XaviPapell

XaviPapell

23 Ago 2011 14:07 #981 per Enric59 (Visitant)
Collons! Has ressuscitat?  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2011 14:09 #982 per Enric59 (Visitant)

Hola a tothom però en especial als nedadors.
Quan tenia al voltant de 12/13/17 anys allà ha on vivia era capaç de nedar amb el meus amics una mica més de 2 kms, de punta a punta i tornar a la bahia de JuanGriego.
Actualment en els últims 11 dies, 8 he nedat, vaig començar fent 10 piscines de 25 metres acabant dels braços fet una me. Avui he fet 15x50 en  17'..", no ho se exacte.
Dos piscines braça i una krol, aquesta ultima em costa acabar-la, vaig més còmoda amb la braça i vaig molt molt lent.
Tb tinc que dir que ho faig sense ganes, no m'agrada gens.
Que puc fer per millorar ??
Algun Spitz en la web ??

Has fet 17' en 750 m fent 2 de braça i una de crol?

Bereshit

23 Ago 2011 21:17 #983 per XaviPapell (Associat/da)

Encara no m'he mort  :mdr:

Sasto, 750 metres en 17' i segons fent dos piscines de braça i una de crol i aixi fins fer els 750 metres.
Perquè ?? passa alguna cosa ?? tens alguns problema greu amb aquest tema ??  :mdr:

23 Ago 2011 21:44 #984 per krlos (Associat/da)

Encara no m'he mort  :mdr:

Sasto, 750 metres en 17' i segons fent dos piscines de braça i una de crol i aixi fins fer els 750 metres.
Perquè ?? passa alguna cosa ?? tens alguns problema greu amb aquest tema ??  :mdr:

El "problema" es que es molt ràpid. Jo faig 15 als 750 fent només crol  :yes:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

24 Ago 2011 00:36 #985 per XaviPapell (Associat/da)
krlos es que es això. Recordo perfectament que vaig començar quan el rellotge es va posar en 39' i acabava quan estava en 56' però no se els segons.
Fent crol vaig més lent que fent braça i no se perquè en el primer em canso molt, suposo que es perquè no se respirar be.
Avui desprès d'haver fet una sortida de 16 kms i casi 1.000 de desnivell acumulat he anat al gym per fer 10' eliptica, estiraments, desprès he fet 4 piscines per estovar una mica la musculatura, estava molt cansat.
Hi ha un rellotge que te quatre agulles de diferents colors, la primera de braça 1'12", crol 1'17", braça 1'09" i crol 1'16", a aquest ritme em donaria un temps en 750 metres de més de 18', possiblement em vaig equivocar al sumar les piscines i en vaig fer 13 però es que a les hores em semblaria que vaig massa lent.
Quan torni intentaré no equivocar-me o estar segur del que faig i a veure que tal.

24 Ago 2011 02:38 #986 per Enric59 (Visitant)
Com diu el krlos, és ràpid. Però, bé, jo no sé quan ràpid pots nedar tu.

Jo no em preocuparia. Ves fent fins que t'acostumis a nedar seguit fent crol i no et cansis. No et preocupis de res més. Tingues paciència.

Bereshit

24 Ago 2011 07:13 #987 per danili (Associat/da)
L'Enric59 estava sorprès perquè li estàs traient l'exclusiva al seu estil propi de granota: la braça
Jo feia els 1.500 en 33' en crol. No és gran cosa però fa anys i estava bé de forma (com ara per descomptat...) O sigui que si combines la braça en proporció 2:1 amb crol trobo que està molt bé.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

24 Ago 2011 08:17 #988 per Echevarria (Visitant)

krlos es que es això. Recordo perfectament que vaig començar quan el rellotge es va posar en 39' i acabava quan estava en 56' però no se els segons.
Fent crol vaig més lent que fent braça i no se perquè en el primer em canso molt, suposo que es perquè no se respirar be.
Avui desprès d'haver fet una sortida de 16 kms i casi 1.000 de desnivell acumulat he anat al gym per fer 10' eliptica, estiraments, desprès he fet 4 piscines per estovar una mica la musculatura, estava molt cansat.
Hi ha un rellotge que te quatre agulles de diferents colors, la primera de braça 1'12", crol 1'17", braça 1'09" i crol 1'16", a aquest ritme em donaria un temps en 750 metres de més de 18', possiblement em vaig equivocar al sumar les piscines i en vaig fer 13 però es que a les hores em semblaria que vaig massa lent.
Quan torni intentaré no equivocar-me o estar segur del que faig i a veure que tal.

Xavi a mi em pasa igual, vaig molt mes rapid anat a braça, que a crol, el meu problema es que a crol no consegueixo anar amb el cos recte.

Segueix aixi nano!!!!!!

24 Ago 2011 12:03 #989 per Enric59 (Visitant)

L'Enric59 estava sorprès perquè li estàs traient l'exclusiva al seu estil propi de granota: la braça
Jo feia els 1.500 en 33' en crol. No és gran cosa però fa anys i estava bé de forma (com ara per descomptat...) O sigui que si combines la braça en proporció 2:1 amb crol trobo que està molt bé.

:rofl:

Bereshit

24 Ago 2011 13:40 #990 per XaviPapell (Associat/da)

Ostres !!! Enric ho sento company, jo no volia  :'( :mdr: .
Be , suposo que a mi em passa com Echevarria i d'això ja m'he donat compte, no anem rectes, anem encongits.
A partir d'ara intentarem fer, 2:1; 2:2; 2:1; 2:2 i aixi anar fent. Al començament fent les de 25 metres cada vegada que tocava la paret parava i feia 4/5 respiracions, ara no més en faig una, això vol dir que anem be, al mar suposant que estigui en calma deu ser més fàcil ja que es flota millor.
Es com tot, anar fent amb constància i tot arriba.

24 Ago 2011 13:49 - 24 Ago 2011 13:51 #991 per XaviPapell (Associat/da)
La sortida d'ahir va anar super be encara que a la pujada el ciàtic de vegades et deixa K.O. i a la baixada quan portes uns kms el genoll ufff!!! però va estar be i el recorregut no era gaire fort, tot per pistes forestals, 7 kms de pujada i 9 de baixada, 1.038 metres de desnivell acumul.lat i 2h43' de marxa a part la parada tècnica.

Desprès de 16 kms  :mdr: més fres que una nevera  :mdr:

24 Ago 2011 17:43 #992 per Enric59 (Visitant)
Què cabrons!  :he:

Bereshit

26 Ago 2011 16:40 #993 per XaviPapell (Associat/da)
En un altre post vaig posar que vaig fer 15x50 (750 metres) en 17'--", posem 17'30", això son 1'10" cada 50 metres, si que ho trobo anar bastant ràpid si ho comparem amb el que he fet avui.
Aquest mati 20x50 en just 27' però una crol i una braça, he acabat molt mullat i casi mort, això vol dir que l'altre dia em vaig equivocar en dues piscines. Si fes 1.500 metres, 41' més o menys, joder !!!! això es anar més lent que una tortuga caminant per la sorra de la platja  :grrrrrr:  :arf:  :'( .
Ara be, que puc fer per millorar a part de la tècnica ?? suposo que fent series, si us plau HELP ME !!!!

P.D. Es lent però tenim que tenir en compte de que abans d'anar a la piscina he fet, 52' d'el·líptica (10.800 metres nivell 12 des de el principi, avui ha sigut light), 25' d'estiraments, 200 abdominals i 200 lumbars, 3x15 rep. de quàdriceps amb 30 kilos, 3x15 rep. de vast intern/extern amb 25 kilos, 3x15 rep. isquis amb 20 kilos, 20 estiraments, total 2h20' de gym

26 Ago 2011 17:09 #994 per Enric59 (Visitant)
Aquests temps ja són més raonables!  :yes:

No has de fer res més que adaptació al medi fins que et trobis còmode nedant.

No facis sempre 50 m. Fes una piràmide, per exemple: 50+75+100+150+200+150+100+75+50. Un altre dia fes 10x100. Ves combinant i afegint tirades llargues sense passar de 400.

No recuperis massa: 30" les curtes/60" les llargues.

No et passis movent els peus perquè consumeixen molta energia i de cara a nedar llarg no et fa falta. Però sí que pots anar intercalant sèries de només peus amb taula de suro (50 m, per exemple).

L'entrenament ha de ser alegre i variat. I quan et trobis còmode nedant seguit crol, Barcelona92 segur que et farà un cop de mà.

Bereshit

26 Ago 2011 17:50 - 26 Ago 2011 17:53 #995 per XaviPapell (Associat/da)
Enric59 moltes gracies, com sempre et dec un peto que ja son molts perquè encara no t'he donat ni el primer  :mdr:

Entenc que la piràmide son series però clar, les tindré que fer en la piscina de 25 metres que no son 25 si no una mica menys.
El problema es com contar la recuperació, ja que els rellotges del DiR de vegades van i de vegades no. Ho faré mentalment pensant amb tu  :love:

26 Ago 2011 18:24 #996 per Enric59 (Visitant)
:love:

Xavi, les distàncies són aproximades: adapta-les a les mides de la piscina del DiR.

No pensis que estàs fent sèries perquè si no intentaràs anar més ràpid del que cal: és entrenament fraccionat per anar-te acostumant a la suma de metres.

Bereshit

26 Ago 2011 20:53 #997 per XaviPapell (Associat/da)

:love:

Xavi, les distàncies són aproximades: adapta-les a les mides de la piscina del DiR.

No pensis que estàs fent sèries perquè si no intentaràs anar més ràpid del que cal: és entrenament fraccionat per anar-te acostumant a la suma de metres.

8)

28 Ago 2011 14:12 #998 per XaviPapell (Associat/da)
Cursa de Ripollet, malament, molt malament.
Estic inscrit a la cursa de Festa Major de Santa Coloma i al Mercè i ara per ara he decidit no fer cap de les dues ni cap altre fins no se quan. Possiblement em decideixi a fer la de Santaco però la Mercè abans em fotu un tret
De moment caminar, gym i piscina

28 Ago 2011 20:35 #999 per Enric59 (Visitant)

Cursa de Ripollet, malament, molt malament.
Estic inscrit a la cursa de Festa Major de Santa Coloma i al Mercè i ara per ara he decidit no fer cap de les dues ni cap altre fins no se quan. Possiblement em decideixi a fer la de Santaco però la Mercè abans em fotu un tret
De moment caminar, gym i piscina

Xavi, has triscat molt aquesta setmana. Què esperaves, està fresc com una rosa?

Pren-te la cursa d'avui com un entrenament dur.

T'has de posar objectius a més llarg termini.

Bereshit

28 Ago 2011 20:59 #1000 per XaviPapell (Associat/da)
Enric hagi triscat molt o poc, les molèsties no son ni més ni menys que altres vegades, simplement son les mateixes.
Quan no es pot no es pot. Es el que hi ha company
Ens veiem en alguna correguda per l'aigua  :mdr:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats