companys !

715 Curses , 291 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

28 Des 2024 00:28 #5 per piri (Associat/da)
Recordeu fer el donatiu evidentment, és el gran propòsit de la cursa per això és solidària però penseu en dos alicients extra, com ara que la Cronoescalada serà la darrera cursa de la LLiGaCoRReCaT 2024 i que la seva puntuació serà triple!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

28 Des 2024 09:28 #6 per Mona (Associat/da)
Ens veiem dissabte vinent a Montjuïc! Un any més per aquesta iniciativa tan bona, malgrat seria millor que no hagués d'exisitir.

30 Des 2024 18:46 - 30 Des 2024 19:05 #7 per Josep58 (Associat/da)
Allà estarem per donar un cop de mà en la logistica que calgui, participar i estar present en aquesta espacial activitat solidària de l'associació per les festes nadalenques de cada any.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

03 Gen 2025 19:47 #8 per grampy (Associat/da)
Un virus estomacal en té a casa sense sortir, per poc que pugui miraré d'acostar-me, si d'un cas he fet la meva aportació a la plataforma de donatius de la creu roja.

03 Gen 2025 20:24 #9 per Jorfer (Associat/da)
Per temes d'agenda familiar no puc apropar-me però ja he fet la meva aportació.

Molta sort i gràcies a les persones voluntàries i organitzadores un any més.

04 Gen 2025 17:35 #10 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo les FOTOS de la Cronoescalada Solidària a Montjuïc 2025, un plaer poder saludar-vos.:kissheart:
photos.app.goo.gl/7dMc4WRwJQyP2Pt38

04 Gen 2025 18:58 - 04 Gen 2025 18:59 #11 per Barceruel (Associat/da)
Moltíssimes gràcies a tothom qui ha participat d'una forma o altre en la 15a Cronoescalada Solidària. Seguim lluny de les xifres de fa anys, però mantenim viva la flama.

Els números d'aquesta edició han estat:

41 joguines recollides
34 participants presencials i 4 per internet (un pel millor que els dos darrers anys)
245€ en donatius a hores d'ara (rècord històric). Teniu temps fins el Dia de Reis si voleu ampliar aquesta xifra. :)

Aquest any hem comptat amb la presència d'en CarlesCat, que ens ha deixat un bonic record en forma d'imatges. :heart: :heart:

Podem pensar que aquestes xifres potser no paguen l'esforç d'organitzar l'esdeveniment, però us podem asegurar que hi ha molts motius per continuar celebrant la prova. L'organització conjunta amb Creu Roja millora any a any. Aquesta edició ja s'ha fet la plataforma de donatius directament a la seva web (gestionada per nosaltres), l'espai amb les dues carpes a mode l'arc de sortida ha donat una imatge molt maca a Montjuïc i, sobretot, els voluntaris queden súper contents i ens transmeten el valor de la prova. Per exemple, ens deien que en dos dies a la fira del corredor d'una cursa de Nadal que es corría amb gorrito van recaptar 15 joguines. No cal dir res més de com estaven de contents. A més, és un lloc de trobada per a nosaltres i, desgraciadament, ja ens queden les curses que organitzem, el sopar, algún entrenament i poc més.

Ah! Pels que participeu a la Lliga Correcat: Ojo al "sorpasso" que hi ha hagut a la classificació arran d'aquesta cursa. És cert que és petita, però és "nostra" i per tant puntúa triple. Les classificacions finals ja les compartiran els companys de la comissió. Jo us deixo aquí les de la cursa.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: Classifica...en25.pdf
Mida del fitxer:35 KB

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

04 Gen 2025 19:16 #12 per Jorfer (Associat/da)
Poques persones però segur que val la pena amb el somriure que rebran les joguines el proper dilluns un bon grapat d'infants gràcies a l'esforç organitzatiu d'un grapat de correcats. Gràcies!!

I Carles.Cat gran reportatge fotogràfic.

04 Gen 2025 20:35 #13 per rularo86 (Associat/da)
Matí molt maco en el que el principal motiu de reunió era benéfic (en Barceruel ja ha donat les dades de recaudació), però això no vol dir que alguns anem de passeig :whip:

Només arribar he pujat caminant per inspeccionar el terreny i allà dalt m'he trobat en Josep58 prenent temps al final de la pujada. Un cop vists alguns participants he baixat per veure la classificació. En veure que en Chute feia 3'02" ja he vist que la primera posició avui estava molt cara.

Judith em dona dorsal 14, faig escalfament i prenc començo a fer esglaons. Pujant sembla que no arribarè mai a dalt però un cop al MNAC veig que porto un minut i mig. El problema es que acostumo a destacar mes en pujades que en baixades i mes si pujo els esglaons de dos en dos i els baixo d'un en un. En arribar, en Barceruel em comunica que m'he quedat a 7 segons de la primera posició, fent 3'09".

Continuo mantenint aquesta segona posició fins que surt en Keimy i fa un sub 3' (2'48"). Ja cap al final, arriba el torn d'en Barceruel. Em farà fora del podi? :wonder:. Doncs no però per poc, en concret 4 segons. Per tant, hi ha hagut força igualtat a la part alta de la classificació tot i que molts participants s'ho prenen amb tranquilitat.

