Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola a tothom però en especial als nedadors.
Quan tenia al voltant de 12/13/17 anys allà ha on vivia era capaç de nedar amb el meus amics una mica més de 2 kms, de punta a punta i tornar a la bahia de JuanGriego.
Actualment en els últims 11 dies, 8 he nedat, vaig començar fent 10 piscines de 25 metres acabant dels braços fet una me. Avui he fet 15x50 en 17'..", no ho se exacte.
Dos piscines braça i una krol, aquesta ultima em costa acabar-la, vaig més còmoda amb la braça i vaig molt molt lent.
Tb tinc que dir que ho faig sense ganes, no m'agrada gens.
Que puc fer per millorar ??
Algun Spitz en la web ??
Encara no m'he mort :mdr:Collons! Has ressuscitat? :he:
Has fet 17' en 750 m fent 2 de braça i una de crol?
Encara no m'he mort :mdr:Collons! Has ressuscitat? :he:
Has fet 17' en 750 m fent 2 de braça i una de crol?
Sasto, 750 metres en 17' i segons fent dos piscines de braça i una de crol i aixi fins fer els 750 metres.
Perquè ?? passa alguna cosa ?? tens alguns problema greu amb aquest tema ?? :mdr:
krlos es que es això. Recordo perfectament que vaig començar quan el rellotge es va posar en 39' i acabava quan estava en 56' però no se els segons.
Fent crol vaig més lent que fent braça i no se perquè en el primer em canso molt, suposo que es perquè no se respirar be.
Avui desprès d'haver fet una sortida de 16 kms i casi 1.000 de desnivell acumulat he anat al gym per fer 10' eliptica, estiraments, desprès he fet 4 piscines per estovar una mica la musculatura, estava molt cansat.
Hi ha un rellotge que te quatre agulles de diferents colors, la primera de braça 1'12", crol 1'17", braça 1'09" i crol 1'16", a aquest ritme em donaria un temps en 750 metres de més de 18', possiblement em vaig equivocar al sumar les piscines i en vaig fer 13 però es que a les hores em semblaria que vaig massa lent.
Quan torni intentaré no equivocar-me o estar segur del que faig i a veure que tal.
L'Enric59 estava sorprès perquè li estàs traient l'exclusiva al seu estil propi de granota: la braça
Jo feia els 1.500 en 33' en crol. No és gran cosa però fa anys i estava bé de forma (com ara per descomptat...) O sigui que si combines la braça en proporció 2:1 amb crol trobo que està molt bé.
L'Enric59 estava sorprès perquè li estàs traient l'exclusiva al seu estil propi de granota: la braça
:love:
Xavi, les distàncies són aproximades: adapta-les a les mides de la piscina del DiR.
No pensis que estàs fent sèries perquè si no intentaràs anar més ràpid del que cal: és entrenament fraccionat per anar-te acostumant a la suma de metres.
Cursa de Ripollet, malament, molt malament.
Estic inscrit a la cursa de Festa Major de Santa Coloma i al Mercè i ara per ara he decidit no fer cap de les dues ni cap altre fins no se quan. Possiblement em decideixi a fer la de Santaco però la Mercè abans em fotu un tret
De moment caminar, gym i piscina