Canviar el perfil del forum

Canviar el perfil del forum

27 Jul 2016 12:09 #1 per tonivet (Associat/da)
Des de fa uns dies estic intentant canviar el perfil del fòrum, ja sigui canviar la foto, o simplement canviar la info del peu de la foto i em surt aixo:  8: A non well formed numeric value encountered
Arxiu: /usr/home/corredors/www/forum/Sources/Profile.php
línia: 659

Que estic fent malament?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2016 12:24 #2 per jaume86 (Associat/da)
Crec que forma part de la migració de servidor que ens van comentar.

Jo fa ben bé un mes que intento actualitzar la meva firma traient els 1000 i posant les 24h i ara també el sopar del 10è aniversari de l'associació i no hi ha manera.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2016 12:30 #3 per tonivet (Associat/da)
Gracies jaume86, esperarem unes setmanes llavors  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2016 22:57 #4 per arcadi42 (Associat/da)
A mi també em passa. No puc actualitzar el número de curses que porto a la firma...

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2016 08:14 #5 per Debutante (Associat/da)
A mi tb. Ja fa uns dies q vaig avisar al Xeix i la resposta va en la linea del q comenta Jaume86

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2016 10:36 #6 per Dani (Associat/da)
La migració està durant com la travessia de les balenes pel Atlàntic.

:intello: :intello:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2016 19:28 #7 per Manel59 (Visitant)
Benvolguts/des companys i companyes,


En relació als problemes detectats a l’hora de canviar de dades en el perfil individual al fòrum, i altres que poden succeir, us comuniquem que són deguts a problemes d’adaptació a la nova web.

Amb aquest comunicat intentem explicar-vos aquestes incidències que s’estan produint en la fase final i definitiva d’aquesta nova i moderna web. Els punts principals a aclarir són:

La nostra web fins ara, la de sempre, està desenvolupada en PHP, versió 5.3, i és així com ha funcionat i funciona. La nova web necessita la versió 5.5 de PHP.

El problema rau en què en un mateix servidor no poden funcionar les dues versions (5.3  i 5.5), simultàniament.

En teoria, la migració d’una versió a l’altra, no hauria de provocar cap problema, i de fet es van  fer les proves de comprovació i no es va detectar cap problema.

Però a la pràctica, treballant amb totes les dades de la web, sí que s’estan produint. 

Detectats aquests problemes, hem hagut de prendre la decisió més raonable i assumible que és acceptar alguna errada durant el temps que es necessiti  per a fer les proves de la nova web i procurar posar les màximes facilitats als desenvolupadors de la nova web per tal que vagin el més ràpid possible. Altres decisions tècnicament adequades, com per exemple corregir les errades a l’antic servidor, amb el consegüent cost econòmic d’una actuació a un servidor que es vol fer desaparèixer, han estat descartades.   

El temps d’aquesta incidència ara mateix no el podem concretar, si bé esperem que siguin els menys dies possibles.

Tant bon punt tinguem notícies sobre els terminis en què funcionarà correctament, us ho farem saber.

També senyalar que una vegada aquesta nova web estigui en funcionament òptim de forma continuada, i com no pots ser d’una altre forma, us informarem detalladament de tots el procés viscut, tant de la creació d’una nova web com de la contractació d’un nou servidor.

Us preguem que disculpeu totes les molèsties que estem patint tots plegats.


La Junta Directiva
Associació Esportiva Corredors.Cat

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jul 2016 10:06 #8 per curat (Associat/da)
S'entén perfectament. Unes petites incomoditats durant un temps breu per tenir una web modernitzada i actualitzada.

Gràcies per l'explicació!  :great:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2016 22:55 #9 per Shylah (Visitant)
En passa el mateix al intentar actualitzar la foto de perfil

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2016 07:46 #10 per Oriol_TBID (Associat/da)
Hola!

Pel que sembla, és el format del dia de naixement el que dona el problema. SI el modifiques i el poses en format data, s'hauria d'actualitzar el perfil.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2016 11:57 #11 per Shylah (Visitant)
Ja està, gracies! Era problema de la data de naixement que em posava el dia conjuntament amb l'hora

Please Entra or Crear compte to join the conversation.