Veient els parcials observo que tinc el segon millor parcial a la pujada i el quart a la baixada, en concret, en Keimi m'ha tret 7 segons pujant i 14 baixant. Al Chute li he tret 4 segons pujant però m'ha tret 11 baixant i al Baceruel li he tret 11 segons pujant i m'ha recuperat 7 baixant.

Definitivament les baixades em maten siguin en un trail o a la Cronoescalada. Proposo donar punts als millors escaladors (premi de muntanya) :laughing:. I tambè fer categoria canina, a veure si Muga es cansa algun dia, em sembla que te millor forma física que un servidor.

Encantat de veure tantes cares conegudes i obviament el reportatge fotogràfic d'en CarlesCat, amb fotografies on sembla que fins i tot vagi ràpid B). Llàstima que alguns no s'hagin pogut apropar .:(

Salutacions a tothom qui ha fet possible aquest esdeveniment (CoRReDoRS.CaT i Creu Roja).

Fins aviat i cuideu-vos.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

05 Gen 2025 20:08 #14 per Josep58 (Associat/da)
Molt content de poder estar en aquesta activitat solidària, que tal com ja comentat en Barceruel cert que no té la participació i numeros d'edicions anteriors a la pandèmia, però les jogunes recollides i les aportacions realitzades són motiu suficient perquè el motiu s'ho val :great:

Carles.Cat, moltes gràcies per aquest ampli reportatge fotogràfic :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

05 Gen 2025 20:20 #15 per bernaus (Associat/da)
Moltes gràcies Carles per les fotos.

06 Gen 2025 10:49 #16 per Ramon_B (Associat/da)
Gràcies companys per fer-ho possible un altre cop. Tot i no ser gaires participants ha valgut la pena :heart:

Moltes gràcies CarlesCat per les fotos

Felicitar al Keimy per la seva gran pujada :clap: :clap: :clap:

L'any vinent més !!

715 Curses , 291 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

06 Gen 2025 12:40 #17 per fandes (Associat/da)
Tot i enguany finalment no poder-nos arribar... Molt d'acord amb el barceruel que és un dels esdeveniments que fa patxoca i servei. Així que llarga vida a la Cronoescalada!

I gràcies als/les participants d'enguany :party:

06 Gen 2025 19:37 #18 per Sarcel (Associat/da)
Molt contenta d’haver pogut tornar a participar un any més, només sap greu el no haver pogut quedar-me més temps per saludar als companys, que trobar-se amb la gent és part del caliu d’aquest esdeveniment.

Trobo a faltar que la Cronoescalada tingui lloc propi al Fórum, com les 24 Hores o la Lliga. Em feia gràcia contrastar el meu temps amb el d’anys anteriors, a l'ordinador tinc les classificacions dels anys 2013, 2017, 2019, 2022 i 2023, però em falta la resta i no ho sé trobar al Foro.

Estaria bé tenir un lloc amb totes les classificacions i les fantàstiques fotos d’en CarlesCat!
Per part meva, que sempre intento anar el més ràpid que pogui :stucktongue , aquest any he fet el meu millor temps post-pandemia i torno a estar sota de la barrera dels 4 minuts: temps final 3.46 :) :) :)

07 Gen 2025 09:12 #19 per Camilo Plaza (Associat/da)
Bon dia,

Agraïr als organitzadors l'esforç per continuar fent aquesta activitat pròpia de l'associació. Sé que el nombre de participants pot semblar poc, però el resultat de veure un/a nen/a a l'hospital amb joguina val la pena de totes totes.

Per la meva part, molt content i sorprès de la 1ª posició (tot gràcies al pique d'en Barceruel pel top1 de la general, llàstima que els totals de la lliga eren erronis, jaja).

Respecte a comparatives de temps, vaig fer 10" més que en 2013, així els anys passen i toca fer-se a l'idea.

Sarcel, no recordo totes les edicions, però de les que jo o la meva familia ha participat desde el 2013, s'han fet a les escales de Montjuic, per tant per mí es el lloc propi de la Cronoescalada.

Per últim, moltes gracies CarlesCat per les teves fotos.

5  km - 19:44 Nocturna Cornellà Running 1900 29/06/2024 // 10 km - 41:08 Cursa Nassos (BCN) 31/12/2024
Mitja - 1:34:17 Mitja Sitges 14/01/2024 // Marató - 3:13:44 Marató Málaga 15/12/2024
IM - 11:20:32 Frankfurt 2016

07 Gen 2025 10:12 #20 per Sarcel (Associat/da)
Totalment d’acord amb tu Camilo :), el lloc idoni i inmillorable per la Cronoescalada són les escales del MNAC a Montjuïc, el que volia dir és que trobo a faltar un lloc propi de la Cronoescalada a dintre del Fòrum de CoRReDoRS.CaT amb tota la informació de la prova.

Potser existeix, però no ho veig enlloc.

Respecte a les classificacions del 2013, jo també ho havia fet (molt) millor, pujada en 1.35 i baixada en 1.33, temps total 3.08. Però el més probable és que haviem fet la sortida des de la Font Màgica i no de més a baix com ara. De fet, és l’única edició que vaig pujar en menys de dos minuts.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats